บริเวณภายนอก

รีวิว อเมริกาส์เบสต์แวลลูอินน์ คาสิโนเซ็นเตอร์ เลคทาโฮ

2.5 out of 5

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 127 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 239 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 267 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 195 จาก 1006 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 178 จาก 1006 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Noon
Good hotel. Near restaurants. But the hair drier and the light at the mirror were broken.

10/10 ดีเลิศ

Shawn

s
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Worst hotel i have seen ever. Carpet is very old. afraid to walk in the room without flip flops. it needs rennovation badly. dont fall for this less rate . go with other hotels.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 15 ธ.ค. 2019
Dear guest, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ธ.ค. 2019
Thank you for rating your recent stay with us, we certainly appreciate it. We are happy to have provided you with a wonderful experience, and we hope to have an opportunity to provide you with a five-star stay very soon! Best wishes, Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Ivett, Riverside, CA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is very close to everything we wanted to see. Walking distance from the beach and stores and the Hard Rock Cafe. It's a very convenient location for a great price.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management. วันที่ 3 ธ.ค. 2019
Dear Ivett, It sounds as if our hotel was perfect for your needs, and we are delighted that you enjoyed your time with us so much. Thank you for your positive rating; we hope that you will have an opportunity to make a return visit very soon. Best wishes, Hotel Management.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your most recent stay. We hope that you experienced a most pleasant and enjoyable stay with us. It’s a great pleasure to see your star rating! If there is any additional feedback you would like to share, please do not hesitate to contact us Best wishes, Hotel Management.

8/10 ดี

Muhammad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Carpet and comforters need to be replaced
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ย. 2019
Dear Muhammad, Your voice is very important to us and we are continuously striving to improve upon the guest experience. Thank you for rating your stay and providing us insights regarding our carpets and comforters. We hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience. Best wishes, Hotel Management.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Small property. Was clean but old. Could use some new Decor but for the price it worked for us for the night. Good water pressure. It was quite. Brake fast could be more
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management. วันที่ 20 พ.ย. 2019
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. We really appreciate your improvement suggestions. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. Best wishes, Hotel Management.

6/10 พอใช้

sylvia

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location location location
Location is what this inn has going for it. Our room was clean but the furniture is old & shabby & carpet is also stained. The outside hallway leaves much to be desired. Might be ok for younger people starting out but for older couples it’s “been there done that”. Outside needs maintenance. Won’t stay here again. Clerk at registration was nice. Location is terrific.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ต.ค. 2019
Dear Sylvia, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Best wishes, Hotel Management.

8/10 ดี

Gabriel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ต.ค. 2019
Dear Gabriel, We would like to express our gratitude for your rating. We are always pleased to hear that our guests enjoyed their time with us so much. We all look forward to welcoming you back again soon. Best wishes, Hotel Management.

2/10 แย่มาก

Robert

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not as advertised
The photos shown on your site are not the rooms being booked. The heater didn't work and I had small children there, we got a space heater. The hotel would not accommodate our family to a room more fitting for us. The ice machine was broken, the remote was missing and had to be replaced. Not happy with the hotel room and property.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 20 ต.ค. 2019
Dear Robert, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

4/10 แย่

Paul, San Francisco

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are not clean. The carpet is so dirty that one cannot walk on it without shoes on. Towels are small and worn out. Bathroom sink is clogged. Breakfast is a joke, a loaf of bread and a couple of small containers of cornflakes cereal. Will never come back here again
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 17 ต.ค. 2019
Dear Paul, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 ดี

Greg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 18 ต.ค. 2019
Hi Greg, The ratings that our guests provide us with are very important to us, and we appreciate you taking the time to rate your stay on Expedia. We are pleased that you enjoyed a great stay, but please do let us know when you visit again how we can provide you with a five-star rating! We look forward to welcoming you back. Best wishes, Hotel Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I did not like the short beds and toilet. The rooms look old but they weren't terrible. I did not like that the neighbors were so loud, but the property can't really control that.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 ต.ค. 2019
Dear Guest, We are sorry for any disturbance caused to you by noise, but we hope that this, will not deter you from staying with us again - we would love to host you again very soon. Best wishes, Hotel Management.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dieses Hotel ist dringend renovierungsbedürftig. Es sieht nicht so schön aus, wie auf den Bildern.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 14 ต.ค. 2019
Dear guest, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I like the structure of the buildings. The balconies are a plus
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 21 ต.ค. 2019
Dear guest, We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its like it was left the same since the early 70's. Moldy smell, to the entire room, dark brown gross carpet, furniture from the 70's, soft old beds that were probably not replaced in years, Pretty run down basically and should have paid less than I did. I would not recommend this property....
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 9 ต.ค. 2019
Dear guest, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

2/10 แย่มาก

Joe

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Extremely disappointed. And no casino.
Was expecting a casino on property. Was not by advertising was miss led and no cacelation. Every thing was old. Like garage sale furniture. The heater took 3 hours to get to room temperature. Was extremely disappointing.Staff was unfriendly except Cody was extremely friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ต.ค. 2019
Dear Joe, We are disappointed with your review, to know that you were so unhappy with some aspects of your stay. We aim to provide all of our guests with a great stay and we are sorry that this was not your experience. We will ensure that your comments are actioned, and our team are retrained. We hope that you might offer us another opportunity to successfully host you in the future. Best wishes, Hotel Management.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The sliding doors would not close and allowed lost of cold air into the room. Baseboard heaters were up again the couch and fear of fire kept us from turning on the heater
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ต.ค. 2019
Dear Guest, We are very sorry to hear that you had a poor experience during your recent stay with us. Our maintenance teams have been alerted to your comments and they will ensure that the issues highlighted will be addressed. We hope that you will give us another chance to impress you during your next visit to this area. Best wishes, Hotel Management.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 ต.ค. 2019
Dear Guest, It sounds as if our hotel was perfect for your needs, and we are delighted that you enjoyed your time with us so much. Thank you for your positive rating; we hope that you will have an opportunity to make a return visit very soon. Best wishes, Hotel Management.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
On a quiet street. Sign in parking lot regarding bear actvity. Took all food products out of my car....next morning garbage cans had been overturned but car was okay. Normal bear behavior for the Fall season in Tahoe. Room was modest but so was price. No complaints.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 3 ต.ค. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. We hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.

2/10 แย่มาก

DanielRodriguez, Lake Tahoe

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
9/14/19 on sunday morning i showed and fell on the tub.The bathtub did not have a plastic matt. This caused me to fall on the edg of the tub on my back and strick the back of my head on the trim of the door above the bottom door henge. This caused serious injury to my back. I didnt feel the pain until i drove home. I was seen by a chiropractor on monday morning.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 4 ต.ค. 2019
Dear Daniel, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ก.ย. 2019
Thank you for feedback!

2/10 แย่มาก

Rogelio, San Francisco

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beds are terrible the lobby look like Cheap house the Breakfast is garbage I found the bread with mold the orange juice is weather with tang For the room price they should give something better .
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ก.ย. 2019
Hello, Thank you for staying with us! we appreciate your feedback. Sorry if that is what you feel about our property. Breads that we are serving is being replace everyday. Orange Juice is not a Tang brand. We are serving and doing the best that we could to please everyone with our check in process and continental breakfast.

8/10 ดี

Jaime

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good value. Walking distance to casinos. Front desk kind and professional. Ample parking. Wish curtains heavier to help with busy street noise. Wish breakfast started at 7am. When I asked or receipt, told it would be emailed, but did not receive.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ก.ย. 2019
Hello, Thank you for staying with us and for your feedback! With prepaid third party reservations, we are not providing receipts. Your invoice/Receipt will be provided by the third party, where you originally booked your reservation. Thank you

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 17 ก.ย. 2019
Hello, Thank you for stating with us! We really appreciate your feedback. Thank you!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would of liked to have a coupke chairs on balcony,since other balcony rooms had chairs. Rooms definitely need to b updated.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 15 ก.ย. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. We hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.

6/10 พอใช้

Moopdangle, Slc

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty as poo[oooooooooooooooooooooooo. Dirty dirry pooooooooooooooooooooooo
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 14 ก.ย. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. We hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 14 ก.ย. 2019
Dear guest, thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to note from your rating that you did not love your time at our hotel, and we apologize for any short-comings you encountered in terms of our product or our service. Should you stay with us again, please do know make us aware of anything that we can do to improve any aspect of your stay, and we will do our utmost to give you the very best possible stay here. We hope to welcome you back for a better stay soon.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ก.ย. 2019
Dear Guest, We would like to express our gratitude for your rating. We are always pleased to hear that our guests enjoyed their time with us so much. We all look forward to welcoming you back again soon. Best wishes, Hotel Management.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not clean, less staff to attend to guests, tv, coffeemaker not working. AC unit was in poor condition.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 10 ก.ย. 2019
Dear guest, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 ดี

41GruxLover, PNW - Idaho

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
After reading some of the negative reviews I was a bit nervous about what to expect with this hotel and our room. If you're looking for a place to crash for the night after a show, it works perfectly. I walked into and immediately out of worse places. We opted only to stay one night and for the price, but it served it's purpose. Front desk was very friendly and check in was easy. The room was clean and the balcony was a nice bonus. Our only problem was that the fridge didn't work and when mentioning at check out, they didn't seemed surprised. Be prepared for stairs if you're on the 2nd or 3rd floor.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.ย. 2019
Thank you kindly for your review; we very much appreciate it. It sounds as if our property was suitable for your short stay in this area, and if you have similar accommodation requirements here again, we hope that you will choose to stay with us again. We would love to welcome you back. Best wishes, Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didnt like at all. Asked for non smoking room. Didnt get one.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.ย. 2019
We are sorry that overall, you did not love your stay with us. We are pleased to provide clean, comfortable accommodation at a very competitive rate in this area, and we are sorry that we and our property were unable to meet your expectations. Thank you for choosing to stay here on this occasion. Best wishes, Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Akbar

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.ย. 2019
We very much appreciate your rating; thank you. We are pleased that our property was so suitable for your needs, and that you enjoyed a wonderful stay. We hope to see you again soon! Best wishes, Hotel Management

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff very friendly and accommodating. Appreciated cleanliness of room
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ก.ย. 2019
Thank you for sharing your thoughts on your recent stay, we are pleased to have provided you with a good stay, and we trust that you enjoyed your visit to South Lake Tahoe. We are pleased that both the service that our staff provided and the cleanliness of your room met with your satisfaction. We hope that the positive attributes of your stay will encourage you to stay with us should you make a return visit to this neighborhood, we would love to welcome you back. Best wishes, Hotel Management

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No closet or rod to hang clothes. Entire facility is run down. “Breakfast” was 2 sugary cereals and white toast.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 9 ก.ย. 2019
Dear guest, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 9 ก.ย. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. We hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.

2/10 แย่มาก

Fernando, Los Angeles

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel needs major upgrade. Carpets were dirty and AC unit was did not keep room cool. Location was. The o my good thing about this place.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 5 ก.ย. 2019
Dear Fernando, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

6/10 พอใช้

Emily

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Fine for the price
The room was great for what we needed - to sleep and store our stuff. Walls were a little dirty and the place could use a renovation/repairs, but for the price it was fine. The staff were very friendly and helpful, the rooms are just a little lackluster.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 4 ก.ย. 2019
Dear Emily, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. We hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.

4/10 แย่

Paul

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hmmm
Very uncomfortable. For the price we paid it’s fair. The breakfast was a joke. The stay was not comfort. This hotel needs complete renovation.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 1 ก.ย. 2019
Dear Paul, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 ดี

Amalia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
I like the way they had the beds made, their kitchen was clean, the desk clerk was very kind and accomodating. There were a couple of problems I came upon and made the clerk aware. The window screen was partially removed from the frame. The shower drain was clogged.The coffee pot in room had old coffee grounds.The air condition refrigeration unit did not have any knobs to adjust I just connected the cord to wall socket.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 ก.ย. 2019
Thank you for your feedback! we will inform our staffs members and will make correction of the issues you encountered. Your feedback is greatly appreciated and will help us better serve you in your next stay.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 29 ส.ค. 2019
Dear guest, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.

4/10 แย่

Rosie, G-ville

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Where to start...The walls and doors in the room were dirty and peeling. The carpet is from 1982 as is the furniture and lighting. The door in the bathroom, where people tend to put their hands to push on the door was brown and sticky from dirt, oil and skin, you know the kind of spot I'm talking about. The beds were old fashioned spring mattress. There version of being "eco friendly" was to not provide a mat for the bathroom floor to prevent slipping and only one trash can apparently. The support bar in the shower stall pulled out of its place when I used it . The walls were thin,but the hotel is old so I understand, since this is a normal issue in hotels of this age no matter the effort of updating put in. The only good points I can give this place is the the front desk staff was decently pleasant and the location was good, otherwise this place should probably just be torn down, a renovation probably wouldn't help but for anything more the $80 a night I'd say stay somewhere else... like in your car.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 27 ส.ค. 2019
Dear Rosie, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 27 ส.ค. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. We hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
It was not too clean and it did not look like the picture in the advertisement.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ส.ค. 2019
Dear Guest, We are very sorry to discover that you were so disappointed with your stay, and in particular with the cleanliness of our property. We apologize for all of our short-comings, and we will ensure that our housekeeping team are fully briefed on your comments. We will ensure that higher standards are consistently maintained in the future. We would love the opportunity to be your host again, and to provide you with a better experience in the future. Best wishes, Hotel Management.

10/10 ดีเลิศ

Jose, California

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I love this property and I hope to come back next year Excelente costumer service so nice and friendly
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ส.ค. 2019
Dear Jose, Thank you for being our guest. We are glad to know you liked the courteous service provided by our associates and had a pleasant time with us. We hope to see you again so we can serve you even better. Best wishes, Hotel Management.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ส.ค. 2019
Dear Guest, It sounds as if our hotel was perfect for your needs, and we are delighted that you enjoyed your time with us so much. Thank you for your positive rating; we hope that you will have an opportunity to make a return visit very soon. Best wishes, Hotel Management.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel advertised pool and Jacuzzi. Pool was drained and looked like it hadn’t worked for years. Water in jacuzzi was cold. The word “Pool” on sign was covered with blue tape. Continental breakfast was toast and dry cereal. Room was clean but had torn carpet and and hard pillows. Parking lot had tiny and hard to maneuver in.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Customer Care Team วันที่ 19 ส.ค. 2019
Dear guest, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to the beach with the pass to get there. Clean and close to everywhere.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ส.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind words, we are happy with your report of having a great stay at our hotel. We are pleased to have provided you with a place to stay that was ideal for your needs, and we hope to welcome you back for another wonderful stay in the near future. Best wishes, Hotel Management.