คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 418 รายการ

4.2 จาก 5
85% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.4 ความสะอาดของห้องพัก
4.2 บริการและพนักงาน
4.3 ความสะดวกสบายของห้อง
4.2 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 18 พ.ค. 2018 บน Expedia
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากMargate

โพสต์เมื่อ 15 พ.ค. 2018 บน Expedia
Spent a good weekend at the hotel, despite the room being cold as the heating was not working. Wonderful breakfasts.
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 13 พ.ค. 2018 บน Expedia
OK
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
15 พ.ค. 2018 โดย Team Ashford, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back to the Ashford International Hotel in the near future.
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 13 พ.ค. 2018 บน Expedia
Very nice hotel with an added spa, friendly helpful staff.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
15 พ.ค. 2018 โดย Team Ashford, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Thank you for your review and kind comments about the staff. We look forward to welcoming you back to the Ashford International Hotel in the near future.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 18 เม.ย. 2018 บน Expedia
Excellent hotel with excellent helpful staff. All the facilities are fine.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
27 เม.ย. 2018 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest. Thank you for your review following your recent stay at Ashford International Hotel. I'm pleased the team were helpful and you enjoyed the facilities. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง

lovely hotel with top range spa facilities

โพสต์เมื่อ 13 มี.ค. 2018 บน Expedia
I had a lovely breakfast, the spa experience was beautiful, I booked a massage as well which was very relaxing. will recommend hotel to friends.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
23 มี.ค. 2018 โดย General Manager , ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Ola. Many thanks for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. I'm delighted you enjoyed the spa facilities and your recommendation is much appreciated. We look forward to welcoming you again in the future. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากLondon

Good Hotel

โพสต์เมื่อ 2 มี.ค. 2018 บน Expedia
ข้อดี: Good Room, friendly staff, convenient location for transport routes
ข้อเสีย: Food in Restaurant - needs a bit of a revamp/re-docoration in general areas
สถานที่ตั้ง: Well located for motorway - easy links to Canterbury etc
This is a good hotel, with a nice room, but it is in need of an upgrade in the public areas. Good staff, but a pretty uninspiring restaurant choice & quality of food
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
7 มี.ค. 2018 โดย General Manager , ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Andrew. Thank you for taking the time to post your review following your recent stay with us. I’m pleased that you enjoyed your room and the team were friendly. I will use your comments constructively and address them with the team as they help us maintain and improve our standards and service going forward. Thank you once again. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากLincolonshire

Nice quiet hotel next to motorway access

โพสต์เมื่อ 19 ก.พ. 2018 บน Expedia
Nice clean modern hotel excellent staff in all areas. Evening meal did not live up to expectations menu choice poor and food although served quickly was luke warm on cold plates. Breakfast excellent with a very good choice food hot staff attentive. Over all a very nice stay just improve the evening meal !!!
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
27 ก.พ. 2018 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear David. Thank you very much for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. I'm pleased that you enjoyed your stay overall and I have discussed your comments regarding the evening meal with our Head Chef. I do hope this won't deter you from returning in the future. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากLondon

Nice Hotel

โพสต์เมื่อ 13 ก.พ. 2018 บน Expedia
Convenient location, nice atmosphere, clean, good staff. The food was amazing!
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
15 ก.พ. 2018 โดย General Manager , ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Yonis. Thank you for taking the time to leave feedback following your stay at Ashford International Hotel.The team in the kitchen are delighted you found the food amazing. We look forward to being of service to you again in the near future. Kind regards, Veronica Kingham, General Manager
1 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากkent

Overrated and disappointing

โพสต์เมื่อ 12 ก.พ. 2018 บน Ebookers
It promised so much but the food (evening meal and breakfast) was terrible, service inadequate and facilities were dirty, outdated and generally the hotel is massively overpriced.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
15 ก.พ. 2018 โดย General Manager , ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Paul. Thank you for your feedback and I very much regret that we have deviated from our usual high standard on this occasion. Please accept my apologies and assurance that I have discussed your comments with the relevant departmental managers. Kind regards Veronica Kingham, General Manager