คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 399 รายการ

4.2 จาก 5
88% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.4 ความสะอาดของห้องพัก
4.2 บริการและพนักงาน
4.3 ความสะดวกสบายของห้อง
4.2 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากLondon

Enjoyable short break

โพสต์เมื่อ 29 ธ.ค. 2017 บน Expedia
We stayed here for one night between Xmas and new year. A nice comfortable hotel with friendly staff very conveniently situated for nearby restaurants, cinema, and shopping centres. We particularly enjoyed spending time in the pool and saunas. Our room was nice, spacious and bright, although our pillows were a bit too squidgy! Was a bit surprised that there is no minisafe in the room. Breakfast was a bit disorganised as we had to wait about 15 mins for a table in the restaurant which seemed to be very short staffed. Quite a limited choice of foods, and no tongs for handling rolls, pastries etc and no plates available on some of the stations. On the whole a nice place to stay, thank you,
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
10 ม.ค. 2018 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Bev. Thank you for taking the time to post your review following your recent stay at Ashford International Hotel. I’m pleased you enjoyed your stay overall and thank you for your kind comments towards the staff. I will ensure my Breakfast team address the issues you have raised. Thank you for bringing these to my attention and I hope they haven’t deterred you from returning in the future. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
3 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 22 ธ.ค. 2017 บน Expedia
This was one of my favourite Hotel as I come there At least 3-4 times a year. I felt that staff usually more Acomindating in the past myself and my Wife would feelI feel very special. I have even been offer a upgrade occasionally I usually stay for 3 -4 hours after my allocation time which I pay £10 an hour it would be nice to get the extra cost taken off every now and then especially as I am a regular.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
10 ม.ค. 2018 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest. Thank you for your review and for your continued loyalty, it is much appreciated. With regards to our late check out charge, I’m confident the Reception team will do their best to facilitate any request for a free late check out, subject to availability. We hope to welcome you back again soon. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากManchester

Nice Hotel - friendly staff - expensive drinks!

โพสต์เมื่อ 19 พ.ย. 2017 บน Expedia
ข้อดี: the staff
ข้อเสีย: reduce the price of your drinks
สถานที่ตั้ง: napp
All the staff were very friendly but the drinks were very expensive!
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
23 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Lorraine. Many thanks for your 5 /5 review and I’m pleased the team were friendly. Rest assured we regularly review our drinks prices to ensure we remain competitive against similar hotels in the area. Thanks again. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากKent

Lovely hotel

โพสต์เมื่อ 14 พ.ย. 2017 บน Expedia
Easily accessible from motorway. Pleasant friendly staff, clean and comfortable rooms. Breakfast included with overnight stay was very nice with plenty of choice.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
22 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Emma. Thank you for taking the time to leave feedback following your stay at Ashford International Hotel. I’m delighted that you found our location convenient and the staff were friendly. We are proud of our reputation as a group of hotels offering excellent service and I’ll be sure to pass your compliments on to the team. Thanks again and kind regards Veronica Kingham, General Manager
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากWorthing

Good

โพสต์เมื่อ 3 พ.ย. 2017 บน Expedia
Room clean and everything as you expected from an hotel of this price tag. Good Spa facilities (swimming pool, sauna and steam). Good breakfast ( with enough variety). Friendly and professional staff.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Jorge. Many thanks for your positive score and feedback following your recent stay at Ashford International Hotel, it is much appreciated. We look forward to being of service to you again in the future. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากKent

Excellent stay

โพสต์เมื่อ 17 ต.ค. 2017 บน Expedia
Very comfortable and well managed hotel. Excellent design. Couldn't want for a better stay. Excellent restaurant (orange sorbet - delicious). Early morning packed take-away breakfast was very helpful. Would certainly stay again.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear John. Thank you for taking the time to leave feedback following your stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and the chefs are delighted to hear you enjoyed the food. We look forward to seeing you again soon. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากAustralia

International hotel

โพสต์เมื่อ 17 ต.ค. 2017 บน Expedia
ข้อดี: There was nothing special about the hotel
The hotel is located outside the town centre and the room was dark and lighting poor.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Bill. Many thanks for recently reviewing our hotel. We are located 1 mile from Ashford town centre which is about 5 minutes in a car. I’m sorry to hear you found the lighting in your room poor. We are also currently in the process of replacing our lighting with brighter LED bulbs. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
4 จาก 5
โดย Helen

โพสต์เมื่อ 9 ต.ค. 2017 บน Hotels
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
13 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Helen. Thank you for your four star rating. I do hope you had an enjoyable stay with us. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
3 จาก 5
โดย Ben

Not terrible but not again

โพสต์เมื่อ 25 ก.ย. 2017 บน Hotels
Poor quality food, reluctant to help staff.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
4 ต.ค. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Ben, thankyou for your review. I was most disappointed to read your comments about your stay, and would very much welcome the opportunity to discuss the matter further with you. If you wish to, please contact me at the property with the date of your stay, so that I can investigate the matter with the team. Thankyou for your feedback. Kind regards Veronica Kingham General Manager
4 จาก 5
โดย Siu Hoi

โพสต์เมื่อ 23 ก.ย. 2017 บน Hotels
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
4 ต.ค. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Siu, thankyou for your four star rating. I do hope you had an enjoyable stay with us. Kind regards Veronica Kingham General Manager