อุปกรณ์กีฬา

รีวิว เมอร์เคียว ปีนังบีช

4 out of 5
เมอร์เคียว ปีนังบีช
505, Jalan Tanjung Bungah, George Town, Penang

รีวิว

7.8

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 195 จาก 701 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 315 จาก 701 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 120 จาก 701 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 40 จาก 701 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 31 จาก 701 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

ADINAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Even the beach isn't so beautiful, but the hotel was very comfortable, The staff was very helpful and nice.

10/10 ดีเลิศ

Mohamed, Male

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก GC วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Mohamed,Thank you for kind rating, we sure hope to see you again soon.Sincerely,Gerard ChanResort Manager

6/10 พอใช้

Leslie Philip, Flinders

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is looking very tired. Vinyl clad couch in our room was split in many places. TV show options were very poor to say the least. Having said that the room staff were very good and the bed was comfy. There is nowhere to sit in a/c comfort when you check out and are waiting to be picked up. There is no booklet explaining the hotel facilities and how to get around the local area in the room. Overall disappointing 😞
เข้าพัก 10 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก GC วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear Leslie,Thank you for your feedback and review. We apologize on the shortfall and we will share this with the team here for further improvements. We do hope to welcome you back soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

8/10 ดี

Elizabeth Veronica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
my second time staying there. very convenient location, friendly staff and rooms are decently clean
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GC วันที่ 5 ก.พ. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for your wonderful feedback and recommendations. We are happy to know that we are your preferred resort when in Penang. See you again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

8/10 ดี

Julie

เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก GC วันที่ 9 ก.พ. 2024
Dear Julie,Thank you for your rating, we sure hope it was a great stay with us and look forward to welcoming you back again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

2/10 แย่มาก

maysa

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room we had was very dirty, crumbs and hair were left everywhere on the floor and we asked them several times to come and clean and one showed the customer service wasn’t the best. We also had ants everywhere from the kitchen to the dining table.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 30 ธ.ค. 2023
Dear Maysa,Thank you for sharing with us your recent experience, we apologize on the shortfall occurred during your stay. We will share your feedback with our team here to ensure that all rooms are checked and cleaned for all of our guests. Rest assured that this is a rare occasion which we apologize.We do hope to see you again soon to have a better experience with us.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

Mohammad Firdauz

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything is perfect .. just that need to improve on email replies. Took quite sometime for the staff to respond till we have to talk to the manager incharge on that day. Ordered room service, food was just okay.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Dear Firdauz,Thank you for sharing your experience with us. We are happy to hear that you had a overall good experience with us and we do apologize for the inconvenience caused to you on the emails. We hope to see you again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

8/10 ดี

Kei keung

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
酒店地点在沙灘旁寧靜,但出入不太方便,早餐食品豐富,泳池很多時間沒有陽光,有的涼,浴室地下濕了有点滑,小心跣倒。
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 24 ธ.ค. 2023
Dear Kei Keung,Thank you for sharing your feedback and we hope you had a memorable experience as well. We have taken note on the points shared with us. Thank you for sharing the photos as well.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

8/10 ดี

SOON LIN, Singapore

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice and clean rooms, some sound of the road is easily heard esp at night. Might need better sound proofing of the windows
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Gerard Chan วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Dear Soon Lin,Thank you for your kind feedback and review. All our windows are double glazed. We have recently did a test on the sound level as well to ensure we offer a good sleep to all of our guests. We do hope this will not deter you from staying with us again.Warm regards,

6/10 พอใช้

SIE IEE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice view
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Sie Iee,Thank you for your rating and for your feedback. We truly appreciate your time taken and we hope to welcome you back again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

Ming-Hsien

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 9 ต.ค. 2023
Dear Ming-Hsien,Thank you for your recent stay with us. We are humbled by your perfect rating, and we do hope to see you again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

2/10 แย่มาก

Waichon

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 30 ส.ค. 2023
Dear Wai Chon,Thank you for your review and we are disappointed to know that you did not have a great stay with us. We would like to know more in detail about your stay to further understand and improve.We look forward to hearing from you soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

2/10 แย่มาก

Dhanieya

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 17 ก.ย. 2023
Dear Dhanieya,Thank you for leaving us your rating. We are disappointed to know that your stay was not great and we do wish to know more about it. We hope to hear from you soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

Leo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff is kind and friendly
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 27 ส.ค. 2023
Dear Leo,We are truly happy to learn that our team was friendly & kind. Thank you for leaving us your recommendations and we hope to welcome you back again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

Lynn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 15 ส.ค. 2023
Dear Lynn,Thank you for the perfect rating and for your recent stay with us. We do hope to see you again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

Enghao

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 31 ส.ค. 2023
Dear Enghao,Thank you for the perfect rating, we sincerely hope that you had a wonderful stay with us. We hope to welcome you back again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

8/10 ดี

Joanna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff were nice and polite. However, cleanliness needs to be improved. There were 2 times they gave dirty pillow especially when we asked for new ones due to lipstick stain and shoe prints found on the old pillows. I guess you do get what you paid for. Would advise families with young children to pay for a better hotel if affordability is a non-issue.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Gerard วันที่ 10 ก.ค. 2023
Dear Joanna,Thank your for your kind rating and feedback. Firstly we apologize for unpleasant experience of the pillows which is not our usual standards. Rest assured that your experience has been shared to the team to ensure this is not recurring to any of our guests.We do hope to welcome you back again and do let us know your future stay with us.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

SAORI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Another review mentioned weak Wi-Fi connectivity, but we had no problems at all and were comfortable. Good staff , service and easy access to many places. It was a nice hotel, not too expensive.
เข้าพัก 12 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Dear Saori,Thank you for your recent stay with us. We are delighted to read about it and we will share your experience with the team here.Warm regards,Gerard ChanResort ManagerWe hope we will be your preferred resort when visiting Penang again.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

Disappointed with Mercure
We were there at noon (check in time 2.00) and the hotel was practically empty yet they refused to check us in. We’ve been staying in hotels since Jan 2023 and most hotels would check us in so long as they had rooms. Guests were jumping into swimming pool fully clothed, looked like some crummy no-star hotel. ☹️
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Dear Valued Guest,We are dissappointed to read about your experience and we apologize on the issues raised. We will surely share your feedback to the team here as part of our continuous efforts in exceeding our guests expectations.We do hope to have you back to experience the changes that has been implemented to ensure all our guests have a memorable experience.We do look forward to hearing from you again. Stay safe.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

Marla

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Mercure is a good quality joel! Lived up to my expectations after visiting others in the chain!
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Dear Marla,We are thrilled to read about your experience with us. Thank you for your recommendations and positive feedback. We will surely share this with the team here.We do hope to see you again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

8/10 ดี

Keith

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก GC วันที่ 23 มิ.ย. 2023
Dear Keith,Thank you for leaving us a great rating. We do hope it was a memorable stay with us.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

Dilek

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Schönes Hotel mit Pool und Strand. Sehr sauber und freundlich. Gutes Frühstück. Auf Auto angewiesen, da Zentrum nicht Fußläufig erreichbar.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Dilek,Thank you for the kind review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 พอใช้

Khaled

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location, stunning ocean views, clean and comfortable rooms. But really disappointed in how some people would think it's ok to smoke inside the hotel. We had to request the staff to get a different room after they couldn't locate whoever was smoking. The smell would carry through the vents on and off. Definitely a big inconvenience with a 1.5 year old. Staff had to be nudged a few times before they could accommodate us. Parking is free but limited, with more free parking available at the underground parking at the plaza next door.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Khaled, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. Apologies for the inconveniences.If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

6/10 พอใช้

Tommy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Slidt hotel
Dét ér ét noget slidt hotel. Morgenmaden var uspiselig. God syrand men pas på brandmændene i vandet
เข้าพัก 8 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Tommy, Thank you for the review of our hotel! Your comments are well noted and we shall look into ways to improvise and hope to see you again very soon.

10/10 ดีเลิศ

Erni

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Alles Bestens.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Erni,Thank you for sharing your experience. We look forward to welcome you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Taina

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Taina,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,IzzaMarcom & Admin

2/10 แย่มาก

Takao

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
清掃が行き届いていない。
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Takao,Thank you for your review of our hotel! Apologies for inconvenience and hope you have a much pleasant stay in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Taina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Taina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

2/10 แย่มาก

Iván

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Their WIFI connection was amazingly useless. Called the front desk and their answer was "it is what it is."
การตอบกลับจาก Izza, Marcom & Admin วันที่ 31 ม.ค. 2023
Dear Ivan,Thank you for your feedback. Apologies for the inconveniences. We have highlighted this with the team to improvise.

10/10 ดีเลิศ

ELAINE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Relaxing with vitaminSea
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก GC วันที่ 7 พ.ย. 2023
Dear Elaine,Thank you for the lovely rating and recommendation. We hope to welcome you back again soon.Warm regards,Gerard ChanResort Manager

10/10 ดีเลิศ

FirdausAb

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were all friendly and helpful. I enjoyed my stay

10/10 ดีเลิศ

FOONG LAIN

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
we booked a suits that comes with big refrigerator, a microwave and utensils. A nice beach-front resort hotel and kids friendly place to stay. ample parking (free) space for driver.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Marcom & Admin วันที่ 28 ก.ย. 2022
Dear Foong Lain,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Penang Beach. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Izza

6/10 พอใช้

Choon Tiong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Off site parking is not free and no proper guide from hotel staff . With this rental rate .. hotel should give free parking .
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

2/10 แย่มาก

Siew li

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bed bugs
There are bed bugs,which cause myself and my Kids bitten by it.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Marcom & Admin วันที่ 28 ก.ย. 2022
Dear Siew Li,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Penang Beach. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies for the inconveniences.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem with the respective department to prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Izza

10/10 ดีเลิศ

Peh

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2022

2/10 แย่มาก

Hulaimat

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lot of defects
The hotel does not provide sun umbrellas. They do not provide complimentary bottled water. The bathroom has a noisy fan that cannot be switched off. Breakfast and dinner have limited choice. No fruit was available. Some construction works ongoing. The beach is tiny and somehow dirty. Not comparable with Batu Ferringhi
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Staycation
1.The hotel didnt accept debit card even is visa master debit card. 2. Receiptionist can be more friendly.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2022

8/10 ดี

SOO HWA

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room cleanliness need to improve as there is dust on the table.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022

6/10 พอใช้

John

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
4 Star??? Maybe in 1983
If you are used to 4 and 5-star resorts, you can probably see the value for the price is lacking. There are competitive resorts nearby offering better value for the price. Google reviews had several negative comments, but the service has improved since then. However, senior management may not supervise the day-to-day running in the hotel and staff at times are stretched. Noon checkout had only one poor employee trying to deal with way too much on the day before we checked out. The line was way too long to be acceptable. Management should ensure their staff are not overburdened as the cleaners were rushed to do their job effectively and certainly did not do a top-class clean even though the COVID cleaning signs stated otherwise. The most significant selling point is the beach out the front with the pool and gym next to the beach. The beach location is their winning ticket but the hotel needs senior managers to be on the ground with the staff and start looking closer at the finer details that are meant for 4-star resorts.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2021

4/10 แย่

Herman

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021

2/10 แย่มาก

Abu Hasan Bin Abu Nasir

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Afiffuddin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Check in process was too slow. Had to wait for almost 2 hours for that and for the room to be ready. The television is not functioning. For a short stay is fine.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

KHAIRUL AZLI

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

yee ming

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Ryei Soh วันที่ 25 เม.ย. 2021
Hi Yee Ming, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ryei Soh Assistant Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Ryei Soh วันที่ 12 เม.ย. 2021
Dear Guest, Thank you for your comments regarding your stay at the Mercure Penang Beach. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback and we hope to see you again soon for another wonderful journey with us. Sincerely, Ryei Soh Assistant Front Office Manager

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Appalling value - staff tried their best but seriously understaffed - bathroom mat stained yellow, toilet and floors dirty when we checked in. Safe broken, towel rack broken, floor boards coming up. Quality equipment in gym but filthy - floor littered, broken sockets, broken water dispenser. Normal drinks menu given at dinner but only Tiger beer and a white wine available - no other drinks on sale in the hotel. Potentially a stunning beach but littered and uncared for with debris everywhere. Breakfast was unbelievably poor and the few items stone cold. Given the current COVID pandemic hygiene and cleanliness shocking. Cut our losses and left.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020