บริเวณภายนอก

รีวิว เดย์สอินน์ บายวินด์แฮม พอร์ตแลนด์ เซ็นทรัล

2.5 out of 5

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 60 จาก 645 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 203 จาก 645 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 178 จาก 645 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 102 จาก 645 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 102 จาก 645 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

5.4/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 17 ก.ค. 2020
Hello Guest, Thanks for the stay but sad to see the 2 stars. Please share us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel; Manager.

6/10 พอใช้

rusty

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มิ.ย. 2020
Dear rusty, Thanks for your quick and short visit to our hotel. Please say more about your stay, if we missed any mark in hospitality. Your feedback will be useful for us to improve our services. We look forward to seeing you again soon! Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Rude man at front desk
The front desk person was terrible. No manners of customer service at all. Very rude. I should have red all reviews before booking.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 14 มี.ค. 2020
Dear Guest, Thanks for staying at the Best Western Airpark Hotel. Our apologies for the lack of professionalism with our staff. We understand the importance of staff hospitality and its impacts. We will deal with the concerned staff and manage them to become guest friendly. Nevertheless, we request you to not consider this as a benchmark of our hotel and give us another opportunity to offer you an awesome stay. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มี.ค. 2020
Dear Guest, We understand your disappointment with us and agree that 1-star is not acceptable. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve any issues immediately. If you give us a chance, we are intent on making this right and hope you will allow us to speak with you to discuss the situation. Please give me a call or meet us at your earliest convenience. Yours sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มี.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Nancy, Seattle, WA

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk yelled at us for asking for breakfast when it was promised on the website. He yelled he was gonna call the cops if we don’t leave but left us alone after we said we’ll leave if he gives us a refund. No one answered when we were trying to check out but I could hear them pick up from the back room when I found their number on google. They didn’t have any toiletries in the room. I would never go back here. This is the first place I wished I could give 0/5 stars to review.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thanks for commenting. I’m sorry our hotel did not meet your expectations. We take great pride in this hotel and in providing the best possible service to guests. I regret that we did not meet your needs in every way and hope you will give us another chance to satisfy you in the future. We take serving guests very seriously. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 พ.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 stars. Your rating is really encouraging. I hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ronald

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 พ.ย. 2019
Dear guest Thanks for stay at our hotel and great feedback by giving us a 4-star rating. Our mission is to provide the best service and ensure that the guest rate us the most comfortable hotel in our area. I hope you had a satisfactory stay. We would like to know what we can improve to earn a 5 Star Review on your next stay. Sincerely Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable but concerning location
Room was clean and roomy. Service was fine. Very close to the MAX station, so it was convenient. Only concern was the location--not in a great part of town.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. I’m so pleased that you found us a clean and pleasant place to stay and that our amenities were to your liking. We take real pride in this hotel and serving guests like you, and I’m extremely happy that you had such a pleasant stay. We look forward to having you with us again soon. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean nice room with helpful stuff, just a bit noisy highway at night
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ต.ค. 2019
I'm terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways because of the noise. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I'm disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again in the future. If you still want to speak with me, I'm available at the hotel if you'd like to call or email. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean and well run facility. The housekerping staff wrte meticulous and front office were outstanding.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your kind words about our clean, comfortable and friendly hotel with plenty of amenities. We take serving our guests very seriously and are very pleased that we met your needs so well. I hope you will tell others about our property and stay with us again the next time you’re in town. We appreciate the opportunity to serve you. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ต.ค. 2019
Dear guest, Thank you for staying at our hotel during your last visit to our area. We welcome your review and comments. We apologize for the customer service. It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us at any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Neal, Seattle

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My wife and I liked the location and the room had been nicely remodeled and the staff were very good but the condition of the shower was poor with the shower curtain rod coming out of the wall not being properly installed. The arm on the chair by the door was loose and would have been easy to pinch yourself. There was great electrical plugs and USB plugs also, thank you for an opportunity to respond.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m sorry that there was an unusual odor in your room and some other failings. We take real pride in this hotel and in providing the best possible experience for our guests and I sincerely regret that we failed to meet your needs in some ways. I hope you will try us again soon and give us another chance to satisfy you. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice spot
The hotel location made it easy to quickly get to everything. The room was clean and comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your kind words about our comfortable, clean and nice hotel that’s located right where many travelers want to be. I’m so glad we met your needs so well, and we look forward to having you with us again. We take great pride in providing a great guest experience for every guest who stays with us. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Booked this hotel for 3 nights, then got confirmation of the booking that stated it had been booked as 2 separate trips. Apparently it had something to do with there being 2 different rates over the period we were staying. Not sure whether this was due to the booking system at the hotel, or Expedia, but it is not something I have seen before. It caused a bit of confusion at check-in as they could only see the initial 2 night stay, and there was more confusion on the Sunday morning when we had to speak to the desk about re-checking in. Initially we were told that the guy working couldn't do it as he was the 'night person' and we would have to return at 10am or 11am to see the 'day person'. When I explained that we were heading out for the day after breakfast, he eventually decided he could update the key cards for us and within a couple of minutes we were sorted! Aside from the issue above, the hotel was OK. Room was spacious enough and it was quiet. Very close to public transit. On the downside, the pillows were incredibly hard and the fridge was freezing anything that was put in there. Breakfast was juice, cereal, coffee/tea, bread for toast and pre-packaged pastries. We were told breakfast was open from 7:30-9:30am, however the room was locked until closer to 8am on the Sunday morning which delayed our plans slightly. We didn't have a car with us, but be aware that they only allow one car per room to be parked on the premises.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways because our pool was temporarily unavailable when you visited. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I’m disappointed that we could not satisfy you because this free amenity wasn't available, and I hope you will try us again in the future. We’re always working to make the guest experience better than ever before. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Jay

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The parking lot didn’t seem to fit all the vehicles for the rooms. The guy working behind the counter was the rudest person I have ever met, the tv volume wouldn’t go below 10 which is loud when others are trying to sleep, and the breakfast consisted of toast and cereal which was ok.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m sorry that a parking and shuttle issue detracted from what I hope was an otherwise pleasant stay with us. We take real pride in providing a great guest experience, and I regret that both things in our control and beyond our control detracted from your stay. We’re always working, however, to make the experience here better. I hope you will give us another try in the future. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

NAIHUA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 ต.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for the review and rating of 8 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 8 to 10. We appreciate your feedback!. Hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Could have been pleasant.
The gentleman at the desk was rude, condescending, arrogant and very negative when it came to assisting us. However, there was a quite pleasant young lady who was most helpful.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 24 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments. I can see why you were dissatisfied and apologize to you. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in so many ways. We take genuine pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do most of the time. But we clearly let you down. I’m disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again in the future. We’re always working to make the guest experience better than ever before. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Tracy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Never stay here
The stay here was the worst stay I’ve ever had. The guy at the desk was rude from the beginning and then took a copy of my license and that has never happened I think that’s illegal. He yelled at me even when I checked out and was just rude. I will never stay here again and I hope he doesn’t get any business
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Caring people, carpet, microwave, refrig, very comfortable tiolets, clean.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thanks for your exceptionally pleasant comments about our hotel amenities, facilities and more. We take real pride in serving guests well and try to make the guest experience as good as possible. I hope you will indeed be able to stay with us again in the future. You will be most welcome. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The female at the front desk was cheerful and nice, but the manager fella was not pleasant in ANY way. The amenities were not great, some soap and coffee machine. A whole list of rules, and after meeting the manager we know why. When we turned the heater on it just smelled like burning metal. Wasnt the best place I have stayed, mostly for the hospitality issues.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for your stay. Very much disappointed about the inconveniences due to several issues related to amenities. We shall surely check and take action for improvement. This is a matter of concern and not a regular feature of our hospitality. Customer satisfaction is paramount to us. Request your understanding and continued patronage. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ก.ย. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Kathryn

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 stars. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing your recent stay with us and for giving 4 out of 5. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Was decent price for location. The gentleman at the front for check out was SO rude. I have never been spoken to in such a rude manner. Would never return because of this.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your feedback and 2-star rating. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. You can expect a still better experience next time. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don't like the service and de owners asi que no me gusto
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear Guest, I am sorry we were unable to provide you with the quality service you deserved during your recent stay. We’re involved in a continuous improvement process aimed at making this hotel better than ever before, and we’ll use your feedback to help us improve. Sincerely, Dear Guest, I am sorry we were unable to provide you with the quality service you deserved during your recent stay. We’re involved in a continuous improvement process aimed at making this hotel better than ever before, and we’ll use your feedback to help us improve. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing your recent stay with us and for giving 4 out of 5. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear guest, Thank you for staying at our hotel during your last visit to our area. We welcome your review and comments. We apologize for the customer service. It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nothing at all.....................rude staff and nothing special
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I liked the room furnishings and linens. The parking lot was a bit small. Breakfast was underwhelming. The front desk man was awful: complete misogynist.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear Guest, We are really sorry for the inconvenience caused to you as mentioned in your negative feedback and we assure that we would definitely work on it and improvement can be seen during your next stay. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Réceptionnist was awful, very bad guy, it seem that the sence of service doesn’t exist for him!
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Not a superb place, but O.K. in general
Very close to the station (50m) 4 station away from the convention center a bit remote area
เข้าพัก 8 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your choosing our hotel for your stay. I'm so pleased that you found us a pleasant place to stay. I am glad for noting our convenient location. Hope you had a wonderful experience with us. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for the stay and great feedback by giving us a 5-Star rating. It is really encouraging. We feel proud when we get such ratings and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is very well kept. The rooms are clean and modern. The staff seemed like they could also be the owners and were polite nice and informative. I love that a MAX train station is just a few steps away. The rooms are also quiet even though the Freeway is right there (easy On easy Off). The only note of caution is that if you book through Expedia be sure you book the accommodation that fits your party's needs. My situation changed when I arrived and I needed a room with two beds instead of one. The staff CANNOT refund your original Expedia booking and change your room type.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

Daryl

ชื่นชอบ: ความสะอาด
PDX is DIRTY
Stay was fine, mattress was lacking, location sucked but hey, that is Portland anymore. So dirty, homeless, disgusting human excrement and or urine on sidewalks and door stoops.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your stay. We are very much concerned about the inconveniences due to several issues mentioned in your review. We shall surely check and take action for improvement. This is a matter of concern and not a regular feature of our hospitality. Customer satisfaction is paramount to us. Request your understanding and continued patronage. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Iq

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
There were bum camps are already crossed the street homeless people everywhere and they made you go all the way out by the main entrance and a unwell the area just to smoke
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m sorry you didn’t find the experience you were expecting with us. We take real pride in providing the best experience in the area and regret any ways in which we let you down. I hope you will give us another chance to satisfy you the next time you’re in the area. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Fruit at breakfast, bananas. A nice addition. Easy parking.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 9 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback regarding your stay! We thank you for the kind words regarding the breakfast we offer to our guest. We are continually trying to improve the variety and quality of food items that we offer. Thank you for staying at our hotel and we hope that you will consider us for your next business trip! Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staff hospitality isn't that great. Need to provide a better breakfast. Hotel condition isn't that bad.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2019
Dear Guest Thank you for your stay at our hotel. I'm very concerned and I regret at the same time, that the staff wasn't responsive. The staff received additional training in the courteous manner in which our valued guests are to be treated. We’re always working to make the guest experience better than ever before. Please visit us again. Sincerely Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2019
Dear Guest Thank you for helping us improve. We are delighted that you are giving a 6 out of 10 ratings. We appreciate the fact that most of our overnight guests are happy with the decision to stay with us. We're improving daily and are certain that your next experience will be great. Please give us the opportunity to serve you again. Please visit us again Sincerely Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn't like anything. It was the worst experience all around.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2019
Dear Guest, We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding all the points you mention in your review you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel and services. Hope you reconsider. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways and that our efforts to compensate you for your trouble were not enough to satisfy you. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I’m disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again in the future. We’re always working to make the guest experience better than ever before. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy to check in management was great and understanding very nice motel room was more than i expected and waa really happy i highly recommend this place to stay i will back again
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m pleased that you would recommend this property and that you found our hotel to be a nice place to stay. I’m also glad that our hotel impressed you enough that you would stay with us again. We enjoy providing a great experience for all kinds of travelers, and I’m very pleased that you enjoyed being with us at our hotel. We’ll be here for you in the future if you visit the area again, and we always strive to maintain a great experience for our guests like you. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It should not be included as a choice. It needs updating. It was not clean and it was smelt.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 30 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel. We are addressing your observations about upgrades and cleaning for further improvement and you shall definitely see the difference during your next visit. We await your earliest next trip to our area and promise a nice stay with us. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for your quick and short visit to our hotel. Please say more about your stay, if we missed any mark in hospitality. Your feedback will be useful for us to improve our services. We look forward to seeing you again soon! Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great hotel, iffy area, fantastic bargain
Room was immaculate. No smell, sheets and towels pristine, pillows and bed comfortable. No fuss, just a great room at this price. SUPER easy MAX access, made airport to hotel to downtown as easy as could be. No breakfast, tho, despite saying it had one. Weekends only, maybe? It’s definitely not a highbrow area, and Portland does love their homeless folk, so sights and smells around the MAX and to and from the station to the hotel not “appealing”. The property, however, was clean, room was awesome, service was just right... 10/10 would stay again.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 ก.ค. 2019
Dear Guest, I appreciate your feedback. I’m glad that our hotel impressed you enough that you would stay with us again. Our goal is to provide an experience worth repeating for every guest, every time. I hope you will tell others about our hotel and make us your first choice in the area for the future. We’ll be here for you, your friends and your colleagues when you need us. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Marie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 8 to 10, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Todo de lo peor pero el señor de la resección fue de lo peor no hay palabras para describirlo
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 ก.ค. 2019
Dear Guest, Thanks for choosing our hotel. We apologize for all the inconveniences you had with the stay. We are acting in each of them on high priority. Sincerely, Hotel Manager