สระว่ายน้ำในร่ม

รีวิว Sandman Signature Edmonton South Hotel

4 out of 5
Sandman Signature Edmonton South Hotel
10111 Ellerslie Road South West, Edmonton, AB

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 571 จาก 1013 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 282 จาก 1013 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 89 จาก 1013 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 40 จาก 1013 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 31 จาก 1013 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Tammy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Getting datted
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Stephanie

Convenient but it’s starting to get run down. Showing lots of ware and tare.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Hu

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent property. Nice and clean. Attached to a Denny’s. What more could you ask for?
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Hu,Thanks for the 5 Star review !I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

10/10 ดีเลิศ

Alfea

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I really liked our room with the jacuzzi!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Alfea,Thanks for the 5 stars review!I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

8/10 ดี

Wanda, Grande Prairie

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel but does not feel safe. Very sketchy people standing around the lobby and outside speaking jibberish. Clearly on something. Staff will not have them removed.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Wanda,Thank you for the 4 star review and for the constructive feedback.We sincerely apologize for the discomfort you experienced during your stay. Ensuring the safety and security of our guests is paramount to us, and we take all feedback seriously. We'll address this matter promptly with our staff and security team to enhance our protocols and ensure a welcoming environment for all guests. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to reach out to our management team.Sincerely

10/10 ดีเลิศ

Gregory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I always stay in a king suite with a washer/dryer and just love. Having the sitting area separate from the sleep area is nice. The kitchen is stocked with everything I need, including pods for the dishwasher.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 15 มี.ค. 2024
Dear Gregory,Thank you for your 5-star review!We're delighted that you enjoyed your stay in our king suite and enjoyed the suite setup along with the separate sitting area and the fully equipped kitchen. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards

10/10 ดีเลิศ

Michelle

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, a great place to stay!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 มี.ค. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fast and efficient check in. Room upgrade upon arrival and a gift card for the excellent on site restaurants. Room was clean and well organized, very nice
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 11 มี.ค. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Trisha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 10 มี.ค. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Erika

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 8 มี.ค. 2024
Dear Erika,Thanks for the 4 Star review!I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

10/10 ดีเลิศ

Ritchie

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I checked in Friday afternoon for 3 nights. There were some dirty dishes on the floor in my hallway. They were still there when I came home from dinner Sunday evening. Monday morning they were gone but there were food remnants from the dishes still on the carpet where the dishes had been sitting.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Ritchie,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the oversight in clearing the room service trays from the hallway during your stay. I can assure you that our restaurants staff are making regular tours in all hallways for this purpose, however it might take some time in few occasions depending on the restaurant operations and the volume of orders.We appreciate your understanding and patience, and we want to assure you that we are addressing this matter with our team to prevent any recurrence. Your feedback is crucial to our improvement, and we hope to have the opportunity to provide you with a flawless experience on your next visit.We value your patronage and look forward to welcoming you again in the future.Warm regards,

10/10 ดีเลิศ

Jaime

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is a great property. Having The Chop attached to the building is very convenient. Nice variety of rooms for all family needs.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Jaime,I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

6/10 พอใช้

David

Nothing bad to say OK place to stay
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear David,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. Every guest's perspective is invaluable, and your satisfaction is our utmost priority. While your comments don't pinpoint any specific shortcomings, we notice that your overall rating is three stars. Should you have any specific details or concerns you'd like to discuss further, please don't hesitate to reach out to us directly. We look forward to the opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely

10/10 ดีเลิศ

Brandi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Brandi,Thanks for the 5 star review!I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

2/10 แย่มาก

Terri

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Terri,Thank you for sharing your feedback. We value all guest opinions, and your satisfaction is important to us. We regret that your experience fell short of expectations. Please know that we take your feedback seriously and will use it to improve our product and services.If you have any specific details you'd like to share, please feel free to contact us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely

10/10 ดีเลิศ

Brady

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Brady,Thanks for the 5 Star review!I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

10/10 ดีเลิศ

Ken

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was right off the highway and within 20 minutes of downtown Edmonton. Plenty of restaurants within 2 miles of the hotel, including Denny’s (attached to the hotel) for breakfast. Nice fitness center with plenty of equipment. Would definitely recommend this hotel.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Dear Ken,Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay. I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

8/10 ดี

Lynn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy access
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Lynn,Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay. I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

6/10 พอใช้

Grant, Kelowna

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was very busy and we ended up in a room on the second floor over the lobby. It was noisy and the hotel music played all night. Not impressed.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Grant,Thank you for taking the time to voice your concerns in regards to your recent stay. I'm really sorry to hear that you left the hotel rather disappointed. If you wish to discuss this matter further, please contact me directly and I will be glad to discuss your concerns with you, in an effort to find a way to make amends and hopefully alleviate your disappointment. Sincerely

4/10 แย่

Austin

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Austin,Thank you for sharing your feedback. We value all guest opinions, and your satisfaction is important to us. We regret that your experience fell short of expectations. Please know that we take your feedback seriously and will use it to improve our product and services.If you have any specific details you'd like to share, please feel free to contact us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely

8/10 ดี

Jim

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 23 ก.พ. 2024
Dear Jim,Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay. I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Wayne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful bedroom with Jacuzzi and walk in shower. Super comfy bed and bedding. Sharp staples sticking out where the carpet meets jacuzzi tile, be careful ouch! Busy and noisy outside if you’re a light sleeper. Nice kitchenette and couch area smallish and dark.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Cindy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The pool should be open later than 10pm. After a day of shopping and dining out there is no time to go back to the hotel and relax in the pool or hot tub
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Robert

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is our hotel of choice when in Edmonton for the weekend.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Douglas

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It was easy to get to. Lots of restaurants around it. Staff were friendly and courteous
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Melanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 22 มี.ค. 2024
Dear Melanie,Thanks for the 5 Star review!I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

8/10 ดี

Jesse

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The bed was a little worn. Otherwise the experience was great!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Karen L.

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very welcoming for pets!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Utkarsh

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great experience and stay!!
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 11 ก.พ. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to review your stay with us, we are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us. Looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Chris, Fort McMurray

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice rooms. Clean and hygenic.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 7 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Stacey

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Management วันที่ 7 ก.พ. 2024
I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

8/10 ดี

Jaap

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
Not bad, but the place needs repairs and the staff can only be described as weird.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your honesty and take all comments seriously. I apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We have taken note of your concerns regarding the need for repairs, and I assure you that we are actively addressing maintenance issues to enhance our guests' experience. Additionally, I apologize if you found our staff's behavior to be unusual; we will work on ensuring a more comfortable and welcoming atmosphere.Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Dardan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place to stay
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay. I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

10/10 ดีเลิศ

Holly

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean, comfy beds. Nice decor - bathroom needs attention. Caulk is cracking and the wallpaper is peeling. Overall a good stay. Will be back
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay. I'm very happy to hear that you enjoyed your overall stay. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future.

6/10 พอใช้

Joanne

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Not bad there were repairs going on at entrance so had to use alternate,
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your understanding regarding the repairs at the entrance, and we apologize for any inconvenience caused during your stay. Our team is committed to maintaining and improving our facilities, and your feedback helps us identify areas for enhancement.We hope that despite this inconvenience, you were able to enjoy your stay. If there's anything specific you'd like to address or share, please feel free to let us know.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless and enjoyable experience in the future.

10/10 ดีเลิศ

Candice

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay, we are glad to see that you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.

4/10 แย่

Nathan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Small 30” TV in a “suite” room. Didn’t even have satellite TV. Really small room for the price point paid. Pictures of the room were in correctly advertised and did not match what was sold. Thermostat worked but heater would kick on for 60 seconds or so every couple minute to keep room warm, it was loud and effected sleep when it inconsistently ran.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear [Guest's Name],Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your insights.We regret that the TV size and the absence of satellite TV did not meet your expectations. Your comments about the room size and the discrepancy between the advertised pictures and the actual room are duly noted. We will review our marketing materials to ensure accurate representation in the future.Additionally, we apologize for the disturbance caused by the heating system. Your feedback is invaluable, and we will address these concerns to enhance the comfort of our guests.We truly value your input, and if there's anything else you would like to share, please feel free to reach out. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Thank you for choosing us as your accommodation.

10/10 ดีเลิศ

HONG

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
perfectly clean,friendly staff
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us. Your positive feedback is truly appreciated. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.

10/10 ดีเลิศ

Ovidio Rene

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay, we are glad to see that you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.

8/10 ดี

Dennis

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay, we are glad to see that you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.

6/10 พอใช้

Gursimran

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Valued guest, thank you for taking the time to rate your stay with us, we greatly appreciate it and apologized for any inconvenience you might have experienced Looking forward to seeing you again

10/10 ดีเลิศ

Rogelio

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Always a great stay at this Sandman
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely

8/10 ดี

YOU SHIN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay, we are glad to see that you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.

2/10 แย่มาก

DEBORAH

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to rate your stay with us, we appreciate if we can get more details about your stay. Best regards

8/10 ดี

Wayne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay, we are glad to see that you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.

6/10 พอใช้

Brittany Lynn

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Rooms were tiny and dated. The pool was nothing spectacular, and the hours weren’t great when you have young kids. The reason we picked this hotel was location close to the outlet stores and the price was right compared to other hotels closer to west ed.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. Your feedback is extremely important, and we appreciate your honesty in highlighting aspects of your stay that did not meet your expectations.I want to express our sincere apologies for any inconvenience caused by the condition of your room. We take your comments seriously and have already addressed these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure improvements are made. Once again, we appreciate your feedback, and we are grateful for the chance to improve. If you have any further comments or concerns, please feel free to reach out to us directly.

10/10 ดีเลิศ

Mike

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 2 ก.พ. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay, we are glad to see that you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.

10/10 ดีเลิศ

Karim

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2024
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to rate your stay, we are glad to see that you have enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.

4/10 แย่

Edward

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Thank you for sharing your feedback. We value all guest opinions, and your satisfaction is important to us. We regret that your experience fell short of expectations. Please know that we take your feedback seriously and will use it to improve our services.If you have any specific details you'd like to share, please feel free to contact us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to better serve you in the future.

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Khaled Maaty-General Manager วันที่ 13 ธ.ค. 2023
Dear Valued Guest, I’m very happy to hear that you enjoyed your overall stay and it was our pleasure to be of service to you. On behalf of the entire team here at the Sandman Signature Edmonton South, we would like to thank you for the positive review and we are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely