บริเวณนั่งเล่นที่ล็อบบี้

รีวิว Hilton Garden Inn Abingdon Oxford

4 out of 5
Hilton Garden Inn Abingdon Oxford
Marcham Road, Abingdon, England

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 478 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 320 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 117 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 51 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 36 จาก 1002 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the staff were very helpful, the food was lovely and when my room felt a bit chilly they provided me with a heater, which did the trick nicely.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Debbie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed overnight whilst attending a nearby function. The hotel is clean, staff were welcoming and helpful and the room was perfect. There were overnight roadworks nearby and it’s a busy area but we didn’t hear a thing in our room. We had lunch .. we found the menu OK and varied. Breakfast was lovely. Couldn’t fault anything.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Emma

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Property looked inviting
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Gill

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were not aware of the £10 parking charge when we booked
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก fb วันที่ 11 มี.ค. 2024
We are so sorry to hear that your stay was not all you expected. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. We deeply value our guests’ opinions as they help us to continually improve our standards and service. We invite you to let us know in more detail where we went wrong.We send our sincere apologies and hope we can restore your confidence in us in the future.Any reviews with comments on, please leave if you don’t feel confident answering and a senior Team Member will answer them.

6/10 พอใช้

Becky

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The breakfast was great and the communal areas where bright spacious and well maintained. However the bedroom (Queen) was very small and the mattress and pillows were uncomfortable. We also found out we needed to pay for parking on top of booked through Expedia. We paid on the day but the hotel didn't process the payment correctly leading to hefty fine being issued. The hotel is located between a supermarket and busy road, but is convenient for Oxford and we discovered an amazing Lebanese restaurant in Abingdon. Location would be ideal for a couple of nights if only there was a bit more space to move around and the bed was comfortable. Next time we'll look at booking the Premier Inn next door instead.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก fb วันที่ 11 มี.ค. 2024
We are so sorry to hear that your stay was not all you expected. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. We deeply value our guests’ opinions as they help us to continually improve our standards and service. We invite you to let us know in more detail where we went wrong.We send our sincere apologies and hope we can restore your confidence in us in the future.Any reviews with comments on, please leave if you don’t feel confident answering and a senior Team Member will answer them.

6/10 พอใช้

Steve

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก fb วันที่ 12 ก.พ. 2024
We are so sorry to hear that your stay was not all you expected. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. We deeply value our guests’ opinions as they help us to continually improve our standards and service. We invite you to let us know in more detail where we went wrong.We send our sincere apologies and hope we can restore your confidence in us in the future.

10/10 ดีเลิศ

Sara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We had a very comfortable stay - the staff were fantastic- helpful & cheerful. The breakfast was excellent & also the restaurant food & service in the evening was great too (& reasonably priced). Would definitely recommend the hotel for a visit to Abingdon and Oxford.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก AfganiKudus วันที่ 13 ก.พ. 2024
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards,Afgani Kudus

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent friendly staff. Superb breakfast with a wide choice. Clean and comfortable rooms. Only thing i could fault was the parking charge of £20 for 2 night stay. Had a lovely weekend and would highly recommend.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก romi วันที่ 13 ม.ค. 2024
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

8/10 ดี

karen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Comfortable, clean, great room size, a bit noisy at times
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to respond to our survey. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. If something isn’t just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

Andrew

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great property just be aware the £10 parking charge on top pf your rate
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

2/10 แย่มาก

Sandyann

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 19 ธ.ค. 2023
We are very sorry to hear you did not have an enjoyable stay. We were aware of an incident between you another guest and, as well as moving your room to another part of the building, we spoke with the other guest regarding appropriate behaviour and would like to apologise on their behalf. We understand how distressing the incident was and would like to reassure you that we do not condone bad behaviour of any kind in our hotel.Warm regards, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Analucia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent staff at reception.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Thank you for your very kind words, we are so happy you had a good stay with us. We look forward to welcoming you back to us again in the future.Warm regards, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Kimberley

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
Can not fault the hotel. Was fantastic value for money. The hotel was very clean and we would highly recommend. We booked in for breakfast and was not disappointed. Such good choice with foods and catered to all our food requirements. Staff were friendly and happy to help.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your delightful response to our survey. We are very happy to hear you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future.Warm regards, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Kellie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely weekend away
Had a lovely stay was very quiet and has a good range of shops around the area and only half hour drive to Bicester! Would defo stay again and the food was also good from the hotel ❤️
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your lovely comments, we are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again in the future.Warm wishes, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

John

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

2/10 แย่มาก

Paul

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 18 ธ.ค. 2023
We are so sorry to hear that your stay was not all you expected. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. We deeply value our guests’ opinions as they help us to continually improve our standards and service. We invite you to let us know in more detail where we went wrong.We send our sincere apologies and hope we can restore your confidence in us in the future.

10/10 ดีเลิศ

Kishan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Colin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 9 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

8/10 ดี

Kiran

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good stopover went in a group most food ok but the chicken burgers were unadable so ended up just having chips that came with it with hindsight should have returned it.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 5 ธ.ค. 2023
We are so sorry to hear that you had a negative experience in our restaurant. Your comments have been passed to the relevant team and will be used to continually improve the level of service we offer our guests. Our goal is to make each stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any team member know and we will do our very best to make it right. We hope you will consider staying with us in the future.Kind regards, Reception Team

2/10 แย่มาก

Vlad

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel has recently started charging for parking, despite being in the middle of nowhere, and having a tiny and very busy carpark. I paid for parking, and have subsequently been issued a parking fine of 100 quid! Oxford has plenty of other options for hotels.I will not be staying here agian.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Patricia วันที่ 23 พ.ย. 2023
Dear Vlad,We wanted to address the recent parking charge notification you received in our hotel's car park. We understand your concern, and we'd like to provide some information to clarify the situation.Our hotel takes parking management very seriously, and we've taken several measures to ensure that our guests are well-informed about our parking policies. We have a total of 10 signs located within the car park, along with a prominent sign at the hotel entrance, all designed to convey our new parking regulations clearly.Our decision to implement a paid parking system is driven by the desire to ensure that our valuable guests have a convenient parking space upon arrival. Unfortunately, we have situations whereby non-hotel visiting guests have parked their vehicles within our grounds limiting the availability of our car parking spaces.While we do our utmost to notify every guest about the importance of registering their vehicle, we acknowledge that there may be instances where parking fines are issued. Please be aware that the car park is managed by a third-party company, and the enforcement and fine issuance process is beyond our control. The third-party company handles this aspect of parking management independently.We genuinely regret any inconvenience this may have caused you, and we'd like to offer our assistance in addressing the situation. We recommend the following steps to help you resolve your concerns:Contact Parkingeye our third-party parking management company directly using the contact information on the fine notice. They will be able to provide specific details about the fine and how to dispute it if necessary or provide any additional support.If you believe there was an error or misunderstanding regarding the fine, please gather any relevant documentation and information to support your case when communicating with the parking management company.We understand that receiving a parking charge notification can be frustrating, and we want to assure you that we value your patronage. If you have any further questions or require any additional assistance. Look forward to welcoming you again, Best Regards

2/10 แย่มาก

Tommy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
When I aryhad to change my room as I was put in a disabled room paid for breakfast was told no breakfast had problems with WiFi staff ignored my request for help
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก romi วันที่ 20 พ.ย. 2023
We are so sorry to hear that your stay was not all you expected. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. We deeply value our guests’ opinions as they help us to continually improve our standards and service.We send our sincere apologies and hope we can restore your confidence in us in the future.

10/10 ดีเลิศ

Yann

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 18 พ.ย. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

8/10 ดี

Christopher

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Up your game
Room could have been cleaned better
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 13 พ.ย. 2023
Thank you for taking the time to leave us your feedback.We are disappointed to hear we did not meet your expectations and would like to reassure you that your comments have been passed to our Housekeeping team for review. We hope we can restore your confidence in us on a future stay.

8/10 ดี

Michael

Everything was very good!
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 11 พ.ย. 2023
Thank you for taking the time to respond to our survey.We value our guests' opinions as they help us to constantly improve the level of service and standards we offer. Our goal is to make all our guests' stays better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know and we will make it right. Guaranteed.Kind regards, The HGI Abingdon Team

10/10 ดีเลิศ

Suk Ching

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก fb วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

4/10 แย่

Kristian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
£10 for parking! Be aware
Be aware this hotel charges £10 per night park for anyone that doesn’t book through Hilton honours, if you book on hotels.com, Expedia etc they charge. If you book through an agency they won’t give you a receipt when you check out even though I paid for parking and now I’m chasing them for a receipt for my expenses. I stop in Abingdon nearly every week but only stayed here twice this year. The hotel is nice but the management is poor.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 9 พ.ย. 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback. We sincerely apologise that you have not received a receipt for the parking fee. We do everything within our abilities to provide proof of any charges paid directly to the hotel and invite you to contact us directly should you still be experiencing issues.Kind regards, Front Desk

10/10 ดีเลิศ

Sally

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก fb วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Rebeca

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก romi วันที่ 24 ต.ค. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Neale

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location for stop before southhampton cruise
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก fatiha วันที่ 19 ต.ค. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Linda

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable room, great breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 17 ต.ค. 2023
Thank you so much for your fantastic score, we are very happy we met your expectations on your recent stay with us. We look forward to welcoming you back to us soon. Kind regards, the HGI Abingdon Team

8/10 ดี

Michael

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 17 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to respond to our survey. Here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford, our goal is to make our guests' stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any team member know and we will make it right. Guaranteed.

8/10 ดี

Nicola

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good staff
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Danielle วันที่ 14 ต.ค. 2023
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Laurence, Hockley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very comfortable warm room with two double beds. Breakfast fabulous as are the staff.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Danielle วันที่ 7 ต.ค. 2023
Thank you for your feedback, we are glad to hear you had a great stay with us. We hope to welcome you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

Kirsty

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Danielle วันที่ 21 ต.ค. 2023
Thank you for your feedback, we are glad to hear that you have enjoyed your stay with us.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 28 ก.ย. 2023
Thank you so much for your kind response to our survey, we are delighted to learn that we met your expectations during your recent stay with us. We look forward to welcoming you back to the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford again in the future.

6/10 พอใช้

Maureen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 26 ก.ย. 2023
Thank you for your feedback

8/10 ดี

Edward

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Danielle วันที่ 26 ก.ย. 2023
Thank you for your feedback, we hope to welcome you back again.

8/10 ดี

Michael

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 17 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to respond to our survey. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. If something isn’t just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

4/10 แย่

Mark

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Elle วันที่ 14 ก.ย. 2023
We apologize that we did not meet your expectations on this stay, please do let us know how we can improve next time and we will make it right guaranteed.

4/10 แย่

Clare

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel was well designed and very comfortable. But what was bad was Expedia - when I booked through them the process said nothing about having to pay for dogs, so when I arrived it caused a big, difficult discussion about this. Also, I'd bought breakfast for both mornings via Expedia but this did not show up on my booking for the hotel staff. So they had to spend quite some time looking into it, finally agreeing with me that I'd paid for it. Botht things had made my arrival quite difficult. I was not impressed with Expedia.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 12 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We would like to apologise for the issues you encountered during your recent stay with us. Your comments will help us to improve the guest journey and ensure that we always offer the best service possible.We hope you will consider staying with us again in the future.

6/10 พอใช้

Julie

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 12 ก.ย. 2023
We are so sorry to hear that your stay was not all you expected. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. We deeply value our guests’ opinions as they help us to continually improve our standards and service. We invite you to let us know in more detail where we went wrong.We send our sincere apologies and hope we can restore your confidence in us in the future.

8/10 ดี

Mina

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very welcoming and helpful staff.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 12 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to respond to our survey. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. If something isn’t just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

8/10 ดี

Helga

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
bar staff had a slight problem with cocktail preparation
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 12 ก.ย. 2023
Thank you for taking the time to respond to our survey. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. If something isn’t just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Why can't other hotels hire, train and lead staff this well?? It makes a difference to everything in this hotel and to the cheerful atmosphere.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thank you so much for your very kind feedback, we are always happy to hear our guests' views. We hope to welcome you back again very soon.

2/10 แย่มาก

Ellen

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I cant believe how poor the upkeep of the rooms are. There were so many marks on the floor and walls the shower was dirty the bedding had stains the location is very noisy the facilities were lacking
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 4 ก.ย. 2023
We are terribly sorry to hear that we did not meet your expectations during your recent stay with us. Please be assured that, had we been made aware of the issues you mentioned during your stay, we would have been happy to assist in resolving them. Your feedback is very important to us as it helps us to continually improve the service we offer to our guests. We hope we can restore your confidence in us in the future.Kind regards, the HGI Abingdon Team.

10/10 ดีเลิศ

Trude

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 4 ก.ย. 2023
Thank you so much for responding to our survey, we are delighted you enjoyed your recent stay with us. We look forward to welcoming you back again in the future.

6/10 พอใช้

Emma

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 3 ก.ย. 2023
We are so sorry to hear that your stay was not all you expected. Here at the Hilton Garden Inn, our goal is to make your stay better and brighter. We deeply value our guests’ opinions as they help us to continually improve our standards and service. We invite you to let us know in more detail where we went wrong.We send our sincere apologies and hope we can restore your confidence in us in the future.

10/10 ดีเลิศ

Amanda

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Exceptional service as always. One rare glitch: having been turned away as breakfast was over, the member of staff didn't offer any alternative. Later the receptionist said they could have made us something but it was too late by then as we had to leave - hungry .
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 31 ส.ค. 2023
Good afternoon, We are so sorry that you experienced difficulties getting breakfast during your recent stay with us. Please be assured that our guests' wellbeing is our first priority, and we will use your comments to help us to improve the standard of service we offer.We want to thank you for bring this to our attention and we hope to be able to restore your confidence in us again in the future.Kind regards, The HGI Abingdon Team

10/10 ดีเลิศ

Patrick

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Tracey วันที่ 3 ก.ย. 2023
Thank you so much for your response to our survey, we are delighted you enjoyed your stay here at the Hilton Garden Inn Abingdon Oxford. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Reception Team