They aren’t clean it’s an an unsafe place and the staff will not help you. I will not stay there ever again.
Anthony
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Anthony, you know you were not allowed to even check in based on your previous stay with us, you have a life time ban. (1) Smoking in the room is not permitted (2) we are NOT pet friendly and (3) the state you left the room in. Leaving a negative review will not change the fact you have a lifetime ban.
Run down…dispensary next door with armed security guards. Questionable clientele
Janet
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thanks for your feedback. The surrounding businesses do have armed security because of the type of business it is. However, it does not affect us. Our staff are available 24/7 to answer any questions.
10/10 ดีเลิศ
Silvia
25 มี.ค. 2024
Silvia
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hello Silvia, thanks for your feedback, we appreciate it very much.
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Good Morning Wei, from what I understand, someone called the morning of your arrival to cancel because of a family emergency and then you showed up later that evening. I'm not sure what actually happened, but once a reservation is cancelled it cannot be reinstated and you have to book a new reservation. I'm sorry for any inconvenience this caused.
I didn't like that people on the next door was so noisy.
Lean
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
I'm sorry your neighbors were loud. Please inform the front desk anytime by dialing "0" and we will take care of it. We work on a one warning system and quiet hours are from 9pm-9am. Security are on site from 6pm-8am and staff are available 24/7 to assist with any issues.
Location was helpful, breakfast is minimal(granola bars)
Rodney
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Thanks for your feedback. Although the Daysinn Light breakfast is one wrapped item (granola bar) Coffee and Juice, we had added toaster pastries and oatmeal. Fruit is also usually available. Thanks again.
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
Thanks for the 5/5 Review, we appreciate it very much
6/10 พอใช้
Gail
เดินทางกับครอบครัว
28 ม.ค. 2024
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The property next door.
Gail
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 29 ม.ค. 2024
Hello, I'm not sure what your comments mean 'the Property next door'. we always appreciate feedback to know what we're doing well and where we can improve. Thanks again
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Thank You for your review. I'm not sure what went wrong but would love the opportunity to make it right.
2/10 แย่มาก
Valerie
4 ธ.ค. 2023
Valerie
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Hello, I'm sorry you didn't enjoy your stay. Could you be more specific on what went wrong so we can fix it and make sure it doesn't happen again? Thanks
I checked in on Friday midnight and it was my first time in Turlock found this hotel at a good price the room was so clean and the housekeeping ladies very kind the receptionist very kind and helpful, would definitely stay here again.
Cindy
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank You for taking the time to leave us your review / comments. We appreciate it very much.
If wound be great the mattress it’s need replace new one !! Bed makings noise
Derick
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 16 ต.ค. 2023
Thanks for feedback, we appreciate it very much.
4/10 แย่
Lubo
7 ต.ค. 2023
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lubo
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 10 ต.ค. 2023
Thanks for your feedback. We appreciate hearing from our guests so we can know what we did well and where we can do better. Thanks for taking the time.
Not in great neighborhood with dispensary in front parking lot. But armed guards walking around a lot.
Lauren
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 5 ก.ย. 2023
Thanks for your feedback. Although the dispensary is opposite the Motel, they don't affect us at all. As you stated, they do have Security (as do we) and don't affect each other. The neighborhood is actually pretty nice - I live just a few minutes away and our AGM lives even closer.
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 31 ก.ค. 2023
I'm sorry you were not happy with your stay. Please tell us more about what went wrong so we can fix it and make sure it doesn't happen again.
6/10 พอใช้
Saul
เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
14 ก.ค. 2023
I didn’t like that my room was not ready when I was checking in and today a lady knocked at my door to remind that check out was at 11am and it was 10.30 am
Saul
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 17 ก.ค. 2023
I'm sorry your room was not ready when you were ready to check in. Housekeeping start at 9.30am and work hard to ensure all rooms are cleaned to a high standard, which means not rushing so nothing is missed. When housekeeping start, they start on rooms that have already checked out, although many guests will leave the key in the room and not notify the front desk, so housekeeping will knock on doors that do not have the 'do not disturb' sign on them to see which rooms can be cleaned. Obviously the sooner we can clean rooms, the sooner guests can check in which is the first issue you stated. I'm sorry for the inconvenience.
A little more effort from the cleaning staff would do wonders to this place. Definitely signs of lazy bones
Matthew
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 4 ก.ค. 2023
Thank you for your feedback. I'll be sharing your comments with our housekeeping staff and supervisor as well as following up with personal room inspections to make sure all our cleaning staff don't have 'lazy bones'. Really appreciate you taking the time to let us know your experience. Thanks again.
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 5 มิ.ย. 2023
I'm so sorry you had issues with the AC Unit. I don't see any notes on this but our staff are available 24/7 to assist. Each plug has a 'reset' button on it, and we do have extra units on hand if we needed to replace one right away. Please let us know if you encounter an issue we can make it right and make your stay pleasant and enjoyable.
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 30 พ.ค. 2023
Thank you for taking the time to leave us your review. We appreciate it very much and hope to see you again soon.
6/10 พอใช้
Melvin
เดินทางเป็นกลุ่ม
1 พ.ค. 2023
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Melvin
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips / General Manager วันที่ 30 พ.ค. 2023
Thanks for leaving us your review. Please let us know what we could do better.
6/10 พอใช้
Jackson
24 เม.ย. 2023
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I paid for breakfast which turned out to be a granola bar and microwave oatmeal. Very disappointing!
Jackson
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips. วันที่ 25 เม.ย. 2023
I'm sorry you were disappointed with our light breakfast offerings. The Wyndham offerings have been reduced across all Wyndham locations. We added the oatmeal as something extra and fresh fruit in addition to the Coffee, Juice, Tea, Cocoa. I do understand its not a 'hot breakfast' but there are nearby restaurants and fast food locations if this is your preference. Thanks for your feedback.
6/10 พอใช้
Amber
18 มี.ค. 2023
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amber
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Darren วันที่ 24 มี.ค. 2023
Thank You for taking the time to leave us your review, we appreciate it very much. Its great to know what we're doing well and where we can make improvements. Thanks again
10/10 ดีเลิศ
george
3 ก.พ. 2023
george
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 16 มี.ค. 2023
Thanks for staying with DAYSINN Turlock ca,We look forward to seeing you soon
When we showed up to check in. The front desk was closed. Door locked and no one around had a sign posted on door will be back later. Waited for 30 minutes and left. Contacted Expedia and canceled reservation. Had to look for another hotel. Very unprofessional!! Will never book a room there again. Shady way to do business
Ofelia
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips วันที่ 23 ม.ค. 2023
I'm so sorry that our desk clerk was assisting another guest when you tried to check in. Apparently she was troubleshooting a tv issue, but its not acceptable to keep a guest waiting and I sincerely apologize. Typically our Security would be on site to assist with such issues, but he was late that day. I will be following up to ensure the desk isn't left unattended in the future. Thank you for your feedback and I again, sincerely apologize.
Thank you for your feedback. The breakfast is a 'light' breakfast with minimal offerings. Coffee, Tea, Cocoa, OJ, Apple Juice, Cereal Bars and Oatmeal.
10/10 ดีเลิศ
Maria
6 ม.ค. 2023
Maria
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Darren Phillips วันที่ 9 ม.ค. 2023
Thank you for leaving us your feedback, we appreciate it very much