ลานระเบียง/นอกชาน

รีวิว โรงแรมเบลก นิวออร์ลีนส์, คอลเล็กชันลายเซ็นเจอร์ของ BW

3.5 out of 5

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 359 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 278 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 175 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 109 จาก 1005 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 84 จาก 1005 รีวิว" "

7.6/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Daron, Waunakee

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good location walking distance to WW II museum and French Quarter. High rise is near Lafayette Square. Cafe next door is great
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 เม.ย. 2024
Daron, thank you for choosing the Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection for your stay. We're happy to hear that our location was convenient for your visit to nearby landmarks, and that the proximity to the café added value to your experience. We hope to welcome you back on your next trip to New Orleans.

6/10 พอใช้

Blanca m

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La ubicacion es excelente. Al llegar tarde en la joche no estaba el personal en el counter, al hacer salir tampoco. Ambas ocasiones estaba encerrado en un cuarto de empleados asumimos que durmiendo.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Blanca m, gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia. Nos complace que haya disfrutado de la ubicación privilegiada de nuestro hotel. Lamentamos escuchar que tuvo inconvenientes con la disponibilidad de nuestro equipo al llegar y al salir. Valoramos su feedback y haremos todo lo posible para mejorar en este aspecto. Apreciamos su paciencia y comprensión.

6/10 พอใช้

Cole

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bathroom was not very clean when I got there. Asked for them to send up tissues and other toiletries that normally come with the room. They did after my 3rd request. Had to iron a white button down and the blue ironing bored turned my shirt blue. (was comped for the dry cleaning). Would not stay here by choice.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Cole, it's regrettable to hear about your experience, particularly issues with cleanliness and amenities provision. We sincerely apologize for any inconvenience caused. Your mention about an item being discolored during ironing is a rare occurrence and we're relieved the cost for cleaning was taken care of. Your feedback will help inspire improvements. We hope for an opportunity to show you our improved services in the future.

10/10 ดีเลิศ

Armen, Wheeling

เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thank you for this excellent rating, Armen!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.

8/10 ดี

Debbie

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very convenient
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Debbie, it's fantastic to hear that you found the location of Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection particularly convenient. Our positioning benefits our guests in many ways and we're delighted to see it added value to your stay. We hope to see you again soon.

6/10 พอใช้

Viviene

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Room was not clean. Missing shampoo and soap in bathroom.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 เม.ย. 2024
Viviene, it's regrettable to hear about your encounter with the room upkeep and missing bathroom amenities. Please be assured that this is uncommon as we prioritize cleanliness and the comfort of our guests. Nevertheless, your feedback is crucial to us, and it will be used to rectify any oversights. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

8/10 ดี

Appollonia

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 เม.ย. 2024
Appollonia, thank you for staying at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection and leaving a rating on Expedia. We're glad to hear that you had a positive overall experience and we hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Nichole

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel not far from anything.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 เม.ย. 2024
Nichole, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. We're pleased our convenient location made exploring the city easier. We hope to see you again in the near future!

10/10 ดีเลิศ

Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good location, friendly staff, great cafe
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 เม.ย. 2024
Kevin, thank you for your kind words about Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. We're delighted you enjoyed our prime location and our fantastic team members' service. It's great to hear our café met your expectations. We truly look forward to your next visit.

6/10 พอใช้

Christopher

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay was very comfortable and check in was quick and easy, even with our bicycles. Only complaint is an unexpected “site fee” of $11 and the incidental deposit of $100. The latter will presumably be returned in a few days, but these dampened my enthusiasm of a very well-kept and efficient operation.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 เม.ย. 2024
Christopher, we appreciate your feedback. It's good to hear your check-in process was efficient and that you found your stay comfortable. We understand that financial details can occasionally be a surprising element of a trip, and we strive to be as transparent as possible regarding any additional fees. Please know that these are standard among most establishments and clearly stated at the time of booking. We're glad you found our operation to be well-maintained and effective and we hope to have the opportunity to exceed your expectations during your next visit.

8/10 ดี

Latoya

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really enjoyed myself me and my best friend stayed there for our trip.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 2 เม.ย. 2024
Latoya, thank you for choosing the Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection for your recent trip. We're thrilled you and your best friend enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming both of you again for another memorable trip.

6/10 พอใช้

Julia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The staff were very nice and helpful! The property needs maintenance and cleaning services. The mattress old and I couldn’t fall asleep because I was uncomfortable.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 มี.ค. 2024
Julia, it's heartening to hear that our team members showed real warmth and assistance during your stay. However, we acknowledge your comments about the upkeep of property and comfort level of the bedding. We continually strive to improve our guest experience, and your feedback helps in this endeavor. Thank you and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

6/10 พอใช้

Dwight

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 มี.ค. 2024
Dwight, it seems your experience was quite balanced during your recent stay. We'd appreciate more specific feedback to help us understand where we could have enhanced your time with us better. Thank you for choosing our hotel for your stay in New Orleans. We hope to have the opportunity to better your experience in the future.

6/10 พอใช้

Arwyn

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The carpet in the room was grubby, and it was clear that they hadn't actually checked the linens in a while. There was what looked like ketchup (I hope it was ketchup) on the bed skirt, and when I looked under the bed topper it looked like there was more ketchup stain on the blanket, too. There was no fan in the bathroom, so the room got a bit dank, but it wasn't bad. The first morning I showered and the water temperature was fine, but the next day the warm water cut out after about 5 minutes and didn't come back while I was showering. The room lock was glitchy, and would sometimes work, and sometimes not. Even after I asked them to remagnetize the key, and then got a different key, it still didn't work well, and sometimes I would have to swipe 15-20 times before it would unlock. For $200 /night, I expected more. The location was good, and the bed was comfortable. It was convenient to the convention center and the French quarter. Given the condition of the hotel room and the price, I would not choose to stay here again.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 มี.ค. 2024
Arwyn, it's unfortunate to hear about the issues you faced, notably related to cleanliness, bathroom amenities, and glitches with your room lock. Our aim is to provide comfortable and clean rooms for every guest, so we're disheartened to see we fell short during your visit. Our maintenance team has been advised of your comments to improve their service delivery. On a positive note, we're pleased to know you found our location beneficial and the bed comfortable for your stay. Your feedback is crucial for us to enhance future guest experiences, so we're grateful for the time you took to share your thought. We hope you might reconsider and offer us another chance to serve you better in the future.

8/10 ดี

Vincent

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was great, parking was an issue if you don’t use the valet parking the hotel offers.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 มี.ค. 2024
Vincent, it's wonderful to hear you found our team members at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection, to be commendable. We apologize if the parking situation wasn't as smooth as we would like. There is the convenient option of using valet parking, however, we understand our guests have different preferences. We appreciate you freely expressing your thoughts and we are consistently looking into ways to improve our services, parking included. We are thankful for your feedback and hope to welcome you back in the future.

6/10 พอใช้

NITISH

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s location is very convenient
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 มี.ค. 2024
Nitish, it's great to hear you appreciated the convenient location of the hotel. Thank you for your feedback, and we hope to serve you again in the future.

10/10 ดีเลิศ

Marche

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thanks for the perfect rating, Marche!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!

10/10 ดีเลิศ

Miguel, NYC

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 มี.ค. 2024
Thank you for sharing your perfect rating with us, Miguel!It's wonderful to see how much you appreciated your time at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection! We want everyone to feel right at home at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. Being able to create a feeling of home is exactly what we aim to do!We look forward to sharing another amazing experience with you soon!

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 มี.ค. 2024
Christopher, thank you for your perfect rating. It's wonderful to hear that your stay at the Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection was remarkable. We trust we'll have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

Jacquise

Overall hotel was great.. parking was the main issue and having access to that apartment
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 มี.ค. 2024
Jacquise, it's great to hear that you found Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection to be excellent overall. We are sorry to hear about any inconvenience experienced with the parking and accessibility. Our team is continuously working on improving these aspects, so please feel free to share more details. We hope to welcome you back in the future for an even better experience.

10/10 ดีเลิศ

Christina Marie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 ก.พ. 2024
Christina, thank you for taking the time to share your experience at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. Your review is greatly appreciated and, we're thrilled you chose to stay with us. We're eager to welcome you back in the future.

4/10 แย่

Jackeline

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is very well located to Canal and Bourbon Street, My hotel room temperature was not so comfortable, pillows small and hard and smell was not so clean,
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 ก.พ. 2024
Jackeline, it's unfortunate to understand that your stay didn't meet your expectations. We value your feedback regarding the atmosphere in your room, the condition of the bedding, and the overall cleanliness. These insights help us in refining our services and ensuring necessary modifications. Rest assured that our team members are committed to making improvements based on guest experiences. We hope for an opportunity to deliver a better experience in the future.

6/10 พอใช้

Branndon

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property is dated and there were a lot of things that seemed broken or excessively worn. The restaurant was delicious and the location was great for walking around to the majority of the major sites.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 ก.พ. 2024
Branndon, we appreciate your balanced perspectives. It's unfortunate that some aspects of your stay didn't completely meet your expectations, as we strive to maintain a comfortable and charming environment for our guests. However, it's pleasing to hear that you enjoyed our on-site dining options and found our location to be convenient for exploring the local attractions. We will ensure your feedback is shared with the necessary departments as we continuously work on property enhancements. Thank you for staying with us, and we hope you'll consider returning and allowing us another opportunity to impress you.

10/10 ดีเลิศ

Junyao

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place to stay!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 ก.พ. 2024
Junyao, your encouraging words about the Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection have really brightened our day. It gives us immense pleasure knowing that you've had an outstanding stay with us. We can't wait to provide you with another exceptional experience during your next visit.

2/10 แย่มาก

Sara

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is very dated and smelled of mildew. Smoking was being permitted in the lobby (cigars) and our whole floor smelt of cigarette smoke. Elevators are slow. Stairs will not let you out on the bottom floor and other set of stairs is filled with chairs and junk. Not safe in case of fire.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 ก.พ. 2024
Sara, we recognize your concerns regarding the condition of our premises and any potential breaches to safety. We ensure you that the quality and safety of our guests are of utmost importance. We sincerely regret any unpleasant odors that you noticed and will address it with the appropriate teams. While we hesitate to use the term dated, we acknowledge that some patrons may appreciate more modern elements. As for the smoke in certain areas, our hotel usually enforces strict non-smoking policies and we will further investigate this matter. Regardless, please know that we do have rigorous safety procedures in place for emergency situations. We value your perspectives and encourage you to consider us for a more satisfactory experience in the future.

6/10 พอใช้

Chevi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nothing
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 ก.พ. 2024
Chevi, it seems like your recent stay didn't meet your expectations. We're dedicated to ensuring a comfortable and enjoyable experience for each guest and regret if this wasn't the case for you. If you have specific feedback or suggestions, we would appreciate hearing more about your stay. Your feedback is valuable in making continuous improvements.

4/10 แย่

terry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Truly disappointed in a property I previously enjoyed. I won’t be staying there again.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 ก.พ. 2024
Terry, it's distressing to read of your recent experience, especially given your past enjoyment of our property. Our goal is always to provide a superb stay and it's clear we missed the mark this time. Rest assured, your feedback will definitely be discussed among our team members to ensure improvements are made. We hope to regain your confidence and serve you better in the future.

8/10 ดี

Felicia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk staff was helpful and friendly. It suited our needs for Mardi Gras.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 16 ก.พ. 2024
Felicia, it's delightful to know that our team members at the front desk were able to provide assistance and enhance your stay at the Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection during your Mardi Gras celebrations. We appreciate your review and hope to see you again in the future.

6/10 พอใช้

Shannon R.

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Staying on the Blake was a mixed bag. Check-in was very easy and the staff very pleasant. The location was central and convenient. However, the facilities are dated. The refrigerator door in one of the rooms did not work, the shower was missing a handle and when housekeeping tidied the rooms, no new towels were left. The elevator situation is also lacking. There were just so many people using them that it took forever to get up and down from the higher level floors.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ก.พ. 2024
Shannon, we appreciate you sharing your experiences with us. It's encouraging to hear that you found the check-in process smooth and our team members amiable. Location convenience is something we are proud to offer as well. Your feedback regarding the dated facilities, absent towels, and the elevator demands is valuable to us. We are devoted to improving our services and your comments help us facilitate those improvements for future visits. Please allow us another chance to impress you on your next trip to New Orleans.

6/10 พอใช้

Kaitlyn

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 ก.พ. 2024
We appreciate the feedback, Kaitlyn.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

2/10 แย่มาก

Troy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A/C didn’t work and they did nothing. TV didn’t work and after 5 request still No tech
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 ก.พ. 2024
Troy, it appears you encountered some challenges with the room amenities during your stay, including the A/C and TV. Your discomfort is genuinely regrettable and we are sorry for any inconvenience you may have experienced. Please know that we aim to rectify these types of situations as swiftly as possible. Rest assured we're reviewing, reinforcing, and taking your feedback very seriously in our commitment to continuous improvement.

4/10 แย่

Stephane

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room smells bad
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 6 ก.พ. 2024
Stephane, it's unfortunate to hear about your recent experience. We aim to provide fresh, clean surroundings for all of our guests and deeply regret that this was not your impression. Please rest assured that your feedback will be addressed immediately with our housekeeping team. We hope that we have another opportunity to provide you with an improved stay in the future.

8/10 ดี

TaeJon

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I didn’t like how the sheets weren’t clean. I found hair and dirt on them. I had requested for clean ones.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 ม.ค. 2024
TaeJon, we value your feedback and we're disappointed to hear about your issue with the bedding. Ensuring cleanliness in all our rooms is a priority and we apologize if this was not the case during your stay. Please know this is not our standard and we will certainly address your concern with our colleagues. We hope for a chance to make this right on your next visit.

2/10 แย่มาก

Rachel

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 มี.ค. 2024
We appreciate the feedback, Rachel.It's unfortunate you had such challenges during your time with us. We regret that we couldn't provide you with a perfect experience. We do hope you give us another opportunity to demonstrate the high standard of service we're accustomed to providing.

10/10 ดีเลิศ

xiaojia

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 ม.ค. 2024
Xiaojia, it's fantastic to know you had a 5-star experience at the Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. We thank you for choosing our hotel and for sharing your rating with us. Our team looks forward to hosting you again soon. Safe travels!

6/10 พอใช้

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
False advertising
Falsely advertised parking availabile, not without paying over $50 per day. Stayed 4 days and never had a single washcloth, No dresser to put clothes in, had to live out of a suitcase. Said there were laundry facilities, nope. Had to go to a laundromat. The only good thing was the desk people were great.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 ม.ค. 2024
Karen, it's regrettable to learn that your stay didn't meet your expectations. We apologize for any misunderstanding with the parking fees and in-room amenities. Our aim is to provide all necessities for your comfort, and we're sorry this wasn't the case. The high praise for our front desk colleagues is appreciated and rest assured we will share this with them. We hope to have a chance to enhance your experience if you choose to stay with us again in the future.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Heat/Power Issues
We checked in on a Friday and found out that the heat in our room wasn’t working. We notified the front desk and they ended up bringing three space heaters to the room. We couldn’t move any night because they were full. On that Saturday, we were out for majority of the day and I had been in contact with the hotel staff regarding the issue. We got back to the room, plugged in two of the heaters which then tripped the power in our room twice. We were told to use 1 heater instead of two. Upon checkout, the very nice gentleman asked about our stay which we gave him the rundown of everything that went on. He apologized but was rudely interrupted by “Taylor”, who happened to be the individual that I was talking to via text yesterday regarding our stay. Her response was “why didn’t you guys move?” First of all, we weren’t there when we had texted earlier that day and secondly once I told her about the power issue, she never responded. She wanted to make sure that she let it be known that she did everything to make us comfortable but unfortunately, that didn’t happen. She was very rude! The hotel is in a great location but I probably will never book there again.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 ม.ค. 2024
Greetings, it's unfortunate to learn about the difficulties experienced during your stay, especially the heating issue and perceived lack of prompt solutions. We believe every guest deserves a comfortable environment and assured communication. We sincerely regret that you felt unheard and misunderstood, specifically with your late encounters. We're committed to providing positive experiences, and we'll reassess our procedures to ensure better future experiences. We hope for another chance to serve you, striving to surpass your expectations.

8/10 ดี

Anthony

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 12 ม.ค. 2024
Thank you for the great rating, Anthony!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. We'd like to share an even better experience with you soon.

6/10 พอใช้

Rebecca

เดินทางเป็นกลุ่ม
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 ม.ค. 2024
Rebecca, we notice your rating and truly value your input. While it delight us to learn that your stay reached a middle ground of satisfaction, we are hopeful to exceed your expectations during your next stay. We believe that each visit to a our hotel should be enchanting. Thank you for sharing your thoughts.

8/10 ดี

Tabetha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
An average stay
The stay overall was average. Our heat wasn’t working the entire stay. I called down to the front desk but was told to give it time. The hot water pressure was very weak and the maintenance personnel had to try to fix it. It wasn’t much an improvement. The QR code displayed in the room would not work.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 ม.ค. 2024
Tabetha, thank you for your feedback. We are glad to hear your overall experience was satisfactory, but regret to learn about certain issues that affected your comfort. We do recall addressing constraints with your room amenities and apologize if they were not fully resolved. Our team members strive to deliver optimal guest service and we’re sorry if this wasn't achieved during your stay. We'd be thankful if you consider us again. We promise to make your next visit a joyful one.

8/10 ดี

Baudouin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
L'hôtel est très bien situé dans le Central Business Disctrict et à 10min à pieds de l'entrée du quartier francais. Il mériterait une petite rénovation / réparation de certains équipements pour vraiment rendre l'expérience parfaite.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ม.ค. 2024
Baudouin, nous apprécions vos commentaires sur l'emplacement du Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection et sa proximité avec le quartier animé voisin. Nous prenons également note de vos observations sur les zones qui pourraient nécessiter des rafraîchissements ou des correctifs pour améliorer l'expérience de séjour. Vos suggestions ont été bien reçues et nous espérons améliorer votre expérience la prochaine fois.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 ม.ค. 2024
We're delighted to see the perfect score! Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection, greatly appreciates your feedback. We trust you had a memorable stay and we look forward to welcoming you back soon.

2/10 แย่มาก

Arthur, Phoenix

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really poor experience. Shower did not work. Water would shut off in the middle of my shower. Staff did not know how to fix.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ม.ค. 2024
Arthur, we're sorry to hear about the issues you had with your shower and the difficulties in resolving them. Our aim is to always provide a smooth and comfortable stay. We understand where we fell short and are already taking steps toward improvement. Your feedback is valuable and will be utilized to offer a better experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Camelia

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Très bon séjour au Blake hôtel
Le Blake hôtel a été notre maison à la Nouvelle Orléans. Nous partions en balade la journée et revenions nous reposer pour repartir en soirée à Bourbon street. Le restaurant de l’hôtel offre de bons petits déjeuners et Deroy notre serveur a toujours été aux petits soins. C’est vraiment hôtel bien placé entre le quartier des affaires et le quartier français, au calme. Nous sommes très heureux de notre séjour dans cet hôtel.
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 ม.ค. 2024
Camelia, c'est fantastique d'entendre que le Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection vous a semblé comme chez vous pendant votre séjour à la Nouvelle-Orléans. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre emplacement idéalement situé entre le quartier des affaires et le quartier français, offrant une sérénité au milieu de l'agitation de la ville. Il est également réconfortant de savoir que notre membre de l'équipe, Deroy, a ajouté de la valeur à votre séjour avec un service attentionné. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur pour des expériences encore plus mémorables.

10/10 ดีเลิศ

Celine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I think this is most probably the best customer service hotel I have ever stayed at. Keep up the good work the lobby is absolutely stunning. The attached restaurant has delicious meal options.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 ม.ค. 2024
Celine, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. Our team members strive to offer outstanding service and we're delighted that it left an impression on you. We're glad you found our lobby design captivating and appreciated the exquisite meals at our attached restaurant. Do plan a return visit - it would be our pleasure to serve you again.

8/10 ดี

Jaclyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Hotel!
Great hotel, great service, nice area, comfortable bed but parking and an extra service fee was a little steep! $62 extra dollars!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Jaclyn, thank you for your positive feedback regarding your stay at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection. It's heartening to hear you valued our comfortable beds and excellent service. Your note about the additional costs is appreciated; we strive for full transparency regarding any additional fees. Your insights aid us in refining our guest experience, and we look forward to seeing you on your next visit.

6/10 พอใช้

Mary

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Mary, it seems there were elements of your stay at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection that didn't fully meet your expectations. It would be valuable to learn more about how we could have enhanced your experience. Should you ever choose to return, we commit to providing a stay that you find more enjoyable.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good affordable hotel to stay in New Orleans close
Laundry facility was not available
เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 ธ.ค. 2023
We understand that the unavailability of the laundry facility during your stay may have been inconvenient. At the Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection, we strive to ensure that our amenities are running smoothly for all of our guests. Your feedback is appreciated and will be taken into account as we look for ways to improve for the future. Thank you for your understanding.

10/10 ดีเลิศ

Jayden

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Jayden, thank you for your perfect rating! It's fantastic to know that your experience at Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection was great. Your satisfaction is our utmost reward and we hope to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good for the price.
Comfortable stay for the price.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 17 ธ.ค. 2023
Thank you for sharing!At Blake Hotel New Orleans, BW Premier Collection, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.