ให้บริการ: อาหารกลางวัน, อาหารเย็น, Happy Hours

รีวิว โรงแรมเชอราตัน อิมพีเรียล กัวลาลัมเปอร์

5 out of 5

รีวิว

8.6

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 501 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 328 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 94 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 48 จาก 1000 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 29 จาก 1000 รีวิว" "

8.6/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Kritsakorn

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Advantage - Convenience transportation - Opposite department store - Able to late check out Dis- Advantage - Reception took long time for check in - No standard for number of towels provided i.e. 3 large and 1 medium size for 2 persons (only 1 of 4 night is matched) - Rebe are in the list but not available
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2019
การตอบกลับจาก Maverick Loh วันที่ 11 มิ.ย. 2019
Thank you for taking the time to let us know of your valuable experiences and it will be with pleasure that we will welcome you back again in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Olivia, Than

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice location
Good location and very easy to travel. Around hotel doesn't convenient store but they have kios inside. Nice swimming pool and fitness. Staffs are very nice and give good service.
การตอบกลับจาก Derrick Felix วันที่ 26 ต.ค. 2016
Thank you for your valuable feedback and we certainly hope to welcome you soon.

10/10 ดีเลิศ

kong_omac, BKK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
5 stars hotel in KL.
Easy to go there by Monorail (MR9) station and walk around 100 m. And you will mett Sheraton service srandard. I choose KL view room type is amazing view. Other way you can walk to Dang Wangi LRT station in 500 m. Safety and clean hotel.
Interior
View from 28 Fl. Room

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
โรงแรมอยู่ใจกลางเมืองเดินทางสะดวกมาก
สะดวกสบายอยู่ใจกลางเมืองเดินทางสะดวก มีห้างอยู่ฝั่งตรงข้าม มีร้านอาหารพื้นเมืองอร่อยอยู่ใกล้ๆ
การตอบกลับจาก Derrick Felix วันที่ 7 มิ.ย. 2016
Thank you for your feedback and we hope to welcome you again.

8/10 ดี

sasikarn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ืniny
เป็นโรงแรมที่ดีเยี่ยม ใกล้คมนาคม บริการดี พนักงานอัธยาศัยดี อาหารอร่อยเครื่องดื่มดีมาก แต่ห้องพักติดถนนมีเสียงหนวกหูตอนนอน
การตอบกลับจาก Derrick Felix วันที่ 13 พ.ค. 2016
Thank you again for taking the time to let us know of your valuable experiences. We hope to welcome you again.

6/10 พอใช้

Kuniko

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
禁煙で予約したのにフロントのスタッフにツインルームは喫煙しかないと嘘をつかれた。 強く抗議して予約通りの禁煙のツインルームにチェックインすることが出来たが、そこに辿り着くまでに労力と時間を費やすことになり非常に腹立たしかった。日本人なら言いくるめられると思ったのかも知れないが、失礼な接客に本当にガッカリだった。眺めは良かったけど、老朽化も気になったし、プールのジャグジーはただの水たまりだったし、高級ホテルとは言えないレベル。 他のホテルに泊まることをおすすめします。
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

KATO

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
There were only two staffs at the lobby so we had to wait more than 30mins to check in on the arrive day. A hotel staff told us a lie that they didn't have any Non smoking twin room and she was trying to give us Smoking room instead. (We booked 3rooms) We hate the smell of smoking so we refused her offer. After we showed her our confirmation mail which was sent from the hotel, she gave up and finally she gave us 3 Non smoking rooms. It was obviously she told a lie.Because she could give us 3rooms-Non smoking-. The hotel itself was OK,but we were disappointed with her attitude very much.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 8 เม.ย. 2024
Dear KATO, We deeply apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your check-in process. It is unacceptable that you had to wait for over 30 minutes due to understaffing, and we regret any inconvenience caused by the misinformation regarding room availability.Please rest assured that we take your feedback seriously, and we are addressing this matter with our team to ensure that such incidents do not recur in the future. Providing accurate and transparent information to our guests is essential, and we apologize for falling short of this standard during your stay.We appreciate your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Yasuaki

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room, breakfast and atmosphere of the hotel is very nice. Around the hotel, there are many kinds of nice restaurants.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hi Yasuaki, Thank you for sharing your experience with us. Pleased to hear that you enjoy your staycation at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon. Thank you!

4/10 แย่

muhamad

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
We had booked a king room and received a smoking room. The reception said they will change our room the next day but they didn’t have any non-smoking room even tho we reserved one and prepaid for it. We spent 6 days in a smoking room with a terrible smell that bothered us throughout our stay. At times we will go down to the mall across the street to spend time. The staff was very friendly but I will not be returning here next year
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hi Muhamad.We apologize for the inconvenience of not being able to provide the non-smoking room you reserved despite your prepayment. Your feedback regarding the room allocation process will be addressed to ensure improvements are made. We understand the frustration of spending six days in a smoking room and regret the discomfort it caused. Despite this, we appreciate your kind words about our friendly staff. We sincerely hope you'll reconsider and give us another chance to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you.

10/10 ดีเลิศ

IREH

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
People are nice, the overall facilities are a bit old but is under good maintenance. Considering the biz trip budget, I will definitely recommend this hotel to others.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 19 มี.ค. 2024
Hi IREH, Thank you for taking time to share your experience with us. Pleased to hear that you satisfied with our services. Hope to see you back again.

6/10 พอใช้

Vincent

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Property needed upgrades and modernized
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Ravnesh

เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not was expected
The room was not very clean, the facilities are old. I would have been better off in a condo at $30 a night.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear guest, We sincerely apologize for the cleanliness issues and any inconvenience caused by the condition of our facilities. Your feedback is important, and we take it seriously. We're committed to addressing these concerns promptly to enhance the overall experience for our guests. Please consider giving us another chance; we strive to provide a more satisfying stay in the future.

10/10 ดีเลิศ

Shino

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Esther

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Muhammad Salih Bin Othman

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

khosru

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is our first trip to Malaysia and after this experience this will be our last trip. This experience has definitely put me off coming back. I booked 2 rooms in March 2023 for December 2023 and requested rooms to be next to each other because we're travelling with our children. The Hotel failed to acknowledge our request and we only found out when we arrived at the hotel. We had to wait a long time at the lobby. This hotel staff is very unwelcoming. The staff at the reception offered us 2 rooms in different floors, which is not suitable having the children on another floor. Other option given was rooms in the same floor but it is smoking room. The whole floor and the room smelling like an ashtray. The deco, bathroom and staff is nothing like a 5 star hotel. Sheraton Imperial Hotel as a 5 star is misleading. Ive witnessed how staff treat (bum lick) other communities (non Asian). Maybe thats how they are. I've travelled a lot but this is the worst, worst than 1 start hotel. NEVER AGAIN!!!!! DONT WASTE YOU MONEY AND EXPERIENCE
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 22 ก.พ. 2024
Hi Khosru, We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment during your stay. We regret not meeting your expectations regarding room requests, options, and overall experience. Your feedback is taken seriously, and we will address the issues to improve our services. We appreciate your insights and hope you reconsider giving us another chance.

10/10 ดีเลิศ

Debra

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

JUN KYU

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
I love to stay this hotel due to the location. However it was disappointing during this trip. I booked a room for three (3) persons however only two (2) towels & slippers were prepared. The lever of the toilet was broken. I requested a stuff to rectify them however he didn't. Therefore I remined another stuff of these.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 22 ก.พ. 2024
Dear Jun Kyu,We apologize for the inconveniences during your stay. We regret the oversight with towels, slippers, and the broken toilet lever. Your feedback is valuable, and we'll address these issues promptly. We appreciate your understanding and hope to host you again for a better experience.

8/10 ดี

Ashish

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Susan

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Ashish

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Damian

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Damian

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

SOON HEE

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
복도청소 불량. 교통편좋아요. 호텔근처 모노레일역과 mrt역이 두군데가 있어서 이용하기 편리하네요.
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Nadiah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Had a wonderful stay at Sheraton for my mum's birthday - they even surprised her with a slice of cake when we ordered room service. Room service food was a bit of a letdown (the steak and lamb chops were under seasoned and quite tasteless) but breakfast buffet was wonderful. Would definitely come back for the service and comfort provided.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 24 พ.ย. 2023
Hi Nadiah, Thank you for taking time to share your staycation experience with us. Your experience during in room dining was not up to our usual standards. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We will take note of this and do our best to ensure this does not occur again. Thank you for your kind words about our breakfast. Hope to see you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

YONGHOON

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ezzat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

JAYNE

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Amanmyrat

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Johnny

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
So so
It was a sub-par Sheraton, it did its job for our over night stay in KL before heading to our final destination. The front lobby is pretty grand, rooms are decent in the Club level but service needs improvement. From check in to food service.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur วันที่ 23 ต.ค. 2023
Hi Johnny, Thank you for taking the time to share your experience with us. We will continue to improve our services and provide better services to our guests. Hope to see you again soon!

4/10 แย่

Joon

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Omur Arzu

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Peter

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
My home in Kuala Lumpur.
Top notch in every aspect. This was my eighth stay since 2010. My family and I thoroughly enjoyed the comfort and convenience. Friendly and professional staff.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 27 ต.ค. 2023
Hi Peter, Thank you for taking time to share your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial. Hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

jeffrey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay at the Sheraton Imperial
The.hotel was excellent and very good value for money Only a short distance from the Pavilion shopping strip Staff were super helpful
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur วันที่ 23 ก.ย. 2023
Hi Mr Jeffery,Thank you for taking time to share your experience at Sheraton Imperial Kuala Lumpur. We really appreciate your kind words about our staffs. Hope to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

MUHAMMAD SYAFIQ HANAFEE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great stay
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 16 พ.ย. 2023
Hi Mr Syafiq, Thank you for taking time to share your staycation experience. Glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon!

6/10 พอใช้

Song

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room is not up to 5 stars standard. Need to upgrade. TV reception is bad, so is the wifi.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

2/10 แย่มาก

Rahul

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

MASAYUKI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
施設はエレガントで、バスルーム含めてよくメンテナンスされていると思います。 残念なのは、チェックインの際に40分以上待たされたことです。5~6人が並んでいましたが、ひとり7~8分程度時間がかかっている印象(受付カウンターは3つ開いていました)で、改善して欲しい点です。 もう1点は、室内のアメニティで、タオルが補充されていなかった点です。これは、ルームサービスへ連絡すれば、直ぐにもって来てもらえました。
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

W

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Crap business centre
I went to print document out in business centre (as instructed by reception) but no paper in the printer and the printer was not one connected to your computer??? Poor poor approach - somebody should be checking??
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

kiho

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Heather

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

4/10 แย่

hironobu

เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Oscar

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very satisfied
Great service and the bed was super comfy. The room was very big, but could do with some refurbishing. Overall very satisfied with our stay!
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 11 ส.ค. 2023
Hi Oscar!Thank you for taking the time to share your rating with us and appreciate your kind words about our service and room. We glad to hear that you enjoyed your stay here! Hope to see you back!

8/10 ดี

Damian

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Tetsuya

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good
Nice building! nice hospitality. one thing, the bar drink quality is not so good.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel วันที่ 7 ส.ค. 2023
Hi Tetsuya, We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. Your experience during drinks was not up to our usual standards.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We will take note of this and do our best to ensure this does not occur again.

10/10 ดีเลิศ

Chheng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023