สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว สนามบินไมอามี แมริออท

3.5 out of 5
สนามบินไมอามี แมริออท
1201 NW Le Jeune Road, Building A, Miami, FL

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 517 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 261 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 101 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 57 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 64 จาก 1000 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Barry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location. Had to leave a day early. No consideration in crediting or reimbursement.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 17 เม.ย. 2024
Dear Barry, Thank you for choosing Miami Airport Marriott and sharing your experience. We are glad our location was convenient for everything you wanted to do on this visit. However, we deeply regret not meeting some of your expectations. Please reach out to our front desk at the hotel at your earliest convenience so they can look into your concern further. Thank you again for your feedback; we appreciate your business!Chade Brunton Area General Manager

6/10 พอใช้

Emily, Long Island City

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Waited over 1 hour for the AIRPORT SHUTTLE pickup at airport to hotel.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Dear Emily, Thank you for taking the time to share your review. Please accept our apologies for the delay you encountered in riding from the airport to our hotel. We will continue to work to improve the timeliness of all our shuttle requests. We are grateful for your patience, and we hope you will give us another chance to make a better impression. Chade Brunton, Area General Manager

8/10 ดี

Marc

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk agent’s second day on the job. Very nice and friendly. Excellent bartenders too
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

barry c

Due to weather conditions American airlines cancled the flight it had delayed for 5 hours and stranded my partner in Guadeloupe. When I called Marriot reservations to cancel, they told me to call the Front Desk. The Front desk told me only Expedia could cancel, and Expedia told me only the hotel could cancel. Not acceptable from either company.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dear Barry C, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced while attempting to cancel your reservation. Our hotels are known for their attention to detail and thoughtful hospitality; therefore, we sincerely apologize that this was not your experience. We value your patronage and promise that steps will be taken to ensure we do not repeat this concern. If you still need support with this request, please reach out to the property and ask to speak to a Front Desk Manager. Thank you for your patience, and we look forward to speaking with you.Chade Brunton Area General Manager

8/10 ดี

Deirdre, Wellesley Islands

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Claudia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The worse service ever.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Claudia, Thank you for your recent review regarding your stay at our hotel. Please accept our apologies for the unsatisfactory service you received during your stay. We have shared your observations with our management team for their immediate attention. We hope you will reconsider and stay with us again as we would like you to experience the hotel as you should have on this visit.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Diane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noise from the next room is loud. This is an old hotel and there isn’t much insulation. The van was quick, helpful driver and fast check in. The only disappointment is the noise
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Steven

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Steven, Thank you for rating your visit to Miami Airport Marriott. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Chade Brunton Area General Manager

6/10 พอใช้

DAHLIA

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Simply put this hotel is surviving off of its faded glory ..
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Dahlia, Thank you for taking the time to evaluate your stay. We are pleased if you enjoyed your stay overall; however, we do regret if we missed meeting some of your expectations. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience.Chade Brunton Dear Dahlia, Thank you for taking the time to evaluate your stay. We are pleased if you enjoyed your stay overall; however, we do regret if we missed meeting some of your expectations. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Benoit

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Benoit, Thank you for the perfect rating! We are overjoyed to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Miami Airport Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

ELLIOT

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Elliot, Thank you for your recent stay at the Miami Airport Marriott and for posting a generous rating of our hotel. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest and look forward to serving you again soon. Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Lauren

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great spot for dinner and an overnight connection at MIA
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 12 ก.พ. 2024
Dear Lauren, Thank you for choosing to stay at the Miami Airport Marriott. Our location near Miami International Airport allows our guests to explore the best of the Miami-Dade area, including beaches, shopping, and much more. We are delighted you could enjoy your dining experience during your time with us, and we hope we will be the first hotel you think of on future trips to the area!Chade Brunton Area General Manager

2/10 แย่มาก

Nicholas

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Nicholas, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are very disappointed to see your rating and sincerely apologize for not meeting your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience to every guest.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Christina

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Christina, Thank you for choosing Miami Airport Marriott and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was very comfortable and the team were extremely helpful. We especially loved Claudio at the front door.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Dear Michael, Thank you for choosing Miami Airport Marriott and for your constructive feedback. We are glad you had a perfect stay and that our comfortable accommodations and the hospitality provided by our associates, especially one of our front desk staff, Claudio, exceeded your expectations. It will be a pleasure to share your compliments with him and the entire team. Thank you for being our guest, and we look forward to your next visit.Chade Brunton Area General Manager

8/10 ดี

Allie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great for in and out cruise travel. Uber was quicker than the very full airport shuttle.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Kathleen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Wow. What a bunch of lowlives! They gave my reserved room away! Can't remember that ever happening when a credit card was provided. They sent me to the Courtyard, a real downgrade. The room at the Courtyard was smelly, like they were covering up cigarette smoke. Aweful. The air conditioning unit fan rattles, too loud to keep on during the night. The place is a total dump.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We sincerely apologize that the room type you reserved was not available. We regret the frustration and inconvenience this caused and are very grateful for your patience. We do everything possible to honor requests; however, it is not always possible, depending on our occupancy. We hope that we will have a future opportunity to show you the exceptional stay we are committed to providing every guest.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Jahlisa

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6/10 พอใช้

Guy Raymond

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Mr. Raymond, Thank you for being our guest. We are pleased if you enjoyed your stay overall; however, we do regret if we missed meeting some of your expectations. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience.Chade Brunton Area General Manager

6/10 พอใช้

Alexander, Solon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is fine but I was disappointed that the shuttle that "runs every 15 minutes" took more like 35-40.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Denison, Madison

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really convenient to airport 10 minutes Very quiet vs other hotels we’ve stayed at near Miami international Shuttle service was very good
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Laurence

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Dimas Felix

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Tiffanie

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Richard

Overnight stay
Really nice property. Clean. Rooms were big. Staff was very nice
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sandi

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Noriko

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Noriko, Thank you for your recent stay at the Miami Airport Marriott and for posting a generous rating. It is a pleasure to know we exceeded your expectations. We enjoyed having you as our guest and look forward to seeing you again soon. Chade Brunton Area General Manager

6/10 พอใช้

Amanda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Amanda, Thank you for your visit. We are sorry if there were a few issues that kept you from giving us a higher rating. We regret any inconvenience this caused and hope you will return for the perfect stay you deserve. Chade Brunton Area General Manager

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As far as large airports Miami is good. Generally clean and most staff helpful. As in any large place there are dirty spots and very rude staff. But all & all with alll the business they do Miami works well.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

carlos

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Carlos, Thank you for rating your stay at Miami Airport Marriott. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Gina, Avondale

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fine
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Gina, It was a pleasure welcoming you to Miami Airport Marriott. Your rating is the best performance measure we have, and we appreciate you letting us know we are succeeding. Thank you for being our guest; we look forward to your next visit. Chade Brunton Area General Manager

8/10 ดี

Tamisha

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

Angelique

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room was fair at best, water is lukewarm never got hot. They charge you for Wi-Fi, breakfast is a buffet. Bed was OK. It was clean and the staff was friendly for the price I expected more.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

pedro

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel de Transito
E um bom Hotel e bem proximo ao Aeroporto de Miami. Quartos amplos e confortaveis. Utilizei apenas o Hotel para dormir e pegar um outro VOO no dia seguinte bem cedo . O Hotel oferece um Transfer gratuito para o Aeroporto
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay in Miami!
Checkin was smooth and front desk friendly. Restaurant food was above average even if service was a tad slow. Room was great, health club very nice and M Club pleasant. Overall a very good experience!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

pedro

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hitel de transito
Fiquei muito pouco tempo hospedado . Cheguei as 22 hs e sai às 7 hs . Reservei apenas para dormir e pegar um voo para outro local , mas é um hotel confortável sem grandes pretenções
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Austin

เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Austin, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to the Miami Airport Marriott.Chade Brunton Area General Manager

8/10 ดี

Ryan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Ryan,Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Miami Airport Marriott; we hope to see you again soon. Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Beth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Grato

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

edward

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Edward, Thank you for choosing the Miami Airport Marriott. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Louise

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Louise, We are thrilled you had an excellent stay at the Miami Airport Marriott, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to your next visit with us.Chade Brunton Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect stay
I can't see enough about the excellence of this Marriott Hotel. From an early check in to the next morning shuttle, we had a true vacation. The fitness center was well equipped and spacious. Our room was perfect and had the best shower that I have ever experienced. Our dining options had multiple choices on property. Wow. We will return!!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Kenifet

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear Kenifet, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave your rating. We are delighted to have exceeded your expectations. We believe our excellent accommodations and convenient location make us a great choice when visiting Miami. It was our pleasure accommodating you. We hope you will make Miami Airport Marriott your home away from home whenever your travels bring you to our area.Chade Brunton,Area General Manager

6/10 พอใช้

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst dining experience in a Marriott! Fish was served cold, sent back, microwaved then reserved. Definitely not a normal Marriott experience
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear John, Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We apologize for the concern you experienced with the food served. We will be sharing your comments appropriately so we can prevent this from happening in the future. We regret the frustrations this caused and appreciate your patience. Thank you once more for your valuable feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you again to provide you with the excellent dining experience we're known for. Chade Brunton,Area General Manager

10/10 ดีเลิศ

SHIRLEE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
We have stayed there many times. This time there was hair in shower. The bed was too soft and it was made weird. A sheet on top of the comforter.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

grace

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The one thing i didnt care for was the noise level of the elevator which was beside our room. It made it hard to rest. The staff made our stay excellent.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for being our guest at the Miami Airport Marriott. We are glad you had a great time with us and that our associates exceeded your expectations. We will pass along your kind remarks to our entire team. That said, we regret the noise concerns you endured during your visit. Your feedback allows us to improve our guest experience, and we genuinely appreciate you sharing it with us. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to you making the Miami Airport Marriott your home away from home whenever your travels bring you to our city. Chade Brunton Area General Manager

6/10 พอใช้

Kari

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Shelley

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Rooms have been updated. My only complaint was room cleanliness. Nothing worse than finding hair everywhere. It is also not worth booking through Expedia because Marriott charges you $15/day for wifi even if you are a member.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Area General Manager วันที่ 9 ธ.ค. 2023
Dear Shelley, Thank you for taking the time to share your review. Please accept our sincere apologies for the billing-related concerns outlined and the service shortfalls you experienced. We make every effort to provide exceptional hospitality in all aspects; therefore, we genuinely regret that this was not your experience. We will share your message appropriately and thank you again for your patience. We are also sorry for the cleanliness issues you underwent and the inconvenience this has caused. We will discuss it with relevant teams so such matters do not happen again. We are grateful for your feedback, and we hope you will give us another chance to make a better impression. Chade Brunton, Area General Manager

8/10 ดี

Toni

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
Great hotel with a nice shuttle service
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023