ห้องทราดิชันนัล (Japanese Style Room with Small Garden) | ตู้นิรภัยในห้องพัก, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี, ผ้าปูที่นอน

รีวิว โรงแรมแกรน เอ็มเอส เกียวโต

3.5 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 540 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 345 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 86 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 22 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 8 จาก 1001 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Braylon

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room great, staff amazing. Location unbeatable. Make sure dryer is 1/3 full, no more, it will not dry. The adjacent cemetery is beautiful, and there's privacy screens on the window if you're uncomfortable with cemeteries. Night clubs closish, but we slept fine with our window open. Will return if in the area again.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

6/10 พอใช้

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Staff were excellent but the walls were very thin. Bring ear plugs in case you have noisy neighbours like I did
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Frontdesk วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

8/10 ดี

Richard

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
excellent location very near the Teramachi and main shopping area in Kyoto. Do note that the room I had was installed with a Unit bath that is an integrated toilet and bath/shower. The issue is that the entire bathroom is literally a step up into in so one needs to be careful
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FRONTDESK วันที่ 11 เม.ย. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

8/10 ดี

Shayla

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My only comment would be to seal around the bath tub so that mold doesn’t grow
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FRONT DESK วันที่ 7 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future. Hotel Gran Ms Kyoto

8/10 ดี

Kayoko

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテル グラン・エムズ京都 フロントデスク วันที่ 1 เม.ย. 2024
この度は、ホテル グラン・エムズ京都にご宿泊頂きまして、誠に有難うございます。またご感想も賜り重ねてお礼申し上げます。

6/10 พอใช้

michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Good location, friendly staff room very small
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FRONTDESK วันที่ 1 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

8/10 ดี

Tatsunori, bingohigasi,kasukabe-city

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FRONTDESK วันที่ 16 เม.ย. 2024
Thank you very much for staying in our hotel.

8/10 ดี

MICHIKO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフの方の雰囲気が良かったです。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルグランエムズ フロント一同 วันที่ 27 มี.ค. 2024
この度は多くのホテルの中から、ホテルグランエムズ京都にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。ご滞在中はお寛ぎいただけたご様子で、私共も大変嬉しく存じます。これからもお客様のお褒めの言葉に甘えることなく、より一層サービスの向上に努めて参ります。今後ともホテルグランエムズ京都をご愛顧賜りますよう、お願い申し上げます。またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申しております。

10/10 ดีเลิศ

LI

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
下次會再來
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Nwe

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean hotel with convenient distance to shopping, dining and transportation. Room are relatively large. I just wish the default temperature was set to a bit warmer number.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Front วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback.We are very happy that you liked our facilities and services.However, we apologize for the inconvenience caused by the air conditioning settings, and we will be careful in the future.Also, thank you for choosing our hotel.We look forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Isabella

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and spacious! the ac being on heat was kind of a bummer
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

10/10 ดีเลิศ

Pilar

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. It is great to hear that you enjoyed our facility and service. Also thank you for choosing to stay with us. Look forward to serving you again.

10/10 ดีเลิศ

MICHINARI

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Front วันที่ 24 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback. It is great to hear that you enjoyed our facility and service. Also thank you for choosing to stay with us. Look forward to serving you again.

10/10 ดีเลิศ

Benedict

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean with good sized rooms
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

10/10 ดีเลิศ

KIMBERLY

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean and very convenient.
เข้าพัก 11 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Gran M'S Kyoto, Front Desk Team วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi

10/10 ดีเลิศ

Ewa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Väldigt bekväma sängar.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Desk Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are happy to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

10/10 ดีเลิศ

SUKBYUNG

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Mariely, Long Island City

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We loved our stay in Hotel Gran Ms Kyoto. The room was bigger than I expected and the beds were really comfortable. It's close to public transportation and only a few minutes walk from Nishiki market and lots of shopping area. The staff was also great and they helped us set up the luggage service to our hotel in Tokyo. I'd definitely stay with them when i come back to Kyoto
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are very happy to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!Best regards,Front Desk Team, Togashi

10/10 ดีเลิศ

babak

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big rooms
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

10/10 ดีเลิศ

Wing Hong

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ramu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフのサービスが行き届いていた
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก ホテルグランエムズ京都 フロントデスク วันที่ 1 ก.พ. 2024
この度は、ホテルグランエムズ京都にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、スタッフに対するお褒めの言葉、大変嬉しい限りでございます。今後とも、スタッフ一同、よりお客様満足度の向上に努めてまいりますので、また機会がございましたらいつでも気軽にお立ちより下さい。

2/10 แย่มาก

Naidet

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was too hot, we couldn’t change the temperature. They told us to open the window and use a fan they would give to us. It was freezing cold outside! The manager told us it was an old building and there was nothing they could do. We canceled our reservation and went somewhere else.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback.We fully understand how you felt about our air conditioning system. Our air conditioning system is centrally controlled, allowing adjustments to temperature and direction, but unfortunately, it does not permit changes between cooling and heating. Additionally, our current solution for this issue is providing an electric fan and allowing the window to be unlocked, as we acknowledge the limitation.While we regret that we couldn't meet your expectations and couldn't welcome you, we hope the rest of your Kyoto trip after your leave and your stay at another hotel were fantastic.Thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Isuri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tucked away from the hustle, it was a nice location and close to transport and tourist locations/ dinning options. Staff was very helpful and polite.
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are very happy to hear that you had a comfortable stay here, and enjoyed your Kyoto trip. Your satisfaction is our very first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

OLIVIA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Thank you very much for staying in our hotel. We g วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

4/10 แย่

HIROKO

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Jae

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

sechang

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Matsumoto

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

YOSHIAKI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ありがとうございました
เข้าพัก 10 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก フロントデスク วันที่ 6 ก.พ. 2024
ご感想をお寄せいただきありがとうございます!快適なご滞在をお過ごしいただけたようで、大変嬉しく思います。お客様のご満足を第一に考え、お客様の貴重なご意見をもとにホスピタリティの向上に努めてまいります。この度は当ホテルをご利用いただき、誠にありがとうございました!

10/10 ดีเลิศ

soojung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
쿨러 청소상태가좀 아니였네요 흴타에 먼지가 장난이 이니더라구요 청소좀 하였의면 하네요
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We apologize for any incovenience you've experienced during your stay. Your satisfaction is our first priority, and our housekeeping team are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very happy with this hotel
Excellent room. Clean. Very comfortable bed.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi

8/10 ดี

John

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Close to subway, and with good dining options and konbini nearby. Standard business hotel with room on the small side and very small bathroom.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi

10/10 ดีเลิศ

Ryan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel overall was all that we needed but the wifi is probably the only thing I could complain about. Too slow and spotty most times. Room was clean and staff was helpful and friendly. They helped me to fill in the paper work for our luggage to be sent to our next destination.
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 16 มี.ค. 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

8/10 ดี

Piotr

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hotel in the city
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Desk Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

10/10 ดีเลิศ

keita

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Jannine M

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The location is convenient, pretty close to a lot of bus stops as well as the subway. There's is a 7-eleven right around the corner (and a FamilyMart nearby as well). The room is much more spacious than expected. They provide the typical amenities such as water, shampoo, conditioner, body wash, etc. The beds were comfortable. I wish the hotel had advertised earlier that the temperature of the rooms are centralized so you can't make it colder or hotter. The signs noted to ask for a fan to help cool the room down, which we did, as well as open the window. My biggest issue was the service here. I have never been to a 3 or 4 star hotel that refused to assist with organizing a taxi from the hotel to the train station. I asked twice on two different days and both staff members told me getting a taxi would be as simple as walking down the street to the taxi stand (however I knew it would be difficult because there would be 4 of us, with large luggages, and in the early morning (6am) AND IT WAS. We managed to catch a van taxi but it cut it close, literally 5 minutes before the train left.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Thank you for sharing your feedback with us; it's incredibly valuable as we strive to improve our services continuously.We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Enhancing our hospitality service for our guests is always a priority for us.We hope that, despite any issues, you were able to enjoy your stay and your trip to Kyoto to the fullest.Once more, we appreciate your choice to stay with us. Thank you very much.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
隔音真的太糟,必須帶耳塞才能睡
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางเป็นกลุ่ม
Great location and friendly service.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

OLIVIA

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We traveled with friends and really loved the conference table in the lobby. We were able to gather and have a snack or breakfast and just hang out because there were 9 of us traveling together. The location was great and close to everything we needed.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Shomit

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ms Togashi (Clair) at the front desk has been a super star. She was patient with us in helping with local tour when our planned tour operator backed off last minute, places to eat and visit and things to do around the place. She speaks fluent english and that too was a big plus. Thank you Clair for making our visit memorable.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team วันที่ 18 พ.ย. 2023
Thank you so much for taking your time to share your feedback with us. We're absolutely delighted that our team could contribute to making your Kyoto trip a memorable experience! Your gracious words mean the world to us, and serve as a wonderful source of encouragement for us.We genuinely value your invaluable feedback, as it helps us continually improve our services. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back in the future!Front Desk Team, Togashi (Clair)

10/10 ดีเลิศ

??

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
駅からのアクセスが良かったです。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテル グラン・エムズ京都 フロントデスク วันที่ 20 พ.ย. 2023
この度は、ホテル グラン・エムズ京都にご宿泊頂きまして、誠に有難うございます。またご感想も賜り重ねてお礼申し上げます。次回京都にお越しの際にもぜひご利用下さい。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying in our hotel.

6/10 พอใช้

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying in our hotel.

8/10 ดี

takayuki

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテル グラン・エムズ京都 フロントデスク วันที่ 20 พ.ย. 2023
この度は、ホテル グラン・エムズ京都にご宿泊頂きまして、誠に有難うございます。またご感想も賜り重ねてお礼申し上げます。

10/10 ดีเลิศ

Hanan

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying in our hotel.

8/10 ดี

YUKA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
アクセスが良く、便利。 朝食にお勧めのカフェなどの地図が用意してあって、楽しみながら選べました。 部屋は清潔でしたが、バスルームとの段差が大きい。 館内は禁煙だけど、入口付近が喫煙所になっているのか、チェックインしている時に煙草の臭いが凄かったです。
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก ホテル グラン・エムズ京都 フロントデスク วันที่ 20 พ.ย. 2023
この度は、ホテル グラン・エムズ京都にご宿泊頂きまして、誠に有難うございます。またご感想も賜り重ねてお礼申し上げます。貴重なご意見を頂き、誠にありがとうございます。お客様に快適にお過ごしいただけるよう、スタッフ一同精進して参りますので、次回京都にお越しの際にもぜひご利用下さい。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。

8/10 ดี

Ian

เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you very much for staying in our hotel.