บริเวณประตูทางเข้า

รีวิว โรงแรมเดอะรีเจนซี กัวลาลัมเปอร์

3.5 out of 5

รีวิว

6.0
คะแนน 10 - ดีเลิศ 23 จาก 199 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 59 จาก 199 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 50 จาก 199 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 27 จาก 199 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 40 จาก 199 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

5.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

รีวิว

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 11 คืน, มีนาคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

oosaka, 大阪

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
普通に宿泊する分は特に問題なし
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
It has spacious lobby and rooms, however, unfortunately the furniture is old. The lacking cleanliness, bed linen was not replaced, the bathroom was not cleaned properly, the carpet was not vacuumed.
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

IVAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

YVON

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

Gerhard, Malaga

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
HI the location of the Hotel is really great and the hotel complex also but there are some basic things missing, like a proper room-service and also a Mini Bar or at least a fridge where you could put in your drinks to keep them cool. Check-in took ages as there was only 1 person helping the guest although there where 10people waiting. Not an exception as i have seen it many days that there where over 10 people waiting to get helped to get check-in. Further for an all day dining the restaurant was already at 6pm closed and cleaned up. To ask for a basic Breakfast Buffet 35RM is way to expensive. Overall i liked it but there are major improvements to be made especially in the Customer Service & Experience, as there where also no suggested Tours in the Lobby. thanks Gerhard
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Anne Flora วันที่ 8 ม.ค. 2020
Dear Gerhard, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. . We will definitely improve our property and service for you and our other guests. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Best Regards,

4/10 แย่

Norhayati

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Waited 1 hr standing to check in
We took 1 hour to register, there is no system in checking on, long queue, i booked 2 rooms but the hotel said i booked only 1 room, we have to wait linger for that. we cant get to see the fire works from our room, cant choose room, pool was closed.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Gillet

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Dirty room - Managers who don't care....
I am writing this at 1.30am to let you know that we have had a terrible experience at this Regency Hotel Kuala Lumpur. Upon check in at about 5.30 pm we realised that both our rooms 1921 & 1922 had blown light bulbs in the corridor, in the wardrobe, and the side table, then both mini fridges were out of order , both phones were not working either (what if there was an emergency!!?) and lastly for the worst part, we found cockroaches in the room. Had to go down to the reception for assistance and even spoke to the manager who said he'll come up to take a look but instead sent the housekeeper and maintenance guy .all the while, had us waiting for more than an hr, not daring to sit anywhere in the room. We then had the housekeeping spray some insecticide to kill 2 cockroaches we saw by the bed before we had to go out for our dinner appointment. Upon returning to our rooms just around midnight, to our horror, the insecticide had made even more cockroaches come out of their hiding and were running everywhere in the room,on the bed , under the bed and sofa chairs!! This was a last straw for us. She was visibly shaken and upset. We came down to reception yet again immediately and requested to see the duty manager but there wasn't any. We had the reception clerk work out a way to change us to another room and we decided to cancel the second night and have booked a second night elsewhere immediately. This has been a very horrible experience for me, with my visiting from France
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Anne Flora วันที่ 8 ม.ค. 2020
Dear Gillet, Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. Please accept my sincere apology. Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you. Best Regards, Hotel Manager

6/10 พอใช้

MJ

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Ka yan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Historic and classical 60s hotel in pasar chow kit
The hotel is very classical and authentic in a busy pasar chow kit. Aa a heritage hotel the toilet curtains and door frames can be better maintained. Great that KL chow kit still have historic hotel with 60s style. Lovely piano in the cafe lobby.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

SELVAM

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

Anith

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
NOT RECOMMENDED AT ALL
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nothing was good to comment
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

6/10 พอใช้

Chun Kai

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

Miss

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Room 1413 had cockroach
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019
การตอบกลับจาก HM วันที่ 6 พ.ย. 2019
HI, Sorry for the inconvenience caused. Your review is taken seriously and rest assure catch has taken. Thank

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Stay for 1 night. Staff is ok but a bit dissappointed with their housekeeping. Tv picture quality is not
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

4/10 แย่

Hairunisa

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the considerate staff to let us a later check out so that we are able to perform our prayers. there are cockroaches in the room and toilet. the iron is not available in the room and troublesome for guest to go to the iron room. the iron room is pretty hot as it doesnt has any fan or aircond in it.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก HM วันที่ 6 พ.ย. 2019
Dear Hairunisa, Thank you for your review and will consider your suggestion. Thank you

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

The hotel give only 2 pillow. I have to pay rm10 for extra pillow.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I arrived the hotel 16th August 2019, the reception staff was polite and friendly, how every checking took a while. The facilities urgently requires an upgrade, from the lift to the rooms, the air con was not cool. The only plus for me is the swimming pool which I really enjoyed.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

imran

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Would not recommend’
It’s a very busy hotel’ it took a lot of time to check in’ changed the room three times’ miss management’ Only one Hotel receptionist is nice’ all other have rude faces’
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

2/10 แย่มาก

Jay, Hong Kong

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big NO. Stay away from this place. I thought The Regency KL had a nice ring to it but no! I let slide the fact that this hotel is right in front of a wet market. Our room was visibly dusty and untidy. Stains on the carpet, sheets and towels. TV in our room was one of those old types, no remote control and definitely no cable TV. No wifi! The very basic of creature comforts that you expect even from the smallest of inns like toothbrush, toothpaste and other toiletries were not provided. We let those slide. But what we could not take was the dirty, dark, rusty water that greeted us in the shower on the early morning of our 3rd day in the hotel. The way they handled the situation was appalling with no other solution than to keep the water running for 30mins. 3 hours later, the water still had rust particles and we couldn't go on with our day because of their horrible facilities. Front desk promised to send bottled water but failed to deliver so we decided to check out and demand a refund. While front desk ladies were apologetic, the manager never said a single sorry to us and was arrogant when she faced us. I'm very patient and forgiving and if the water incident did not happen, I would have finished my stay there and probably leave them a 1 out of 5 rating instead of a big ZERO. What made it worse was that there was a nearby Hilton budget hotel less than 50 meters away that's almost giving me the finger every time I look out the window for the bad decision I've made
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst place I’ve ever stayed n will never stay there again,I was so in a rush to check out I left my iPhone charger there.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

4/10 แย่

Faz, Singapore

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didnt know its infront of a wet market. Lobby smells of fish. Bathtub corners are mouldy. Blanket doesnt cover till feet.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
very good """""
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
To near the Market, unpleasant smell n road is congested
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice city view
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
It was cheaper than other hotels. You pay for what you get.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

6/10 พอใช้

makmon

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good.. Only television channels & connection need to upgrade! Otherwise enjoyed my stay
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
its like transvania hotel haha.. but their staff is verry nice
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2019

2/10 แย่มาก

icey, hong kong

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
i didn't like the whole property. the photos are deceiving. i didn't like it at all!
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019

2/10 แย่มาก

Ana, Melaka

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Check in lambat..sepatutnya pukul 2 ke atas dh blh masuk..sy smpai pkul 4 ptg tp kna menunggu lagi 2 jam..pkul 6 ptg baru blh masuk..katanya sedang mengemas bilik..bad experience.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
the aircond so sad
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

6/10 พอใช้

Cairel, Kuala Lumpur

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Don’t like the area after midnight, hotel should do something about the surrounding area
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

Chuchu

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The worst hotel that I ever Check In.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019