บริเวณภายนอก

รีวิว ลากินตาอินน์ บายวินด์แฮม ออสติน แคปิตอล/ดาวน์ทาวน์

2.5 out of 5

รีวิว

5.2
คะแนน 10 - ดีเลิศ 189 จาก 1560 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 223 จาก 1560 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 321 จาก 1560 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 344 จาก 1560 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 483 จาก 1560 รีวิว" "

5.0/10

ความสะอาด

6.4/10

พนักงานและบริการ

4.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

4.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Lorenza

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You have to pay for tha parking
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024

8/10 ดี

Nileshwari

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hot shower, a/c working, smart tv, clean sheets, mostly- we were happy w the price and good staff. The one guy at front desk was very nice
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Luis, Del Valle

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is falling apart, I had to leave early becuse it was full of roaches on the sink. I was unable to sleep at all
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Michelle

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Trash was piled up right near the entrance from the parking garage. Stinky and swarms of fruit flies. We arrived after 5p and the room was not ready, waited another 30 minutes before we could go to our room. No working ice machine on the floor
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Alejandro, San Antonio

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Robyn

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I always thought La Quinta‘s were of higher quality than this location. The outside and walkways were very dirty and did not smell good. The room had roaches and was very dirty. No one had cleaned the bathroom at all. Was concerned about bedbugs as well. We accidentally lost our key card and it was two in the morning and there was no one to reach at that time over the phone or at the front desk. Which thankfully we ended up finding our card and were able to get into our room. We were very disappointed to say the least.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Susan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Upon check-in, I was required to sign a paper stating that I would not use drugs in my room or on the property, would not host parties, or cause damage to the room/property. The building and grounds are not well maintained and in disrepair. The outside hallways are not secured, allowing easy access to the rooms. The room smelled as though drugs had been used recently, the curtains were shreded, boths beds had huge dents in the mattreses, and the room had multiple repairs to walls, doors, etc., as well as some unrepaired damage. I did not feel safe staying there and checked out shortly after arriving. I was shocked by the unsafe conditions both because it is a Wyndam property and that it is listed on Expedia.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Victoire

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy to park for free around , 10min walking. Very nice location. Walking distance for everything. Pool is ok. Management very nice except the lady from the breakfast, it was 10am, room full, but she came and switched off the light, did not remove the food and left. Not nice for us, finishing our breakfast. Hotel very dirty. Stains on the carpet , stains in the bath. Cockroaches everywhere is the bedroom and bathroom. Big one and small one. We asked to change room ( even if I guess all the building was the same ), but it was full so we couldn't change the bedroom. Weird small on the room. Mold on bathroom and windows.

2/10 แย่มาก

Ignacio

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible experience overall. The room was dirty, the door not even close. I used to stay un La Quinta oftenly but after pandemic many good things they used to have, nit anyemore.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Jose, Katy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The physical conditions of the hotel aren't the best, it needs a lot of cleaning, paint, general maintenance. The hotel has a perfect location, it is a hotel with a lot of potential. I can go walking everywhere. The staff is very friendly and helpful, i know they do the best the can do, but definitelly the hotel needs a lot of maintenance.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Tessie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overpriced, >$300 /night, but with no amenities. Probably worth $50/night like a cheap hostel. Trash not emptied for 4 days, no housekeeping. You have to come down to the front desk to ask for a creamer, or to get water. Property has peeling paint. Narrow hallways, poor lighting.
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

JESSICA

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
decent budget hotel
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Lauren

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property was dirty and falling apart. There was a dirty toilet plunger left out near our door. The only parking available was valet and it cost $45 per night. They would only take cash so I had to go find an ATM to pay for parking. Went to dinner and came back and there were no parking spots left and the valet guy was not at his post. Asked the front desk for help and they called the valet guy and then he had the nerve to request that I tip him for the inconvenience of calling him. Keep in mind that you park your own car. The valet takes your money and does nothing else. I have nothing good to say about this hotel other than it’s location in downtown is very convenient.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Hannah

เดินทางกับครอบครัว
Everything was great
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Miguel

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I definitely do not recommend staying in this dirty hotel, very bad service, they woke me up at night and in the morning to identify me, it is truly very ridiculous, they even have cockroaches.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

OPAL

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was dirty and a few roaches crawled into the bed and tv stand, there was clothing tag sticker on the wall assuming that was from the previous person that stayed there, and the bathroom was not scrubbed! The curtains were old and had holes and torn. The window moldings were old. The parking garage was dirty and smelled like piss. I did not feel safe at all. This is not a kid friendly place. Dont do it!
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

6/10 พอใช้

Monica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The rooms are dirty and falling apart. The mattress is old and lumpy. There were roaches in the breakfast area.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback of your recent stay with us. We understand you were unhappy with the cleanliness of your room and we are very sorry for this experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. The Hotel Management Team will be working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. We hope you will consider staying with us again. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Rachel, Virginia Beach

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
As soon as we walked in it smelled of mildew/cat pee. The curtains in the room were ripped in multiple places, I found a lot of hair, a used make up wipe AND an artificial finger nail on the bathroom floor. The spackle job on the bathroom door looked like it was done by a 4 year old. This property is NOT well maintained and for the 300 dollars a night we paid because everyone was price-gouging for the solar eclipse, I'd have rather paid double that to stay anywhere but here.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

4/10 แย่

Rachel

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Our room was dirty and had flies in it, the final straw was when a roach came out of the shower drain. Their only saving grace was that the lady at the front desk was super nice and understanding. Still waiting for my refund
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Hello sorry about your recent experience oplease give your refund 5-7 days to be returned

4/10 แย่

Melanie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Arrived for 3pm check in and my room with king bed was not ready. Was told it would be 30 minutes. 1hr later and still not ready so got "upgrade" to 2 queen room which was fine but bathroom was disgusting. Toilet clogged after 1 use and light didnt work. Noisy all night with loud people and different cars blasting music at until 3am all i could imagine was drug deals. Honestly never knew Austin had a hood until this hotel stay. Expedia should not recommend this place to their vslued members.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We apologize for your concerns mentioned and are disappointed that our hotel did not exceed your expectations. Steps will be taken to correct those problems. We do hope you will choose to stay with us again so we can have the opportunity to provide you with a true La Quinta experience. Respectfully, LQ Customer Care

6/10 พอใช้

Aleksey, Simi Valley

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Expensive parking and far walk To parking lot. Great location for walking to downtown
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We truly regret that the parking was not what you have expected. Your comments and suggestions will be forwarded to the hotel management team for consideration. We apologize for any miscommunication. We hope you will once again choose us for your lodging needs. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

DELISSE, MORGANTON

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We were stunned at how pitiful and dirty our room was. There was one bar of soap for our 3-day stay and a used bar right behind the shower curtain with all the mold spots on it. Wall paint was peeling. The drawers in the dresser were so filled with dirt and hair we couldn't put our clothes in there. When we called the friendly and efficient front desk staff (seriously - she was very nice) she let us know that the cleaning staff leave every day at 4 and no one could help us. She could let us change rooms, but there was no guarantees the next room would be clean. We were left with 1/4 roll of toilet paper and no additional roles. The passageways were nasty concrete stained from past spills (or ??) and very dirty. It really was horribly maintained and I will be hesitant to stay at a La Quinta Inn in the future.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your feedback of your recent stay with us. We understand you were unhappy with the cleanliness of your room and we are very sorry for this experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. The Hotel Management Team will be working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. We hope you will consider staying with us again. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Nicholas, Newport Beacon

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rooms were in disrepair. Window did not lock in one and two inches of water in the bathtub in another. Third room was clean. I was approached by a vagrant when I was unlocking the breakfast facility... no security on premise. The front desk was empty and I had to wait for someone every time I was in the lobby.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your candid feedback. We are very sorry to hear that your stay at the hotel was not satisfactory. Please note that this information has been passed on to our management staff to ensure improvements are made. We appreciated your business. Thank you for staying with us. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Michael

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This place is horrible Arrived at 11pm and still had to wait 45 minutes for a room to be cleaned before I could check in.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your review of your recent stay with us. We understand you were unhappy with your experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. We continually try to do our very best for all of our guests. We hope you will consider staying with us again. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Deborah

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Fue una muy mala experiencia Los empleados NO ESTÁN CAPACITADOS para atender a los clientes. No cumple las expectativas, y la gente no es amable. Uno de los que iban con nosotros tuvo que dormir en el piso porque las instalaciones no estaban preparadas para recibirnos. Pésimo servicio
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Sorry no espanol

4/10 แย่

Daniel

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room stinks badly. They are not equipped to receive pets. They will put you in a filthy room with carpets instead of use the ground rooms so you can walk your dog and prevent any inconvenience. We hated it. Awful.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your review, please accept our apologies for this recent stay. La Quinta is a pet friendly hotel and we do have a cleaning process in place. Unfortunately, not all guests tell us they are traveling with a pet. We appreciate your comments and will be sharing them with housekeeping for cleaning correction. We look forward to seeing you in the future. LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Michael, Boulder

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Poor instructions for parking. Very poor continental breakfast. Shower control broken.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your candid feedback. We are very sorry to hear that your stay at the hotel was not satisfactory. Please note that this information has been passed on to our management staff to ensure improvements are made. We appreciated your business. Thank you for staying with us. Respectfully, LQ Customer Care

6/10 พอใช้

john

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pictures did not sure the true hotel and the conditions. Pictures and overview made it sound luxurious and well kept. Dirty and run downed
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. First and foremost, please accept our sincerest apologies for your unsatisfactory stay. While negative reviews are disappointing to our team, it provides us with an opportunity to improve. We take great pride in delivering a quality product and superior service and clearly failed to do so for you. We will be forwarding your comments to our management team for review so that similar situations do not occur. Thank you again for taking the time to provide your remarks. In our ongoing efforts to improve there is no better tool than our guest’s feedback, whether positive or negative. Respectfully, LQ Customer Care

6/10 พอใช้

WILSON

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It’s was ok for what I needed it for. But that gym was really gross. Bugs and stains everywhere. Smelled weird.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mention in your review, especially the odor you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel. LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Andrew

เดินทางกับครอบครัว
The staff was friendly and helpful but the place is terrible. Definitely not some where you would bring children or any morals. If you don’t mind sleeping in a bed that isn’t sanitary. Not safe at all
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for being a guest of our hotel and for sharing your thoughts. We take the cleanliness of our rooms very seriously. Our own standards are very high and include inspecting rooms to ensure they are as clean as can be. We strive to offer a comfortable stay for our guests and it seems we fell short during your stay. Thank you again for choosing to stay at our hotel, and I hope you will give us a chance to redeem ourselves on a future visit. LQ Customer Care

8/10 ดี

Rebecca

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Finding our way from parking lot to the lobby was challenging. All it would take is a sign at the stairs to go up or down. Also, room I chose at booking was not as pictured.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Sorry for the confusion this will be sent to management to be fixed so future guest will not be confused

6/10 พอใช้

Oscar

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The Staff was great. Chacka, Asst. Manager, was kind and courteous. I did not like that fact that I was charged $20.00 per day in cash with no receipt for Valet parking and there were no valets to park my vehicle. Why do you charge for a service that is not provided. I seriously doubt that I will stay at this hotel again and I have stayed at a lot of La Quintas before.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We truly regret that the parking was not what you have expected. Your comments and suggestions will be forwarded to the hotel management team for consideration. We apologize for any miscommunication. We hope you will once again choose us for your lodging needs. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Amalia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Estado pesimo de limpieza de todo el hotel y de la habitación
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

6/10 พอใช้

Yvette

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your review and for staying at La Quinta Inns and Suites. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We continually try to do our very best for all of our guests. I hope that you will consider giving us another opportunity. Sincerely, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Jung Rouk

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water shower
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
We appreciate that you took the time to review our hotel and sincerely apologize for the hot water problem that you experienced during your stay. We will follow up on this issue with our Maintenance Manager, to ensure all systems are functioning properly. We would appreciate another opportunity to serve you, and will go above and beyond in order to retain your valuable business. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Rayna

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was THE WORST HOTEL I have ever stayed in. Facilities are extremely neglected. There was blood in my first room I was put in and it was extremely dirty as if no cleaning services had been provided from the last few guests. Both beds in room were dirty, there were stains everywhere in the room from curtains, to windowsill to the hallways, to the second room I was put in. The smoke detector was missing in the initial room. In the second room the lights didn’t come on and there were fake nails at he door in the hallway.. As a young woman I feared for my safety and could not stay the 3 nights I paid for because I felt unsafe and that I would be apart of some sex trafficking. The front desk lady wasn’t there after my initial complaint and I stayed my duration of my trip elsewhere. I was told Expedia was not able to get my refund for the stay and then later told after they spoke with my parents that they could. I will no longer be using Expedia because you all don’t get the properties that are being advertised on your service. Expedia is supposed to take the stress out of travel and be easy and this was the worst experience I have ever had.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
We were very disappointed to read of your experience during your stay with us. While an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, we do extend it with all sincerity. We certainly empathize regarding the points you mention in your review, especially the odor you experienced. We will look into each issue that you have noted in an attempt to correct and improve our hotel. LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Alexis

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Ralitsa

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It has been a very long time since I last saw so many roaches for one night, we had to leave in the middle of the night. Not a safe neighborhood.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for being a guest of our hotel and for sharing your thoughts. We take the cleanliness of our rooms very seriously. Our own standards are very high and include inspecting rooms to ensure they are as clean as can be. We strive to offer a comfortable stay for our guests and it seems we fell short during your stay. Thank you again for choosing to stay at our hotel, and I hope you will give us a chance to redeem ourselves on a future visit. LQ Customer Care

8/10 ดี

Tyriek, Austin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff, but didn’t have hot water to shower. Get what you pay for 😬
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
We appreciate that you took the time to review our hotel and sincerely apologize for the hot water problem that you experienced during your stay. We will follow up on this issue with our Maintenance Manager, to ensure all systems are functioning properly. We would appreciate another opportunity to serve you, and will go above and beyond in order to retain your valuable business. Respectfully, LQ Customer Care

10/10 ดีเลิศ

Ashley

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Andy

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They charged me 3 separate times for one room!!! Ridiculous!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 26 มี.ค. 2024
I will definitely look into this for you my apologies

6/10 พอใช้

Dallas, San Diego

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
This is an older property and has its share of older property problems. The room was decently clean. Toilet lid was only secured by one side. The shower never completely turned off.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 25 มี.ค. 2024
We read you review and let me say how sorry we are that we did not live up to your expectations. We try to make every guest experience unique and enjoyable. We do appreciate the review as it helps us to provide a better guest experience going forward. Once again please accept our apologies, we hope you will return again and have a better experience. Respectfully, LQ Customer Care

4/10 แย่

Kotaro

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 12 เม.ย. 2024
Thank you for your review of your recent stay with us. We understand you were unhappy with your experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. We continually try to do our very best for all of our guests. We hope you will consider staying with us again. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Rahul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was not at all tidy nor was it safe.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback of your recent stay with us. We understand you were unhappy with the cleanliness of your room and we are very sorry for this experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. The Hotel Management Team will be working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. We hope you will consider staying with us again. Respectfully, LQ Customer Care

6/10 พอใช้

Ryan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
.
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

John Manuel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I was so very much disappointed. I felt unsafe. This place is so run down. I can’t believe LA QUINTA has its name on it. It’s obviously needs some fresh paint, carpet cleaning & some TLC. There was trash, burger wrappers & trash bags everywhere. Discarded mattresses and wood pallets piled up in the underground parking, NO security even though it’s advertised. BEWARE OF THE PARKING!! It’s a SCAM. La Quinta never mentions parking. They charge you $45 a night. I stayed 3 nights, an additional $135. I mentioned it to the front counter, all they said was that’s a separate company & offered NO assistance. It’s a separate company on La Quinta property. SCAM! The breakfast was a joke too. J/dean sausage biscuits to put in the microwave. Stale cereal in silo tubes. The DIY waffle maker was good, but nobody was refilling the batter. It was a bad experience all the way around.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 22 มี.ค. 2024
Your feedback is absolutely critical to our success. Allow us to apologize for the mishaps that had occurred during your visit. Our Management Team is looking into these matters to ensure that all of our guests continue to have memorable experiences when staying with us. Our guests feedback allows us to continue improving what we do best, taking care of our guests. Come back and see us again soon! Respectfully, LQ Customer Care

6/10 พอใช้

Ryan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There are bugs.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 22 มี.ค. 2024
Thank you for being a guest of our hotel and for sharing your thoughts. We take the cleanliness of our rooms very seriously. Our own standards are very high and include inspecting rooms to ensure they are as clean as can be. We strive to offer a comfortable stay for our guests and it seems we fell short during your stay. Thank you again for choosing to stay at our hotel, and I hope you will give us a chance to redeem ourselves on a future visit. LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Jacy

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for your review of your recent stay with us. We understand you were unhappy with your experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. We continually try to do our very best for all of our guests. We hope you will consider staying with us again. Respectfully, LQ Customer Care

2/10 แย่มาก

Leila

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
There were cockroaches all over the room. I waked right out and told the receptionist I couldn’t stay there. I don’t know how this property holds the name La Quinta. I am expecting a full refund
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback of your recent stay with us. We understand you were unhappy with the cleanliness of your room and we are very sorry for this experience. We take pride in our guests being satisfied and apologize that we were unable to meet that expectation. The Hotel Management Team will be working with our housekeeping staff to prevent this from happening in the future. We hope you will consider staying with us again. Respectfully, LQ Customer Care

8/10 ดี

Susan

เดินทางกับครอบครัว
Pool water too cold, and needs outside painting and carpet cleaning
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก AGM วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We apologize for your concerns mentioned and are disappointed that our hotel did not exceed your expectations. Steps will be taken to correct those problems. We do hope you will choose to stay with us again so we can have the opportunity to provide you with a true La Quinta experience. Respectfully, LQ Customer Care