วิวจากที่พัก

รีวิว ซิติน ซีแคร์ ปูดู บายคอมพาสฮอสปิทาลิตี้

3.5 out of 5
ซิติน ซีแคร์ ปูดู บายคอมพาสฮอสปิทาลิตี้
Jalan Pudu Bukit Bintang, 38, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 58 จาก 466 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 147 จาก 466 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 142 จาก 466 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 76 จาก 466 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 43 จาก 466 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

7.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
ห้องพักสกปรก มีแมลงสาบอยู่ในห้องน้ำ พรมมีกลิ่นเหม็น
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

6/10 พอใช้

Eak, Bangkok

โรงแรมใกล้ถนน Jalan Alor
เป็นโรงแรม ที่อยู่ใกล้สถานี Pudu Central และ ถนน Jalan Alor แหล่งรวมอาหารทั้งถนน
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It's quite dirty and unclean.
It's quite dirty and unclean. However the stuff are nice.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Next to main road
Small room but comfortable Bathroom is a bit old and doesn't look clean and water didn't flow well Bed is queen bed, soft and cozy TV has nice movie channels Overall was find

4/10 แย่

COTTON, Bangkok

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องแย่มาก
พักที่นี่สามวันสองคืน (คือต้องบอกก่อนที่เลือกโรงแรมนี้คือ 1ตอนจองบอกรีโนเวทใหม่ 2พร้อมอาหารเช้า ที่ทางเว็บบอกว่า "อาหารเช้าแบบอังกฤษเต็มรูปแบบ") พนักงานต้อนรับดีมากกกกก พอเช็คอินก็ได้คีการ์ดมา ได้ห้องที่ชั้น10 ระหว่างกำลังไปที่ห้องพัก ก็กดลิฟท์ขึ้นไป สภาพลิฟท์ทั้งเล็ก ประตูปิดเสียงดังพร้อมกับสั่น คือตอนนั้นในใจกลัว แต่ก็ผ่านมาได้ถึงชั้น10 ก็เดินไปที่ห้อง ได้ห้องริมสุด เห็นวิว KL Tower ชัดเจนตอนกลางคืนเปิดไฟสวยมากกก (เที่ยงคืนปิดไฟ) แต่สภาพห้องที่เห็นตอนแรกคือเล็ก อับนิดหน่อย แล้วห้องดูเก่าๆโทรมๆ ตรงขอบประตูห้องน้ำคือเหมือนผ่านการซ่อมมาหลายครั้งแล้ว(ลืมถ่ายรูปมา) ในห้องมี น้ำ 2 ขวด แก้วน้ำ 2 ใบ กาต้มน้ำ แชมพู ครีมนวด สบู่ (ไดร์เป่าผมไม่มี) ตู้เซฟ ทีวี มีราวแขวนผ้า+ไม้แขวน เตียงสะอาด ห้องน้ำสะอาด มีน้ำอุ่นให้ วันที่เช็คอินเข้าพัก ฝนตกหนักมากกก ออกไปไหนไม่ได้เลยอยู่ที่ห้อง รอฝนหยุดแล้วค่อยออก พอตกดึกกลับเข้ามา พรมตรงข้างหน้าต่างเปียก แบบเหยียบลงไปมีน้ำซึมออกมา แต่ไม่ได้แจ้งพนักงานขอเปลี่ยนห้องหรือเรียกมาทำความสะอาดแต่อย่างใด เพราะ 1เราแค่เอาไว้นอนกับอาบน้ำเลยไม่เป็นไร 2พื้นที่ตรงนั้นมันแคบมาก ไม่สามารถเดินได้ ถ้าเดินได้คือต้องเอียงตัวเดิน เลยไม่ได้อะไรกับตรงนั้น เช้าวันต่อมาลงมาทานอาหารเช้าที่ชั้น1 ต้องบอกก่อนเลยว่า ไม่แน่ใจว่าลงมาสายรึเปล่า ช่วงเวลาที่ลงมาคือ 8:30-9:00 ตอนจองมีบอกว่า อาหารเช้าแบบอังกฤษเต็มรูปแบบ แต่เท่าที่เดินดู มีออมเล็ท แฮม(มันคือเบโลน่าอะ- -) มีกับข้าวพื้นเมืองสองอย่าง ข้าวต้มเปล่าๆ แล้วก็มีสลัดหรือผลไม้ไม่แน่ใจ ขนมปัง(ไม่มีเครื่องปิ้งขนมปัง) เนย แยมสัปปะรด แยมสตอเบอรี่ น้ำมีน้ำเปล่าไม่เย็น น้ำแอปเปิ้ล(เดา) กาแฟ ซอสพริก ประมาณนี้
ไม่คิดว่าห้องจะเล็กขนาดนี้
แอร์ไม่ค่อยเย็น แต่วันที่ไปฝนตกพอดี เลยไม่ร้อนมาก
วันแรกที่เช็คอิน ฝนตกหนักมากกก ปรากฏว่าน้ำซึมเข้ามาในห้องตรงหน้าต่าง ถามว่ารู้ได้ยังไง พรมที่พื้นแบบเหยียบแล้วมีน้ำซึมออกมาเลย

6/10 พอใช้

Praew_za, Bkk

Near Pudu Sentral, 10 Mins to China Town
My room No.708 was a good view room, can see KL Tower from window.

8/10 ดี

KK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
สะดวก
ห้องแคบไปหน่อยค่ะ ห้องสะอาด แต่ไม่เก็บเสียง ได้ยินเสียงคุยกานจากห้องข้างๆ

6/10 พอใช้

Mrs. Jade, Bangkok Thailand

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel near main road
Reception stand by only one but she really helpful and happy to handle perfect service but internet not so good over all of room was clean are staff is good service. Breakfast not so nice egg should be steir fire egg better same as around the wold to do location is so good near main road and interchange of bus terminal go to Airport and much more convenience for take public bus. Everything is so good bur Breakfast should be improve possible same as hotel around the world costly is budget hotel you can compare with Citin Pratunam Bangkok Thailand as soon as possible you can. Thank you so much for reception in the afternoon time she the lady face look like indian she very good service and try to helpful with me. Mrs. Aris
Nice trip in KL

8/10 ดี

Yutthana, ฺBangkok

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ที่พักใจกลางเมือง เดินทางสะดวก
การเช็คอินช้ามาก นอกนั้นทุกอย่าง OK

4/10 แย่

Mike

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The price is cheap, however, from the internet photos, the pictures looks really clean and the building around it looks clean, BUT, when you actually arrive, the area is getto and worn down, and everything is old, looks like from the 1960's hotel, 50 years old. Carpet dirty, used, old, elevator old, rooms old worn out, It looks like it was from the 1960's hotel. The staff is helpful, but everything is old.
เข้าพัก 10 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

HARIANAND

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

8/10 ดี

CF, US

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Located in good neighborhood, nice staff, comfortable bed, clean room. The things I dont like were I dont see nearby restaurants, further walking to trains/ buses, small room.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Location is good
เข้าพัก 28 คืน, มกราคม 2020

8/10 ดี

eslam ali badie sadie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place
Nice place for staying. well connected with metro.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019

8/10 ดี

Anonymous, Johor

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall is good. Value for money if you got budget
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Devan N วันที่ 24 ธ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thanking you for your feedback and appreciate you staying with us. Hospitably yours, Devan N Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I stayed in a refurbished room. Was very good . Rooms is small but its great for 2 and rooms are clean. Staffs are very good they are very friendly. Mr Yogen was a nice person, gave lots of information about kl and food stuffs and travel advice informed us that hotel is on-going some refurbishment. Very recommended for their outstanding hospitality.
เข้าพัก 15 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Deva N วันที่ 24 ธ.ค. 2019
Dear Valued Guest, Thanking you for your feedback and I am very happy to hear you had a good stay and the services rendered to you by my colleagues. Hope you willremember us on your next visit to Kuala Lumpur. Best regards Devan N Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019

6/10 พอใช้

Nur, Sarawak

เดินทางกับครอบครัว
Air lambat trun dekat singki,macam sumbat..peti ais x sejuk..
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2019
การตอบกลับจาก Devan N วันที่ 24 ธ.ค. 2019
Dear Nur, Thank you for your feedback and we take note of your experience during your stay. The water pressure was being affected due to the repairs that's taking place and as for the fridge in your room that found not cold was due to the temperature setting that was fiddle with. However we could have had this rectified if you had alerted us immediately as sometimes the temperature could have been accidently fiddled. Best regards, Devan N Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Seems to be very small old property but well kept and well maintained. Friendly staffs and great place. Not much to complaint as its value for what you pay. I saw some light refurbishment going on i hope they will make the hotel better.
เข้าพัก 16 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good hotel. Rooms are small but clean and comfortable. Housekeeing staffs are great assistance. Songkar was very helpfull guy. Cozy musics at lobby. Breakfast was ok we enjoyed the sandwiches only.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good nice very clean and great hospitality.
เข้าพัก 28 คืน, ตุลาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2019

2/10 แย่มาก

Yasmin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad Service
Bad service. No refund for hotel for unfulfilled stay due to flight delay caused by technical fault.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The photos were different from the actual room, in description it said city view plus the window was also different from the photo. There was no view because of the blockage of the other building in the front, it would be better if true details were provided. Overall, the service was good and clean room.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yogendran วันที่ 8 ต.ค. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

Good location. Close to Chinatown and masjid Jamek station.
เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yogendran วันที่ 8 ต.ค. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
You get what you pay for.
The non smoking room is unfortunately on the smoking floor area, you could smell it as soon as you open the door. The connecting door was not doubled, we could hear everything from our neighbors. The walls and ceiling have stains and need painting so bad. The staff was nice. Breakfast was terrible. The carpet was old and dirty. The towel and tissue holders were rusty.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yogendran วันที่ 8 ต.ค. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you for letting us know know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. I apologize on behalf of everyone at Citin Seacare Hotel Kuala Lumpur. Please know that your situation was an exception. As you can see on other reviews, we are known for taking ownership and caring deeply about our customers. We can’t fix the past but you have my personal commitment to improve the way our staff serves every customer. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yogendran วันที่ 8 ต.ค. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
에어컨이 중앙 난방식인데 약간 춥다. 그리고 콘센트가 안되는 콘센트가 있어서 아쉬웠다. 그 이외는 다좋았다. 특히 위치는 관광지 어디든 걸어갈 수 만큼 좋은 곳에 있다.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yogendran วันที่ 8 ต.ค. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Yogendran วันที่ 8 ต.ค. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your ratings regarding your stay at the Citin Seacare Hotel by Compass Hospitality. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Executive Housekeeper.

8/10 ดี

Bertus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice Hotel
The hotel was more than decent for the price. We were accidentally placed in two twin rooms on a lower floor, and they didn’t look very nice. After the correction, we were given our double rooms on the top floor and they were much much nicer. Overall, I’d recommend the hotel as the staff were helpful (though a little slow at check-in), the area was not too far from most centrally locates attractions, and the rooms were nice.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Quite disappointing and overpriced for what we got
We felt that the description and picture of the hotel did not match the actual conditions. The room felt very tired and outdated. Our shower head was very loose and would fall over whilst in use. Our window would not close - and after telling the reception who tried to fix it, there was still a gap. This was an issue as the hotel is right next to a main road and some bugs bit us during the night. Although not of huge detriment to our stay, the walls had markings and the carpets were a bit dirty. The security guards at the front were very friendly and helpful. The location of the hotel was great for exploring the city. Overall, just a bit let down by the description of the hotel.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2019

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
飛行機の到着時刻が早朝で、連絡もしないで朝6時に伺いましたが部屋が空いていた為チェックインさせてくれました。ドライヤーは貸出で、部屋まで持ってきてくれました。アメニティは小さい石鹸とすごい色をしたシャンプーで、ほぼないと思ったほうがいいです。エアコンの風向きは調節できません。リモコンがないためわざわざ立ちあがって壁に備え付けられているスイッチの所まで行かなくてはなりません。音も結構大きく、耳栓をしても聞こえます。 バスルームを開けた瞬間小さいヤモリがいました。窓が小さく空いていたのでそこから入ってきたんだと思います。2泊しましたが、見たのはその一回だけです。 シーツは清潔でした。毎日変えてくれるようです。 デポジットはチェックイン時に100RM(一泊50)、税金20RM(一泊10)取られました。チェックアウト時、朝食もサービスも利用しませんでしたがデポジットは50RMしか返ってきませんでした。なんの説明もなく、はいって感じで渡され、めんどくさかったので説明を求めませんでしたが、アーリーチェックインの分かなって思ってます。でも、チェックインの時に全部でいくらですかって聞いたとき、アーリーチェックインの料金の話は出てこなかったんですが。 立地はいいと思います。雨が降っても駅までほぼ濡れずに行けますし、コンビニもすぐ、チャイナタウンが徒歩10分ぐらいの所にありました。 1人旅で、ゲストハウスなどが苦手な方で寝るだけでいいなら全然いいと思います。
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019

8/10 ดี

Naoya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
コスパは良い
フロントスタッフはとても親切です。 最寄りの電車の駅から徒歩1分、中華街やセントラルマーケットも徒歩圏内で便利です。 部屋の中は公式HPのイメージ写真よりやや老朽化している印象。 KFC、コンビニも1分圏内にあります。 アメニティ ドライヤーなし(フロントで借りる事は可能) 歯ブラシあり 冷蔵庫あり バスタオル人数分 と必要最低限です。 エアコンはありますが、あまり強くありません。
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2019

4/10 แย่

sveinung

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
服務優質,耐心的溝通
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Below Average
Friendly staff, nice T.V, nice location nears the LRT and short distance walk to Chinatown and night food market; however, the room was outdated, the picture looks better than the actually room, lack of cleanliness as there was dust on the counter by the fridge, the bed was double not Queen size, shower and sink pressures were not good, toilet paper was thin, hand soap provided was small, air condition was not powerful and the lift was small.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2019

2/10 แย่มาก

Mohamed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice n i m looking forward to stay again
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
喫煙ホテルと 書いて いますが 全面禁煙 です
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2019

4/10 แย่

Napas

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The location is great but room very dirty. NEVER VACUMM THE CARPET. room was small & smell.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2019

6/10 พอใช้

Angel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
air condition not cold at all... room very dusty.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019

8/10 ดี

Johannes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good stay for one night
Stayed for one night because we arrived late at night by flight to KL. Decent rooms, service and not too far off from busstations and a food market. All in all a decent stay without any problems. Nothing fancy, but not worn down and shabby.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room was a bit small. The photos shown on the website couldn’t be trusted. When I opened my luggage in the room, I nearly couldn’t walk . And there were some insects in the room. But comfortable at all if you only need a place to stay.
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018

4/10 แย่

SEUNGMI, seoul

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
대박무지막한 카운터 남성노인분
호텔스닷컴예약바우쳐 보여줘도 본인명단에없다며 난모른다고 돈만내라고 윽박지름 30분실랑이끝에 지금명단에보인다며 그리고 조식포함분명바우처에 있는데 아침같은거없다며 한마디로짜름 그때 체크인카운터에있던 나이든 남성분장애있으셨는데 그분이이상했었던듯 다음날다른분들은 않그러심 낮선곳에 첨 공항서 택시타고 온호텔서 적잖게 많이놀랄정도로 아주 고지식한 노인남성 너무 어의없고 카운터에서어텋게일을할수있지 할정도로 무지막함
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2018

6/10 พอใช้

fizal, KL

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Kali ke4 checkin di sini,kesemuanya baik cuma masalah lipas yang terlalu banyak di bilik 401,403 dan 1005. sehingga kan saya terpaksa turun ke recep untuk mengambil aerosol dan tidur dengan lipas yang sudah mati. apabila beritahu pada kakitangan, hanya perkataan maaf sahaja. Sekurangnya sebagai kakitangan apabila pelanggan sudah mengadu begitu, seeloknya ditukarkan ke bilik yang lain, yang lebih selesa. Semoga dapat ditambah baikpulihkan setiap bilik.terima kasih
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018