สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว พินนาเคิล แกรนด์ จอมเทียน รีสอร์ท

4 out of 5
พินนาเคิล แกรนด์ จอมเทียน รีสอร์ท
37/2-11 ม.2 ซ.นาจอมเทียน 8, ถ.สุขุมวิท ต.นาจอมเทียน, อ.สัตหีบ, ชลบุรี

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 88 จาก 313 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 143 จาก 313 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 56 จาก 313 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 21 จาก 313 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 5 จาก 313 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Ann วันที่ 12 ม.ค. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your time to give us a wonderful score for your review. We really appreciate and happy that with your score you had enjoy your stay with us Pinnacle Grand Jomtien Resort & Baech Club Best Regards, Ann C. Padilla Asst.Guest Relation Manager

8/10 ดี

thitirat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Ms. Ann วันที่ 7 ต.ค. 2019
Dear Thitirat, We thank you for taking time tor share your review regarding your recent visit in Pinnacle Grand Jomtien Resort . Your feedback is extremely important to us and i can assure you that we will share this to our team. Thank you. Best Regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

vorapong, ไทย

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ท่องเที่ยวพักผ่อน
ห้องพักดีสะอาด สะดวกสบาย มีที่จอดรถเพียงพอ มีทางลงชายหาด อาหารอร่อย
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Ann C. Padilla วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Dear Vorapong, Thank you very much for this glowing and supportive review of Pinnacle Grand Jomtien Resort and I am really happy to note that you had another wonderful stay with us. It is most gratifying for me to know that our staff have made your a memorable impact on your stay and I will take great pride to share your kind compliments with them. I hope to have the pleasure of welcoming you back again, hopefully in the very near future. Best Regards Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pinnacle
ร่มรื่น สะดวกสบาย
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the lovely and in-depth review of your recent vacation at Pinnacle Grand Jomtien Resort. I thank you sincerely for your wonderful comments and for sharing them again with our readers. I look forward to the pleasure of welcoming you back to Pattaya…... Best Reagards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ดีเกือบทุกอย่าง ยกเว้นแอร์ไม่เย็น ห้องน้ำเหม็นและไม่มีสายฉีดก้น
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 27 มิ.ย. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the lovely and in-depth review of your recent vacation at Pinnacle Grand Jomtien Resort. I thank you sincerely for your wonderful comments and for sharing them again with our readers. I look forward to the pleasure of welcoming you back to Pattaya…... Best Regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
อาหารเช้าดี มีให้เลือกหลากหลาย ถึงแม้จะมีคนเยอะแต่ก็ไม่ปล่อยให้ของขาดนาน
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 26 พ.ค. 2019
Dear Valued Guest, We thank you for sharing your experience with us. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. Your nice comment will be shared with my team we rewarded his attentive and helpful services, all these will make us proud of what we are doing here and will keep up the great work to make our best for our valued guest. We look forward to having the opportunity of welcoming you back to our resort again in the near future. Best Regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
อาหารอร่อย สระน้ำพูลวิลล่าสะอาด พนักงานยิ้มแย้มแจ่มใสดี
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 18 พ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for this glowing and supportive review of Pinnacle Grand Jomtien Resort and I am really happy to note that you had another wonderful stay with us. I hope to have the pleasure of welcoming you back again, hopefully in the very near future. Best Regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ชอบสระว่ายน้ำค่ะและชายหาดติดรีสอร์ต กำลังจะไปพักอีกครั้งสิ้นเดือนนี้ค่ะ
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 18 พ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for this glowing and supportive review of Pinnacle Grand Jomtien Resort and I am really happy to note that you had another wonderful stay with us. I hope to have the pleasure of welcoming you back again, hopefully in the very near future. Best Regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Reception staff and bell boy was great, the door cannot open, asking for help from housekeeping staff on the floor but she's very aggressive . Breakfast just a few option, not many choice.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 15 มี.ค. 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to make such a great review of your time with us. Appreciate you kind words and the extensive positive review of our hotel. Thank you very much for your most supportive review of your visit in Pattaya. It is most gratifying that you have experienced what we have single-mindedly set out to achieve. It is our aim to create memorable experiences for our guests and it makes us very happy when we hear that we were able to meet the expectations. Best Regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

6/10 พอใช้

Sorrapak

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
โดยรวมไม่ค่อยประทับใจ
ความพร้อมของห้องพักไม่ดีเลย ทั้งน้ำดื่ม ผ้าเช็ดตัว ผ้าเช็ดเท้า ไม่ได้ถูกเตรียมไว้ ต้องโทรทวงถามแม่บ้านนำมาให้ทีละรอบ ทีวีดูไม่ได้ไม่ชัดอย่างมาก wifi ไม่ต้องพูดถึง ยุงก็เยอะมาก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 8 ก.พ. 2019
Dear Sorrapak, Thank you for choosing to stay with us here at Pinnacle Grand Jomtien Resort on your recent visit. We regret that we were not able to meet your expectations and apologize for the inconveniences you encountered during your stay. The points you have raised are extremely important to us and we will take immediate actions to prevent any further occurrences. If ever you are back in Pattaya, we would be delighted to welcome you again to Pinnacle Grand Jomtien Resort, all our team would ensure to change your perception and I am confident we could provide a memorable stay with us. Kind regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

Tanong

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 25 ม.ค. 2019
Dear Tanong, Thank you for the lovely and in-depth review of your recent vacation at Pinnacle Grand Jomtien Resort. I thank you sincerely for your wonderful comments and for sharing them again with our readers. I look forward to the pleasure of welcoming you back to Pattaya…... Best Regards, Ann C. Padilla Asst Guest Relation Manager

2/10 แย่มาก

Noom, BKK

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
มียุงในห้องจำนวนมาก เราและครอบครัว โดนยุงกัด ห้องพักเก่า
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 3 พ.ย. 2018
Dear Noom, I would like to thank you for choosing Pinnacle Grand Jomtien Resort during your recent visit to Pattaya and for taking your valuable time to share your experience. First and foremost, I am very disappointed to hear that your stay was not up to your expectations and would like to extend my sincerest apologies for any frustration this has caused. As a 100% guest satisfaction is our main aim, I am very sorry to hear that we had failed in this occasion. Thank you for your kind words on all other aspects of your stay and we hope to welcome you back one day to show you the commitment to improving. Best Regards, Ann Padilla, Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Atit, Bkk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
อาหารเช้าเยอะมาก สระว่ายน้ำเยอะมาก โดยรวมดีเลยครับผม
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 3 พ.ย. 2018
Dear Atit, Thank you for the lovely and in-depth review of your recent vacation at Pinnacle Grand Jomtien Resort. I thank you sincerely for your wonderful comments and for sharing them again with our readers. I look forward to the pleasure of welcoming you back to Pattaya…... Best Regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Uraiwan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมที่เหมาะกับครอบครัวที่มีเด็กๆ
พนักงานของโรงแรมทำหน้าที่ได้ดีมาก ถึงแม้แขกที่เข้าพักจะมีจำนวนมาก หรือแขกที่เข้าพักเหวี่ยงวีน แต่พนักงานก็สามารถแก้ไขปัญหาอย่างมืออาชีพ ห้องที่พักคือพูลวิลล่า ทางโรงแรม upgrade ให้ด้วย ต้องขอพระคุณมากค่ะ สระน้ำใสสะอาดน่าเล่น ห้องพักแอร์เย็น สะอาดเรียบร้อย
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 29 ต.ค. 2018
Dear Uraiwan, hank you for taking the time to make such a great review of your time with us. Appreciate you kind words and the extensive positive review of our hotel. Thank you very much for your most supportive review of your visit in Pattaya. It is most gratifying that you have experienced what we have single mindedly set out to achieve. It is our aim to create memorable experiences for our guests and it makes us very happy when we hear that we were able to meet the expectations. Best Regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

Wipawan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 12 ต.ค. 2018
Dear Wipawan, Thank you for sharing your experience at Pinnacle Grand Jomtien Resort, with other travelers following your recent stay. With a mission to provide superior guest service, we take great pride in serving your needs and are delighted to hear that we have not only met, but were able to exceed your expectations All of us are looking forward to welcoming you back for your next extraordinary stay at Pinnacle Grand Jomtien Resort. Kind regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

mara, bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good beach
I love this hotel close to the beach. It is good for a couple to spend plenty of time together.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 17 ก.ค. 2018
Dear Mara, It is our goal to provide guests with memorable experience and we always appreciate when our team members and the great service they deliver gets highlighted. I will take great pleasure to convey you kind compliments to them and I am sure they will be most happy and encouraged. My great appreciation upon your comment towards our resort. Here at Pinnacle Grand Jomtien Resort, we strive to deliver a bespoke service to our valued guest. Reviews like yours show me that we manage to create special moments therefore I would like to thank you for writing this review as words like yours are rewarding for my whole team. Best Regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Uraiwan, Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพูลวิลล่าดีมาก สระน้ำหน้าห้องสะอาด เล่นได้ตลอด
ห้องพูลวิลล่าแยกเป็นส่วนตัว สะอาด อาหารเช้าอร่อย พนักงานโรงแรมสุภาพ เอาใจใส่แขกเป็นอย่างดี
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018
การตอบกลับจาก Ann วันที่ 9 ก.ค. 2018
Dear Uraiwan, Thank you very much for this glowing and supportive review of Pinnacle Grand Jomtien Resort and I am really happy to note that you had another wonderful stay with us. It is most gratifying for me to know that our staff have made your a memorable impact on your stay and I will take great pride to share your kind compliments with them. I hope to have the pleasure of welcoming you back again, hopefully in the very near future. Best Regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

Johnny

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 1 มิ.ย. 2018
Dear Johny, Thank you for sharing your memorable vacation experience at Pinnacle Grand Jomtien Resort. It is always a pleasure to receive good reviews and we appreciate you taking the time to provide your brief, yet wonderful score feedback. We appreciate that you are happy us. We hope you are able to return to stay with us again in the near future for another memorable stay at Pinnacle. Kind regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager  

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
รร. บริการดี สงบไม่วุ่นวาย เดินไกลนิดนึงจากที่จอดรถ/เช็คอิน
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 1 มิ.ย. 2018
Dear Anonymous, It is our goal to provide guests with memorable experience and we always appreciate when our team members and the great service they deliver gets highlighted. I will take great pleasure to convey you kind compliments to them and I am sure they will be most happy and encouraged. My great appreciation upon your comment towards our resort. Here at Pinnacle Grand Jomtien Resort, we strive to deliver a bespoke service to our valued guest. Reviews like yours show me that we manage to create special moments therefore I would like to thank you for writing this review as words like yours are rewarding for my whole team. Best Regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

Thongchai

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 21 พ.ค. 2018
Dear Thongchai, We thank you for putting the time and effort into writing this review. The fact that you have provided such a write up, allows us to better appreciate the areas of our guests' experience which were good, as well as those which need to be improved upon. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again. Kind regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

long, bk

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สะอาด สะดวก ปบอดภัย
เล่นน้ะทะเล สระ นวด แล้วก็กินอาหารทะเล มื้อเช้าดีมากๆ
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 19 พ.ค. 2018
Dear Long, We thank you for putting the time and effort into writing this review. The fact that you have provided such a detailed write up, allows us to better appreciate the areas of our guests' experience which were good, as well as those which need to be improved upon. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again. Kind regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

8/10 ดี

puzaa, อุทัยธานี

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมสะอาด บรรยากาศดีค่ะ ติดชายหาด
บรรยากาศดี โรงแรมสะอาดดีค่ะ เดินไปชายหาดได้เลย และมีสระว่ายน้ำ2ที่ ลูกชายชอบมากค่ะ
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 17 พ.ค. 2018
Dear Puzaa, We thank you for putting the time and effort into writing this review. The fact that you have provided such a detailed write up, allows us to better appreciate the areas of our guests' experience which were good, as well as those which need to be improved upon. Thank you again for the feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back again. Kind regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Arpapun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 14 พ.ค. 2018
Dear Arpapun, We thank you for putting the time and effort into writing this review. Kind regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Nonglak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 7 พ.ค. 2018
Dear Nonglak, I would like to thank you for choosing Pinnacle Grand Jomtien Resort during your recent visit to Pattaya and for taking your valuable time to give a score for this review. Perfect score means you are satisfied and enjoyed in your stay. Once again thank you. Best Regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Joon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
วันพักผ่อนกับครอบครัว
ไปมา3-4ครั้งแล้วค่ะชอบมาก ชายหาดก็สะอาดเป็นส่วนตัวสำหรับแขกที่ไปพักบริเวณนั้น
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 4 พ.ค. 2018
Dear Joon, Thank you for your recent stay and for sharing your experience with us. We are grateful to read that you enjoyed our room, facilities and cozy ambiance of our hotel. Please rest assured that your kind comments have been passed on to the team. We look forward to welcoming you back in the near future where we will create yet another memorable stay for you. Best regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Choosak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 7 เม.ย. 2018
Dear Choosak, Greetings from Pinnacle Grand Jomtien Resort. Thank you for giving us time for this review. 5 out of 5 means you enjoyed your stay. We hope that we will see again. Best Regards, Ann Padilla Asst Guest Relation Manager

10/10 ดีเลิศ

Dowrung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 6 ก.พ. 2018
Dear Dowrung, Thank you for your recent stay and for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you back in the near future where we will create yet another memorable stay for you. Best Regards, Ann Padilla Guest Relation Officer

8/10 ดี

วี, กรุงเทพ

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
อาหารเช้า,ทะเลและสระว่ายน้ำเยี่ยม แวดล้อมต้นไม้ใหญ
พื้นที่กว้างขวาง ต้นไม้ใหญ่มีมาก ร่มรื่นเป็นธรรมชาติ มีชายหาดส่วนตัว สระว่ายน้ำใหญ่ 2 สระ ห้องพักมีระเบียงใหญ่ แต่ ที่นอน ผ้าเช็ดตัว ไม่ค่อยสะอาด อาหารเช้า หลากหลาย พนักงานบริการดีเยี่ยม
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2017
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 19 พ.ย. 2017
Dear วี, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent visit to our resort. We pride ourselves on delivering a memorable resort experience during your travels. We have unfortunately fallen short of that goal. Please accept our apologies for the inconveniences experienced during your stay. I have shared your valued feedback with all appropriate departments to ensure these remains isolated issues and are corrected moving forwards. Again, we are truly sorry that we did not reach your expectations and we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Pattaya. Kind regards, Ann Padilla Guest Relation Officer

8/10 ดี

Napaphat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
อาหารไม่ค่อยอร่อยเท่าไหร่คะ ชายหาดเดินไกลหน่อยกว่าจะถึงทะเล อาหารร้านค้าอยู่ไกล ถ้าใครไปแนะนำซื้อเข้าไปเลย เพราะเป็นชายหาดส่วนตัว โดยรวมถือว่าโอเค
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
Dear Napaphat, Thank you for taking the time to make such a great review of your time with us. Appreciate you kind words and the extensive positive review of our hotel. Thank you very much for your most supportive review of your visit in Pattaya. Best Regards, Ann Padilla Guest Relation Officer

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักสะอาดเสียดายไม่มีสายฉีดแค่นั้นค่ะอย่างอื่นโอเคหมดค่ะ อาหารเช้ามีให้เลือกเยอะดีค่ะ อร่อยสะอาดดีค่ะ
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 19 พ.ย. 2017
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent visit to our resort. We pride ourselves on delivering a memorable resort experience during your travels. We have unfortunately fallen short of that goal. Please accept our apologies for the inconveniences experienced during your stay. I have shared your valued feedback with all appropriate departments to ensure these remains isolated issues and are corrected moving forwards. Again, we are truly sorry that we did not reach your expectations and we hope to have an opportunity to better your experience with us. Best Regards, Ann Padilla Guest Relation Officer

8/10 ดี

Prapaporn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมสะอาดดี บรรยากาศสงบเหมาะกับการพักผ่อนมากค่ะ สิ่งอำนวยความสะดวกครบ ราคาคุ้มกับที่จ่าย
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017
Dear Prapaporn, Thank you for taking the time to make such a great review of your time with us. Appreciate you kind words and the extensive positive review of our hotel. Thank you very much for your most supportive review of your visit in Pattaya. It is most gratifying that you have experienced what we have single mindedly set out to achieve. It is our aim to create memorable experiences for our guests and it makes us very happy when we hear that we were able to meet the expectations. Best Regards, Ms. Ann Guest Relation Officer

8/10 ดี

CakeOnamon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel - very friendly staff
The hotel is nice. They have their own private beach area. However, the check-in counter area is quite confusing because Google Map locates the hotel on the beach and the sign to the hotel only says PINNACLE so we were not sure if it was the same hotel with PINNACLE GRAND JOMTIAN RESORT we booked. Finally, at the end of the road, we decided to park in one of Pinnacle hotel car parks (There are 3 car parks) and walked to found out if it was our hotel. The walk was very far to the check-in counter. That was all the issue we had during our stay. The room is fine. Do not expect anything fancy; it just goes well with the price. The breakfast buffet offers a very big variety of international food. Seats are sufficient for more than 100 guests at the same time for breakfast. The staff are very nice, helpful, and friendly. The hotel provides two parrots for you to play with during the breakfast time so kids have things to do :)
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2017
การตอบกลับจาก Ann Padilla วันที่ 29 ก.ย. 2017
Dear Cakeonamon, Thank you for taking the time to make such a great review of your time with us. Appreciate you kind words and the extensive positive review of our hotel. Thank you very much for your most supportive review of your visit in Pattaya. It is most gratifying that you have experienced what we have single mindedly set out to achieve. It is our aim to create memorable experiences for our guests and it makes us very happy when we hear that we were able to meet the expectations. Best Regards,

8/10 ดี

Tanabodee

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ห้องพักเงียบดีในโซน วิลล่า แต่ห่างจากตัวโรงแรม ต้องเดิมข้ามถนนไปทานอาหารเช้า และติดต่อเตาเตอร์
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2017
Dear Tanabodee, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent visit to our resort. We pride ourselves on delivering a memorable resort experience during your travels. We have unfortunately fallen short of that goal. Please accept our apologies for the inconveniences experienced during your stay. I have shared your valued feedback with all appropriate departments to ensure these remains isolated issues and are corrected moving forwards. Again, we are truly sorry that we did not reach your expectations and we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Pattaya. Kind regards Ann Padilla Guest Relation Officer

8/10 ดี

KANNIKAR

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2017
Dear Kannikar, Thank you for taking the time to make such a great review of your time with us. Appreciate you kind words and the extensive positive review of our hotel. Thank you very much for your most supportive review of your visit in Pattaya. It is most gratifying that you have experienced what we have single mindedly set out to achieve. It is our aim to create memorable experiences for our guests and it makes us very happy when we hear that we were able to meet the expectations Best Regards, Ann Padilla Guest Relation Officer

10/10 ดีเลิศ

chawalit

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ตั้งแต่ส่วนต้อนรับเช็คอินน์รวดเร็วกันเอง.ห้องพักโอเคขนาดความสะอาดระเบียงดีมาก.อาหารเช้าหลากหลายครบถ้วนพร้อมเพื่อนพ้องต่างชาติหลายภาษา.ไม่เหงาดี..จัดรวมๆว่าเยี่ยมคับ
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2017
Dear Chawait, Thank you for staying at Pinnacle Grand Jomtien Resort and for sharing your great holiday with fellow travelers. We are passionate about guests leaving with amazing stories to share with family and friends, and it makes our day to find out that you also have your story. Thank you for the positive and kinds words, we are very happy that you have enjoyed your holiday, and allow me to personally thank you for acknowledging our team members great service, . They were delighted to read your story, and as me and the rest of the team, we look forward to your return. Best regards, Simon Hoekstra General Manager

8/10 ดี

Nantana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good hotel with private beach.
A good facilities and good services but it has a few car parking slot and hard to find it near to my room.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2017
การตอบกลับจาก Simon Hoekstra วันที่ 5 ก.ย. 2017
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent visit to our resort. We pride ourselves on delivering a memorable resort experience during your travels. We have unfortunately fallen short of that goal. Please accept our apologies for the inconveniences experienced during your stay. In the Positive side we thank you for complementing our facilities and our service. It is most gratifying that you have experienced what we have single mindedly set out to achieve. It is our aim to create memorable experiences for our guests and it makes us very happy when we hear that we were able to meet the expectations Kind Regards

8/10 ดี

Zarah Kantima, Bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice & Cozy Hotel!!
Very warm welcome from the staff, thank to Khun Mae (reception). Overall are great and pleasant stay. Nice spa service by Khun Pirawan. I do highly recommend for family vacation, great to see my boy enjoy it!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2017
การตอบกลับจาก Simon Hoekstra วันที่ 5 ก.ย. 2017
Dear Zarah Kantima, First of all allow me to thank you for choosing Pinnacle Grand Jomtien Resort for your recent visit to Pattaya, and for taking your valuable time to review us. On behalf of the Pinnacle Grand Jomtien resort Team and especially Khun Mae and Khun Pirawan I would like to thank you for your wonderful feedback. We believe in personalized service, and I am glad to see that you have recognized it. We look forward to welcoming you back in the near future Kind Regards,

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
พินนาเคิล แกรนด์ จอมเทียน รีสอร์ท
พนักงานบริการดีมาก ชอบอาหารเช้า อร่อย และเมนูหลากหลายมาก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel with nice location
Pros: The hotel is close to the beach. The staffs are nice. The room is big. Cons: The hotel is a bit old. There are mosquitos from the trees in the hotel.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017

6/10 พอใช้

Wasana

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โดยรวมๆแล้ว ใช้ได้

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
โรงแรมใกล้หาด
ประทับใจบรรยากาศ เป็นโรงแรมที่ติดหาด สามารถเล่นน้ำทะเลได้ คนไม่ค่อยพลุกพล่าน

10/10 ดีเลิศ

กิตติ, จันทบุรี

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
บริการประทับใจ
บริการรวดเร็ว เป็นกันเอง ประทับใจมาก สถานที่มีความสงบ บรรยากาศดี

10/10 ดีเลิศ

Nattapon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องน้ำไม่มีสเปรย์ฉีดก้น, ฝักบัวเก่าปรับไม่ได้น้ำออกมาแรง ทีวีช่องไทยไม่ชัด ไวไฟอินเตอร์เน็ตไม่แรง

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

pikky

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
น่าจะเป็นส่วนตัวมากกว่านี้ บรรยากาศโดยรอบดีแต่คีัืงนี้เจอกลุ่มทัวร์ที่เสียงดังเลยไม่ชอบเท่าไร

8/10 ดี

vorapong, กรุงเทพ

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ท่องเที่ยวสบายๆ
ที่พักสะดวกใกล้ทะเล มีที่จอดรถกว้างขวางดี บริการรวดเร็ว มีอัทยาสัยดี

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Okokok
ประสบการณ์ไม่ค่อยมีๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆๆ

8/10 ดี

Rachapon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ความทรงจำ
คุ้มกับราคา