ห้องพรีเมียร์, ระเบียง, วิวทะเล | โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, ผ้าปูที่นอน

รีวิว โรงแรมแปซิฟิกเอ็ดจ์ ที่ลากูนาบีช

3 out of 5

รีวิว

6.6
คะแนน 10 - ดีเลิศ 324 จาก 1094 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 209 จาก 1094 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 204 จาก 1094 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 171 จาก 1094 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 186 จาก 1094 รีวิว" "

6.8/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

6.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Trina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
It's right on the beach which is great. I personally think the hotel is in need of serious updating. The restaurant The Deck is great. Food & view are great. I've stayed here a couple of times but will probably be my last because even though I pay for a oceanfront room they seem to always stick us in the one building without an elevator. Just an fyi they have phones in the room that do not work. Text is the way to always communicate with the front desk which is fine but the front desk should make you aware of this when you are checking in. Also, maybe take the phones out of the rooms because they do not work which would be less confusing for people.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

anthony

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We asked for a room with the water view and did not get it. We canceled and went to another hotel.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Anthony, it's regrettable to hear that your expectation for a water-view room was unmet which resulted in you having to seek accommodation elsewhere. Please know that room requests are subject to availability upon check-in. We would value an opportunity to better meet your needs in the future.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Janeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Dane

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 24 เม.ย. 2024
Dane, thank you for taking the time to rate your stay. If there is anything specific that could have enhanced your visit, feel free to share. We are always eager to hear guest feedback and to make improvements based on it. We hope to welcome you back for a potentially better experience in the future.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Samzie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was nice, check-in was seamless, and the room was clean, the sheets were clean. I slept well, the front desk added a bottle of complementary wine to my stay, which was very nice of them. Overall, this is a nice place to stay if you wanna be centrally located and have easy access to the beach.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Samzie, we're thrilled to hear that your stay at Pacific Edge Hotel met your expectations. It's always delightful to learn of seamless check-in experiences, the cleanliness of our rooms, and the considerate gestures from our front desk colleagues. Your feedback reinforces our commitment to offering enjoyable stays. Looking forward to welcoming you back for another great visit, centrally located with easy access to the beach.Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Naomi

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We booked a suite with balcony thinking since it was on the beach we would have some view of the ocean. The view was the parking lot and valet attendant tent. Luckily we could upgrade to ocean view. The room was clean but old: had peeling paint on moulding and rusty metal hinges and deteriorating balcony. Very old and worn out property but right on the beach.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Naomi, it's good to hear that your accommodations were clean and that you appreciated our close proximity to the beach. We understand your disappointment about the view from the initial room and are glad you were able to upgrade. We're always working on improvements and will consider your comments regarding the decor of the room. Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Nancy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love it
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Nancy!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Pacific Edge Hotel! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!Jeroen QuintManaging Director

8/10 ดี

Gregory, Marshfield

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location; however in need of a face lift.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 15 เม.ย. 2024
Gregory, we appreciate your feedback about Pacific Edge Hotel. We're delighted to hear that you found our location to be advantageous. Regarding your remarks about the hotel's appearance, it's always our goal to meet our guests' expectations and we continuously look into ways to enhance the aesthetic and functionality of our venue. We're looking forward to welcoming you back in the future.Jeroen QuintManaging Director

8/10 ดี

Debra

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great view for the value. Easy walk to beach access.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 เม.ย. 2024
Debra, it's wonderful to hear you enjoyed the scenic vistas at Pacific Edge Hotel and appreciated the convenience of our beach proximity. We appreciate your feedback and look forward to your next visit with us.Jeroen QuintManaging Director

4/10 แย่

Michael

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 เม.ย. 2024
Michael, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Richard

เดินทางกับครอบครัว
Unfortunately Expedia overbooked our reservation and we were downgraded from an ocean view to a street view with smaller beds and room size. But the front desk was gracious enough to reduce our room fee and give us a restaurant credit and free parking too. The hotel was in a great location and the hotel staff was excellent. Thank you Pacific Edge Hotel for making our stay comfortable.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 เม.ย. 2024
Richard, it's regrettable to hear about the initial booking mix-up but we're glad our front desk was able to assist by adjusting the room fee and providing additional benefits like the restaurant credit and complimentary parking. It's fantastic that our location and our dedicated team made a positive impression. We're grateful for your understanding and patience, and Pacific Edge Hotel looks forward to delivering an even better experience during your next visit.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Patricia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Such an amazing property right in the heart of downtown Laguna Beach and on the sand. The standard room without an ocean vuew is quite expensive though for what it is and there is resort fees plus an extra 40 dollars to park your car in valet. Luckily I had a small credit from expedia to put towards the cost or I woulbt have probably not stayed there
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 เม.ย. 2024
Patricia, thank you for your high praise for Pacific Edge Hotel's remarkable location in downtown Laguna Beach. We're pleased you appreciated its unique charm. We understand that value is important to our guests and acknowledge your feedback on the standard room pricing, resort fees, and valet services. Your comments will certainly help us to review our services and strive for improvements. It's wonderful that your Expedia credit helped ease your concerns. We hope to welcome you back soon.Jeroen QuintManaging Director

2/10 แย่มาก

Richard

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty drunks yelling
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 1 เม.ย. 2024
Richard, we regret to hear about the disruptive behavior you encountered during your stay. It's of utmost importance to us that all guests enjoy a peaceful, relaxing experience and we extend our sincerest apologies if this was not achieved. We encourage guests to report any disturbances so our team members can handle the situation promptly. We hope to have the chance to better serve you in the future.Jeroen QuintManaging Director

4/10 แย่

Walker

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 เม.ย. 2024
We appreciate the feedback, Walker.We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.Jeroen QuintManaging Director

8/10 ดี

Jillian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pros: Great location and amazing views with perfect beach front access. The hotel has lounge chairs and umbrellas set up for guests so all you have to do is walk down and relax. Watched the sunset each night and got treated to a large pod of dolphins super close to shore. Snacks and drinks in room for fee. Clean bed and floors. Only cons: while the rooms have been updated fairly well, the bathrooms could use some help, chipped mirror, etc. Beds were a bit hard. Weirdly got woken up in the morning with manager and a fire inspector demanding to come in our room. We weren’t dressed and we had to get out of bed and dressed for them to come in. Seemed odd. Parking is 45$ per night. With that said, would stay again for the location.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 29 มี.ค. 2024
Jillian, it's delightful to hear that you appreciated the Pacific Edge Hotel's prime location, captivating views, and the convenience of our beach amenities. We're glad you were able to enjoy the spectacular sunsets and the magic of dolphins up close! Our updated rooms aim to provide comfort, however, we value your observation regarding the bathroom and bedding details. It's unfortunate to hear about your morning interruption; the unusual happenings were a necessity in ensuring the safety of our guests. We understand that the parking fee might have surprised you; it's comparable to the norm in the area. Despite some concerns, we're heartened you would consider staying with us again due to our unique location. We strive to make future stays even better.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Tracie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 มี.ค. 2024
Thank you for the great rating, Tracie!We are always working very hard to provide a high-quality experience for all of our guests. It's excellent to hear that you had a lovely stay at Pacific Edge Hotel! We hope you plan on staying with us again soon!We're looking forward to your next visit!Jeroen QuintManaging Director

8/10 ดี

Gina

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great location great access to beach
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 28 มี.ค. 2024
Gina, thank you for your review. We're glad that Pacific Edge Hotel's prime beachfront location added to your experience. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon.Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Tanner

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 เม.ย. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Tanner.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.Jeroen QuintManaging Director

8/10 ดี

Natalie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The staff were great and the room was clean. The think I did not like was the maze to my room and the parking situation. For the price I paid for the night…I would think that parking would be included.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 23 มี.ค. 2024
Natalie, thank you for highlighting the positive aspects of your stay at the Pacific Edge Hotel, including our hardworking team members and the cleanliness of your room. We recognize your comments about navigation and parking. Your feedback is valuable as we continuously strive to enhance guest experiences. We'd be thrilled to have another opportunity to serve you better in the future.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

eric

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The ocean view
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 มี.ค. 2024
Eric, we are thrilled to hear that you enjoyed the sweeping ocean view at Pacific Edge Hotel. It's definitely one of the many highlights our guests love. We hope to welcome you again soon for more unforgettable experiences.Jeroen QuintManaging Director

2/10 แย่มาก

Wassem

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst place ever. In my opinion sleeping in a tent on the street peobably much cleaner. The plumbing went out and after spending Half of the night they're trying to fix it.They moved me to another room. I left my wallet in the prior room and when I asked for it, nobody seen it.I spent the week asking for it. They said no one seen it. They were just being lazy. Now more than a week after I checked out and after requesting a replacement for all my cards and Licenses, one rude manager call and tell me it's been on his desk. Very rude people and a very bad place.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 มี.ค. 2024
Wassem, it's regrettable to hear about your recent experience. Issues with cleanliness and maintenance certainly detract from an ideal stay, and we're saddened that it impacted yours. We're sorry for any inconveniences caused by the room change as well. As for your wallet, the integrity and responsibility of our team members is a priority. Hearing this situation with your belongings is certainly concerning as it is not reflective of our service standards. As a precaution, it is always advisable to report lost items immediately to facilitate the search process. We understand that your interactions with some team members did not come across as hospitable, and we apologize for any discomfort. Such feedback aids in sharpening our customer relations as we continue enhancing our service delivery. Thank you for alerting us to these matters.Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Andrea

เดินทางกับคู่รัก
The premier rooms do not have a “shared balcony” they are hallways in front of the rooms with a partial view of the ocean which everyone has access to because it’s just the hallway to get to your room. Our window inside the room was broken closed and the snacks in the room were literally half eaten. We enjoyed the beach access and comfortable bed.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 14 มี.ค. 2024
Andrea, thank you for sharing your recent stay feedback. We regret to hear that some aspects about your guestroom structure and snack offerings were not up to par, we hold our standards much higher than this. Nonetheless, it's heartening to know that you found the bed comfortable and thoroughly enjoyed the beach access. We've noted your input for improvement and we hope to have another opportunity to provide you with a better experience in the future.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Wendy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 13 มี.ค. 2024
Wendy, it's wonderful to see your perfect rating for Pacific Edge Hotel. We appreciate you choosing us for your stay, and we'd be thrilled to welcome you back in the future. Thank you again for sharing your positive experience!Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Robin

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was conveniently located but charged $50 to check in 2 hrs early
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 11 มี.ค. 2024
Robin, thank you for your feedback. We're pleased to know our location was advantageous for your needs. Regarding the early check-in, while there is typically a minimal fee attached to this service depending on the availability, we are always open to reviewing our policies to ensure guest satisfaction. We hope you will give us another opportunity to provide a better experience on your next visit.Jeroen QuintManaging Director

2/10 แย่มาก

Marc

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was run down and not well kept. Rooms had burnt out sockets, AC/heat not working, several bugs crawling in the room. Beds were not comfortable, barely any water pressure, shower wouldn't stay hot consistently. There was a thin wood door separating us from room next door. You could hear every conversation being had. House keeping knocked on door at 9:30, 1.5 hours before checkout. The place smelled like an ash tray at check in. Parking was crappy. Need I go on? Don't stay here.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 มี.ค. 2024
Marc, it disappoints us to hear about the challenges you faced during your stay, including room maintenance, comfort issues, and noise concerns. Our team appreciates the feedback as it helps us improve our future services. Please accept our apology for the inconvenience from any disturbances in the morning. Additionally, we regret to hear about your parking difficulties and will take note of this feedback. We continue to strive hard to enhance our guests' experiences. It's unfortunate your stay did not meet your expectations and we hope for a chance to serve you better in the future.Jeroen QuintManaging Director

4/10 แย่

Margaret, Monrovia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
We have stayed at Pacific Edge before and had a great experience. This time was not as pleasant. The room didn’t seem very clean and very run down looking. Walls were so thin we could hear every noise in the roomsnext door. Unfortunately, this will probably be my last visit to this hote.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 5 มี.ค. 2024
Margaret, we're disappointed to hear your recent stay did not meet expectations. It seems that overall cleanliness and room condition didn't meet your expectations and we sincerely apologize. Issues related to noise can affect the quality of your rest and we are sorry for this inconvenience. We're continually striving to enhance our guest experiences and your feedback is vital in this process. We hope you consider giving us another opportunity to prove ourselves.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Barbara

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 23 มี.ค. 2024
Barbara, it's wonderful to see your perfect score for Pacific Edge Hotel. Your rating speaks volumes about your experience. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future!Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Priscilla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for the fantastic rating, Priscilla!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Pacific Edge Hotel! We can't wait to see you again soon.Jeroen QuintManaging Director

4/10 แย่

Angie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room pictures are nothing like the ones they have online. Very old and motel vibes. They location is awesome.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 23 ก.พ. 2024
Angie, we're saddened to hear that your experience did not meet your expectations due to the discrepancy between the photos online and the physical appearance of our rooms. Our goal is always to provide authentic visual representation of our accommodations. Happy to hear you valued our prime location. We sincerely appreciate your feedback and will work on enhancing our online image accuracy.Jeroen QuintManaging Director

2/10 แย่มาก

Behzad

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 ก.พ. 2024
Behzad, we see that you've rated your recent stay and we're truly sorry to hear that you may have had disappointing experiences. Our guests' satisfaction is important, hence we would like to understand more about your stay. Please feel free to reach out to us directly and share your experiences. We are eager to make things right and improve where necessary.Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Chris

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The property was right by the beach which was amazing. As far as cleanliness goes it was pretty clean. Overall it was good. The only thing that sucked was the parking. They only had valet parking
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 18 ก.พ. 2024
Chris, thank you for sharing your feedback. It's delightful to hear you enjoyed our hotel's location near the beach and its cleanliness. We acknowledge your concern about the parking options and are continually exploring ways to improve this aspect of our service. We appreciate your understanding and hope for the opportunity to serve you better in the future.Jeroen QuintManaging Director

2/10 แย่มาก

Kathy

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms are very outdated and original furniture from when the property was built in the 50s or 60s. Rooms in the old building were not clean with a dirt ring in the bathtub. The worst part about the stay is the multiple bugs crawling around in the room. The front desk was obvious with knowing their rooms have bugs "roach like" crawling around in their rooms & didn't dispute, argue or question when I called to report my concern & disgust with the room condition and bugs. I will NEVER stay here ever again.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 9 ก.พ. 2024
Kathy, we regret hearing about your recent stay and understand your concerns. Having a clean and comfortable room is indeed important and we're dedicated to maintaining a high level of cleanliness and regularly check our rooms for any issues. It sounds as if your experience didn't meet these standards and that's something we need to look into. We appreciate your bringing this to our attention and we assure you that we'll take your feedback into account as we continually strive for improvements. We truly regret that this may have affected your choice to return and kindly ask you to reconsider. It would be our pleasure to provide you with a better experience in the future.Jeroen QuintManaging Director

8/10 ดี

Edward

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beach views were awesome 👌 and restaurants and shopping was within walking distance. What i didnt like was when i was taking a shower the tub was filling up with water need to unclog the drains. And when I go to order room service the phone didn't work. And one valet driver was rude the others were nice.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 ก.พ. 2024
Edward, it's fantastic to hear that you appreciated the beautiful beach views and convenient location at Pacific Edge Hotel. We regret hearing about the issues encountered during your stay, such as an inconvenience with the shower drain and difficulties with room service. We will address these concerns appropriately. It's unfortunate to hear about your experience with one of our valet team members. We typically receive high marks for our kind and attentive service, and we apologize if it was not your experience throughout. We will ensure to relay this feedback to improve the overall guest experience. Your insights are invaluable, and we appreciate the time you've taken to share them.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Ellen Therese

เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 21 มี.ค. 2024
Ellen, we appreciate your high rating of Pacific Edge Hotel! It's always wonderful to know that our guests had a great stay. Looking forward to welcoming you back on your next visit.Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Blake

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 8 ก.พ. 2024
Blake, thank you for your feedback. Every rating helps us strive for improvement. We hope to have another chance to enhance your stay on your next trip.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Nancy

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff excellent 👌 close to shopping and restaurants
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 ม.ค. 2024
Nancy, it's delightful to hear you enjoyed your stay at the Pacific Edge Hotel. It's also great to know our team members' service was excellent and that you appreciated the close proximity of shopping and dining venues. We hope to welcome you back in the future.Jeroen QuintManaging Director

4/10 แย่

Alberto

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They gave my room away and was put in a different room they tried to make it up with comping valet and 60$ credit to the deck but the main reason I booked here was due to the view and I was looking forward to having the room I paid for but instead I got moved to a different view. Staff was nice. Just the fact that they changed my room ruined my whole weekend.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 ม.ค. 2024
Alberto, it's disconcerting to read about your experience. We strive to meet our guests' expectations and we regret that the room situation caused some disappointment. Your kind words about our team members are highly appreciated. We're continuously working to enhance our guest experience, and we hope to provide a room that meets your specific preferences on your next visit.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Melanie

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was amazing! The view was so breathtaking! Valet was no hassle everyone there was amazing and very helpful. Definitely coming back !
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 ม.ค. 2024
Melanie, it's wonderful to hear you had such a fantastic stay with us at Pacific Edge Hotel! The captivating views, easy valet service, and superior service from our team members seem to have left a lasting positive impression. We're eagerly anticipating your return visit in the future.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Sophie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 31 ม.ค. 2024
Sophie, it's wonderful to see your five-star rating of Pacific Edge Hotel. Our team members are thrilled to know that you had an excellent stay with us. We hope to welcome you back for another exceptional experience. Thank you for choosing Pacific Edge!Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Melinda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you !! You made me feel so special !
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 ม.ค. 2024
Melinda, it's heartwarming to hear that Pacific Edge Hotel provided such a special experience for you. We aim to make all guests feel valued and your feedback is certainly encouraging. The team looks forward to your next visit.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Jessica

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 30 ม.ค. 2024
Jessica, thank you for choosing Pacific Edge Hotel for your stay. We're thrilled your experience warranted a perfect rating and we look forward to welcoming you back when your travels next bring you to the area. Safe travels.Jeroen QuintManaging Director

6/10 พอใช้

Nalleli

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
The property looks a bit different from the images. I did like that the beach was literally a staircase away. The property provides chairs & towels. The surrounding restaurants and stores are all walking distance.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 27 ม.ค. 2024
Nalleli, it's great to hear that you appreciated the beach proximity and the amenities like chairs and towels provided by Pacific Edge Hotel. We also love being surrounded by so many local dining and shopping spots. Regarding your observations about the property looking somewhat distinct from the images, we are continually upgrading and enhancing our facilities while striving to stay true to our photos. We hope to welcome you back soon for an even better experience.Jeroen QuintManaging Director

2/10 แย่มาก

Brittney

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, this was the worst hotel I have ever stayed at in Laguna beach area. The first day I arrive I felt that I was judge and stereotype. The young gay male at front desk started speaking to me in a “ghetto girl” voice. After giving him a confused look and continue to use proper English. His voice changed back to normal. The overnight older male, was extremely rude and dismissive. Valet started asking me personal questions that made me feel extremely uncomfortable. Both restaurants I received very rude, dismissive servers w/the worst attitudes. Very inconvenient because In Room-Dining do not answer the phone. My room with disgusting!! The first room smelled like sewage and mildew. I asked if they could change my room. They tired to make me purchase an upgrade for an additional $350. Finally, he move me to a room that was equal price, the room had a broken toile that ran water all night long and made the loud noises. I spoke with the new female front desk representative during the dayshift, I’m grateful she was nice, but nothing was accommodated or solved. Maintenance came to fix the toilet and by that evening, the toilet was broken again. I told front desk, & nothing was resolved. The phone in my room was broken so I had to use my personal cell phone, and front desk stop answering my call. PS this room had a horrible smell as well. The rooms have extremely thin walls. I can literally hear my neighbor urinating in the toilet. I felt super unsafe in this room, no locks.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Timon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room had an amazing view. There is a long walk from valet only parking to the elevator of our building. The elevator is very small. One person and a luggage cart will barely fit by half an inch. Hotels.com said that all fees were included with the price, but I got charged $90 for valet for two nights. That annoyed me. Staff was responsive when we had any concerns or complaints.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 26 ม.ค. 2024
Timon, it's wonderful to hear that you found the view from Pacific Edge Hotel amazing. We understand that the distance to the building and the size of the elevator posed a bit of an inconvenience. Also, we recognize that the additional charges for valet parking might have come as a surprise - we'll work with third-party booking platforms to ensure pricing transparency. We're pleased our team members were quick to respond to your needs. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Michael Curtis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 25 ม.ค. 2024
Thank you for the wonderful rating, Michael!It's fantastic you enjoyed your time at Pacific Edge Hotel so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Karen E

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The view was breath taking and the staff was fantastic
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 ม.ค. 2024
Karen, we're thrilled you enjoyed the exquisite vista from Pacific Edge Hotel. It's also heartwarming to hear you had positive interactions with our fantastic team members. We can't wait to serve you again on your next visit.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Virginia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 22 ม.ค. 2024
Thank you for this excellent rating, Virginia!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Pacific Edge Hotel! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Mohammed

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 10 ก.พ. 2024
Mohammed, thank you for your excellent rating on Expedia. Pacific Edge Hotel is thrilled to have provided a satisfying experience. We look forward to welcoming you back again soon.Jeroen QuintManaging Director

4/10 แย่

Masoud

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The housekeeping does not report room problems to the office upon guest departing so issues can be taken care of. As a result new guests face a few issues such as slow drains, falling towel holders, nonoperating heaters that need replacement, nonworking outlets (on furniture with no connection to power), slow shower water pressure, etc. Otherwise this is one of the best choices in LH.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 20 ม.ค. 2024
Masoud, we apologize for any difficulties you experienced during your stay. Your feedback regarding the maintenance of the rooms is truly important and we assure you that steps are being taken to address these issues. It is our goal to ensure that every guest enjoys their visit to the fullest. Despite the areas that need improvement, we are pleased to hear that you think highly of our location. Thank you for helping us improve, and we hope to deliver an improved experience on your next stay.Jeroen QuintManaging Director

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth, Oceanside

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Customer Service วันที่ 19 ม.ค. 2024
Elizabeth, thank you for choosing Pacific Edge Hotel for your stay. We're thrilled that you had an outstanding experience based on your rating. We look forward to welcoming you back in the future for another spectacular visit!Jeroen QuintManaging Director