Hotel too old and bathroom especially tub is dirty and stained. Too old. Bath towel old and stained. Despite choosing premium room, still not too happy with the old towel, pillowcase and bedsheet.
karen tok
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Santha วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Karen Tok Warmest Greetings from Hotel Grand Continental Kuantan! Thank you for taking time to inform us of your concern with your recent stay here at the hotel. We assure you that the Management views your comments with utmost importance. Our apologies for any inconvenience caused. Please be rest assured that, your feedback has been looked into. Actions have definitely been taken accordingly and continuous enhancement exercise for both personnel and facilities are on-going at our hotel. Thank you & Best Regards Santha Front Office
As this hotel is 3 decades old, they need to accommodate people coming from the basement parking for some lift ride or so. Not so OKU and old people friendly.
The bathtub has no stopper and so it is rendered useless to be used to dip in as a bathtub itself.
MANAL
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Santha วันที่ 28 ก.ย. 2023
Dear Manal. Warmest Greetings from Hotel Grand Continental Kuantan! Thank you for taking time to inform us of your concern with your recent stay here at the hotel. We assure you that the Management views your comments with utmost importance. Thanks for the good comments. Thank you & Best Regards Santha Front Office
10/10 ดีเลิศ
SITI AMINAH
1 ก.ย. 2023
SITI AMINAH
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก SANTHA วันที่ 11 ก.ย. 2023
Dear Abdullah. Warmest Greetings from Hotel Grand Continental Kuantan! Thank you for taking time to inform us of your concern with your recent stay here at the hotel. We assure you that the Management views your comments with utmost importance. Thanks for the good comments. Thank you & Best Regards Santha_Front Office
8/10 ดี
Mohamed Ashraf
เดินทางเพื่อธุรกิจ
8 ก.ค. 2023
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice hotel but very old. Water pressure okay, bed also comfy but the design is soo old. Got problem with air conditioner. There's no remote and I can't close the aircond.
Dear Mr Anonymous,
Warmest Greetings from Hotel Grand Continental Kuantan!
Thank you for taking time to inform us of your concern with your recent stay here at the hotel. We assure you that the Management views your comments with utmost importance.
Our apologies for any inconvenience caused.
Please be rest assured that, your feedback has been looked into. Actions have definitely been taken accordingly and continuous enhancement exercise for both personnel and facilities are on-going at our hotel.
Thank you &
Best Regards
Santha
Front Office
Apartment 3room. Scary...walking to back building..
Old sofa...should replace new.
Master room-door handle damage, canot lock.
Bathroom....shower n paiping should replace new.
Excellent customer service
Overall.. won't book apartment again..scary.
Very clean and well maintained, despite its aged. Will return on my next visit.
Yong
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
25 ม.ค. 2020
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Cleanliness
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางกับครอบครัว
17 พ.ย. 2019
Good but need upgrading especially the apartment room & toilet
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
6/10 พอใช้
Shamsudin
เดินทางเพื่อธุรกิจ
8 พ.ย. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Shamsudin
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019
4/10 แย่
ผู้เข้าพักจริง
16 ก.ย. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางกับครอบครัว
19 ส.ค. 2019
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Location central to malls and food places and the beach. Nxt to a school which would be noisy if not for school holidays right now.
Housekeeping respose slow.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation Department วันที่ 23 ส.ค. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
18 ส.ค. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
LIke Staff are friendly
Do not like property have no proper maintenance.
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Reservation Department วันที่ 23 ส.ค. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
4/10 แย่
ผู้เข้าพักจริง
เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
23 มิ.ย. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Air conditioning system
Dislike
TV program
Shower not functioning well
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Wyda, Reservation Department วันที่ 25 มิ.ย. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
6/10 พอใช้
Dzul
เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
16 พ.ค. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This hotel too old. Please do something. Location is good. Room dark and smell bad. Toilet was terribly old
Dzul
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 17 พ.ค. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
10/10 ดีเลิศ
ผู้เข้าพักจริง
9 พ.ค. 2019
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 11 พ.ค. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
6/10 พอใช้
ผู้เข้าพักจริง
26 เม.ย. 2019
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
washroom should b more clean & put some air freshener in the room..
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 27 เม.ย. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
3 bed apartment. I was given the worst room, all 3rooms' air-conds are not working, the water pressure is too slow, can only use one shower out of two. Got a better room after 3 complaints & 4 hours after check-in.
Kamsul
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 2 เม.ย. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 2 เม.ย. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 2 เม.ย. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 2 เม.ย. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
Great especially the swimming. Very clean. I left the luggage and pick up at 3 pm. Very good service.
Lee
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 มี.ค. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
8/10 ดี
ผู้เข้าพักจริง
15 ก.พ. 2019
ผู้เข้าพักจริง
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 2 เม.ย. 2019
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
1. Smell from old carpet
2. Poor wifi coverage
3. Poor tv channel
4. Dust behind the window curtain
Muhammad
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 23 ธ.ค. 2018
Warmest Greeting from Hotel Grand Continental Kuantan,
Thank you for taking time to let us know about your experience staying with us. We will improve in order serve better and we're looking forward to welcoming you again.
the room was given 2 single bed for my family of 4 . I need to spend RM 190 for upgrade .
Sandana
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 17 ธ.ค. 2018
Warmest greeting from Hotel Grand Continental Kuantan, we're sorry for the upgrade fee since Miss Sandana made booking for deluxe twin which consist of 2 single beds.
Never again. The room is smelly and not comfortable. No free parking.
Lim
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 4 ก.ย. 2018
Dear Lim,
Thank you for staying with Hotel Grand Continental Kuantan!
On behalf of the Management, we are sorry that you were unhappy and we will work hard to fix the issue you experienced.
For your additional information, we have free parking spaces in our basement located at the back of the hotel as well as storeyed-parking spaces in the second floor till the fourth floor.
Thank you for letting us know.
Warm regards,
The Management
Close with town. But must do sometime to make the hotel harmony
Kudin
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 4 ก.ย. 2018
Dear Mr Kudin,
Thank you for staying with Hotel Grand Continental Kuantan!
We will work hard to fix the issue you experienced. Thank your for letting us know.
It would be great if you choose to stay with us again in the future.
Warm regards,
The Management
Hotel di tengah bandar, berhampiran supermarket dan restoran
Azmis
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018
การตอบกลับจาก Hotel Grand Continental Kuantan วันที่ 4 ก.ย. 2018
Dear Mr Azmis,
Thank you for staying with Hotel Grand Continental Kuantan!
We are very happy to be informed that you enjoy your stay. It would be great if you choose to stay with us again in the future.
Warm regards,
The Management