วิวระเบียง

รีวิว โรงแรมทูน - วอเตอร์ฟร้อนท์ กูชิง

2 out of 5
โรงแรมทูน - วอเตอร์ฟร้อนท์ กูชิง
Jalan Borneo, Off Jalan Tunku Abdul Rahman, Kuching, Sarawak

รีวิว

7.2

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 56 จาก 289 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 111 จาก 289 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 82 จาก 289 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 24 จาก 289 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 289 รีวิว" "

7.2/10

ความสะอาด

7.6/10

พนักงานและบริการ

6.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Arif

เดินทางเป็นกลุ่ม
toilet no lock
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Tune Hotel - Waterfront Kuching วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Guest,We are sorry for the inconvenience caused. We will try our best to improve our room facilities in the future. Thank you for staying with us and for the review. Thank You.

8/10 ดี

Muhammad Qohhar

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

RAHMAT

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
close to riverfront, worth the money
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Ingunn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Helt ok med god beliggenhet
God beliggenhet. Rommet var noe utdatert og kunne vært bedre rengjort før ankomst
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

miu kuen

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

Haryo

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
On our last day the alarm went off in the entire building at 6am for 15 minutes straight... it was over for a couple minutes before it started again, and again until about 7am. The hotel is good for what you paid for, but this incident really disrupted my rest.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

Edy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked room with window but given room without window.

2/10 แย่มาก

TRINITY

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No security. With guests fightinc, no security present for 2 hrs. Lift broke down, no alternative lift as only 1 lift in the whole hotel. only alternative was stairs. For 2 days. Toilet bowl water dripping.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Tune Hotel - Waterfront Kuching วันที่ 22 ธ.ค. 2022
Dear Guest,We're very sorry for the inconvenience caused. We'll try our best to improve our hotel maintenance more better in the future. Thank you for staying with us.

10/10 ดีเลิศ

KOK LEONG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good for budget travellers
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 26 มิ.ย. 2022
¬¬Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations, exceed guest satisfaction in all areas and to improve with each and every stay. However, this is not possible without your helpful feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. The entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

Paola

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Gute Waterfront Location
Die Lage ist sehr gut, am Waterfront zwieschen Hilton und Pullman. Die Zimmer sind sauber aber sehr klein, kein Regal, kein Schrank, kein Safe. Das Zimmer wurde in den 3 Tagen nicht gereinigt. Frühstück sollte inklusiv sein, gab es aber leider nicht. TV funktioniert, hat aber keine englischen Sender. Die Zimmer sind teilweise sehr laut wg. der Klimaanlage des Nebenhotels. Früher check-in nur mit 15 RM Aufzahlung.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2022
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 22 มิ.ย. 2022
¬¬Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations, exceed guest satisfaction in all areas and to improve with each and every stay. However, this is not possible without your helpful feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. 1. Breakfast in not inclusive the rate is for room only. 2. We have 3 English channels AXN and movies The entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

4/10 แย่

Kamarul Ariffin

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 22 มิ.ย. 2022
¬¬Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations, exceed guest satisfaction in all areas and to improve with each and every stay. However, this is not possible without your helpful feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. The entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

2/10 แย่มาก

Nurnajwa

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Mateen Affani วันที่ 15 พ.ย. 2021
Dear Nurnajwa , Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. I'm sorry to hear the rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. Please do let me know what were the issues you faced in order for us to improve our services. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. The entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

KM, Sibu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tune Hotel is in the downtown, close to waterfront. A good budget accomodation but less of parking space.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 2 ต.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Come back soon and remember to use our exclusive return guest offer from our website Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

4/10 แย่

S.crysshaa, Kuala lumpur

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Cleanliness is good. Staff, service and amnities is damn bad. No phone in the room to call front desk. Had to use my own then it took ages for the front desk to answer the call. Busy and enggage all the way. Coffee/tea maker and hair dryer is not available. The staff even ask me to go down get the hot water from water dispenser. I’ve been to other 3 star hotel be it in msia or oversea, tune hotel is the worst service ever. It does not fit the 3 star with very lousy service.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 23 ก.ย. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Come back soon and remember to use our exclusive return guest offer from our website Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

2/10 แย่มาก

Kathleen

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 30 ก.ค. 2020
Dear Kathleen , Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

Dodi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 30 ก.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

4/10 แย่

GoddessOfSleep, Kuching

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I used to stay at Tune Waterfront and it had comfy beds, clean towels and a private bathroom for a fairly reasonable price. The counter people were always friendly too. However, my recent stay was quite disappointing. I requested for a quiet room but was instead given a room right beside the main entrance where people walked in and out and was near the main road. When I asked if it was possible to change to a more quiet room, the lady told me that a room beside the main entrance was quieter than a room on a higher floor away from the traffic. Okay, that logic was very weird but I was tired and just thought of putting up with it. When I entered the room, it was rundown and not like the normal rooms that I used to stay in. The sink was dirty and had splotches of toothpaste(?) still in it. No bathroom rug was given either. And the worse was the window that couldn't be closed. As my room was right on the ground floor, anyone could've climbed in at any moment. I went to inform the counter lady again and she sent someone over to help "close" the window but the serviceman also admitted that the lock was spoiled. So even though the window was finally closed and "locked", anyone from the outside could just open it again. By this time I was just really really tired with everything and I didn't bother to make any complains because I could see that no matter what I said, the lady wasn't going to change me to another room.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 15 ก.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. I'm sorry to hear the rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. I have personally addressed this with our maintenance/housekeeping team to ensure this won't happen again. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

Relesion

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 15 ก.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place very minimize and nice. near with waterfront KCH. I love it!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 29 มิ.ย. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

Ilangovan

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
everything fine
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 23 ก.พ. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent value. Rooms small but clean and well provided.. staff very helpful and friendly.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 23 ก.พ. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

Herman.HB.Haji

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก Mateen Ahmed Affandi วันที่ 23 ก.พ. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we meet price expectations and exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

4/10 แย่

EdwinLauChungLo, Bintulu

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
1. The Front Desk Staff was not helpful at all. I believed that its time to chance shift so he is in a harry to go just answer cannot, cannot and cannot. Not even a suggestion but just point to the computer next to the counter and ask you to do the booking yourself. So I asked can you help me as I am not use to using this computer - he did not answer me but walk into the inner office. 2. The room 206 has a lamp at the side wall hanging side way about to drop off. 3. First day no soap, only second when they clean the room then we received soap.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 10 ม.ค. 2020
Dear Edwin, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. I'm sorry to hear the service and rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. I have personally addressed this with our maintenance and Front Desk team to ensure this won't happen again. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
value for money
Ok for the price paid . No complaints
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 8 ม.ค. 2020
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

4/10 แย่

Azwanizam, Kuala Lumpur

เดินทางกับครอบครัว
I booked this room long time ago.. unfortunately I have family day on the same day organise by my department. So, unable to go to Kuching. I called the hotel to change the date but can't. So, I lost my money.. for sure I can't refund it. This the very bad experience I get from Expedia. Tq
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. No refund can be done as your booking is made under a non refundable booking with a guaranteed reservation. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Room A bit small, but bathroom great.
Lobby abit noisy with other visitor's from Mauritius island. Breakfast average.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 10 ธ.ค. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

normah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 23 พ.ย. 2019
Dear Normah, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

Ann

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 18 พ.ย. 2019
Dear Ann, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good price, constructive and I'll come again
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 29 ก.ย. 2019
¬¬Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Website/management Poor, slow and not responsive specially on change of date and room booking.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s fine for the price. It was clean and the AC works
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 28 ส.ค. 2019
¬¬Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

Sergio

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Mejorable
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 28 ส.ค. 2019
¬¬Dear Sergio, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

JIH-SHYAN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
值得再次入住
地點很方便
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 15 ส.ค. 2019
Dear Jih, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

Jaflus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 4 ส.ค. 2019
¬¬Dear Jaflus, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

Mohamad, Kuala Lumpur

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good and nice hotel to stay.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 4 ส.ค. 2019
¬¬Dear Mohamad, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

YJ, Singapore

เดินทางเป็นกลุ่ม
Reality check: you're not staying at the Hilton across the street. You get what you pay for, so don't expect too much. It's a very basic room with only 1 functional charging point. And the wifi is patchy (not a huge problem for me since I got a local sim card). But towels and water are provided (or you can reduce plastic waste by refilling your bottle at the lobby). And it's walking distance to a number of food options.
เข้าพัก 5 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 4 ส.ค. 2019
¬¬Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

MUHAMAD ISMADI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Baik dan memuaskan
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 18 ก.ค. 2019
¬¬Dear Muhamad, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 18 ก.ค. 2019
¬¬Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

2/10 แย่มาก

Stephanie, Selangor

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didnt enjoy the stay this time. Room floor was sticky upon arrival. Had bed bug bites. Bathroom floor tiles look stained and dirty. Room was small and cramp
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 18 ก.ค. 2019
Dear Stephanie , Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. I'm sorry to hear the rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. I have personally addressed this with our maintenance/housekeeping team to ensure this won't happen again. We have a annual contract with a professional Pest control company for weekly inspections of all rooms we have contacted them to come take appropriate action. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 28 มิ.ย. 2019
Dear Chin, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Rooms without windows are terrible if you want to stay for more than one day Breakfast are cold and basic
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen Affandi วันที่ 17 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. I'm sorry to hear the rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. I have personally addressed this with our maintenance/housekeeping team to ensure this won't happen again. I have investigated this issue in particular and regret that this failure impacted your stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Toilet dirty. Room has spider web. Floor dirty
Location strategic in city centre. Comfort bed. Shower pressure is good.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 10 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. I'm sorry to hear the rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. I have personally addressed this with our maintenance/housekeeping team to ensure this won't happen again. I have investigated this issue in particular and regret that this failure impacted your stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 9 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. I'm sorry to hear the rooms weren't up to the standard you've come to expect from us. I have personally addressed this with our maintenance/housekeeping team to ensure this won't happen again. I have investigated this issue in particular and regret that this failure impacted your stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

XIN

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 9 มิ.ย. 2019
Dear Xin, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location.friendly staff
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 9 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
clean and helpfull
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 9 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

JOSEPHINE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 9 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Super Lage zu diesem Preis!!! Zimmer okay und Bad relativ abgewohnt aber für ein paar Tage absolut in Ordnung
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 9 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Mateen วันที่ 9 มิ.ย. 2019
Dear Guest, Warm greetings from Tune Hotel Waterfront Kuching and thank you for taking the time to give feedback in regards to your recent stay with us. We strive to ensure that we exceed guest expectation in all areas. However, this is not possible without your constructive feedback which will assist us in creating total satisfaction for all guests. We are glad that you enjoyed your stay, I and the entire team of Tune Hotel Waterfront Kuching hope to have the opportunity to provide a better service for you whenever your travels bring you back to Kuching. Thank you & best regards Mateen Ahmed Affandi Hotel Manager Tune Hotel Waterfront Kuching