บริเวณภายนอก

รีวิว อิมพีเรียลพาเลซสวีทส์

3 out of 5
อิมพีเรียลพาเลซสวีทส์
Timog Ave corner Tomas Morato Avenue, Quezon City, Manila

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 13 จาก 228 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 54 จาก 228 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 68 จาก 228 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 48 จาก 228 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 45 จาก 228 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

6.0/10

พนักงานและบริการ

3.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dislike everything about this hotel there are no basic essentials in the room. This should not be in your listings.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020
การตอบกลับจาก reservations วันที่ 13 มี.ค. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 ดี

Vicente C.Jr.

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก reservations วันที่ 11 ก.พ. 2020
Thank you for your feedback!

2/10 แย่มาก

Maria

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I basically didnt like everything about this place, the rooms, the beddings, the bathroom and sink which are both clogged,, the yucky sheets and towels, no trash cans and electric kettles inside the rooms, the defective lightings, the dilapidated and dirty elecavators, the swiming pool area that needs repair and the corridors that smells bad.So instead of comfort and rest, it was a terribly uneasy and sleepless night for me.To be honest, the place needs total cleaning and makeover.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 28 ธ.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 ดี

Erik

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Overall
The room was really nice, but there was nothing additional there, no toilet paper, no hair dryer, no extra pillows, blankets, nothing. Kinda disappointing.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 21 ธ.ค. 2019
Thank you for your feedback!

2/10 แย่มาก

EUISEOK

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 22 พ.ย. 2019
We are sorry you were unhappy. we will work on improving our services

2/10 แย่มาก

Maria

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 4 พ.ย. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room was not as it looks in the picture. The air conditioner did not work.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 4 พ.ย. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 29 ต.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, the building is quite old. Room service is slow and the building is starting to show it’s wear and tear. The hotel does not allow any alcohol in the room which is quite disappointing. We asked for toilet paper and we were told we need to wait until the next day. We went to 711 to buy our own toilet paper. No air conditioning in the lobby, Elevetor or hallways as it was broken. Door knob on the 11 floor emergency stairwell broken. Lack of hot water in the suite and cracks in the ceiling. The only positive part was the staff at the front desk which was very polite and energetic. It’s not their fault that management neglected keeping this building looking good. Neglected maintenance of the building.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 29 ต.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel supposed to be 4 star hotel but was nothing close to one star motel I’m thinking to request my money back .
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก reservations วันที่ 26 ก.ย. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

Ponciano

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Maltreated an 82 years old Hotel Guest
Emilia Cruz (Front Desk) gave my mother a very poor customer service. My mother who is 82 years was maltreated in this hotel. Don't book on this hotel...VERY!!! VERY POOR SERVICE!!!!
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

Jeffrey

ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Reservation วันที่ 9 ก.ย. 2019
Thank you for staying :)

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
너무 청결 상태가 부족 합나다 그리고 룸안에 생수나 칫솔 비누등 은 상시 비치 되어야 하는데 영 아닙니다 헬스 운동 룸 은 엉망 입니다 다시는 가고 싶지 않습니다 한국 모텔 만도 못 합니다
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก RESERVATIONS วันที่ 29 ส.ค. 2019
e're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

Fernando

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stay away and never return to Imperial
This is the worse hotel I’ve ever stayed at in the Philippines. The rooms were nicely remodeled but there will subtle things overlooked by the staff. 1. The pillows will filthy. If you peel back the dingy old pillow covers, you’ll find a dirty old pillow with thousands of other peoples saliva. This pillow should of been thrown away and replaced years ago. They should at least put a pillow liner. 2. The beds sheets are old and dingy white. These are high mileage and needs to be thrown away. I didn’t feel comfortable slipping in between the old sheets so I only slept on top of the newer cleaner looking comforter. 3. The daily maid service needs to go re-taught. They picked up my wet dirty towels off the ground, folded them and put it back on the rack. Where’s my new towels? They would take the 1/2 roll of toilet paper off the rack and replaced it with nothing. The bottled water was replaced on the first and last days only. 4. The WiFi process was stupid. They would give you these daily 24hr logins/password papers. Why not set it up for more the 24hrs? 5. The sofa had cigarette burn holes but my room was non-smoking. When you sit on it or touch it, dust would fly in every direction. The smell, was horrific. I wouldn’t even place my shoes on them.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 14 ส.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 พอใช้

Logan

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 13 ส.ค. 2019
Thank you for your feedback Logan

6/10 พอใช้

rodel

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

carlos

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Just right
Local was what I was looking for just right 24 hours eaters and lounges will visit early next year
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 29 ก.ค. 2019
Thank you for staying :)

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the location of the place, a lot of place to eat. My family and I were very displeased of the hotel's facility. First thing I usually check when I check in the hotel is the bed. The sheets were all worn out and I could tell were not changed at all. I found a lot of hair, strands of hair. The towels were ripped and very old. The toilet seat and lid were broken. The shower door was broken and wasn't able to completely close.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 16 ก.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old tired and in need of complete renovation. I wouldnt recommend, we stayed there as we had business in the area.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก RESERVATIONS วันที่ 21 มิ.ย. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 ดี

Bonifacio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Karen วันที่ 18 มิ.ย. 2019
Thank you Bonifacio! We appreciate your feedback.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 13 มิ.ย. 2019
Thank you for staying with us!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
場所が良かった。スタッフが親切だった。
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 8 มิ.ย. 2019
Thank you for staying with us!

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No coffee maker or percolator available for use. Staff said its in a locked room. Telephone cord coming apart. A long wait when calling front desk. Not happy with the service.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก reservations วันที่ 24 พ.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 พอใช้

Kreig Audrey

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Reservatios วันที่ 30 เม.ย. 2019
Thank you for staying!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
There is a charge of 1000p if you drink beer in your room????? That’s a new one to me. No other hotel in the world that I have stayed in has this charge. They don’t even have a restaurant and the bar at the pool area is dilapidated & closed so where else could you have a drink except in your room. I find this stupid.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Front desk วันที่ 2 พ.ค. 2019
We're sorry you were unhappy -

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 26 มี.ค. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice big rooms and clean. Need to change to the towels
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Kai Talavera วันที่ 20 มี.ค. 2019
Thank you for your recent Stay with us!

6/10 พอใช้

seongjin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
전반적으로 만족스럽지만 서비스는 그다지 좋지는 않습니다.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Front Desk วันที่ 28 ก.พ. 2019
Thank you for staying :)

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and nice stay. Wifi was down on last day. Overall location was good.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 22 ม.ค. 2019
Thank you for staying :)

4/10 แย่

Kin Chi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not so good service.
There is no elderly rate provided to senior person and no breakfast provided. In the booking it mentioned that breakfast is included. No restaurant is the hotel other than Starbucks. Bottle water not provided in room until we asked for several time. Also no wifi in the room but mentioned wifi provided in the booking.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 21 ม.ค. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 แย่

Ralph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Bare minimum stay
It was comfortable. The service was not so great. The wifi was bad. The room cleaning was not very good.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 6 ม.ค. 2019
HI Ralph, we apologise if the cleanlinesss was not up to standard. We have raised this with the management for resolution.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comportable
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 20 ธ.ค. 2018
Thank you for staying :)

4/10 แย่

Minoru

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
古いホテルは慣れてるがここはメンテナンスがダメ
チェックイン3:00pmだが部屋の掃除が出来てなく待たされた、バスタブ無し、シャワーお湯が出ない、シャンプー無し、タオルはバスタオルだけ(雑巾なみ)、部屋掃除が行き届いてない所々にホコリが見られる、屋上のプールはスタッフ無しタオル無し! エレベーターは1台だけ可動。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Reservations วันที่ 20 ธ.ค. 2018
We sincerely apologise for what happened. This is certainly not acceptable.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sub-standard only location is good
I've booked three times in the last four weeks and there was always something wrong with the room. TV image was purple, cable reception poor. During the most recent of stays the aircon was shutting down every 15 minutes due to a faulty timer. Had to settle for a cramped room (at midnight) that had a working aircon, Frequent response to your complaints and suggestions: "It's not possible" or "It's not allowed." First time I have been in a hotel that rations out wifi access. Maximum of two wifi coupons per day! One coupon per gadget. Get your coupons daily at the front desk!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก RESERVATIONS วันที่ 11 ธ.ค. 2018
Thank you for your stayed, sorry for the inconvenience.

2/10 แย่มาก

Kristine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
NOT SO GOOD EXPERIENCED
Big room but smelly and old, staff should be trained. When you call the landline most of the time they don't answer. No refill of bottled water for the duration of our stay. Not recommending this hotel
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก RESERVATIOS วันที่ 6 ธ.ค. 2018
Thank you for your stay. Sorry for the inconvenience. God bless !

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Do not re-book this hotel, never never
3성 호텔이지만 제공되는 서비스나 시설은 형편없습니다. 객실 크기는 큰편입니다. Daily Cleaning 은 duvet 정리로 끝납니다. 무료 생수나 샴푸, 비누 등 cleaning 할 때 점검하지 않습니다. 요청해도 제공받지 못합니다. 3번째 프론트에 연락했을 때 물만 받았습니다. 인터넷 연결 매우 어려움.. 최악의 경험
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2018
การตอบกลับจาก Management วันที่ 4 ธ.ค. 2018
We sincerely apologise for what happened. This is certainly not acceptable. We will look into what happened.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 30 ต.ค. 2018
Thank you for your stay.

8/10 ดี

Richard

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 25 ต.ค. 2018
Thank you for your stay!

2/10 แย่มาก

alex, hk

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
poor
no maintenance, many things broken, pillow bed smell, house keeping poor.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 9 พ.ย. 2018
We sincerely apologise for what happened. this is certainly unacceptable. We have been retraining the staff on housekeeping to address this.

4/10 แย่

ellra

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not coming back
i booked for family room and gave me one bed room. The reception insisted that the booked room was for one bed only. But i managed to show the email from hotels.com that it was for 2 queen beds. So i was transfered. But the pillows smell really bad, no kettle, no coffee, no soap, and we were sweating in the room. We checked in 4am and 11.30 am they were calling for check out. I waited 30mins in the lobby for my clearance. All in all, the experience was very bad.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 9 พ.ย. 2018
Hi Ellra I am so sorry to hear about what happened. there is no excuse for the poor housekeeping. I hope that the issues mentioned here (especially about sweating in the room - was the aircon not working? you dint mention it) However, please do understand that check out time is strictly at 12NN, though with what happened, the staff could have exercised a little lenience for the inconvenience. thank you.

8/10 ดี

M V B

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 23 ก.ย. 2018
thank you for your stay!

4/10 แย่

Jingky

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 9 คืน, กันยายน 2018
การตอบกลับจาก Kai วันที่ 19 ก.ย. 2018
hi Jingky. sorry to hear about your not so stellar stay. can you provide us more information about it?

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

4/10 แย่

Vener

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not worth the price it charges
The only thing good i can say is its location and its big rooms. Other than that, it seriously needs improvement overall. Check in was OK although the security key card was late sent to us and the papers to fill up where also signed on the room not on the lobby. The room is big. Comfort room is OK except for the water takes too long to get warm/hot. Bath towel is unacceptable because its too old to be used by customers, it even has stain marks. AC is cold and view from veranda is good. Rooftop pool does not have attendant and they don't provide separate towels, we have to bring our own or the room towels. The view from the rooftop is good though overlooking tomas morato area. There is no breakfast included, i take it that they have great service and amenities for the same price range with the others that have even buffet breakfast, but no, its disappointing.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Expectation did not meet
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2018

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
room is clean but the bathroom smells not so good..
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2018

2/10 แย่มาก

ROMEL

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
They’re not considerate to guests’ personal needs
The location is ok. They don’t give grace period even just an hour due to emergency. I plead to give me just an hour because I’m waiting for my cousin but they’re not being considerate. I am so dissappointed because I thought i can get an hour grace period due to being a loyal guest with them every time I visit Phils but no consideration was given to me despite my plea. Going forward, I will not stay with them anymore. Wifi is worst.

8/10 ดี

Joeffrey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2018

8/10 ดี

francisco

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018