บริเวณภายนอก

รีวิว รามาดา บายวินด์แฮม นีวาร์ค/วิลมิงตัน

3 out of 5

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 212 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 302 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 218 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 126 จาก 1004 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 146 จาก 1004 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Lenny

เดินทางกับครอบครัว
We booked this close to midnight, went to check in immediately, and did not realize that the reservation had jumped to the next day. When we went to check in, they were booked for the night and would not give us a refund. We had the reservation less than 10 minutes after contacting Expedia to cancel and get a refund. Expedia said that Ramada was not willing to work with them and grant the refund.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Lauren GM วันที่ 9 เม.ย. 2024
This reservation was marked as a no show for day of arrival- I’m sorry that you were told that we refused to refund you money- we were never informed of your situation. I am the manager and the person responsible for refunds and this is the very first time I am hearing of this. Staff on duty does not have authority to issue refunds and this would have been routed to me. However the booking company did not contact us on this one. I am happy to assist. And will reach out to you tomorrow.

10/10 ดีเลิศ

Kristen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก CC - Guest Relations Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Kristen,Thank you very much for your 5/5 rating! We're thrilled to see that you had a positive experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to providing you with excellent service during your future stays. If you have any feedback, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back soon!Sincerely,

6/10 พอใช้

Lauretta

เดินทางเพื่อธุรกิจ
People standing outside smoking marijuana around the various exits.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 8 เม.ย. 2024
Hello Lauretta, We're very sorry to hear that you encountered such unusual circumstances and inconveniences during your most recent experience with us, especially that we were not able to address the issues and misunderstandings right away. Thank you for bringing this matter to our attention so that we can make sure no future guest experiences the same inconvenience.

10/10 ดีเลิศ

Herbert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก CC - Guest Relations Manager วันที่ 5 เม.ย. 2024
Dear Herbert,We're delighted to hear that you had a great experience during your stay with us! Providing excellent service and accommodations is our top priority, and we're thrilled that you enjoyed your time at our hotel. If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back on your next visit!Sincerely,

8/10 ดี

John

เดินทางกับครอบครัว
Staff was good and good location off 95 Breakfast was good
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
John, thank you for your review! We are happy to hear that you enjoyed breakfast and that the location was convenient for your travel needs!

10/10 ดีเลิศ

Louis, Rotonda West

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I liked the price charged....(competitive) Remote for the TV only partially worked, had to get out of the bed to work some of the buttons on the TV it self
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Hello Louis, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences and that you will be truly impressed with our continued improvements.

8/10 ดี

Artur

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As a plus - Friendly and helpful staff, breakfast and parking included. As a minus - air condition/ heating unit placed too close to bed with no option to change a direction of fan blowing. Generally we were happy with the stay, family 2 2.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Hello Artur, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay with us. We always make sure to provide the best experience to our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a great day!

4/10 แย่

Hannah

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Ramada Team วันที่ 29 มี.ค. 2024
Hello Hannah, Your feedback is important to us. We apologize that we missed the mark during your stay. We will continue to work on providing a better product for our guests.

10/10 ดีเลิศ

Rick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Desk Person was very nice..
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Lauren- General Manager วันที่ 18 มี.ค. 2024
Rick,Thank you kindly for your feedback about your interaction with our Guest Service Agent. We hope that you enjoyed your entire visit to our property and that you come back and see us again soon. Your feedback is valued and appreciated. It helps us to identify and improve in many areas. So happy to hear that you were treated with kindness during your visit.Happy and safe travels:)

4/10 แย่

Laura

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our stay over all was awful. Front desk staff was rude both at check in and later in the evening.I was shocked that they don’t have an elevator to the second floor. They really need to disclose that better. Cleaning staff was banging at the door 2 hours before check out time. The cleanliness of the room was okay at first glance but then once settled in you could see the age of the hotel by crack and stains on the walls and ceiling. The only thing we truly enjoyed was the bottomless coffee and the gentleman who was running Dave’s. He was fantastic and made us enjoy our time at the in house restaurant.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 10 มี.ค. 2024
We apologize that we failed to meet your expectations during your stay. We appreciate your feedback and we will utilize it to address your concerns fully.

6/10 พอใช้

Duane

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 31 มี.ค. 2024
Hello Duane, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

8/10 ดี

Fengxiang

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
stayed 1 night, it is good.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 28 ก.พ. 2024
Hello Fengxiang, Thank you for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to tell us about your experience. Your feedback is very important and we value your opinion. We are pleased to know that you enjoyed your time with us!

10/10 ดีเลิศ

Latisha

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
The gentleman who checked us in, I believe his name is Willie, was absolutely amazing. accommodated my family with everything we asked for or help with. Never an attitude l, very polite and helpful. Thank you Willie
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lauren- GM วันที่ 25 ก.พ. 2024
Latisha,Thank you for your positive review of the property! And thank you for sharing your experience during check in with our night audit agent Willie. I am extremely excited to let him know that he received a guest compliment :) we appreciate you taking the time to acknowledge Willie and all that he offers to the team! Thank you for choosing Ramada!

8/10 ดี

Shawn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bar on the premises
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Lauren- GM วันที่ 24 ก.พ. 2024
Shawn,We are happy you enjoyed your time at “David’s” we’re happy to have you! Please come back and enjoy more food and drinks with us soon!

10/10 ดีเลิศ

William

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
VERY CLEAN AND QUIET
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 4 ก.พ. 2024
Hello William, Thank you for your heartwarming review about your stay with us! We are glad to know that your stay with us was wonderful with great room spaces. We are looking forward in sharing our best moments with you again!

10/10 ดีเลิศ

Rick

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good Stay
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lauren- GM วันที่ 29 ม.ค. 2024
Rick,Thanks for your 5/5 review! We are happy to hear that you enjoyed your time at the Ramada. Please come back and see us again soon!

4/10 แย่

Katherine

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lauren-GM วันที่ 29 ม.ค. 2024
Katherine, Would you be interested in sharing what about your stay was Poor? I would be interested in hearing more about your experience.

2/10 แย่มาก

KAIMEI

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad service
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 27 ม.ค. 2024
Hello Kaimei,Would you care to elaborate on what happened during your stay. I see that you noted you received “bad service” I would like to know what took place so I can take appropriate steps to correct and resolve future issues for guests. I would also like to offer service recovery if appropriate considering your situation. Thank you and I apologize in advance.

2/10 แย่มาก

Vikas

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Washrooms in pretty bad shape. Shower head cover was lose making piping viable. Wifi signal was absolutely disaster. Getting 2 mbps in the room. Upon adivising the front desk, I was told there are a lot of guests so the signal strength becomes poor. What a joke. They should cater for sufficient bandwidth assuming the hotel is at full capacity
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 27 ม.ค. 2024
Hello Vikas, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

6/10 พอใช้

Shaylynn

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
noisy
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 23 ม.ค. 2024
Hello Shaylynn, We understand your disappointment. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

8/10 ดี

Jeannine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very surprising that this Ramada was that good. Would recommend for a quick overnight trip. Very easy on & off the 95.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 18 ม.ค. 2024
Jeannine,We are happy to hear that you enjoyed your stay here at Ramada. We are always working to improve the guest experience at our property. Please stop by and see us again the next time you are in town. Thank you

10/10 ดีเลิศ

BRIAN

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hello Brian, We’re delighted to hear about your recent experience with us. Thank you for taking the time to share your experience and we look forward to welcoming you back soon!

4/10 แย่

Thiago

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel is in poor shape, along with the room. Room was dirty and furniture falling into pieces. Parts of the wall were missing. I booked for four people and got only 3 sets of towels. Room was dark and lighting was terrible, including in the shower. When checking in, I spotted two bedbugs on the couch at the entrance. Expedia page tells the hotel has EV charging station, which is accurate.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hello Thiago, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that your experience hasn’t met your expectations on this occasion. I’ve shared this with the team so we can improve the facilities and provide a great experience for our customers in their stay here with us. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 9 ม.ค. 2024
Hello Michael, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.

8/10 ดี

CHRISTY

Clean room. Great customer service. Will recommend.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 1 ม.ค. 2024
Hello Christy, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences and that you will be truly impressed with our continued improvements.

8/10 ดี

Corey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
They stay was fine. Unfortunately due to the heavy rain we did experience some water coming in the room
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 27 ธ.ค. 2023
Hello Corey, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences and that you will be truly impressed with our continued improvements.

8/10 ดี

Dawn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel with nice staff
I was looking for a basic hotel that met my needs, and I found it. The staff was helpful and the hotel was clean and functional. The stay was very nice after I got into my room. The check-in process was arduous, though not at the fault of the person at the front desk. She was working diligently to help everyone. The key machine w also not working as it should. The hotel is clean, the beds are comfortable, and the shower is hot. The staff were also friendly and respectful. I also like that there is a later checkout time than other hotels I have stayed in. I would stay again!
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hello Dawn, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay with us. We always make sure to provide the best experience to our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

Nathan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Was very comfortable
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hello Nathan, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.

10/10 ดีเลิศ

Laura

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best by far staff was very friendly everything worked properly anything I needed was provided free breakfast great outdoor area for the kids to play 2 entrance doors. The only dislike was squeaky beds . Best price around right next to the mall grocery store and eateries. Thumbs up from me and laundry area a bit pricey but convenient.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Laura,We are so happy that you enjoyed your stay here at our property. Sorry that the beds were squeaky :( we will work on that! Please come back and see us again soon.

6/10 พอใช้

William

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The young lady on staff was wonderful
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 30 พ.ย. 2023
William, Thank you for your positive review. We are happy to hear that one of our front desk agents gave great customer service, we are pushing for an all around wonderful experience that you can grow to count on when visiting this property. Safe and happy travels this holiday season.

8/10 ดี

Andrew

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Hello Andrew, We’re so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again soon!

8/10 ดี

Adrienna

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The staff was friendly and accommodating. The free breakfast left a lot to be desired. The place can use some updates and we found roaches in the rooms
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 28 พ.ย. 2023
Hello Adrienna, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences and that you will be truly impressed with our continued improvements.

6/10 พอใช้

Adrienna

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
This property can use some updating. There were roaches in 3 out of the 5 rooms our family had reserved. The water pressure was almost non existent in our bathroom sink, and one of the wall outlets was sparking. The free breakfast left a lot to be desired. The staff was friendly and helpful.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 28 พ.ย. 2023
Hello Adrienna, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

2/10 แย่มาก

Amie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 28 พ.ย. 2023
Hello Amie, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 แย่มาก

Merlin

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 10 ก.พ. 2024
Hello Merlin, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

6/10 พอใช้

Duane

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 21 พ.ย. 2023
Duane, Seems like we may have missed the mark here, we appreciate your feedback and we will continue to work on bringing you a better product and experience. happy holidays and safe travels to you and yours :)

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Institutional looking
The hotel shows its age, in spite of some obvious recent updates, including granite tub sourround and vanity. The flooring has been replaced with vinyl planking, which I can appreciate may be better for keeping clean, but the room feels very bare and echo-ey. There is very little decor to try to soften it at least a little, I used some bath towels as bedside rugs. The chair at the table was in extrememely poor condition, I wouldn't sit on it in fear of getting injured. The bed was clean and comfortable, and the staff was courteous and helpful Another issue I have is that the ac/heating unit can be turned Off for heat or ac, but the fan NEVER STOPS and the noise is amplified by the emptieness of the room, It served my p urpose in a pinch but I would not stay there again
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren- GM วันที่ 18 พ.ย. 2023
Thank you for your review and feedback on your stay, it is very much appreciated. We are currently working on providing a better product and experience and we will take everything that you listed in your review into careful consideration while making lasting improvements at the property.Happy holidays and safe travels

10/10 ดีเลิศ

MARK, NEW HYDE PARK

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren- GM วันที่ 16 พ.ย. 2023
MARK!Thank you so much for your 5/5 review! We appreciate your business and you taking the time to leave a kind review. Your business means a lot to us, and we hope that you continue to choose Ramada Newark for all of your traveling needs. Happy Holidays to you and yours, we will catch you on the next one! Safe Travels :)

8/10 ดี

Frank

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Loud beds, but good place
The hotel is nice and easy to get to. There are a lot of places in the area to eat. Our bed did have very loud springs. To the point of sounding like a drum kit whenever my wife or I rolled over or got up for any reason. That was a bit strange. But, I'd still stay there again.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 14 พ.ย. 2023
Hello Frank, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay with us. We always make sure to provide the best experience to our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a great day!

10/10 ดีเลิศ

Jason

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This Ramada was very accommodating. They had no problems with us putting our bikes in our room. We got woke up with some loud people at 5 am and the Manager booted them. She didn't put up with the nonsense. Very understanding. It is an older hotel. It was clean and the staff was helpful. We will probably come back next year.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren W- General Manager วันที่ 13 พ.ย. 2023
Hi Jason, We are so happy to hear that you enjoyed your visit to our property. We apologize that you and your children were disturbed that morning and as you saw any disregard for the safety or respect of our guests and staff is not tolerated.We appreciate your understanding and feedback and we will continue working to provide our guests with the best possible product and services we can! Can’t wait to see you next year! Until then, safe travels and happy holidays to you and yours :)

10/10 ดีเลิศ

Juana

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good customer service
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren- GM วันที่ 18 พ.ย. 2023
Juana,We are please that you experienced good customer service during your recent stay at Ramada, we strive to deliver exceptional, personalized and joyful experiences to all of our guests and we are happy that you got to enjoy our friendly staff and environment. Please come back and see us the next time you are in town. Happy holidays and safe travels to you :)

8/10 ดี

Trakes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren- General Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay, we appreciate it! Please come back and see us again soon when your in the area!

10/10 ดีเลิศ

Jennifer

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Lauren- General Manager วันที่ 7 พ.ย. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay! We appreciate it! Please come back and visit us again when your in the area!

6/10 พอใช้

Darrelle

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 28 พ.ย. 2023
Hello Darrelle, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 แย่มาก

joel

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lies and deception at the "Shining."
The hotel was older and not improved. We ordered a room with a king bed and were given a room with two smaller beds. I told the girl at the counter immediately and was told they were booked and there wasn't anything she could do. keep in mind check-in is at 3pm and we arrived before 4pm. When I contacted Hotels.com they called and were told that I was offered a refund and I refused which was a lie. There was not an elevator and the guest before us had a cart full of luggage and was not even offered assistance. I hate to say the only part of our visit at the hotel that was positive was breakfast and checking out....
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 4 พ.ย. 2023
Hello Joel, We would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 4 พ.ย. 2023
Hello Paul, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.

10/10 ดีเลิศ

Frank

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We had stayed other places in the area and been disappointed, so we were very happy to find the Ramada nice, clean and well managed. The folks were very friendly and we’re looking forward to going back.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 31 ต.ค. 2023
Thank you for staying with us we are happy that you enjoyed your stay! We look forward to seeing you next tim e.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก MP - Guest Relations Manager วันที่ 31 ต.ค. 2023
Hello Valued Customer, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

6/10 พอใช้

Kevin

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Clean but dated facility
Really clean but dated. I have a bad knee and to find out that the building doesnt have an elevator wasnt the best news. The staircase leading to the back of the building where i parked was missing one of the two handrails. My room was clean but the toilet seat was about to fall off. The wife went to use it only to find it not secured to the toilet. The issue was the plastic screws that hold it to the toilet were loose and almost unscrewed. I took a few mins to tighten the screws securring the toilet seat. The bed was ok. The memory foam mattresses seemed to have lost their memory. They were only firm at the foot of the bed, but who sleeps on the foot of the bed? The room was ok for the short stay, but updates and repairs would be good.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 30 ต.ค. 2023
Kevin, Thank you for your feedback, we will continue to update the conditions of the property to ensure a better guest experience. We appreciate you taking the time to leave a review and we will have maintenance inspect the toilet that you mentioned in your room. We are also waiting for a shipment of King beds currently. Hopefully if you decide to return we will not miss the mark on your next stay.

6/10 พอใช้

Peter

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointing.
Disappointing. I remember staying at a Ramada property 30 years ago in Virginia. It was at that time on a par with the best Marriott and Sheraton properties. No more apparently, at least not in Christiana. Fortunately, the sleeping experience was fine. However, none of the electrical outlets could securely hold phone charger plugs. How can this happen without neglect. The complimentary breakfast was at best mediocre. Would I stay again? Maybe, if nothing else was available. Oh, one more thing. The write-up on hotels.com indicated there was EV charging at this location. This is false. There is a Tesla supercharger about 1/4 mile away. But, having it close doesn’t make it convenient.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Lauren Wingate- General Manager วันที่ 30 ต.ค. 2023
Peter, Thank you for taking the time to give feedback on your stay. We will continue to make the necessary updates to the overall conditions of the property to ensure a better guest experience. I will also update the amenities on Hotels to reflect the fact that we do not have EV charging stations directly on property, sorry for the confusion.