คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 981 รายการ

3.5 จาก 5
74% ของผู้เข้าพักแนะนำ
3.5 ความสะอาดของห้องพัก
3.9 บริการและพนักงาน
3.8 ความสะดวกสบายของห้อง
3.4 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 27 มี.ค. 2023 บน Hotels
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 27 มี.ค. 2023 บน Hotels
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
3 เม.ย. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest,Thank you for your candid feedback. We have duly noted down every bit o your comment and work on the given areas to better our hospitality services. Guest reviews are of great value to us, and we really appreciate them. We sincerely hope you will choose to stay with us again, and our hotel staff will ensure your future stays are completely satisfactory. On that note, we look forward to hosting you soon.Sincerely,Management Team
2 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 27 มี.ค. 2023 บน Orbitz
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
1 พ.ค. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, On behalf of our entire staff at Baymont Inn & Suites by Wyndham, Clinton, TN we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed the issues you experienced with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a better guests experience. We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations. Sincerely,The Management Team
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 27 มี.ค. 2023 บน Expedia
Checking in the property managers dog defecated on the floor next to me!
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
3 เม.ย. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, On behalf of our entire staff at Baymont Inn & Suites by Wyndham, Clinton, TN we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed the issues you experienced with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a better guests experience. We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.Sincerely,The Management Team
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 25 มี.ค. 2023 บน Hotels
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
3 เม.ย. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, Thank you for taking the time out of your schedule to post a review. We are very sorry to hear that you did not have a completely satisfying visit at our property. The staff and I reviewed each of your comments and have taken appropriate actions to resolve each issue. Again, we are terribly sorry that your experience with our hotel was not a good one, but invite you to give us another try. We greatly appreciate your feedback, as it helps us to improve and provide a better experience. Best Regards,Management Team
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากDeer Park

โพสต์เมื่อ 24 มี.ค. 2023 บน Travelocity
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
1 พ.ค. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, Thank you for taking the time out to write us such a wonderful review! We are glad your recent stay at our hotel was up to the mark! We are happy to know we were able to exceed your expectations regarding a comfortable stay and quality service. Thank you again for recommending us and for your kind words. We look forward to hosting you again! Best Regards,Management Team
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากIndianapolis

โพสต์เมื่อ 19 มี.ค. 2023 บน Expedia
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
1 พ.ค. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, Thank you for taking the time out to write us such a wonderful review! We are glad your recent stay at our hotel was up to the mark! We are happy to know we were able to exceed your expectations regarding a comfortable stay and quality service. Thank you again for recommending us and for your kind words. We look forward to hosting you again! Best Regards,Management Team
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 7 มี.ค. 2023 บน Expedia
Great service on employees at desk. Not so great on breakfast
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 มี.ค. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, We greatly appreciate your comments regarding your recent stay with us. We do strive to ensure all of our guests needs are met providing superior customer service. I will be sure to pass this onto our team. On behalf of the staff and myself, we look forward to your next visit! Best Regards,Management Team
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 5 มี.ค. 2023 บน Expedia
Stairway looked like it had not been cleaned in some time, although the room seemed clean enough.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 มี.ค. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest,Thank you for your candid feedback. We have duly noted down every bit o your comment and work on the given areas to better our hospitality services. Guest reviews are of great value to us, and we really appreciate them. We sincerely hope you will choose to stay with us again, and our hotel staff will ensure your future stays are completely satisfactory. On that note, we look forward to hosting you soon.Sincerely,Management Team
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 4 มี.ค. 2023 บน Expedia
Staff and restaurants near by.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
21 มี.ค. 2023 โดย Management, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, Thank you so much for this kind review! Feedback from our guests encourages us to always aim for greatness. We appreciate the recommendation and look forward to seeing you again soon!Best Regards,Management Team