บริเวณภายนอก

รีวิว ซุปเปอร์ 8 บายวินด์แฮม บลูมิงตัน/สนามบิน

2 out of 5

รีวิว

6.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 186 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 239 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 199 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 171 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 206 จาก 1001 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Africa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
rooms were nice
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Hello, We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

8/10 ดี

Jeff

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Hello, We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

2/10 แย่มาก

Eric

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I chose this location for location and price. Close to where I needed to be and less than $100 a night and breakfast. Smelled of mold and mildew. Speaking the English language was difficult to understand. Service is questionable at best. The room I was in didn't have carpeting so you would think a sweep and a mop would be easy. Bathroom dirty with paint chipping off the walls. No coffee maker in room. Bathrooms need a deep-clean. Breakfast was disappointing unless all you want is minimum. I called before booking and was told pancakes and bagels were on the menu. I went elsewhere for breakfast. If you want cheap for cheap then this is your place if not I highly recommend booking elsewhere.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for bringing this matter to our attention. Please know that your situation was an exception. I’m very sorry we failed to meet your expectations. I would appreciate another chance to earn your business.

6/10 พอใช้

Emil

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Traffic noise, smokers on the same floor, flooring way beyond its useful life.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Chloe

Such a loud hotel, if I hadn’t been so knackered I would have asked for a different room or have left to find somewhere else.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hello, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We can’t fix the past but you have my personal commitment that we will try our best to improve our facilities for your maximum comfort. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

6/10 พอใช้

Keonie

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The location was central to meet my needs. However the bed was lumpy and some staff we not very helpful.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Hello, thanks for your feedback. We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thank you for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

4/10 แย่

BARBARA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was old, smoke smell all over the place
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Hello, thanks for your feedback. We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thank you for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

10/10 ดีเลิศ

Levon

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff Reddy, Norma, and Veniy are very respectful and very helpful. House keeping are also very helpful and help you need they will solve the problem. They keep the hotel very clean I highly recommend staying @ the super 8 you won't be disappointed. Great work
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Hello, We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is very good
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Rossmely

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hello Rossmely, Our team is so grateful for your positive rating. Looking forward to having you again at our hotel.

8/10 ดี

Samantha

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Thank you for the incredible rating. We are continuously improving upon our services and accommodations. We are so glad we were able to provide you with such awonderful experience and we hope to see you very soon.

6/10 พอใช้

Dakota

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No coffee earlier in the morning was disappointing. Clipped fingernails were in our bathroom and a sock on the floor from previous guests.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hi Dakota, Thank you for your feedback. We are sorry that you had to face some housekeepingproblems while staying at our property. This was an uncommon instance; we arenormally known for exceptional housekeeping services. We hope that you will give usanother chance to earn your business.

6/10 พอใช้

Tami

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They were very nice on getting my room. The rooms are clean and food dilivery was convenient too.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

8/10 ดี

Naomi, Austin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

4/10 แย่

Jacob, Fargo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was okay, not the cleanest. There are burn holes in couch and vanity was dirty upon arrival. The jacuzzi did not hold water, it drained continuously while trying to use. Also during our stay, the fire alarm went off in middle of night, which I understand things like this can happen, but when trying to exit the emergency exit on west side of building, we found door wouldn't open and had to leave through main entrance on other side of hotel- not very safe in event of real emergency. Thankfully there was no fire that we were aware of anyway. No explanation was given. I am also still waiting for my $200, up-front damage deposit, to be refunded.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Hello, Thank you for your feedback. We apologize for the inconveniences during your stay. We are addressing cleanliness and maintenance issues promptly and investigating the fire alarm problem. I have investigated your safe fee deposit and I confirm that your deposit has been refunded. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.

8/10 ดี

Héctor

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Candace

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Price and convenience shuttle to airport.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello, We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

6/10 พอใช้

Joe

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Did not like that they started making you pay a 200 deposit for your room
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 8 มี.ค. 2024
Hello, We sincerely apologize to you for the inconvenience caused. The 200 deposit is our security deposit and we return it to our guest if no damage occur. Please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

2/10 แย่มาก

Yassin

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hello, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We can’t fix the past but you have my personal commitment that we will try our best to improve our facilities for your maximum comfort. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Aileen

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very friendly
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 มี.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Levon

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved almost everything. The staff is great and very respectful except sandy he likes to pick on kids he also never has anything nice to say.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 4 มี.ค. 2024
Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We will try to work on them and improve our facilities for your maximum comfort.

8/10 ดี

Teresa Marie

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your perfect rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

2/10 แย่มาก

Robert

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Hi Robert, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We can’t fixthe past but you have my personal commitment that we will try our best to improve our facilities for your maximum comfort. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Sharon

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your perfect rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

4/10 แย่

Tony

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms in rough condition , heavy tobacco odours , very dated for a super 8
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 ก.พ. 2024
I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We can’t fix the past but you have my personal commitment that we will try our best to improve our facilities for your maximum comfort. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Navjot

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Perfect
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 12 ก.พ. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

8/10 ดี

Calvin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Some good dining options close by and close to stores to go get food or alcohol. Would stay again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
We’re grateful for your feedback. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Employees are polite and good varaity in breakfast
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

4/10 แย่

Jack

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 ก.พ. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

8/10 ดี

Mary

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
After I booked a room, I then read some of the reviews and became very nervous about staying here. We asked to see the room before checking in. It was clean and everything was as expected for our one night stay. It was clean, but the hotel itself is outdated. We requested the shuttle service to and from the airport and left our vehicle parked in the hotel lot. Staff were very friendly and accommodating.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kiran วันที่ 29 ม.ค. 2024
I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guestsneeds the best way we can. We hope to see you again for a memorable experience!

10/10 ดีเลิศ

Trestin A

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was helpful
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 ม.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Sandra

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kiran วันที่ 22 ม.ค. 2024
We have high standards of hospitality and service and we strive to give you the best experienceat the best value! Thank you so much for the insight regarding our hotel. I hope you will returnto enjoy a memorable and exceptional experience.

4/10 แย่

Nick

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was nice
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Kiran วันที่ 22 ม.ค. 2024
Thank you for your review. On behalf of our entire team, I would like to apologize forfailing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will beusing the feedback you provided to make improvements to ensure we offer anexceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider stayingwith us again so that we can have another chance to provide you with a superiorexperience.

10/10 ดีเลิศ

Akram

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Hello, we’re so grateful that you took the time to share your wonderful rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

6/10 พอใช้

Scott

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The exercise room had a treadmill and an elliptical, but the elliptical seemed to be out of service. It sounded like there was a death metal concert in the hallway. Finally, I waited at the check in counter for 20 minutes before anyone showed up to check me in.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 15 ม.ค. 2024
Hello, thanks for your feedback. We sincerely apologize to you for the inconvenience caused. We assure you that this will not be repeated again during your whole period of stay. Please let us know if you have any further concerns.

8/10 ดี

Victoria, La Crosse

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The most uncomfortable bed I have ever slept ( or tried to ) in. Not a queen as advertised smaller. Definitely need some work . I would not stay again
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hello Victoria, thanks for taking the time to share you feedback with us. I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We can’t fixthe past but you have my personal commitment that we will try our best to improve our facilities for your maximum comfort. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

6/10 พอใช้

Sydney

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 2 ม.ค. 2024
We’re so grateful that you took the time to share your rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

2/10 แย่มาก

Winter

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Checked into my room and went to lay down, found poop smeared on the sheet. I immediately gathered my things and left, the front desk clerk was too busy to talk so I called him an hour later on my 6 hour drive home since I had no bed to sleep in now, and I wanted to talk about what happened and how I would like my money back, he said “hold on I’ll check on it” and hung up on me and j did not receive a call back.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Hello, Thanks for your feedback, We are sorry that you had to face some housekeeping problems while staying at our property. This was an uncommon instance; we are normally known for exceptional housekeeping services. I understand your concern, and I assure you that this will not be repeated. I have forwarded your feedback to our housekeeping management team. We hope that you will give us another chance to earn your business.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Professional staff, clean lobby and room. Would definitely stay again in the future.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2023
We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

rudy

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Hello Rudy, we’re grateful for your positive rating. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!

2/10 แย่มาก

Mohamed

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
so bad customer service at front desk the driver of Hotel it drove me wrong HotelThe bed was not good and uncomfortable
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Hello, Thanks for your feedback. I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We can’t fix the past but you have my personal commitment that we will try our best to improve our facilities for your maximum comfort. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

4/10 แย่

Rafael, Newport Beach

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The front office was rude and not helpful 😞
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Hello, We sincerely apologize to you for the inconvenience caused. We strive to provide the best service to our guests, but we fall short of the same sometimes. We hope you will see the improvement and enjoy your time with us.

8/10 ดี

Janelle

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
You Decide
The first thing I noticed on entering my room was the new wood look flooring. I prefer hard flooring to carpet any day. Then i noticed the walls. They are desperately in need of a new paint job. My room had a recliner which was super appreciated! It was SO NICE to be able to sit down and put my feet up. The neighbors next door were very noisy at 2 a.m. I banged on the neighbors door but they would not answer. And they didn't quiet down much. I tried to call management but noone answered the phone. So then I dialed the neighbors room. They didn't answer but they did quiet down. So that worked out. The bed was okay and they serve breakfast. It is in a quiet spot so no traffic noise. But beware, if you're parking your car while on a trip, they do charge parking fees.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Hello, It is not every day that we receive feedback as detailed and thoughtful as yours. But trust us when we say that it does not go unnoticed. Your comment has given us valuable insight into the services that we provide at our hotel. We sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us.

2/10 แย่มาก

Tanner

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Hello, thanks for taking the time to share your rating with us. I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We can’t fix the past but you have my personal commitment that we will try our best to improve our facilities for your maximum comfort. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. We appreciate your business and hope to see you soon.

10/10 ดีเลิศ

Akram

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2023
We’re grateful for your perfect rating. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

hussein

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Is. Good people and parking is good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 6 ธ.ค. 2023
We’re grateful for your wonderful rating. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!

10/10 ดีเลิศ

Akram

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 5 ธ.ค. 2023
We’re so grateful that you took the time to share your rating with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!

8/10 ดี

ARMANDO

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hot tub suite was great
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 29 พ.ย. 2023
We’re grateful for your feedback. It’s our pleasure to provide the best possible service to our guests, and we’re glad that this commitment was reflected in your visit. We look forward to the next time we’re able to serve you again. Have a wonderful day!