ฝ่ายต้อนรับ

รีวิว ฮิลตัน ลอนดอน ทาวเวอร์ บริดจ์

4 out of 5

รีวิว

9.0

ยอดเยี่ยม

คะแนน 10 - ดีเลิศ 646 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 261 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 60 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 24 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 13 จาก 1004 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.2/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Stephanie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was ok. Iv stayed in nicer rooms at other Hilton locations. It was a good location to stay at. We had a rubbish view but they did accommodate use by allowing us in to the room early so we were very greatful. Few marks on the bathroom worktops which were obviously stained before. But other than that, happy with our stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Joanne

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was lovely having a view of the shard from our room .the waiter in the bar was very friendly. Couldn't fault our stay it was very clean .
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This suited us well for a quick overnight in London with the family
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear David,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,Murat AhmetGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

one

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel could do with security for the door.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,Murat AhmetGuest Relations Manager

8/10 ดี

Atul

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
?
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 7 มี.ค. 2024
Dear Atul, Thank you so much for taking the time to rate us. We are glad to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back to our property very soon. Warm regards, Guest Relations Team

6/10 พอใช้

Ant

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Difficult to understand check in staff. Not enough staff on duty at peak times. But, they cared tons and helped as much as they could with everything.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear Ant,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Hilton London Tower Bridge. We sincerely appreciate your comments and apologize for any inconvenience you experienced during the check-in process.We are sorry to hear that you found it difficult to understand our check-in staff and that there were not enough team members available during peak times. Please know that we take your feedback seriously and will address these concerns with our team to ensure that all of our guests receive clear communication and prompt assistance at all times.We are, however, pleased to hear that despite the challenges you encountered, our staff members cared deeply about your experience and made every effort to assist you to the best of their ability. Providing exceptional service and ensuring guest satisfaction are our top priorities, and we are grateful for your recognition of our team's efforts in this regard.Your feedback serves as a valuable tool for us to improve and enhance the guest experience, and we thank you for bringing these matters to our attention. We hope that despite the issues you encountered, you were still able to enjoy your time with us.If there is anything further we can do to assist you or if you would like to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact us directly. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back to Hilton London Tower Bridge in the future for a more seamless and enjoyable stay.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

MIGUEL, Mosman Park

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Location next to Borough Markets and other attractions, 5 min walk to train station
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Miguel,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,Murat AhmetGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

BEATRIZ

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Muy buena zona. El hotel muy comodo, limpio y con buena atencion del personal. Tener el puente de Londres a 3 minutos caminando es una maravilla. Hay mucho por recorrer en esa zona y tienes la estacion del metro y tren justo enfrente. Muy recomendable
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Beatriz,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,Murat AhmetGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

BEATRIZ

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Es un hotel muy cómodo, la atención del personal es muy buena, tiene un bar en la pb muy agradable y el restaurante para desayunar estar muy bien. Tienes la estación de metro y tren enfrente. Sales del hotel a tu derecha, caminas media cuadra y llegas el rio Támesis y ves el Puente de Londres, la vista, sobre todo de noche es espectacular. Hay mucho que caminar y ver en esa zona. Seguro volveremos
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Beatriz,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,Murat AhmetGuest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

cynthia J.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Cynthia J.Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

Claudette

เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Claudette,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Paul,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

MARIA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was nice!
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Maria,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Denise

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Denise,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,

10/10 ดีเลิศ

kihyeong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Mr SGV

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Store lyse rom. Dårlig drenering på bad, ble veldig vått på gulvet.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Dear Guest,Thank you so much for sharing your experience following your stay. We are very sorry that the drainage in the bathroom didn't meet your expectations we have informed our Maintenance Team who will be addressing the situation.We hope that we will have the opportunity to welcome you back at our hotel very soon!Kind regards,Guest Relations Team

10/10 ดีเลิศ

JUDITH

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Judith,Thank you so much for staying at Hilton London Tower Bridge! It is great to see that you have enjoyed your stay with us! We are always aiming to provide 10/10 experience for our guests and it fills us with pride to see we were able to provide this for you. We hope to have the opportunity to see you back at our hotel in the near future!Kind regards,Guest Relations Team

6/10 พอใช้

Elizabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Marika

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Fint hotell med bra service i trevligt område!
Hade önskat några fler val av bröd vid frukosten, annars helt perfekt! Jättefint hotell med bra läge på södra sidan Themsen. Nära tunnelbanestationen London Bridge station. Men också bra utgångsläge för The Qeens walk längs Themsen. Ligger precis granne med The Shard.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Marika, Thank you so much for your feedback regarding your stay! We are pleased to see that you have enjoyed your stay with us! I will make sure to share your feedback regarding breakfast with our Restaurant Team! We hope to have the opportunity to welcoem you back at our hotel in the near future! Kind regards, Guest Relations Team

10/10 ดีเลิศ

Paula

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Paula, Thank you so much for you review! Here at Hilton London Tower Bridge we always aim to provide 10/10 experiences to our guest and we are so happy to be able to do that for you! Looking forward to welcome you back at our hotel in the near future! Kind regards, Guest Relations Team

8/10 ดี

Carol

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Carol, Thank you so much for staying at Hilton London Tower Bridge and for providing us with a great score! We hope to welcome you back at our hotel in the near future!Kind regards,

8/10 ดี

Gregory

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff friendly and helpful. Room very clean. Food ( breakfast) great choice.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 5 ธ.ค. 2023
Dear Gregory, Thank you so much for your lovely response! We are pleased to see that you have thoroughly enjoyed your stay with us at Hilton London Tower Bridge. We hope to have the pleasure to welcome you back at our property very soon.Kind regards,

8/10 ดี

c

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I booked this property because it had a roof terrace, unfortunately unless you are an executive guest you cannot access it.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 29 พ.ย. 2023
Dear C,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. I am really sorry to hear that you did not access to the terrace, and unfortunately it is available for guests if weather permits us as well.We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future.Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Caroline

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were helpful and professional. Room was lovely
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 25 ก.พ. 2024
Dear Caroline,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.Sincerely,Murat AhmetGuest Relations Manager

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Mark,Thank you for staying with us at the Hilton London Tower Bridge and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your stay with us. I have noted down your comments and ratings below 5 in certain areas, hence may I ask you to email me more details in order for us to be aware on which aspects of the rooms and service could we improve. It is only through such feedback that we are able to do so. I look forward to hear from you and please, let us know if there is anything else we can assist you with in the meantime. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future.

8/10 ดี

K

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear K,Thank you for staying with us at the Hilton London Tower Bridge and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your stay with us. I have noted down your comments and ratings below 5 in certain areas, hence may I ask you to email me more details in order for us to be aware on which aspects of the rooms and service could we improve. It is only through such feedback that we are able to do so. I look forward to hear from you and please, let us know if there is anything else we can assist you with in the meantime. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future.

2/10 แย่มาก

Kerry

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Rachael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A very pleasant stay with lovely addition of a birthday gift and card on arrival. Great view of the shard from our room. An excellent stay.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 28 พ.ย. 2023
Good morning, Warm greetings from Hilton London Tower Bridge.Thank you for giving your own time to complete our online survey with us. As you know, we strive to meet our guest's expectations and ensuring everything is running smoothly and swiftly. I'll be sure to pass your feedback through to our team to let them know that they've made your stay pleasant and excellent. Please let me know if you have any questions or concerns and I'll be happy to assist you! Hope to see you again soon! Many thanks, Melanie Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Claire

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Team วันที่ 16 ธ.ค. 2023
Dear Claire, Thank you so much for your lovely review. We are always aiming to provide a 5/5 service for our guests and we are so pleased to see that we were able to do that for you. We are hoping to welcome you back at our hotel in the future.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 ดีเลิศ

john

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear John,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

6/10 พอใช้

Sophie

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Okay Stay
Good Location, amazing smelling lobby. Rooms were a little dated. Beds were really uncomfortable and every time I moved in my sleep the bed would squeak and wake me and my partner up. The pillows looks plump but once you lay on them they sink to nothing . Shower was hard to operate .
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Sophie,Dear Guest,Thank you for taking a moment to share your experience. I was disappointed to learn of your experience and first and foremost, please accept my sincere apologies for the inconvenience this must have caused you during your stay. I would like to assure you, that your experience is not reflective of our normally high standards of service. Please rest assured that the Executive Head Housekeeper has been addressed so that an incident of a similar type does not reoccur, while training follows. I am confident that this incident is an exception, the service levels we strive to reach for every single guest stay remains our aim and if you do reconsider and wish to return please use my contact details below and I would be delighted to ensure that you have a wonderful stay with us Here in Hilton London Tower Bridge we aim to provide excellent service to all of our guests by making your stay smooth. This incident is no determining our standards and service and I hope this will not be a reason not visiting us in the future. Once you decide to visit us again please do not hesitate to contact me in person and I will be more than happy to take care of your room allocation and reservation in general. Once again, please accept our honest apologies and I look forward to welcome you back to the hotel in the near future. We are looking forward welcoming you again in our property. Remaining always at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Muhammad Qasim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awesome Hotel
Awesome hotel. Staff was great, we got an awesome room with amazing shard views. We got free drinks and access to the lounge as well. Thumbs up.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 พ.ย. 2023
Warm greetings from Hilton London Tower Bridge! Thank you for choosing our hotel as your place to stay, we were delighted to hear that you had a pleasant stay here with us! We also must thank you for the wonderful review you have given us on your free time! It is greatly appreciated. We do hope to welcome you again in Hilton London Tower Bridge! Many thanks, Guest Relations Manager

6/10 พอใช้

Paul

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
A mixed story
A mixed story. Hotel design, room, location and reception staff were all great. But there were problems. Room had not been properly cleaned - bin still had contents of the previous owner. Went to the bar in the evening and it took 20mins for anyone to take our order. Also, music in the bar was laughably bad and showed they were catering for an imagined clientele rather than their actual clientele.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 พ.ย. 2023
Good evening, Warm greetings from Hilton London Tower Bridge. We strive to meet our guest's expectation and ensure everything is running smoothly and swiftly.I am truly in distress to hear about your stay here in our hotel and so I do apologize for the inconvenience we have caused you, but to keep you updated, we have forwarded this to our F&B department and will be taking this into consideration for yourself and our future guest's. If you do plan on staying with us again in the future, please drop us an email and I'll be sure to assist you throughout your stay! Many thanks, Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Chris

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Agnes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Max

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A great hotel, all staff goes above on assistance and service. Great location from which to visit London.Would always stay again!
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 พ.ย. 2023
Good evening! Thank you for choosing Hilton London Tower Bridge as your place to stay! We greatly do appreciate the feedback you have given us on your free time. I'll be sure to pass this on to our team as we'll be thrilled to hear you had a great stay here with us.We do hope to welcome you back soon in Hilton London Tower Bridge! Many thanks, Guest Relations Manager

10/10 ดีเลิศ

Georgina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Jesus

เดินทางกับคู่รัก
Some people at night outside look a little suspicious and I didn’t know if a security was around the area .
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 18 พ.ย. 2023
Good evening, Thank you for bringing this to our attention. Just to make you aware, the estate security patrols the area regularly to ensure everything is running smoothly and safely. We aim to keep our guest's at their max comfort throughout their stay so please do let us know if there's anything we could do to assist you on the matter. Many thanks, Guest relations Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful service
It was wonderful 2 day stay made great by the counter staff tharshi who made my stay to celebrate my birthday even more memorable ! I will be back ! Thanks Adrian
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear guest,Thank you for staying with us at the Hilton London Tower Bridge and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your stay with us. The scores you have provided in the various areas are very important to us, as it helps us to monitor and further improve the level of our products and services offered to you. Thank you for the kind scores that you provided regarding the service you received during your stay with us. I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good. It is particularly warming to receive such a positive valuation of the services and facilities we offer to our guests. Rest assured that I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores. Thank you once again for staying with us. I do hope that we will have the opportunity to welcome you back to the hotel at some point in the near future.

8/10 ดี

Mary

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with 8/10 score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Better cleaning required in the rooms.
The room was generally good however the cleaning needs to be improved. The bathroom door had god knows what splashed down it, areas of the tops not cleaned, stains down the side of the wall near the bed etc. I could go on. Unusual for this hotel as have been before and was lovely.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 พ.ย. 2023
Good afternoon, Thank you for choosing Hilton London Tower Bridge as your place to stay! I am deeply sorry to hear that. Your feedback will definitely be passed onto the housekeeping department and we'll be sure this issue won't happen again for any of our guests. If you do choose to stay with us again, please feel free to drop us an email and we'll be sure to make up for what has happened on your previous stay. Many thanks, Melanie Ruiz Cruz

8/10 ดี

Maria-Elena

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place. Very attentive
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Joanne

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Perfect base
Great location and friendly staff
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Carlos, Atherton

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious rooms and very well location to visit some of the London best attractions...
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

10/10 ดีเลิศ

Jesper

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Just amazing
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.

4/10 แย่

Pat

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Arrived at 11:30 am, paid for our rooms and left our luggage. Was told we would get rooms with our friends on same floor after 3:00 pm and all we needed to do was pick up our room cards. Returned after 3:30 pm and attendant could not find our booking info, both rooms were in wrong names, on separate floors and they were very disorganized. The rooms were very nice and clean. Too bad for the mixups.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations Manager วันที่ 14 พ.ย. 2023
Good afternoon, Thank you for choosing Hilton London Tower Bridge as your place to stay! I deeply apologize for the mix up that has happened upon your arrival. We'll be sure to send this feedback through and make sure something like this won't happen again in our hotel. We do appreciate your feedback and will strive to meet your expectations the next time you choose to stay with us! Many thanks, Melanie Ruiz Cruz

10/10 ดีเลิศ

Tak Wah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient location and nice breakfast.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Murat Ahmet Guest Relations Manager วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Tak Wah,Thank you for taking a moment to share your experience with perfect score. I am glad to see that you had an overall pleasant stay. This feedback will motivate them to keep up the good job for sure. We very much hope to have the pleasure of welcoming you back to Hilton London Tower Bridge in the not too distant future. Remaining at your disposal for further assistance or information.