ห้องพรีเมียม | เครื่องนอนระดับพรีเมียม, ตู้นิรภัยในห้องพัก, โต๊ะทำงาน

รีวิว ราดิสัน บลู บอนด์ สตรีท โฮเทล, ลอนดอน

4 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 455 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 379 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 106 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 41 จาก 1003 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 22 จาก 1003 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Prairpun, bangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay.... perfect location
Great stay.... perfect location

10/10 ดีเลิศ

Lynn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Right off the Elizabeth Line, Mayfair and West End easily accessible....would definitely stay again!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Anna

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff not attentive. Half of the order for room service was not brough to me. Impossible to get through to reception by phone. The room looked filthy with very dirty windows and curtains.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Anna,We regret to hear about your recent experience at Radisson Blu Bond Street Hotel. We understand that it fell short of your expectations, especially regarding the attentiveness of our staff and the cleanliness of your room. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused. We value your feedback as it provides us with an opportunity to improve. We hope to have another chance to serve you better in the future.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Jae Lyun

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A great choice.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ruben Santos - Reception Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Jae Lyun,We're delighted to see your perfect rating and to hear that you found our hotel to be a great choice. It's always our aim to provide an enjoyable and memorable experience for our guests. We look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Bond Street Hotel in the future.Best Regards,

10/10 ดีเลิศ

jamie

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk staff was very helpful checking in and out. Breakfast was good verity for everyone.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ruben Santos - Reception Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Jamie,Thank you for sharing your positive experience with us. We're pleased to hear that our front desk team was able to assist you effectively and that you enjoyed the variety at breakfast. We strive to ensure each guest has a pleasant stay, and we're delighted we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back in the future.Best Regards,The Reception Team

8/10 ดี

Viktoria

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I actually really love this hotel, great location for shopping and getting around London via the tube which is literally just across the street. My only feedback would be that the bed was a bit too soft and that there weren’t any nice lighting options in the room. No smaller reading lights by the bed, so either all bright or all dark.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Ruben Santos - Reception Manager วันที่ 10 เม.ย. 2024
Dear Viktoria,Thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed our strategic location and the overall experience at our hotel. We do appreciate your comments about the bed and lighting, as feedback like yours helps us to continuously improve. We will certainly keep your suggestions in mind. We look forward to welcoming you back in the future. Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Desiree

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Such a great position! Great room. Delicious breakfast. Helpful staff.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ruben Santos - Reception Manager วันที่ 6 เม.ย. 2024
Dear Desiree,It's wonderful to hear that you had such a positive experience during your stay with us. We're pleased that you found our location to your liking, and that our rooms and breakfast offerings met your expectations. Your words of appreciation for our staff are especially rewarding. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Best Regards,The Radisson Blu Bond Street Hotel

10/10 ดีเลิศ

Lorena

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Súper ubicación
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Naomi วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Lorena,Thank you for staying with us at Radisson blu Bond street. We are glad that you find our location in the heart of London for shopping and sight seeing land marks. we hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

jose

เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ruben Santos - Reception Manager วันที่ 16 เม.ย. 2024
Dear Mr. Jose,Thank you for giving us a perfect rating on Expedia. We are pleased to hear that you had an enjoyable stay at our hotel. Your satisfaction is a great source of motivation for our team. We look forward to welcoming you back in the near future.Best Regards,

8/10 ดี

Mya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ss วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Mya,Thankyou for staying with us. It is our pleasure that you have enjoyed your stay and we strive to achieve the same objectives.We hope to welcome you again.Kind regards,The reception team

8/10 ดี

Aldina

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotellet generelt er fint. Dog er personalet ikke særlig ‘customer friendly’, og morgenmaden levede slet ikke op til forventningerne. Vores værelse var super og beliggenheden var rigtig god - dog en del larm fra gaden.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The reception team วันที่ 17 มี.ค. 2024
Dear Aldina,We sincerely appreciate your review. It is delightful to hear that you found our hotel's location favourable and our rooms comfortable. However, we are disheartened to learn about your less than perfect experience with our staff and breakfast. As a hotel, we always strive to create a welcoming atmosphere for our guests, and it sounds like we fell short on this occasion. We are deeply sorry for any inconvenience caused and please rest assured that we hold your experience in high regard.Once again, we appreciate your feedback as it helps us improve. We look forward to welcoming you again in the future and hope to exceed your expectations on your next stay.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very clean , friendly , and very central. Will stay again
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 9 มี.ค. 2024
Dear Jennifer,We are thrilled to hear that you found our hotel to be clean and our team friendly during your stay. It is our constant endeavour to ensure our guests have an enjoyable and comfortable visit. Your acknowledgment of the central location of our hotel is greatly appreciated. It is indeed one of our prime attributes. Being nestled just off Bond Street, we are fortunate to be in the heart of London's shopping district. With Soho, Mayfair, and the West End within walking distance, it offers our guests the convenience to explore these vibrant neighborhoods at their leisure.It is particularly pleasing to note that you are planning to stay with us again. We are looking forward to welcoming you back and striving to make your future stays even more enjoyable.Best Regards,The Reception Team

6/10 พอใช้

Amanda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Naomi วันที่ 6 มี.ค. 2024
Dear Amanda,We regret to learn that your experience at our hotel did not meet your expectations. It appears that we were not able to deliver the high standards of service that we strive to provide our guests, and for that, we sincerely apologize.Your rating is highly important to us as it supports our commitment to continuous improvement. We believe in the power of hospitality and the importance of providing each guest with a memorable stay. Unfortunately, it seems that we fell short of this during your visit.We hope that in the future, you would consider giving us another opportunity to provide the service and experience that we are known for. Our team is dedicated to ensuring that every guest has a pleasant stay and we would love the chance to demonstrate that to you.Best regardsNaomi

8/10 ดี

Silje Almås

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 24 มี.ค. 2024
Dear Almas,It brings us immense pleasure to hear that your stay at Radisson Blu Bond Street Hotel was perfect. Your commendation of our staff is particularly heartwarming and serves as a testament to our commitment to delivering excellent service. We strive to create a memorable experience for our esteemed guests, and your feedback is a clear indication that we are moving in the right direction. Our team will certainly be thrilled to hear your kind words. We eagerly await your return to London and are delighted that we have become your preferred choice of stay. It will be our pleasure to welcome you back and continue to meet, if not exceed, your expectations.Warm regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Octo

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room in the hotel was very nice, wasnt expecting sofa to come with it, in which was nice to relax with my partner after long day out.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Guest,It is very pleasing to read that your stay at our hotel exceeded your expectations. We always aim to provide our guests with comfortable and well-equipped rooms, and it's wonderful to hear that the addition of the sofa in your room contributed positively to your experience. We understand that after a long day out, having a space to relax and unwind is crucial. It's great to learn that you and your partner were able to use the space to its full potential. Our team takes great pride in setting up our rooms to provide a home-away-from-home feel for our guests.Thank you for choosing our hotel and for your kind words. We look forward to welcoming you back in the future and continuing to meet your expectations.Best Regards,The Reception Team

6/10 พอใช้

Yutaka

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff and all services are great. However, the facility is not modern and room is small compared to other Radisson Blu. Because I supposed other Radisson Blu hotels’ luxury image, I didn’t have a good first impression when I arrived. However, location and staff quality are very fine.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Bond street วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Guest,We are delighted to hear that you found our services and staff to be of high quality, aligning with our ongoing dedication to cater to the needs of our esteemed guests. Your satisfaction with our strategic location is also appreciated.We understand that you had certain expectations of the room size and modernity, being familiar with the Radisson Blu brand. While our hotel may reflect a more traditional charm rather than contemporary appeal, we hope that our unique charm adds to the distinctiveness of your stay.We sincerely hope that despite your initial impression, you were able to have a pleasant stay with us. Our primary goal is to provide a comfortable and memorable experience for our guests.Thank you once again for sharing your valuable feedback.Best Regards,The Reception Team

8/10 ดี

Arild Heimli

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Arild Heimli,It brings us immense pleasure to hear that your stay at Radisson Blu Bond Street Hotel was perfect. Your commendation of our staff is particularly heartwarming and serves as a testament to our commitment to delivering excellent service. We strive to create a memorable experience for our esteemed guests, and your feedback is a clear indication that we are moving in the right direction. Our team will certainly be thrilled to hear your kind words. We eagerly await your return to London and are delighted that we have become your preferred choice of stay. It will be our pleasure to welcome you back and continue to meet, if not exceed, your expectations. Warm regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Tracy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, staff, and breakfast!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก RS วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear Tracy,Thank you so much for your 5 out of 5 score, its heartwarming to see that you had such an amazing stay with us. Thank you for your feedback and we hope to welcome you again on a near future.Best regards,Ruben SantosReception Manager

10/10 ดีเลิศ

Anastasia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Anastasia,It brings us immense pleasure to hear that your stay at Radisson Blu Bond Street Hotel was perfect. Your commendation of our staff is particularly heartwarming and serves as a testament to our commitment to delivering excellent service. We strive to create a memorable experience for our esteemed guests, and your feedback is a clear indication that we are moving in the right direction. Our team will certainly be thrilled to hear your kind words. We eagerly await your return to London and are delighted that we have become your preferred choice of stay. It will be our pleasure to welcome you back and continue to meet, if not exceed, your expectations. Warm regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Ulas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great service and location
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Ulas,We are indeed elated to hear that your stay at our hotel was an amazing experience. It's particularly delightful to know that you found our rooms to be excellent and the location, convenient.Once again, we appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back at our hotel in the near future.Best Regards,The Reception Team

6/10 พอใช้

Eleanor

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely hotel. Room was small.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Bond Street Hotel วันที่ 30 ม.ค. 2024
Dear Eleanor,We're delighted to hear that you found our hotel lovely. It's our aim to provide an environment that is comfortable and pleasing, so we're glad to know you enjoyed your stay with us.As for the size of the room, we understand that comfort can often be associated with spaciousness. We offer a variety of room sizes to cater to the different needs of our guests. Some guests prefer cozy rooms while others prefer more spacious accommodations. Your feedback is valuable to us and we will take note of it for future reference.We hope to welcome you back soon and perhaps introduce you to one of our larger rooms. We are confident that a larger room may enhance your next stay with us.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

NOBUO, Fujiidera

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The bond street hotel วันที่ 24 ม.ค. 2024
Dear Nobuo,We are delighted to read your succinct yet positive comment. It's wonderful to know that you had a good stay with us. We are always eager to welcome you back for another enjoyable stay. Please do not hesitate to get in touch with us for any future reservations.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

INDERJIT, port washington

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Eve
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The bond street hotel วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Inderjit,We are thrilled to learn that your experience with us was good . It is our constant endeavor to deliver excellent services to all our guests and to ensure they have a memorable stay.Your positive feedback serves as a great source of motivation for our team. It is feedback like yours that inspires us to strive for more and enhance the overall guest experience. We would love to welcome you back for another wonderful experience at our hotel. Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Tim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best stay in London
This is definitely the best stay i have had in London, great location, staff amazing, room excellent, food fantastic, great price, could not fault anything, thanks
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Bond Street Hotel วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Guest,Your kind words truly brighten our day! It is a pleasure to hear that your stay with us was the best you've had in London. Our team strives to offer the finest service, and your positive remarks about our staff are greatly appreciated.We're also thrilled to learn that you found the room to your liking and savored our culinary offerings. Our team takes pride in providing an exceptional experience at a great value, so your feedback is a wonderful affirmation of their efforts.Once again, thank you for taking a moment to share your experience. We look forward to welcoming you back for another excellent stay in the heart of London's shopping district.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Tim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Blu Bond Street Hotel วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Tim,Thankyou for staying with us and we are happy to hear that you had a fantastic stay. We are hoping to see you soon in the near future.Kind regards,The reception team

8/10 ดี

Annette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก The reception team วันที่ 9 ก.พ. 2024
Dear Annette,Thankyou for sharing some positive reviews on your stay recently at the Radisson Blu Edwardian Bond street hotel.Looking forward to welcome you again.

4/10 แย่

Dayle

เดินทางกับคู่รัก
Nothing unique
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Dayle,Our apologies that the hotel was not up to your expectations and you found there to be nothing unique. We hope you would consider choosing us again so that we can make up for this!The Reception Team

8/10 ดี

Karla, Northridge

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location especially for viewing the Christmas lights and shopping. Bond Street underground is right next door which is very convenient and easy to get around. Staff was friendly and helpful. Unfortunately the mattress in room 515 needed to be replaced as there is a large trench from the usage on one side of fhe bed.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก the reception team วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Guest,We are pleased to hear that you found our hotel's location to be ideal, particularly during the festive season. Our proximity to the Bond Street underground station truly does make it easy for our guests to explore London to their fullest, whether it's the shopping district, Soho, Mayfair, or the West End. We are also glad to hear that our staff left a positive impression on you with their friendliness and helpfulness.We regret, however, to hear about the discomfort you experienced with the mattress in room 515. We understand that a good night's sleep is crucial to our guests' overall experience and we apologize for any inconvenience caused.We hope that despite this setback, you were able to enjoy the many attractions within walking distance from our hotel, from Mayfair’s art galleries to Regent’s Park. We also trust that you found the Elizabeth Line and Central Line at Bond Street station useful for quick transport links out of and across the city.We always strive to provide the best possible experience for our guests and we appreciate your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best Regards,The Reception Team

8/10 ดี

Leiah

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก the reception team วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear valued guest, Your review has been received and we are delighted that you took the time to share your experience with us. We understand that a memorable stay in London is not just about the room you stay in, but also about the vicinity of the hotel to local attractions. It's wonderful to know that our location, just a 20-minute walk from the iconic West End theatres, added to the convenience of your stay. We always strive to provide our guests with a great start to their day. Our breakfast offerings, from fresh fruits and superfoods to hearty cooked options and delicious pastries, are designed with this purpose in mind and we are glad you appreciated them. For a relaxing end to your day, our Bond St. Lounge Bar offers a serene atmosphere along with Italian-style light bites and a variety of drinks. We understand how important it is to unwind after a long day of sightseeing or business meetings. No stay at our hotel would be complete without experiencing our unique take on the traditional British afternoon tea, served at the Bond St. Tea Rooms. We hope you enjoyed our selection of scones, sandwiches, cakes, and the unique addition of Italian cicchetti. We hope to see you again in the future and strive to make your next stay as enjoyable as your last. Best Regards,The Reception Team

8/10 ดี

Karla Ann, Northridge

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Karla, Your words of appreciation have indeed brightened our day. It is truly rewarding to know that you had an enjoyable stay and found every aspect of our hotel to your liking. Our goal has always been to provide our guests with an exceptional experience, from our well-appointed rooms to our exemplary service. We're glad that we were able to exceed your expectations and that you found our hotel remarkable. Should your travels bring you back, we look forward to welcoming you once again, and strive to make your future visits just as memorable, if not more.Best Regards, The Reception Team

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location, average experience
Hotel is brilliantly located and convenient for Mayfair and Oxford Street. Service was indifferent. Biggest issue was the room - which was very clean, ample size and plenty of hanger space. My issue was A/C didn't work and was pushing out 25.5 degrees, so didn't sleep. Kettle also didn't work.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Guest,It's heartening to hear that you appreciated our location, nestled in the heart of London's shopping district. Our hotel indeed offers quick access to Mayfair, Oxford Street, and is conveniently close to Bond Street station. This offers our guests easy transport links across the city. Furthermore, we're delighted to know that you found your room to be clean and spacious.However, it's concerning to learn about your experiences with the room's temperature control and the kettle. We understand how such issues can affect the comfort of your stay, and we certainly strive to ensure our guests have a restful night's sleep. We sincerely apologize for the inconvenience caused and we appreciate your patience during this time.It's always our aim to deliver an exceptional experience and we're truly sorry that we fell short in this instance. Please rest assured that we take all feedback seriously and view it as an opportunity to improve our services.London's vibrant Mayfair, the West End, and Soho are just a stroll away, and the nearby art galleries and Regent’s Park offer delightful places to visit during your stay. We hope that you could explore and enjoy these attractions despite the aforementioned issues.We look forward to welcoming you back and providing you with a better experience in the future.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Echo

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก RS วันที่ 16 ธ.ค. 2023
Dear Echo,We are delighted to hear that your stay with us has met your expectations and that you rated us a perfect 5 out of 5. Your positive feedback is invaluable to us and gives us the motivation to keep striving for excellence.Our location is indeed one of our strengths and we are pleased that it added value to your stay. We believe our proximity to London's iconic West End theatres is an advantage for our guests, adding a touch of culture and excitement to their visit.We are committed to providing our guests with top-notch service and a memorable experience. Your high rating is a testament to this commitment and encourages us to continue our efforts in maintaining the quality of our service.Once again, we are thankful for your positive feedback and we look forward to welcoming you back soon.Best Regards,The Reception Team

6/10 พอใช้

michael

เดินทางเพื่อธุรกิจ
The main problem is the noise from outside the window. Trash and maintenance seemed to be going on from 2 - 5 AM. Loud crashing bottle noises and trucks all night.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Dear Michael,We deeply regret to hear about your recent experience with the outdoor noise disturbances during your stay at our hotel. We understand that a peaceful environment is crucial for a comfortable and enjoyable stay, and we apologize if you were inconvenienced in any way.Our establishment is situated in a bustling area, and sometimes external factors like municipal services can be beyond our control. However, your comfort remains our top priority, and we assure you that we continuously strive to ensure our guests have the best possible experience.In the future, we would recommend requesting a room located away from the street side. We have many rooms that face quieter areas and we are always more than happy to accommodate such requests to the best of our ability. Please accept our apologies once again for the inconvenience. We appreciate your feedback as it helps us to understand our guests' experiences better, and we hope this isolated incident will not deter you from choosing us again in the future.Best Regards,The Reception Team

6/10 พอใช้

Maria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Slitet hotell men med toppenläge. Små rum och pyttesmå badrum
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Dear Maria,Your feedback is highly valuable to us, and we are grateful for your remarks on our hotel. It appears that the size of our rooms and bathrooms didn't meet your expectations. As our hotel is situated within a historic building, our rooms and bathrooms may be smaller compared to more modern establishments. Nonetheless, we aim to offer comfort and convenience to all our guests while preserving the unique character of our establishment.We are pleased to hear that you appreciated our prime location. Indeed, our hotel is strategically located at the heart of London, just off Bond Street. This location is ideal for guests who wish to explore the city's vibrant shopping district, and with Soho, Mayfair and the West End within walking distance, it allows for easy access to a variety of popular attractions.We hope that despite the aspects that fell short of your expectations, the unique location and the charm of our historic building contributed to an enjoyable stay. We look forward to welcoming you back in the future and hope to exceed your expectations on your next visit.Best Regards,The Reception Team

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel à éviter
Cet hôtel n’est pas digne de ses 4 étoiles. À notre arrivée nous avons dû demander un changement de chambre car nous avions un chambre très petite avec un petit lit et une micro salle de bain. La nouvelle chambre était certes plus grande mais il n’y avait qu’un jeu de serviettes de bain, pas de tapis de bain, la ventilation est très bruyante, l’isolation sonore inexistante, la moquette sale, l’eau de la baignoire et du lavabo ne s’écoule pas. La pression du robinet est tellement forte qu’il y a de l’eau partout quand on ouvre et le lavabo n’est pas assez profond pour se laver les mains. Pas de lampes de chevet mais uniquement des spots éblouissants au dessus du lit. Les rideaux ne sont pas assez occultants et la lumière rentre à travers la porte de salle de bain qui est vitrée. Le sèche cheveux au dessus du mini bar au lieu de la salle de bain n’est vraiment pas pratique. La lumière du mini bar passe à travers l’armoire. La literie est beaucoup trop molle et le duvet était taché. À la réception il n’y avait pas de carte de la ville et la prestation de l’accueil est décevante pour un 4 étoiles. La vitrine de l’hôtel (façade, emplacement, entrée) est belle mais on déchante quand on rentre dans la chambre.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก zarin วันที่ 28 ธ.ค. 2023
Dear Guest,Your observations about your recent stay at our hotel have been noted; we appreciate your frank insights. It is clear that your experience fell short of the high standards we have set for ourselves. For that, we extend our sincere apologies. We understand that your initial room did not meet your expectations, and we regret any inconvenience caused by the room change. Our aim is always to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and we are sorry to hear that we did not meet this aim on this occasion.The details you've mentioned about the room amenities and cleanliness are concerning, and we regret any discomfort or inconvenience you may have experienced. We value your feedback as it allows us to reflect on the areas that need our attention. We are also sorry to hear that our reception service didn't live up to your expectations. We aim to provide a warm and welcoming service to all our guests and we regret if we fell short on this occasion.Despite these disappointments, we hope you were able to take advantage of our central location in the heart of London’s shopping district, with Soho, Mayfair and the West End within walking distance.Once again, we apologize for the issues you faced and we appreciate your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the high-quality experience that you should expect from us.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

kristin

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Flott beliggenhet for shopping
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Guest,We are thrilled to know that you appreciated our central location. Our hotel's prime positioning just off Bond Street indeed places us right in the heart of London's vibrant shopping district. In addition, the proximity to Soho, Mayfair, and the West End further adds to the convenience for our guests.Our location is one of the aspects we are most proud of, as we understand the importance of being centrally located in a city as bustling as London. It's great to know that this feature of our hotel enhanced the quality of your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future to offer you an equally enjoyable experience.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

sverre

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Meget sentralt
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Guest,We are thrilled to know that you appreciated our central location. Our hotel's prime positioning just off Bond Street indeed places us right in the heart of London's vibrant shopping district. In addition, the proximity to Soho, Mayfair, and the West End further adds to the convenience for our guests.Our location is one of the aspects we are most proud of, as we understand the importance of being centrally located in a city as bustling as London. It's great to know that this feature of our hotel enhanced the quality of your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future to offer you an equally enjoyable experience.Best Regards,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Chance

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The reception team วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Dear Chance,Thankyou for the positive review. We appreciate that the services of the hotel and the location was advantageous.Looking forward to welcome you in the future.Kind regards,The reception team

6/10 พอใช้

Mrs S

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Advertised twin bedded rooms but we got 1 small double instead. On the positive hotel was located right in shopping area and near public transportation. No restaurant but plenty eateries around.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 29 พ.ย. 2023
Dear S,Thankyou for giving a review on your stay. We are glad that you liked the location of the hotel as its in the heart of the city.However, we apologize for the inconvenience regarding the room type .

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disapointed about room allocation
I booked a twin room and I contacted the hotel to get the booking for a twin room(2 single beds) put in the hotels app. When i arrived I found that I was allocated a double room. I complained to the hotel reception and I was told the hotel was fully booked so they couldnt change the room. This made the stay uncomfortable. I used the chat function on hotels.com but they couldnt help either. The hotel was clean though and the staff were very nice. The location was very convenient for shops and theatres. It was very loud un the street at night until about midnight. On our last night there was an emergency evacuation of the Bond street station opposite and an alarm/announcement went off for about half an hour.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Guest,We appreciate that the location was convenient and that you found the service from staff very helpful. Our apologies that you did not receive your preferred room type. In future, please make the reservation from the hotel's website and the room type will be guaranteed.

8/10 ดี

Pedram

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 23 พ.ย. 2023
Dear Pedram,Thank you for taking the time to leave us a review! We greatly appreciate your score and hope you will be back to stay with us again in the future.Best Wishes,The Reception Team

10/10 ดีเลิศ

Tengku

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Bond Street Hotel วันที่ 19 พ.ย. 2023
Dear Tengku,Thankyou for your positive response of your stay. We are glad that it was very comfortable and the location was advantageous. Please visit us again.

10/10 ดีเลิศ

Amanda

Will return
Very friendly staff, excellent breakfast, clean , great location. Room upgrade very much appreciated!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The reception team วันที่ 17 พ.ย. 2023
Dear Amanda,Thankyou for your positive review. We are glad that you found the stay comfortable with great location. We strive to meet the services to the guest expectations.We are hoping to see you in the near future.

8/10 ดี

Komjet, Nonthaburi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property on a great location but lack of facility.
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Komjet,Thankyou for your review. We are happy to know that you found the location advantageous and very central. We strive to provide with the best services to our guests and incase of any inconvenience our apologies.Hoping to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Tine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Tine,Thankyou for your review and we are glad that you have enjoyed your stay. Hoping to see you again in the future .

10/10 ดีเลิศ

Nekisha

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Guest, We are delighted to hear that your experience with us was excellent. It is always heartening to know that our efforts to provide the best service are appreciated by our guests. We pride ourselves on our convenient location and are glad that you found it beneficial. Being within a 20-minute walk from London's iconic West End theatres is indeed a feature our guests greatly value. We're glad you were able to take advantage of this during your stay. Once again, your positive feedback is extremely valuable to us and we look forward to welcoming you back in the future for another excellent experience. Best Regards, The Reception Team

6/10 พอใช้

Melanie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location but there is construction going on 6 days a week right outside the building which made staying in the room impossible after 8am. Also the rooms are quite outdated and not very user friendly, which can be a bit annoying, but still manageable (closet doors that open into each other and are always banging together, sink faucet that almost reaches the sink so can only wash one hand at a time flat, no plug in the bathroom for dryer, etc.). Also we had to leave early for an emergency back home and were still charged for the two nights (after putting up with the construction non stop for 8 days prior). It would have been helpful for the hotel to be more accommodating about this and refund us the two days given the circumstances.
เข้าพัก 11 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก The Reception Team วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Melanie,We appreciate your detailed feedback regarding your stay at our hotel. It saddens us to know that your experience was not up to your expectations and we deeply regret any inconvenience caused. We understand that the ongoing construction work nearby has caused some disturbance to you. Our location, just off Bond street at the heart of London's shopping district, generally brings convenience and joy to our guests. However, we realise that the construction noise has unfortunately overshadowed this benefit and we truly apologise for this disruption.Your comments about the room layout and facilities are noted, and we regret that these aspects did not meet your expectations. We strive to offer a comfortable and user-friendly environment for our guests. We're sorry to hear that we fell short of this during your stay.In regards to your early departure due to an emergency, it is regrettable that we were not able to accommodate a refund for the final two nights of your stay. We understand that emergencies can happen and sympathise with the situation. We adhere to a strict cancellation policy, but we do understand that this might have added to the stress of an already difficult situation.We appreciate your invaluable feedback as it helps us to understand areas where we can enhance our guest experience. We hope that despite these issues, we will have the opportunity to welcome you back in the future, and provide an experience that aligns more closely with your expectations.Best Regards,The Reception Team

8/10 ดี

Ka Lai

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Kai Lai,Thankyou for sharing your thoughts on the stay. We are glad to hear that the location was convenient and transportation was easy. We strive to provide excellent services and hoping to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Caroline

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
This is a basic property in an excellent location. Tube stops for 3 lines, including ones that go to the airports. Selfridges and high end shopping less than 5 min walk. Lots of convenience stores and quick dining. Property was basic but clean and bathroom was quite roomy. Room itself was large enough but was a little cramped for working out in the room (no gym I think or I wasn’t told about one). 2 lifts I didn’t have to wait long for. Aside from a fantastic looking bar in the lobby (didn’t visit though), the property is tired. Old looking thermostat, hair dryer is one of those things specific for hotels that’s plugged and locked into the closet (and not very powerful). Bathroom could use an update and furniture dated. Having said all that, I don’t stay in hotels to admire the decor in the room but I guess I have psychological bias and assume it must be dirty on first impression. Thankfully the staff did an excellent job cleaning so immediately felt at ease. Absolutely would visit again. Note that there is a major construction project right next door. They only work during the day so as long as you’re out and about, shouldn’t impact your experience.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Caroline,Thankyou for your review. We are glad that you found the hotel's location advantageous for transportation and shopping centres. How ever, we understand that the the room size and furniture was not up to the expectations.We hope you visit us again and the stay would be more beautiful.

8/10 ดี

Laura

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Blu Edwardian Bond st วันที่ 2 พ.ย. 2023
Dear Laura,Thankyou for the positive review and we are glad that you had a great time at the hotel. We always strive to accommodate the guest with excellence service.Looking forward to welcome you soon.Kind regards,