ห้องสวีท, เตียงควีนไซส์ 2 เตียง | โต๊ะทำงาน, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว กรีนทรี อินน์ แอนด์ สวีทส์ ฟีนิกซ์ สกายฮาร์บอร์

3 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 281 จาก 1079 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 254 จาก 1079 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 203 จาก 1079 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 169 จาก 1079 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 172 จาก 1079 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Elizabeth

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not maintained. Stale and little food for breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Gabriel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathtub was dirty and rusty. Hallway were with patch of painting. Very run down hotel. The only good thing was the front desk lady, helpful giving instructions on filing the complaint.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Saoimoana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
👍

8/10 ดี

Viviana

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
No conditioner. No body lotion. Called down to ask for regular coffee and not decaf and they said nobody was available to bring it up. Breakfast was immediately closed down at 9 AM even though we were there grabbing our food. The bathtub was dirty comfortable beds. Comfortable place to sleep but wouldn't book again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lilo วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hello Viviana, thank you for taking the time to provide us with this feedback, we are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. We will take your comments into account and discuss ways to improve the time management strategies at the front desk. Thank you again for your time. Lilo (Front Desk Agent)

6/10 พอใช้

Bradley

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The elevator floor was dirty, sticky and had broken tiles. Some hallways had patches on the drywall which were not complete. Soap dispenser was not working and not fixed after being reported. Front staff was very helpful.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lilo วันที่ 26 มี.ค. 2024
Good afternoon Bradley, thank you for taking the time to provide us with some feedback, we are always striving to improve ourselves, and your comments are invaluable in that regard. I am happy to hear that our staff was helpful to you, and we do apologize that the room did not meet expectations. We will take your comments into account as we work on updating the hotel. Thank you again for taking the time and we hope you have a great day. - Lilo (Front Desk Agent)

10/10 ดีเลิศ

Sai Prateek

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

James

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect accommodation after a long flight
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 22 มี.ค. 2024
Hello James, thank you for taking the time to leave us this feedback, we are always striving to improve ourselves and your feedback is invaluable in that regard. We are thrilled to hear you enjoyed your stay and do hope you book with us the next time you are in PhoenixJon KreitlerFront Office ManagerGreenTree Inn and Suites

4/10 แย่

Colby

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is in rough shape. The area around the hotel is also rough. Shower valve wouldn’t shut off. TVs didn’t work. Pool was not clean. We reserved 4 nights for a baseball tournament and decided to leave a day early so we didn’t have to stay there a other night. The staff was kind and helpful, but seemed overwhelmed.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 22 มี.ค. 2024
Good Morning Colby, thank you for taking the time to leave us this feedback, we are always striving to improve and your comments are invaluable in that regard. We do nope the next time you are in town you will give us a second chance to prove our commitment to customer service to youJon KreitlerFront Office ManagerGreenTree Inn and Suites

8/10 ดี

Cash

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Nice
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hello Cash, thank you for taking the time to provide us with this feedback, we are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. Thank you again for your timeJon KreitlerFront Office ManagerGreenTree Inn and Suites

4/10 แย่

Nancy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place was a dump! There was a crack in the wall, the heating/cooking unit was cracked and broken, and the towels were small, scratchy, and thin and they reeked of bleach. The chair under the desk was totally worn out, and there was only one ceiling light in the bathroom - in the front corner - so you couldn't see in the shower. The staff was very nice, but I'd NEVER stay here again.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Donna

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nothing unique. At check in was told that they did not have a record of our reservation from Expedia, thus they did not have a room for us. I had a copy of the print out from Expedia showing my confirmation #, so they gave me an upgraded room. There was no soap or shampoo in the containers in the shower, and the TV in the sitting room was not connected to the internet. No ice machine in the building and the pool and spa were black. On checkout I could not get a receipt because I made the reservation through Expedia I was told. When I got back from the trip my bank showed I was charged the $100.00 deposit that was supposed to be refunded. We certainly did not destroy the room. The people at the desk said that the hotel (Green Tree Inn) had been sold and was in receivership, so they had no services. Boy was that true.
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hello Donna, thank you for taking the time to provide us with this feedback, we are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. We will take your comments into account and discuss ways to improve the time management strategies at the front desk. Thank you again for your timeJon KreitlerFront Office ManagerGreenTree Inn and Suites

2/10 แย่มาก

Selene

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We got their late Friday night and the attendant continued to answer the phone rather than placing them on hold to assist me. She finally got around to me and my husband and notifies me my room is not available. We let her know we have 4 kids so we need what we reserved and paid for. So she gave us a room on the third floor and one on first floor having to split my family. She did comp out a room which I’m not complaining about but the point is don’t have customers reserve rooms, have them pay for them and then go and give those rooms away and pretend you don’t know what happened!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hello Selene, thank you for taking the time to provide us with this feedback, we are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. We will take your comments into account and discuss ways to improve the time management strategies at the front desk. Thank you again for your timeJon KreitlerFront Office ManagerGreenTree Inn and Suites

4/10 แย่

Maryanna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, our stay was not horrible. The service that was provided was good. We stayed in a 2 queen sized bed room. Surprisingly the room was very big. It of course had the 2 beds and a pull out sofa bed. The tvs did not work and when they did you would have to really push down on the controller buttons to select anything. We were very disappointed by the room upon closer inspection by finding crumbs, stains and even used makeup products across the room as if it was never cleaned. The bathroom was nice and big, however the tub did not drain properly hence leaving you in a puddle of dirty backed up water while showering. We were able to use the pool during our stay. Sadly when we got out we were left with cuts/scratches from the sharp seating and edges from the pool/spa. Another thing that left us upset was our skin was so irritated upon exiting the pool. The general area of the hotel is located in a very ghetto part of the city. The doors to the side entrances did not lock. The inside of the building is very run down. The dark ambiance and lack of employees reminds me of American Horror Story. I would highly suggest staying elsewhere for the price. If you do stay here bring bandaids and lots of cleaning supplies.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 18 มี.ค. 2024
Hello Marryanna, thank you for taking the time to leave this review. We are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable to that process. I do wish you had mentioned these issues to us during your stay as we may have been able to correct them for you.

2/10 แย่มาก

Douglas

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Having booked and paid for the accommodation through Expedia, Kelly at the desk tells me they have not been paid by Expedia and subsequently charged me for the room again plus $100 fee against the room which is supposed to be refunded on my departure. We will wait and see. My advise to others is avoid this hotel if possible. Advertise Airport shuttle which doesn’t exist. $20 taxi was needed.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 17 มี.ค. 2024
Hello Douglas, thank you for taking the time to leave this review, we are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in the regard. I do apologize for the confusion with your reservation, I will look into this today, and once we track down the expedia credit card, we will refund you immediately. If you could please provide me with the last name on he reservation, I will happily resolve this for you.Jon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

6/10 พอใช้

Cheryl

เดินทางกับครอบครัว
We chose this hotel due to convenience of being close to airport so that was helpful. However, the pictures online show a much brighter/newer looking hotel. This one is very dark. The lobby and hallways are dark. The rooms are average. 4 of us checked into a 2 queen room. Only 2 towels. The shuttle service is confusing if you dont realize it’s actually a taxi service that was not explained very well when I checked in. Online shows breakfast at 6:00. However the once here it’s actually 7:00 on weekends. The tub fills when water and doesn’t drain when showering. We visiting Phoenix again, we won’t choose this hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 16 มี.ค. 2024
Good afternoon Cheryl, thank you for taking the time to leave us this review. We are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. We will take your comments into account and work to improve the experience of all our guests. we do hope you come back to see how we've improved. Thank you again and have a great dayJon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

4/10 แย่

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is really rundown. In our room, the rug was stained, the bathroom had lots of rust around the drain, and the sink faucet handle came off one time I used it. It was OK for a one-night stay before a flight out of PHX, but way overpriced for the dreary condition.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 15 มี.ค. 2024
Hello Karen, we do apologize for not meeting your expectations. We are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. I assure you we will address these issues. Thank you again and have a great day

4/10 แย่

Marcia, Leawood

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Poor front desk service. Little to no water pressure for a shower, alternating cold and hot water.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 15 มี.ค. 2024
Hello Marcia, we do apologize for not meeting your expectations. We are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. I assure you we will address these issues. Thank you again and have a great day

2/10 แย่มาก

Beverly

เดินทางกับครอบครัว
Not them. They were very kind and tried to help. They had no record of the booking. Expedia charged me on 1/19/24 for the room but never booked it. Expedia never made the booking and Green Tree Inns was sold out. I finally found a room at the 3rd hotel. Expedia owes me the difference in the hotel room.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Beverly, thank you for taking the time to leave us this feedback, we appreciate your understanding of the situation and do hope that you will give us a chance to accommodate you in the future.

8/10 ดี

mark

เดินทางกับครอบครัว
It was dirty inside and the main bathroom didn’t have soap or paper towels. Also there were broken bottles in parking lot. Way over priced for what it was .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Good afternoon Mark, thank you for taking the time to leave us this feedback. we do apologize for any concerns you may have had, please know we are taking this feedback to heart and will be correcting the issues. Thank you again and have a great day.

10/10 ดีเลิศ

April

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review

2/10 แย่มาก

Leandra

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
There was no sheets or blanket for the pull out couch. And when i called to the front desk, the lady said that there was no house keeper in the building and they did not have access to the laundry room. Also in the middle of the night the fire alarm was activated twice! My family and i did not get any sleep.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Leandra, I do apologize for the issues you faced during your stay. the sheets and blankets should have been placed in a closet, however it is possible they were never replaced and for that I am truly sorry, I will speak with housekeeping to make sure that does not happen again. As for the fire alarm, we unfortunately cannot control the actions of all our guests, we have taken steps to ensure they will not be allowed to disturb any other stays in the future. I do hope you will give us another chance the next time you are in phoenix. thank you again for taking the time.

6/10 พอใช้

Letitia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The fire alarms went off three times in the middle of the night. We were given the wrong room first and had to move to a room with two queens.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Letitia, thank you for taking the time out of your day to leave us some feedback, we do apologize for the fire alarm going off, we know it was an inconvenience to all guests, unfortunately we cannot control the actions that guests take when they are in the rooms. we have taken stapes to ensure that guest cannot disturb anyone else's stay in the future

10/10 ดีเลิศ

Denise

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Enjoyable
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you Denise for your wonderful feedback, we sincerely hope you had a great trip and will choose to stay with us again the next time you are in Phoenix

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
A little rundown, but overall acceptable, VERY convenient for the airport
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Michael, thank you for taking the time out of your day to leave us some positive feedback. we are truly happy that you enjoyed your stay and look forward to hosting you in the future.

8/10 ดี

Linda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank you Linda for taking the time to leave us this review, we hope you had a great trip and will choose to stay with us again the next time you are in Phoenix

4/10 แย่

Deborah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Deborah, thank you for taking the time to leave us some feedback, it looks like we may have not met your expectations and for that I do apologize. We hope you are willing to give us another chance in the futureJon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

4/10 แย่

Yulia

You get what you pay for. It's clean and no smells and no major issues. Just not perfect like other places.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Good afternoon Yulia, thank you for taking the time to leave us this feedback. We do hope you will stay with us again the next time you are in PhoenixJon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

8/10 ดี

Melanie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Property was just taken over by the new owners. Water flow in the bathrooms was very low, you can tell the building is older and needs some work. Overall I would stay here again but I understand that probably ground floor rooms have the worst water pressure
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Good afternoon Melanie, thank you for providing us some feedback regarding your stay. we appreciate your understanding and are in the process of improving our water pressure and updating the building right now. we hope you will have a most excellent stay with us the next time you are in Phoenix. Jon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

10/10 ดีเลิศ

Barbara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello Barbara, thank you for taking the time to leave us some feedback, we are thrilled to hear you enjoyed your stay with us and look forward to hosting you again the next time you are in PhoenixGood afternoon Melanie, thank you for providing us some feedback regarding your stay. we appreciate your understanding and are in the process of improving our water pressure and updating the building right now. we hope you will have a most excellent stay with us the next time you are in Phoenix. Jon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

4/10 แย่

Michael D

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The television was horrible as the first room had a dysfunctional television. The network provider for television was terrible
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review

4/10 แย่

Kristopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is under renovation. There were times with no hot water
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review. we apologize for the water issue. I assure you we have addressed it

10/10 ดีเลิศ

Charles

Neighborhood is mediocre. Bathtub is in need of refinishing. Breakfast was good no fruit. Staff OUTSTANDING
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you Charles, we love to hear feedback, and being the front office manager, i especially love it when it calls out our excellent front desk staff. Due to this feedback we have actually already started refinishing the tub in the room you stayed in and have moved the fruit to a more findable area in the breakfast space (they were there, just hidden).thank you again for taking the time, feedback is the lifeblood of hotels. Jon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

4/10 แย่

Don

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Homeless people around area all the time. Felt unsafe
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review

6/10 พอใช้

Julie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave us this review. we hope you enjoyed your stay and will book with us again in the furture

4/10 แย่

Michelle

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in was fine. The room appeared to be clean. The shower head leaked, the phone was not working, there was no hot water for a shower so had to leave for the airport without a shower. The ice maker that was supposed to be on the 4th floor was not there. We were unhappy that the restaurant was not there as the hotel description said. I would not recommend staying here.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review. We will look into what is promised on the expedia website and work with them to make sure it is as accurate as possible

8/10 ดี

Agnieszka

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was good enough for a night. Doors and handles could be disinfected but aren’t. Water damage on bedroom walls and carpet. It was a fine place to stay over for a night but not more.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to provide us with some feedback. we are taking steps to rectify your complaints right now. Jon KreitlerFront Office ManagerGreen Tree Inn and Suites

2/10 แย่มาก

Sandy

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was roomy and updated. Hall needed repaired and painted. However, the AC was so loud that we had to turn it off on order to sleep. Fortunately, outside temperature was moderate. Surprise, NO HOT WATER.. Not even a slight bit warm at the sink or tub. Most features on the tv remote didn’t work. Couldn't change volume or turn on or off with remote.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review

4/10 แย่

Tim

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hello Tim, thank you for taking the time to provide us with this feedback, we are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. Thank you again for your timeJon KreitlerFront Office ManagerGreenTree Inn and Suites

8/10 ดี

Janis

เดินทางกับคู่รัก
Older hotel but not usually full. Noise level near outside doors is going to keep you up !
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review

8/10 ดี

William

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Great airport shuttle system
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review

4/10 แย่

Sara

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk staff was lovely but they had difficulty finding a room for me. The wifi was not working. I ended up paying for a taxi from the airport because I couldn’t find the shuttle. The pool was shut down as well. All a bit disappointing.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard

2/10 แย่มาก

MARSHA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This site was horrible. The pool was closed, the hot tub was also closed thank god, it was disguising. The facility was filthy. The tub was unusable. Changed sites immediately. It should not even be opened!!!!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 14 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard

8/10 ดี

LavonneandJamie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was good for staying the night before our flight
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 14 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard

4/10 แย่

Carol

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We only stayed a few hours as we had a 6 AM flight and wanted to be close to the airport. The area is a bit sketchy, the wifi didn’t work, so no TV, only one elevator working, ice machine was removed, smoke alarm went off at 1AM and again at 2AM ( false alarm). Bed creaked with the slightest movement. The staff was apologetic and I honestly felt bad for them, as I m sure they get the brunt of it.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard

2/10 แย่มาก

Sandra

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 13 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review

6/10 พอใช้

Rachel

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Booked with reviews saying it was a 4.7 star place. The environment outside the hotel felt kind of unsafe, the shower was NOT cleaned (hair stuck to the walls and shampoo in the walls). The hallways and elevator just felt dingy. The staff was great. They were super friendly and check in/out was easy and quick, but the hotel itself just gave ick vibes. Solid 3 star for sure.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 14 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard

6/10 พอใช้

judy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
It was overpriced for the quality of the facilities.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 14 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard

6/10 พอใช้

Eduardo, Miami

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 14 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard

10/10 ดีเลิศ

Irelynn

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hello Irelynn, thank you for taking the time to provide us with this feedback, we are always striving to improve ourselves, and your feedback is invaluable in that regard. Thank you again for your timeJon KreitlerFront Office ManagerGreenTree Inn and Suites

4/10 แย่

Richard

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
During check in room that I paid for King was not available. I settled for a handicap room with a queen. Day after check in the lost my reservation. They were going to resell my room. Front desk said it was because I made reservations through Expedia. That cost me 30 min. of my day that was supposed to be at work. Now for the room it was clean but the wall mounted shampoo, body wash, and conditioner was not mounted to the wall and was problematic to use. Running heater smelled like something was burning. I should have got some sort of discount but I did not, but I did not ask for one. I should not have too!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก FOM วันที่ 14 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to post this review, we are always striving to improve ourselves and feedback like this is invaluable in that regard