ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรมรินาย โคตา บาหรู (หรือที่เคยเรียกว่า โรงแรมแกรนด์รินาย)

4 out of 5

รีวิว

8.4

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 121 จาก 305 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 126 จาก 305 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 43 จาก 305 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 14 จาก 305 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 305 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Noorazli

เดินทางเพื่อธุรกิจ
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed here for 2 nights and I thought it was great - large hotel, well furnished, good gym & pool and close to everything in Kota Bharu.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Ernie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Chin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, the hotel is comfortable and newly refurbished. Reasonable price for a 5 stars hotel standard. Good choice of breakfast selection too.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Abu Hasan, KUANTAN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
👍👍
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก NIK วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 ดีเลิศ

AIZAT HILMI ZAMZAM

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก NIK วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 ดีเลิศ

Abu Hasan, KUANTAN

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก NIK วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Superb breakfast spread !
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mohd Diqi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
classic!!
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

MOHD AMIR SHAUKHI

เข้าพัก 5 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก NIK วันที่ 3 ก.ค. 2023
Dear Mr MOHD AMIR SHAUKHI .Thank you for staying with us and your reviews. We are glad you enjoyed your stay.Thank you.THE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 ดีเลิศ

Shuhaida

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 2 เม.ย. 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 ดี

ChenHao

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 2 เม.ย. 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 ดี

Abd rahman

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Shabnam

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Renovations needed for this beautiful hotel. Remove old smelly carpet, painting hallways and needs new mattress. Need glass cleaning from outside. Other than that it is a beautiful place to stay.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Decent Place
normal room is ok. quarantine room has lots of ants which come when they smell food on table.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 27 ส.ค. 2022
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 แย่มาก

Ng

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Izahar

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great ambiance,good service and located right in the heart of the city. On the flip side breakfast was not as good, skipped it.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 15 ส.ค. 2022
Hi Izahar, Thank you so much for the positive rating. We look forward to welcoming you back the next time you are in town!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stayed there b4, perhaps 10 yrs ago. Good friendly staff
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 15 ส.ค. 2022
Dear beloved guest, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel staffs are helpful and nice. But beds and furniture are old, and the hotel is not really practicing SOP against coronovirus especially when using the elevator.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 7 ก.พ. 2022
Dear beloved guest, Thank you for sharing your review. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead.

8/10 ดี

MOHD SHAHIDAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great choice
The staff was great. The room was a bit dated . Breakfast selection was excellent.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 7 ก.พ. 2022
Dear Shahidan, Thank you for the positive rating, we appreciate your feedback to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room service - prompt & great tasting food
Gd location just next to a shopping mall. The room service serves great tasting lobster....also the simple congee with condiments... a must try indeed ! The mattresses however need to be replaced as they are already curved at the centre & certainly not able to gv gd support of the spine
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 7 ก.พ. 2022
Dear beloved guest, We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. We are constantly working on improving our products and services to serve our guests better. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We look forward to serving you better on your next visit.

8/10 ดี

ZAIDNUDDIN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
breakfast included (pay at the hotel)
the hotel stay was nice but breakfast was not included in the room rate.... the term breakfast included (pay at the hotel) confusing...better say breakfast not included in the first place.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 7 ก.พ. 2022
Dear beloved guest, We apologize for the issue faced and we’ll strive to ensure better services further. We look forward to welcoming you back the next time you are in town.

8/10 ดี

Rommel

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Happy
Happy. Staff were fantastic.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2021
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 7 ก.พ. 2022
Dear Rommel, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 พอใช้

Jonathan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel room is a bit old with damp smell. Visitors tend to smoke at non-smoking floor causing weird smell at the corridor. Bathroom is clean and bed is comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 22 ก.ย. 2021
Hi Jonathan. Thank you for sharing your feedback. We regret that your experience with us was not so pleasant. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead!

10/10 ดีเลิศ

LATIFAH

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 20 พ.ค. 2021
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon!

8/10 ดี

Iswarni

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleasant stay and good hotel
Overall a very good stay. Convenient location. Clean and efficient service by staff make a pleasant stay
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 20 พ.ค. 2021
Thank you for sharing your feedback. It is good to know you have had a pleasant experience. We look forward to welcome you back to The Grand Renai, the next time you are back in Kota Bharu.

6/10 พอใช้

Norhayati

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Out of maintanance
1. Dirty window and building 2. Old facilities
No view because the window is very dirty
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 20 พ.ค. 2021
Thank you for sharing your feedback. Please accept our sincere apologies for the shortcomings. We are constantly upgrading our products in stages.

8/10 ดี

Cheng Ee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Wonderful stay
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 19 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 ดี

Shuhaida

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice n comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 19 ต.ค. 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

8/10 ดี

nur zunaidah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel
One of the best hotels in Kota Bharu, albeit a bit far from other attractions
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 19 ต.ค. 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

Fazlina, Kuala Lumpur

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My second time stay at Grand Renai. Warm welcomes by the staffs. Spacious room and comfortable stays. Room are well-maintained. Happy to be here.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 19 ต.ค. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

10/10 ดีเลิศ

Tan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 20 พ.ค. 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 ดี

Mohd Belia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 20 พ.ค. 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 20 พ.ค. 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Friendly, helpful staff. Hotel rather dated but reasonably clean.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก Aina วันที่ 19 ต.ค. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

6/10 พอใช้

MOHD FIKRE

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 13 ก.ค. 2020
Thank you for your feedback. We hope to serve you better on your next visit.

8/10 ดี

Abdul aziz

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 13 ก.ค. 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very comfortable and friendly staffs at the counter.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 13 ก.ค. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for your feedback. We are constantly upgrading our products and services to serve our guests better.

10/10 ดีเลิศ

Aminuddin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 ดีเลิศ

ANDREW

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

8/10 ดี

Anggun

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Our Hotel is constantly upgrading our products and service in stages to serve you better.

10/10 ดีเลิศ

Nur Baiduri

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice stay
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for your support and your good review. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 ดีเลิศ

ESAS, Kuala Lumpur

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a very nice and high class hotel. The ambiance, room design and maintenance is very good.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had a pleasant stay experience with us. We look forward to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Lina, KL

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious junior suite.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for sharing your feedback. We hope to see you again the next time you are back in town.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old building with run down facility Need repairs upgrade n renovation by now
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for your feedback. Please accept our sincere apologies for the shortcomings. We are constantly upgrading our products in stages.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It was a nice hotel, clean and tidy. The breakfast was nice and there are many choices. The hotel staff are very helpful and pleasant.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก CC Song วันที่ 18 มิ.ย. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

ROSMAWATI

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The best hotel in Kota Bharu
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Kathy วันที่ 23 ธ.ค. 2019
Thank You for your good comment. Hopefully you may repeat your stay with us

10/10 ดีเลิศ

Muhamad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Value for money and good location
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Kathy วันที่ 22 ธ.ค. 2019
Thank You for your good comment. Hopefully you can repeat again to stay with us