คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 398 รายการ

4.6 จาก 5
96% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.7 ความสะอาดของห้องพัก
4.7 บริการและพนักงาน
4.5 ความสะดวกสบายของห้อง
4.6 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากBoston

Park South Hotel is the best!

โพสต์เมื่อ 19 เม.ย. 2018 บน Expedia
I just visited Park South Hotel for the second time this week (first visit was in February), so that should tell you something! The location can’t be beat—the 6 train is not even a block away—and there is plenty to see and do within walking distance. Rooms are immaculate and aesthetically appealing. The staff is SO friendly and helpful and the restaurant is excellent! Not even one downside. Another wonderful stay—I will be back soon!
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

super nice staff

โพสต์เมื่อ 16 เม.ย. 2018 บน Expedia
easy check in, lovely room, good bar downstairs... nice people
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากcalifornia

Nice place

โพสต์เมื่อ 9 เม.ย. 2018 บน Expedia
Good service, well-proceed, nice staff. Rooms small but well-furnished.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

Nice and Clean Hotel, HVAC Unit and windows noisy

โพสต์เมื่อ 9 เม.ย. 2018 บน Expedia
It's a nice little Hotel, need windows noise separator and quite HVAC Unit
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากpalm beach

Beautiful, convenient and wonderful!

โพสต์เมื่อ 4 เม.ย. 2018 บน Expedia
Very pleased with everything about this hotel. Will definitely stay here again.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากFlorida

Nice hotel but NOT all staff were helpful

โพสต์เมื่อ 2 เม.ย. 2018 บน Expedia
Very upset that they were unorganized at departure and took over an hour for valet to locate and get the car to us. I missed my flight due to the delay and was very upset that the staff all kept saying “it’s coming” but the car never materialized. We watched a dozen people get their cars who came after we did. I finally had to get angry and one staff member jumped to action while the others just continued to do nothing. It was infuriating. They finally paid for a cab but by that time I arrived at the airport too late and missed my flight. What started as a nice trip to NY ended with me stressed and angry. I purposely stayed an extra night to avoid ANY stress at departure. The front desk staff should be retrained. And the valet communication needs to be fixed. Apparently the one getting our car was MIA and couldn’t be reached? What is that all about!?
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากLos Angeles

Great Choice!

โพสต์เมื่อ 28 มี.ค. 2018 บน Expedia
I loved this hotel. The rooms are on the smaller side but they look so new and CLEAN! I was most impressed with how well it was kept! I will definitely stay here again and recommend it to friends. Staff were helpful with navigation of the city!
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

Great choice

โพสต์เมื่อ 26 มี.ค. 2018 บน Expedia
Murray Hill restaurants, great staff, jump on the uptown train outside the door. Would love to stay again when rooftop bar is open.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

Beautifully renovated

โพสต์เมื่อ 26 มี.ค. 2018 บน Expedia
Great location and friendly staff. Close to Metro.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากArizona

Hotel Feels Like New

โพสต์เมื่อ 23 มี.ค. 2018 บน Expedia
Recently remodeled & in mint condition. Staff is great, rooms are very clean, lobby & lounge are comfortable. Great stay...I'll be back for sure!