ทีวีจอแอลอีดี, ช่องภาพยนตร์ใหม่, ภาพยนตร์แบบจ่ายต่อเรื่อง

รีวิว ฮาร์วีย์ส เลคทาโฮ รีสอร์ทแอนด์คาสิโน

4 out of 5

รีวิว

7.0

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 886 จาก 2826 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 635 จาก 2826 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 507 จาก 2826 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 400 จาก 2826 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 398 จาก 2826 รีวิว" "

7.4/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Julio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staying at this place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 27 มี.ค. 2024
Thanks for the excellent review and rating! We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Hiroko

เดินทางกับคู่รัก
Need renovation, paintings are pealing on the doors, everything is so old and neglected for the update and TLC.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Joseph วันที่ 26 มี.ค. 2024
We are sorry to hear that your stay did not reach your expectations. Thank you for letting us know about the issues you encountered and for giving us the opportunity to hopefully improve your experience.

8/10 ดี

Eric

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked our Lake view room, it was quite roomy. We ate in the top floor restaurant with magnificent views, food & service were good. The only negative is a large construction project going on just next door. Also i would recommend better signage for how to find the entrance for check-.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Joseph วันที่ 26 มี.ค. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to see that you enjoyed your visit and look forward to seeing you again soon and the opportunity to earn the highest rating in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Anna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The exterior of the property as well as the registration entrance and casino areas needs major revamping/remodeling. The rooms were nicely updated.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank You so much for your feedback.

6/10 พอใช้

Gary

เดินทางกับครอบครัว
Stayed in the mountain tower. Rooms are outdated and can hear noise from outside the room.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank You for taking time to leave us feedback. For future stays, you can always upgrade to the Tahoe Tower.

8/10 ดี

Sylvie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The smoke free arcade led up to the hotel room elevator Big plus
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hello and Thank You so much for your feedback!

8/10 ดี

Sylvie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I loved the smoke free zone led up to the guest elevator
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thanks so much for the great rating and review. We are glad you enjoyed your time with us!

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place.convenient..
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Joseph A วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for the excellent review! We look forward to your next visit!

6/10 พอใช้

Troy, Chandler

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hard beds, bad pillows, torn carpet, chipped floors, dogs in rooms barking at all hours. Nothing stood out as above average.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Joseph วันที่ 21 มี.ค. 2024
We are sorry to hear that your stay did not reach your expectations. Thank you for letting us know about the issues you encountered and for giving us the opportunity to hopefully improve your experience.

2/10 แย่มาก

Art

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Joseph A วันที่ 22 มี.ค. 2024
We are sorry to hear that your stay did not reach your expectations. Thank you for letting us know about the issues you encountered and for giving us the opportunity to hopefully improve your experience.

10/10 ดีเลิศ

Anek, Walnut Creek

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for the excellent review and rating! We hope to see you again soon.

8/10 ดี

Juan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hello and Thank you for your feedback. Anything we could have done differently to receive a 5?

8/10 ดี

Tat-Sing

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed at room 458. No electrical outlet by the beds and the USB charging cables coming out of the phone did not work. Had to plug phone charger by TV. The water diverter switch at bathtub didn't work and stuck in shower position.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you so much for the feedback, we will use it to improve the guest experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Kristina

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thanks so much for the excellent rating! We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Matthew, Carmichael

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Joseph A วันที่ 15 มี.ค. 2024
Thank you for the excellent review! We look forward to your next visit!

4/10 แย่

Canon

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in only had one person working with 60 people in line. Room had no drinking water, no fridge, drawers missing. Shower water pressure was brutally painful with no way to adjust. Overnight parking price was more than advertised. But all of the staff was kind.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 12 มี.ค. 2024
Hello and Thank You for your feedback. For future stays, you can always requests drinking water and a fridge with our front desk. We'd be happy to accommodate you.

10/10 ดีเลิศ

Diamond

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I will definitely Return to the Harvey
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 12 มี.ค. 2024
Thank You for your feedback. Please come back and visit anytime.

10/10 ดีเลิศ

Joie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing Valet service, Checked in early which was a huge bonus. Overall great
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 11 มี.ค. 2024
Hello and Thank You for your review! Please visit again soon.

2/10 แย่มาก

Jessica

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a very disappointing trip at Harvey’s.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 11 มี.ค. 2024
Hello. We're sorry to hear your experience was not the best. Can you elaborate?

2/10 แย่มาก

genesis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room view had a generator no view
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 11 มี.ค. 2024
Hello and Thank You for your review. For future reference, you can always request a higher floor for a better view.

10/10 ดีเลิศ

Azimkhon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 9 มี.ค. 2024
Thank you so much for the excellent review! We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Silvestre

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Queency วันที่ 7 มี.ค. 2024
Hello! Thank you for the response!

8/10 ดี

Luke

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank You for taking the time to leave us feedback. Anything we could have done differently to earn a 5 star?

10/10 ดีเลิศ

Jeffery

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 25 มี.ค. 2024
Hello and Thank You so much for your feedback!

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 4 มี.ค. 2024
Hello and Thank You so much for your feedback. We appreciate it!

4/10 แย่

Edgar

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I ran out of toilet paper at night time requested it and never came now it’s 7 am I called again and I been on a 1 hour wait and so far nothing yet .. went to the lobby and they said they don’t have nun there smh the room are really nice but service is horrible
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 3 มี.ค. 2024
Hello and Thank You for your feedback. We apologize for the inconvenience and will pass this information down to our HSK Management.

4/10 แย่

Lisa

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Within walking distance of shops and restaurants. The hidden fees were a shocker. Apparently I didn’t read the fine print. $20 per day for parking and $29.50 per day resort fee!! That’s an extra $49.50 PER DAY! They gave us a room next to the elevators plus loud music played until the wee hours so we didn’t get much sleep. We also forgot that with it being in Nevada smoking was allowed on the property. Won’t stay there again.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Joseph วันที่ 27 ก.พ. 2024
We are sorry to hear that your stay did not reach your expectations. Thank you for letting us know about the issues you encountered and for giving us the opportunity to hopefully improve your experience.

10/10 ดีเลิศ

Brynn

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisey doors which makes it harder to sleep but other then that it was good
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Joseph A วันที่ 24 ก.พ. 2024
Thank you for the excellent review! We look forward to your next visit!

8/10 ดี

Roberto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bueno
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 24 ก.พ. 2024
Thanks so much for the great rating. We hope to see you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Olayphone

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 25 ก.พ. 2024
Thank you for the excellent rating! We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Nishan S

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Joseph วันที่ 23 ก.พ. 2024
We are sorry to hear that your stay did not reach your expectations. Thank you for letting us know about the issues you encountered and for giving us the opportunity to hopefully improve your experience.

10/10 ดีเลิศ

Dan Phuong

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Joseph A วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for the excellent review! We look forward to your next visit!

6/10 พอใช้

MIHO

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is too old.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are continually working on improving the guest experience, and will take your response into account when we do.

8/10 ดี

Kateryna

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Liked the room with a lake view (even partial was great since there were mountains from one side and a lake from another). The only bummer was that the hot tub didn't work... it would be a great rest after snowboarding
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for the great review! We hope to see you again soon.

4/10 แย่

Roman

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 21 ก.พ. 2024
Hello and thank you for the review. We apologize that your stay with us fell short of your expectations. Thank you for the feedback; we will use it to make improvements in the future.

6/10 พอใช้

Eric

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
only problem was the noise at night blasting music till after midnight. i had earphones and was ok but if i did not it would be a problem
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Ker วันที่ 19 ก.พ. 2024
So sorry to hear that. We have quite a few establishments in the area that do late night outdoor music especially on weekends and holidays!

2/10 แย่มาก

Zohra

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I am very disappointed 😞 with harveys service rooms are dirty toilets as well i will never come back ky worse experience stay in such hotel
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 19 ก.พ. 2024
Hello and thank you for the review. We apologize that your stay with us fell short of your expectations. Thank you for the feedback; we will use it to make improvements in the future.

6/10 พอใช้

Adrián

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Bien. Sólo que nos hicieron cobros de más sin explicarnos bien el upgrade
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 18 ก.พ. 2024
Hola y gracias por la respuesta. Lamentamos que las tarifas de actualización no se hayan explicado tan bien como podrían haberse explicado. Lo haremos mejor en el futuro.

6/10 พอใช้

Alexander

เดินทางกับครอบครัว
Very basic stay and amenities
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 18 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We are continually working on improving the guest experience, and will take your response into account when we do.

2/10 แย่มาก

SIMA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 18 ก.พ. 2024
Hello and thank you for the review. We apologize that your stay with us fell short of your expectations. Thank you for the feedback; we will use it to make improvements in the future.

8/10 ดี

Jose

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 16 ก.พ. 2024
Thank you for your response. We hope to see you back staying with us again soon. Have a great holiday weekend.

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All good
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Management วันที่ 16 ก.พ. 2024
Thank you Robert, hope to see you again soon. Have a great holiday weekend.

4/10 แย่

Donald

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Tried to check in early - not possible - was told they would call when room ready, between 2-4PM. No call received. After check in, found that room was adjacent to elevator. Loud. Was told no other rooms available.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก b วันที่ 12 ก.พ. 2024
Thank you for providing your feedback and letting us know about your experience. We set high standards for ourselves and are truly sorry to hear you feel those were not met on this occasion. We look forward to an opportunity to better serve you and earn your 5-star rating in the near future.

6/10 พอใช้

Zeulma

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Did not like the fact the rooms are a little worned out, very limite outlets and the one that was it was broken, no refrigerator, no microwave for the price we pay for night its not worth it. The arcade for kids most machines are broken, not very family friendly place.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 11 ก.พ. 2024
Hello and Thank You for your review. For future reference, you can always requests a refrigerator to be sent to your room. Our apologies for any inconvenience

4/10 แย่

Lorie

เดินทางเป็นกลุ่ม
Rude staff. Check in took forever and was wrong. No cleaning service.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 11 ก.พ. 2024
Hello and Thank You for your review. We will continue to improve our service to change this type or error.

6/10 พอใช้

Manson

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Good: close to ski and shopping area Bad: dog noise and room makeup noise at night
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 11 ก.พ. 2024
Hello and Thank You for your feedback. For future stays, please advise us if you have a barking dog near you and we can investigate to correct this issue.

4/10 แย่

Mehrzad

Everything very old and they didn’t have cleaning room service and no room services.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 12 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback. We're working hard to return our HSK services. We apologize for the inconvenience

6/10 พอใช้

Kelly

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Upcharged the minute we valeted the car. We booked Expedia for the deal but went up to $140 per night with races, fees valets, hotel fee and room upgrade charge. The escalators did not even work entire stay. Excellent check in process and I checked myself out automated car kiosk. The worst was my undercooked $250 dinner at Hell’s Kitchen, with overcooked scallops. My husband loved his, I could barely touch my beef wellington. The server ignored my request for medium well and then talked to me like I was a child who did not understand meat temps. We did not care if filo was burned but she refused to recook it, which was awkward. A brunette, with a basic name: She only gave service to tables drinking and could care less about us. Nothing like a rude server to ruin your husbands special birthday dinner. Hotel in general had several issues with basic areas, I guess you get what u pay for. A very outdated feel and in casino women’s restrooms, yikes. Rooms were cozy, but no bath tub.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 18 ก.พ. 2024
Hello and thank you for the response. We are sorry that your stay with us fell short of your expectations; we will use your feedback to make improvements in the future.

6/10 พอใช้

Alyssa

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
There is no microwave and you have to pay for parking
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Rigoberto Duque วันที่ 9 ก.พ. 2024
Hello and Thank You for your feedback. Parking prices to vary if you have a Ceasars Rewards Card.

6/10 พอใช้

Eric

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Do better when inconveniencing your guest with no hot water and not having access to your amenties and then charging daily resort fees.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel วันที่ 7 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to leave a review about your recent experience with us. I apologize for the water issues you encountered during your stay; it does look like compensation was offered at the time of complaint. We hope you choose to return again and give us another chance to earn your 5-star rating.