คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 394 รายการ

4.2 จาก 5
87% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.4 ความสะอาดของห้องพัก
4.2 บริการและพนักงาน
4.3 ความสะดวกสบายของห้อง
4.2 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากManchester

Nice Hotel - friendly staff - expensive drinks!

โพสต์เมื่อ 19 พ.ย. 2017 บน Expedia
ข้อดี: the staff
ข้อเสีย: reduce the price of your drinks
สถานที่ตั้ง: napp
All the staff were very friendly but the drinks were very expensive!
4 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากKent

Lovely hotel

โพสต์เมื่อ 14 พ.ย. 2017 บน Expedia
Easily accessible from motorway. Pleasant friendly staff, clean and comfortable rooms. Breakfast included with overnight stay was very nice with plenty of choice.
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากWorthing

Good

โพสต์เมื่อ 3 พ.ย. 2017 บน Expedia
Room clean and everything as you expected from an hotel of this price tag. Good Spa facilities (swimming pool, sauna and steam). Good breakfast ( with enough variety). Friendly and professional staff.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Jorge. Many thanks for your positive score and feedback following your recent stay at Ashford International Hotel, it is much appreciated. We look forward to being of service to you again in the future. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
5 จาก 5
แนะนำ
สำหรับทุกคน
โดยผู้เข้าพักจริง จากKent

Excellent stay

โพสต์เมื่อ 17 ต.ค. 2017 บน Expedia
Very comfortable and well managed hotel. Excellent design. Couldn't want for a better stay. Excellent restaurant (orange sorbet - delicious). Early morning packed take-away breakfast was very helpful. Would certainly stay again.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear John. Thank you for taking the time to leave feedback following your stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to read your positive feedback and the chefs are delighted to hear you enjoyed the food. We look forward to seeing you again soon. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากAustralia

International hotel

โพสต์เมื่อ 17 ต.ค. 2017 บน Expedia
ข้อดี: There was nothing special about the hotel
The hotel is located outside the town centre and the room was dark and lighting poor.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
8 พ.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Bill. Many thanks for recently reviewing our hotel. We are located 1 mile from Ashford town centre which is about 5 minutes in a car. I’m sorry to hear you found the lighting in your room poor. We are also currently in the process of replacing our lighting with brighter LED bulbs. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 1 ก.ย. 2017 บน Expedia
Ok, but got turned away for the breakfast after waiting 40 mins
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
15 ก.ย. 2017 โดย Veronica Kingham, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Guest, thank you for rating your stay. I was sorry to hear about your poor breakfast experience; clearly, this is not the level of customer satisfaction to which we aspire. Please accept our sincere apologies and we greatly appreciate you bringing these matters to our attention. Kind regards Veronica Kingham General Manager
5 จาก 5
โดย Graham

โพสต์เมื่อ 20 ส.ค. 2017 บน Hotels
All the staff was very helpful a very clean hotel I will recommend this hotel
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
5 ก.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Graham, thankyou for your five star rating and recommendation. I am so pleased you had an enjoyable stay. Kind regards Veronica Kingham General Manager
4 จาก 5
โดย Petri

4 tähteä Briteissä = perustason suomalainen ketju

โพสต์เมื่อ 16 ส.ค. 2017 บน Hotels
Brittiläiseen B&B:hen tottuneelle siistiä, mukavaa ja ylellistä. Span allasalue on minivarusteinen: suomisauna ilman löylynheittoa, höyrysauna, jacuzzi, kylmävesisuihkut ja isohko allas. £30 brittipihvistä ei tunnuta saavan hyvää edes 4-tähden ravintolassa.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
5 ก.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Petri, thankyou for your four star rating, and for your kind comments about our Health Club. I do hope you enjoyed your stay. Kind regards Veronica Kingham General Manager
3 จาก 5
โดย Urs

โพสต์เมื่อ 14 ส.ค. 2017 บน Hotels
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
5 ก.ย. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Urs, thankyou for your rating. I do hope you had an enjoyable stay with us. Kind regards Veronica Kingham General Manager
3 จาก 5
โดย Yvonne

โพสต์เมื่อ 8 ส.ค. 2017 บน Hotels
I just needed a confortable bed for one night.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
14 ส.ค. 2017 โดย General Manager, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Yvonne, thankyou for rating your stay with us. We do hope you had an enjoyable visit. Kind regards Veronica Kingham General Manager