สตูดิโอ, เตียงใหญ่ 2 เตียง, ปลอดบุหรี่ | โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ ฟิลาเดลเฟีย เบนเซเลม

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 254 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 228 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 178 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 141 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 205 จาก 1006 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

7.2/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Dale

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The elevator floor was nasty like I was in the projects. The hallways very very dark and unattractive. I would not recommend this property for single female travelers at all. My refrigerator door had all this nasty looking rust marks on it I can't even believe they put that in my room. The pillows were not comfortable. The TV was dated . I usually don't stay at hotels like this believe people live there which make it feel weird and not like a hotel. I can't believe they can't run a broom and a swifter on that damn elevator floor at least once every 4 hours.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Dale, Thank you for your recent visit and your feedback. We sincerely apologize for the issues you had while staying with us. Our team strives to ensure each guest has an exceptional visit; therefore, we truly regret this was not your experience. We appreciate you bringing this to our attention as we continually strive to improve. We value you as a guest and would love the opportunity to provide you with the hospitality you deserve, which you have come to expect from our brand. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Elnur

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not clean, Dirty beds.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 มี.ค. 2024
Dear Elnur, We apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Providing a clean and comfortable environment is our top priority, and we regret that your experience did not meet our usual standards. Your feedback regarding the condition of the beds will be addressed with our housekeeping team to ensure thorough and consistent cleaning practices. We appreciate you bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Joshua

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had hair and stains on one bed and a big stain on the other. The lady at the front desk was horrible. She acted like it was are fault the room was disgusting. We immediately checked out as soon as we saw the room. Don’t ever stay at this disgusting hotel.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Joshua, We sincerely apologize for the unacceptable condition of your room and the poor service you received from our staff. Providing clean and comfortable accommodations is our top priority, and we deeply regret that we failed to meet your expectations. Your experience does not reflect the high standards we strive to maintain. Please know that we will address these issues with our team to ensure they are not repeated in the future. We understand your decision to check out immediately and apologize for any inconvenience caused. Your satisfaction is important to us, and we hope you will consider giving us another chance to provide you with the quality stay you deserve. Thank you for bringing these concerns to our attention.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Jennifer

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The friendly hard working ladies who worked check in are the only reason why this is not 1 star. The facilities are old. Lighting is very dim, many items inside the rooms are "dingy" and broken such as the frame of mirrors breaking up and permanent discoloration in tub and sink. It was not a comfortable stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Jennifer, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for not meeting your expectations during your recent stay at our hotel. We sincerely regret any inconvenience you experienced, especially regarding your concerns with the upkeep of our property, which is of utmost importance to us. Your feedback is invaluable, and we will immediately address this matter with our housekeeping team to ensure such oversights do not recur. Your satisfaction is our top priority; therefore, we sincerely hope you will consider granting us another opportunity to host you in the future so we can show you our dedication to exceptional experiences.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Edward

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stay America in Bensalem is conveniently located minutes from the Parx Casino and Xcite Center. Positive aspects: * Budget-friendly: Great option for budget-conscious travelers. * Attentive staff: The staff was helpful, welcoming, and informative. * Speedy check-in: Quick and efficient check-in process. * Decent breakfast: Morning coffee bar with coffee, tea, hot cocoa, and grab-and-go options like bars and oatmeal. Areas for improvement: * Rooms and decor: This is clean but could benefit from a refresh with new paint, new fixtures, and furniture. Overall: A good value for the price, ($67) but the rooms could use some updating.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Edward, We are delighted you chose to stay with us at Extended Stay America and are happy to read you enjoyed everything about your time with us. We appreciate your detailed and beautiful comments about your experience. Our staff works hard to exceed our guests' expectations and ensure everyone has a relaxing experience in comfortable, clean accommodations. Reviews like yours make it all worthwhile! Also, we have noted your observations and will share them with the team. Thank you for being our guest, and we hope you will revisit us the next time you are in the area. Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Leslie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The area was nice, it was lots of restaurants and things do do around the area, and it was safe and quiet
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear Leslie, Thank you for taking the time to share your experience. We are glad our location worked well for you, and you appreciated being so close to restaurants and many things to do. Thank you for being our guest. We look forward to your next visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

BONNIE

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

ISABEL

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Quiet place, shopping, food and gas station.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear ISABEL, It is a pleasure to read your fantastic review about Extended Stay America. We are thrilled that you enjoyed the peaceful atmosphere and our great location. On behalf of everyone here, we invite you to stay with us again the next time you visit the city!Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

LATOYA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Saovada

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Temur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved all services
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

john c

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
it is close to the casino and other area's.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear John, Thank you for the great review. We loved knowing how pleased you were with our location and appreciated the easy access to the casino and many other attractions of the area. We are delighted you enjoyed your time with us at Extended Stay America and look forward to welcoming you back for another stay.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Jorge

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Some room doesn't good for the price and poliza from the hotel the not mach
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Jorge

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Only out side of the complex
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Jorge, Thank you for choosing our hotel on your recent visit to the area. We were disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Robert, Rutherford

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ok
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Robert, We are delighted that our hotel met your expectations. It is a pleasure to know you enjoyed your time with Extended Stay America and were pleased with the service. Please return and see us again soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Jasmine

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

MANUEL

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La zona donde está ubicado tiene mucha seguridad y muchos restaurantes y facilidades disponibles
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear MANUEL, Thank you for highlighting the positive aspects of your stay at Extended Stay America. We're delighted you appreciated the secure environment and the convenient location. Your satisfaction is our priority, and we strive to provide a comfortable experience for all our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Ruth

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Equipped Kitchen is accurate only if you ask for dishes, etc. at front desk and carry them to your room. Even then, you will not get everything you need - no cups, bowls, or toaster provided. Finally did get cups and bowls later but toasters were not available because “they walk.” I suggested this was the cost of doing business to which the staff turned her back.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Ruth, Thank you for choosing us. It is nice that you were happy with having a fully- equipped kitchenette in your room. However, we are sorry for not providing you with the complete kitchenware and the appliances. Please allow us to discuss this with the front desk and ensure this problem is taken seriously and maintain a stock of supplies. Please return so that we can have an opportunity to provide you with a better experience.Sincerely, Hotel Management

2/10 แย่มาก

Rich

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Upon checking in which was very late at night we were informed that the hotel would have no water after 9am. Now after waking up early to take a shower the water was turned off earlier than 9am. The smell in the room was horrible the condition of the furniture was all beat up. Very horrible experience at this property would never recommend.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Rich, We sincerely apologize for your negative experience at our hotel. Nothing is more important than ensuring our guests have a comfortable and relaxing stay, so we are sorry we could not make that happen for you. Please allow us to check with our team to find out what went wrong so that such concerns are handled better as we move ahead. We wish we had addressed your problems while you were still here. Please give us another chance so we can leave you a much better impression on your next visit. Sincerely, Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Vince, Bethlehem

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a very nice place to stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Carmen

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Eric

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in is easy, friendly staff,clean rooms and facilities
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 ม.ค. 2024
Dear Eric, Please accept our gratitude for taking the time to review your stay at HOTEL. We're delighted to hear that your positive feedback about the check-in, friendly staff, and clean rooms are essential to our commitment to guest satisfaction. Your appreciation motivates our team to continue providing exceptional service. We're grateful for your kind words and look forward to the pleasure of hosting you again. Thank you for choosing Extended Stay America for your accommodation needs.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Abdelmalik

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Ashley

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice facility.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was beautiful
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 ธ.ค. 2023
Dear Eric, Thank you for staying at Extended Stay America and for your generous rating. We love reading comments like yours, as our goal is to ensure an excellent and memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback and look forward to seeing you again soon.Sincerely, Hotel Management

4/10 แย่

Wayne

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
100.00 dollars deposit that i was not aware of.The bed was not queen size that was listed and maid service was not good
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Wayne, Thank you for taking the time to tell us about your visit. We always want to exceed our guests' expectations; therefore, we genuinely apologize for not doing so during your time with us. We are sorry for any inconvenience due to our deposit policy. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another opportunity to welcome you for the exceptional stay you deserve.SincerelyHotel Management

10/10 ดีเลิศ

Tom

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very nice stay
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Terron

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Heidi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great full/fridge in kitchen. Have a christmas show near by, and i sell drinking chocolate, drinkchoc.com, need that fridge to keep my milk at proper temp! Thanks! Spacious room to spread out and finish up product!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ธ.ค. 2023
Dear Heidi, We are delighted you chose Extended Stay America for your recent visit here, and we are thrilled to read all of the great things you loved about our hotel. We appreciate your business and hope you will choose us every time you are in the area. We look forward to seeing you again soon!Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Geordie

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Enayat

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Quite and nice
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Vahan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Donna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent customer service
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Donna, Thank you for the generous review and for taking the time to recognize our devoted staff. It is a pleasure to read about our associates' excellent and attentive service. We strive to deliver outstanding hospitality to every guest, and our team will enjoy reading your wonderful comments. We look forward to welcoming you back to Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

William

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was very old and needed updating, when they say free breakfast you expect a breakfast not a breakfast bar or muffin, my son has a job where he cannot leave at 5:00 so he called the front desk and told them he would be coming in on thanksgiving morning they told him they would leave a message, and when I checked it wendsday night I told the manager he would be in on Thursday morning she said she would leave a message for the morning manager. When my son tried to check in he was told the room was not available anymore even though the day manager and the night manager was told. When I talked to the night manager about what happened she said there was 24 rooms advailable and that the day manager should of charged him 10.00 the day manager was very rude my son had to try to find a room on thanksgiving day. Will not ever book with that hotel chain anymore. I would appreciate a response on the problem that we had.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ย. 2023
Dear William, We sincerely apologize for the disappointing experience you and your son had during your stay. It's concerning to read about your disappointment with the room, the breakfast offering, and the issues with your son's reservation. This is not the level of service we strive to provide, and we deeply regret the frustration and inconvenience caused. We are actively investigating the issues you mentioned to ensure that proper measures are taken to prevent such occurrences in the future. Meanwhile, if you wish to discuss this further or have any queries, please do not hesitate to reach out to us directly at the hotel. We appreciate your feedback and will do everything we can to make amends and provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Peter

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kennneth

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The room overall was dirty. There was a potato chip on the bed, the comforter had stains on it, trash under the bed.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Juan

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Julie

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Raymond

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were taken back when we were asked to provide a $100. Security Deposit. This information was not afforded to us when we made our reservation. We live on a very fixed income and would have liked to have known this prior to our visit.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Raymond, Thank you for staying with us and sharing your review. We apologize for the deposit policy, which came as a surprise. We try to keep our guests informed by publishing this information on booking sites; we regret that you didn't notice this before your arrival. We will address this issue appropriately to ensure our guests are well-informed about our policy and to provide a smooth reception every time they book at our hotel. Apart from this instance, we hope the rest of your stay was pleasant. We value our guest's feedback as we continually strive to grow and improve our guest services. We hope this unfortunate situation will not prevent you from staying with us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Asadbek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Juan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
There is better elsewhere
Multiple items broken or did not work. Dirty towels and beds. One light didn't work. There are better places to stay in Bensalem.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Juan, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. Please accept our apologies for your allotted suite not being up to your expectations and for any inconvenience this undoubtedly caused. We strive to provide clean and well-maintained suites for all our guests, and we certainly understand how frustrating it can be when such issues arise. Please be assured we will address these issues with the concerned individuals for improvement, and we hope you will allow us to make it up to you on a future visit.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Ian

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Geoffrey

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Dawn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Staff was friendly and helpful. The furniture and cabinets in the room need to be fixed or replaced. All in all a good place to stay.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Monica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wouldn’t book again
Very disappointed. They advertised breakfast included. It was only a take with you breakfast that consisted of prepackaged muffin, granola bar and packaged oatmeal. Coffee was decent. Kitchen was not complete. Not even a coffeemaker in the room or an ice maker in the hotel. The only redeeming quality was the bed was comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ต.ค. 2023
Dear Monica, Thank you for being our valued guest and posting your remarks online. We apologize for any inconvenience you faced during your stay with us, including the lack of amenities in your room and the unsatisfactory breakfast option. While we are not a full-service hotel, we strive to fulfill your requests and make your stay comfortable. For future visits, please don't hesitate to reach out to our front desk for any additional items that you need. Additionally, your feedback will be shared with the appropriate leaders so they know our guests' wishes regarding breakfast choices, which assists them in determining future options. We hope to have the opportunity to better your stay, should your travel plans bring you back to the city.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Dawn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There was nothing to like about this property. They gave me a room that was damaged and dirty upon check-in. Housekeeping damaged my personal property and ESA managerial staff or the district manager did nothing. Staff is rude and dismissive. When something in your room is not in working order, it takes maintenance several weeks before they come to fix it. When you file a complaint with guest services, they do nothing to make your stay better. This property is the worst I've ever encountered by far as I'm there for business. Stay somewhere else.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก ESA วันที่ 5 ต.ค. 2023
Guest has been here since Aug.15th and was showed and approved the room that she is in. Guest is still in this location and has made 5 new reservations since Aug.15th.