สระว่ายน้ำกลางแจ้งเปิดตามฤดูกาล, ร่มริมสระว่ายน้ำ, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว โรงแรมแกรนด์ มิรามาเร

5 out of 5
โรงแรมแกรนด์ มิรามาเร
Via Milite Ignoto 30, Santa Margherita Ligure, GE

รีวิว

9.6

ไร้ที่ติ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 402 จาก 500 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 82 จาก 500 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 14 จาก 500 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 1 จาก 500 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 500 รีวิว" "

9.8/10

ความสะอาด

9.6/10

พนักงานและบริการ

9.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Rana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms were very charming and beautiful
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 23 ต.ค. 2023
Dear Mrs. Rana, thank you very much for sharing with us your excellent Feedback! Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Felicia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff is absolutely incredible and the accommodations are terrific.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Mrs. Felicia, thank you very much for sharing with us your amazing Feedback!We are very glad that you appreciated the incredible staff and our accomodations. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Damian

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 9 ต.ค. 2023
Dear Mr. Damian, Thank you very much for sharing with us your excellent Feedback!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Rebecca

เดินทางกับคู่รัก
Everything! Outstanding service, beautiful property!
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 25 ก.ย. 2023
Dear Mrs. Rebecca, Thank you very much for sharing with us your amazing Feedback! We are delighted to read that you appreciated everything from the beginning to the end. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Roberto, Powell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful place.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 17 ส.ค. 2023
Dear Mr. Roberto, Thank you very much for sharing with us your excellent evaluation! Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Jacqueline

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful property and very friendly staff
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Dear Mrs. Jacqueline, thank you very much for your wonderful Feedback! We are very glad to read that you loved our property and all the friendly staff. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

John

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 ก.ค. 2023
Dear Mr. John, thank you very much for your excellent Feedback!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

DAVID

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property and staff were first right Fabulous facility Fabulous location Great staff
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 25 มิ.ย. 2023
Dear Mr. David, thank you very much for sharing with us such a wonderful Feedback!We are very glad to read that you loved every single aspect of your stay at the Grand Hotel Miramare. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

8/10 ดี

Howard

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Grand old hotel. Exactly what you want in Portofino.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 16 มิ.ย. 2023
Dear Mr. Howard, Thank you very much for taking the time to share with us your excellent Feedback! Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Mark

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 16 พ.ค. 2023
Dear Mr. Mark, thank you very much for your excellent evaluation!Hoping to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Paula

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 10 พ.ค. 2023
Dear Mrs. Paula, Thank you very much for your excellent Feedback !We would be really glad to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotl Miramare!Best Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Natale

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First class property, outstanding staff, great location in a beautiful city, excellent dining facility.
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 5 พ.ค. 2023
Dear Natale, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for sharing your excellent Feedback! We are very glad to read that you appreciated every single aspect of your stay!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Barry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful classic seaside hotel with excellent staff and fantastic food.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 28 เม.ย. 2023
Dear Barry, thank you very much for taking the time to write your excellent Feedback!Your words are extremely gratifying for all of us.Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

James, Temecula

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful!!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 เม.ย. 2023
Dear Mr. James, Thank you very much for your excellent evaluation!Hoping yo welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards.Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 9 เม.ย. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing with us your Feedback. Hoping to welcome you in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Anthony

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wonderful property with welcoming and great staff. A fantastic stay that you will not regret. Perfect location
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 28 มี.ค. 2023
Dear Mr. Anthony, We would like to thank you for sharing such a lovely feedback with us!We are very glad to read that you appreciated our wonderful property with welcoming and great staff. Wishing to welcome you back in the nearest future, I send you my best personal regards. Veronica CanestrelliGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Dana

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Tara

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a fabulous stay! The front staff went above. We had a wonderful dinner reservation made by the front desk and they even arranged a car to take us. The morning of check out a cab was unavailable so they personally took us to the train station. Amazing customer service will definitely be staying here again if we’re back in the area.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ต.ค. 2022
Dear Mrs. Tara, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera and for sharing with us your amazing Feedback. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Teresa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Miramar
Amazing staff. Amazing rooms, Amazing location, amazing food and amazing Smell throughout the hotel!!! Great pool!!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 16 ต.ค. 2022
Dear Mrs. Teresa, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera and for sharing with us your Amazing Feedback!We are very glad to read that you appreciated every single aspect of your stay !Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Timothy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 9 ต.ค. 2022
Dear Mr. Timothy, thank you very much for your excellent evaluation!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Shawn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a great property. Views were amazing and staff was great. I would go back there without a doubt.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 8 ต.ค. 2022
Dear Mr. Shawn, thank you very much for taking the time to share with us your lovely Feeback!We are very glad to read that you appreciated our property overlooking the stunning Gulf of Tigullio and thank you also for your compliment regarding our Staff. Your words are really gratifying for all of us! We looking forward to welcoming you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare to let you experience another great stay with us !Warm Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

6/10 พอใช้

Iman

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The head waiter at the breakfast time was not particularly friendly or welcoming.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 4 ต.ค. 2022
Dear Mr. Iman, Thank you very much for your Feedback. All your comments, both positive and negative, are extremely important to us in order to provide an excellent service. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera I send you best regards.Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent, thanks!
Excellent Hotel Staff, Good Location, very nice rooms, super friendly and really helpful for us as first time visitors in the area. Thanks a lot! // Kevin & Jennifer
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 3 ต.ค. 2022
Dear Mr. Kevin, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera and for sharing with us your excellent Feedback ! We are very glad to read that you appreciated our Excellent staff, our beautiful location overlooking the Gulf of Tigullio and the comfort of our rooms. Wishing to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Brian

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
5 Star! For real.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 24 ก.ย. 2022
Dear Mr. Brian, thank you very much for your excellent evaluation!Hoping to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Dina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Loved everything about this hotel except short pool/ beach club hours (0900-1900) and absence of full size mirror in the room
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ก.ย. 2022
Dear Mrs. Dina, Thank you very much for taking the time to write your Feedback which has our best attention. We are very glad that overall you had a lovely stay at the Grand Hotel Miramare!Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Radislav

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely property. Would stay here again without a doubt. Such a wonderful experience. Extremely beautiful !!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 21 ก.ย. 2022
Dear Mr. Radlslav, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for your excellent Feedback!We are very glad to read that you had a wonderful experience at our property. In the meantime, we look forward to welcoming you back soon for another exceptional experience in this piece of Heaven!With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

cristina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Paul, manchester

เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

gina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Qais

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great Hotel and excellent location
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 19 ส.ค. 2022
Dear Mr. Qais, Thank you very much for choosing Gran Hotel Miramare and for sharing your Feedback!We are very glad to read that you appreciated your stay in our beautiful property located in in this unique location. Hoping to welcome you back soon in the Ligurian Riviera, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Paolo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 19 ส.ค. 2022
Gentile Sig. Paolo, La ringraziamo per la Sua eccellente valutazione!Con la speranza di accoglierla nuovamente al Grand Hotel Miramare, porgiamo i nostri più cordiali saluti. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Tariq, Jeddah

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 6 ส.ค. 2022
Dear Tariq, Thank you for choosing Grand Hotel Miramare and for your excellent evaluation! Hoping to welcome you back soon in the Ligurian Riviera! Warm Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Judy M

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent and helpful staff. Really enjoyed our stay
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 26 ก.ค. 2022
Dear Judy M, thank you for choosing Grand Hotel Miramare during your recent stay in the Ligurian Riviera. We are extremely glad that you really appreciated your holiday with us as well the excellent and the helpful staff. Hoping to have the opportunity to welcome you back in the nearest future at the Grand Hotel Miramare, I send you my best personal regards. Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Dietmar

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location as usual
เข้าพัก 5 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 19 มิ.ย. 2022
Dear Guest, Thank you very much for your excellent feedback! We are really glad to read that you appreciated our exclusive location. Our Team is looking forward to welcoming you back soon for another unforgettable experience in this piece of Heaven! With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Carina

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our two-day stay at this hotel was a fairy tale experience!
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 9 มิ.ย. 2022
Dear Mrs. Carina, we would like to say thank you for your amazing Feedback! We are extremely glad to read that your two days stay at the Grand Hotel Miramare was a fairy tale experience! We look forward to welcoming you at the Grand Hotel Miramare and to sharing with you another magical experience! With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Kjell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 9 มิ.ย. 2022
Dear Mr. Kjell, Thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for your excellent evaluation! We are looking forward to welcoming you soon for another unforgettable experience in the Ligurian Riviera! With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

christine

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had an amazing three nights at the GHM. The staff were ever so helpful and welcoming the breakfast was divine. The massage at the wellness center with Jessica was heaven. I cannot say enough good things about this Hotel. I will be going back !!❤️
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Guest Relation วันที่ 9 มิ.ย. 2022
Dear Mrs. Orbitz, thank you very much for choosing Grand Hotel Miramare and for your lovely words about all the Staff. It will be my great pleasure to share your compliments also with our Spa therapist Jessica. In the meantime we looking forward to welcoming you back soon for another memorable experience at the Grand Hotel Miramare. With Kind Regards, Veronica Canestrelli Guest Relations Manager

8/10 ดี

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Oliver

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Alt i perfekt stand. Fantastisk omgivelser samt venlige og profesionelle personale. Morgenmad udvalg var lækkert og omgivelserne en fornøjelse. Der manglede intet. Fik room service engang på grund af utilpashed, og deres forslag var perfekt til min tilstand. Høj niveau også der. Fantastisk ophold.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Georg

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fantastic Experience
Great hotel, great staff, wonderful decorated rooms ... wel you have to pay for it, but it is worth the money. We had a fantastic experience!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Klaus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

moises

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excelencia en el servicio.
El Hotel tiene una atención de excelencia dedicación y detalle, es un lujo quedarse ahi. Repetiría de inmediato.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Merab

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing hotel
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

maria

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent amazing vacation beautiful luxury hotel definitely will return . Everyone in hotel super accommodating especially Federico made our vacation extra special !!
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2021

8/10 ดี

Giuliano

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Excellent location, fantastic property, unfortunately old rooms and not that clean. I would not reccomend this hotel to someone looking for a real 5 starts hotel. They have a terrific property with an amazing pool and restaurant but they need to remodel the entire hotel inside to bring it up to the 5-starts client's expectations.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Ivan Parodi วันที่ 7 ก.ย. 2021
Dear Giuliano, thank you to take time to review your stay at the Grand Hotel Miramare. We are really sorry (and also surprised) that our Rooms didn't meet your expectations. Tha cleanless and the attentions to datails are our must and most of our Guests recognize as a standard 5 stars hotel. The Hotel is still in renovation program which starded in 2017 and involved the lobby, pool restaurant, The main restaurant and the most rooms. We are planning other interventions to guarantee even more a fantastic experience for all our visitors. We are sure that on your next stay you will enjoy a superb stay. We hope to weocome you again in the near future. With my best regards, Ivan Parodi Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Dario

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best hotel in Santa Margarita
It was our first time in Santa Margerita. The hotel was one of our favorites. It was our first time there. Great service, greatfood,very accommodating. The location was the best. I go to Italy often absolutely loved the hotel, would definitely stay there again.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021
การตอบกลับจาก Ivan Parodi วันที่ 7 ก.ย. 2021
Dear Dario, thank you to take yor time to review your experience at the Grand Hotel Miramare. We are really proud to read this positive comment!. We hope to welcome you again in our corner of paradise for your next visit in Riviera. With my best regards, Ivan Parodi Resident Manager

10/10 ดีเลิศ

Costas

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Amazing
Best hotel ever stayed in Italy. Highly recommended
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Ivan Parodi วันที่ 7 ส.ค. 2021
Dear Costas, Thank you for taking the time to tell about your stay at the Grand Hotel Miramare. We are very pleased you did enjoy your stay with us. We sincerely look forward to have you again our guest in the near future Arrivederci!