คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 98 รายการ

ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
3.9 จาก 5
77% ของผู้เข้าพักแนะนำ
4.1 ความสะอาดของห้องพัก
4.1 บริการและพนักงาน
4.0 ความสะดวกสบายของห้อง
3.9 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
ผู้เขียนรีวิวได้ชำระเงินและเข้าพักจริง เราตรวจสอบแล้ว
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง จากSydney

standard western hotel

โพสต์เมื่อ 4 พ.ค. 2016 บน Expedia
ข้อดี: reasonable cost, convenient location
ข้อเสีย: could be upgraded, cleaned a bit better (though our maid was very good)
สถานที่ตั้ง: not really tourist area, big mall next door, 25 minutes to airport
the hotel was quite basic, we reserved an upgraded room. The room offered the basics and did the job but was a little dated and used. The AC and fridge were noisy. Everything was a bit worn. Good enough for a day or two stop off but had no local charm. Convenient for the mall and then airport.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
7 พ.ค. 2016 โดย Etienne Potgieter, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Paul Thank you for the feedback you provided. I will most definitely ensure that we sort the issue out that you motioned in your post. Please accept my most sincere apologies for any inconvenience caused. Yours Sincerely Etienne Potgieter General Manager
4 จาก 5
โดย ziv

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 20 เม.ย. 2016 บน Hotels
1 จาก 5
โดย Taha จากSouth Africa.

Avoid this place.

โพสต์เมื่อ 17 เม.ย. 2016 บน Hotels
Horrible hotel. Dont recommend it to anyone. Has a bad odor to it and the general design and condition are poor at least. Reception does not have enough checkin cards either. One of the 2 elevators is faulty and the working one was in its own mission. The dishes at the attached restaurant were not very clean, had lipstic on my coffee cup and bunch of dirty dishes that appeared half clean from the dishwasher. The restaurant staff were happy to help. Will be posting to tripadvisor as well.
ความคิดเห็นจาก ฝ่ายบริหารโรงแรม
9 ก.ค. 2016 โดย Etienne Potgieter, ฝ่ายบริหารโรงแรม
Dear Taha I am sorry to hear that you did not enjoy your stay with us and that you experience an odour in the hotel. I have checked and could not find any cause or trace of an odour inside the building. The layout of our rooms are indeed unique and may not be liked by all. I am sorry you found this a problem. Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused as a result of the mentioned problems. Yours Sincerely Etienne Potgieter General Manager
3 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Average stay

โพสต์เมื่อ 10 เม.ย. 2016 บน Hotels
Disappointing that although the bed was made, the sofa bed in the lounge area had not been put away - our attempts to do so were not successful and housekeeping were mowhere around.
4 จาก 5
โดย Mrs H G จากEdinburgh,Scotland

Central Conveniency

โพสต์เมื่อ 30 มี.ค. 2016 บน Hotels
Very convenient stay for what I needed to do. Easy access to all main routes, within walking distance of station for the Gautrain that goes to Johannesburg International Airport. Very friendly staff, always willing to help and smiling while helping you. The only let down for the hotel is the access to the parking area. I found this quite tricky as I were not familiar with the area. Very good Value for money.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

ผู้เดินทางคนนี้ให้ไว้แต่คะแนนเท่านั้น โพสต์เมื่อ 10 ก.พ. 2016 บน Hotels
4 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

Excellent hotel in so many ways ..

โพสต์เมื่อ 31 ม.ค. 2016 บน Expedia
Jennifer on breakfasts very lovely and warm...all staff courteous indeed. Shall certainly use the hotel .when next in Centurion.
5 จาก 5
โดยผู้เข้าพักจริง

โพสต์เมื่อ 19 ม.ค. 2016 บน Hotels
Absolutely enjoyed. Very helpfull and friendly staff.
4 จาก 5
โดย Senyonga จากUpington

โพสต์เมื่อ 11 ม.ค. 2016 บน Hotels
The only hiccup was that the system for generation of room keys was down so security personnel were used to open rooms for visitors
5 จาก 5
โดย Motlogelwa phillemon

Brilliant service

โพสต์เมื่อ 9 ม.ค. 2016 บน Hotels
The staff was extremely pleasant all of them...the one who booked me extremely... The mosquitoes seems resistant to doom and repellent I was more beaten on the second stay than the first... I could not complaint as the staff did what they could