คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 13 รายการ

4.2 จาก 5
92% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.4 ความสะอาดของห้องพัก
4.4 บริการและพนักงาน
4.3 ความสะดวกสบายของห้อง
4.2 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากbaton rouge

Pleasantly surprised

โพสต์เมื่อ 29 พ.ค. 2017 บน Expedia
The room was actually a lot better than what I was expecting! Loved the sliding glass doors with the wood blinds. The front desk was very nice and helpful. Don't expect much from the "lite" continental breakfast. It's actually provided by IHOP which is attached.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 27 พ.ค. 2017 บน Expedia
I had a very comfortable stay here the free breakfast was not that great
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

Very nice great rooms

โพสต์เมื่อ 23 พ.ค. 2017 บน Expedia
Nice and relaxing very cozy excellent staff nice combination good for relaxing atmosphere
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
23 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for staying with us. We are happy to hear you enjoyed your stay. We work hard to make sure our guests have an enjoyable stay at our property and in our city. Thank you.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากNEW ORLEANS

Newly renovated. Adjacent to IHOP

โพสต์เมื่อ 23 พ.ค. 2017 บน Expedia
I remember it before the renovation and it's such an improvement! Forget what anybody else has said, this place is really nice! New Orleans themed rooms, clean, soft bed, abundant pillows, more than enough towels, hot water, wifi (didn't need it). I didn't even ask about breakfast once I read the reviews about it. A quick overnight stay that was worth it! We didn't try the pool but my husband said it looked nice. Overall, I'd stay again!
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
23 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you so much for your kind words. The new ownership has worked hard at the renovations. We are proud of how far the hotel has come. Our staff works hard to provide all of our guests with great southern hospitality. We look forward to seeing you next time. Thank You!
3 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากMidwest

โพสต์เมื่อ 18 พ.ค. 2017 บน Expedia
We chose this Ramada in order to save money, so we could do more things on our trip. The beds were comfortable. The overall decor was charming, with beautiful crown molding & plantation shutters for sliding doors to a balcony. Past that, things were a bit rough. The air conditioner would cool the room & shut off, only to kick back on again within a couple minutes - and it sounded like a jet plane... which was tolerable during the day, but was a problem at night for light sleepers. The bathroom was warmer than the room and there was always condensation on the underside of the toilet lid. We finally figured out it was being filled with hot water, which we've never heard of. And there were several indications that care wasn't taken with repairs and maintenance... there were paint drops on the tile floor and lots of overspray on the makeshift vanity (you could see where things were sitting when they sprayed), and the caulk is cracked. The front desk staff was friendly enough, but their dress lacked the professionalism we are used to seeing, even in this level of accommodation. The included breakfast is a drink and (English muffin, biscuit, or toast) at the attached IHOP. We knew this in advance and ordered a $10 meal to share in addition. So if you're concerned about those things, it's something to consider. Overall, we would stay there again to save money, and we would recommend to friends (with disclaimers).
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for staying with us and thank you for your feedback. If you could give us a call directly so that we could discuss your issues and find out the room your were in that would be great.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากAtlanta GA

โพสต์เมื่อ 16 พ.ค. 2017 บน Expedia
ข้อดี: Clean
ข้อเสีย: No idea
สถานที่ตั้ง: None
Everything was good but location to move forward nearby restaurant
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
19 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for staying with us. We hope to see you in the future.
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากLA

Disappointed

โพสต์เมื่อ 16 พ.ค. 2017 บน Expedia
Stayed here for 3 Reasons: Free wifi Free breakfast Free parking Wifi- did not work the first night at all Breakfast is a JOKE! You get a ticket to go to the IHOP next door. You get to choose ONE of the following: toast, oatmeal or English muffin and ONE drink: coffee, juice or soda. You have to get both in order for it to be free. You also have to tip the waitress. Parking was free. Bathroom was dirty. Found several stray hairs when we got there. I was thankful that I had Lysol to spray and wipe everything down. The carpet was moist. Will never, EVER stay at a Ramada. The only thing I have to say is the workers are nice and friendly.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
19 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for staying with us. Thank you for your positive feedback on our staff. We are sorry to hear that you were disappointed with your stay. We strive to provide the best possible accommodations and service to all of our guests. We have not had any outages with our Wi-Fi, we are sorry that you had issues accessing the service. We provide all of the login info upon arrival. In regards to breakfast we do advertise that we provide a LITE Grab-N-Go Continental Breakfast. This includes your choice of toast, oatmeal, biscuit, or English muffin and ONE drink: coffee, juice, milk, tea or soda.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากMetairie, La.

Nice location

โพสต์เมื่อ 13 พ.ค. 2017 บน Expedia
I've stayed here a couple of times and during check in the person at the counter could have been better. How ever when checking out no problems. Minor room problems, but overall okay.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
15 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your feedback and thank you for your continued business. I will speak with the evening staff regarding their customer service upon arrival. We hope to see you next time. Thank you.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากdc

Okay

โพสต์เมื่อ 13 พ.ค. 2017 บน Expedia
Bed mattress needs to be changed Too hard.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
17 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for staying with us and thank you for your feedback. If you would like to reach out to us directly we will be happy to take note of the mattress.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากLouisiana

Nice, clean hotel.

โพสต์เมื่อ 10 พ.ค. 2017 บน Expedia
I came to metairie to take the praxis exam. The building was 5 minutes away from the hotel. Staff was friendly and room was nice and clean.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
12 พ.ค. 2017 โดย GM, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon.