ล็อบบี้

รีวิว ฮิลตันการ์เด้นอินน์ โอเวอร์แลนด์พาร์ค

3 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 495 จาก 908 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 279 จาก 908 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 81 จาก 908 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 34 จาก 908 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 19 จาก 908 รีวิว" "

9.0/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

8.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Dr Karen

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Didn't like there is no comp. breakfast. Most hotel do
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

2/10 แย่มาก

Elizabeth

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The air conditioner is so loud that I cannot sleep. What is the point of a hotel room if I can't sleep in it? I called Hilton and they won't help me because I booked through Expedia. I called Expedia and they won't help me. This room is way too expensive for a room I can sleep in? This is repulsive.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Elle

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First and foremost the staff was amazing! Every time we walked through the door they said hello with a smile. Check in was seamless. The convenience store was always stocked. Parking was a breeze. The room was very clean and all around comfortable. It is near the interstate so you can get anywhere in the city quickly. But again…THE STAFF!! Customer service of this level has been lost in this world but they are definitely exceptional!!
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Michelle, Omaha

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was very friendly. Room was spacious & clean. The hotel had everything you could possibly need. I do wish there was a complimentary breakfast but there is an option to purchase breakfast.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 2 เม.ย. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again in the future!

10/10 ดีเลิศ

Jaylen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Love it
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 2 เม.ย. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Lucinda

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was wonderful!❤️
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 12 มี.ค. 2024
As Front Office Manager I am very happy to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back in the future!

8/10 ดี

Kacy, Astoria

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not the cleanest room. Furniture tattered and torn.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 6 ก.พ. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! I do apologize about the condition of our hotel. We are happy to inform you that we will be receiving a full renovation in the near future! We hope to welcome you back in the future.

10/10 ดีเลิศ

James Robert

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked the quiet hallways, pretty lobby with a fireplace and easy access. The pool/hot tub didn’t look too inviting. Loved the large TV and the room temp was easy to control . The hot water took awhile to get in the sink. The tub water was fine though. The staff was so friendly and we felt welcomed. a free continental breakfast would be a plus. We would stay here again.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 6 ก.พ. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay. We look forward to welcoming you back in the future!

6/10 พอใช้

Samantha

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Not Business Friendly
There is not a business center at this hotel. It was very hard to be able to print anything needed for work, with offices, locally were closed due to weather. We had to modify our training location, and without a business center we were stuck, trying to train in the lobby. Because we were told we were not allowed to access their conference rooms. But there was vacuuming, going on and mopping going on while we were trying to hold corporate calls and meetings in the lobby. We asked about a conference room and they told us they were booked, but we walked past them. They were empty. Just very disappointed as this is a great location for us to return to. Unfortunately, we will not be utilizing this location for future business trips. The lobby was very cold, and with the door continually open and closing it just continued to get colder and colder..
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I would like to apologize for not being able to accommodate a meeting space for your work trip. In the future if you would like to inquire about a meeting room please contact the hotel and we will get you in touch with our sales manager! In the future if you need anything printed the Front Desk will be more than happy to print what you need. We hope to welcome you back to our location in the future!

10/10 ดีเลิศ

Catherine

เดินทางกับครอบครัว
Very friendly and helpful front desk staff. Loved this hotel. Very quiet and comfortable. Thank you!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 14 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay! We hope to welcome you back to our location in the future.

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 6 ก.พ. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Martin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
As advertised
Great stay. Couldnt ask for more.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Katelyn

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 6 ม.ค. 2024
As Front Office manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! We hope to see you again in the future!

10/10 ดีเลิศ

ALAN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 3 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay! We look forward to welcoming you back to our property in the future!

10/10 ดีเลิศ

Micaela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very pleasant
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 3 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am very happy to hear that you were satisfied with your stay! We appreciate your feedback and generous score of 10. We look forward to welcoming you back to our property in the future!

10/10 ดีเลิศ

Drew

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 6 ก.พ. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back in the future!

8/10 ดี

Garry

เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 6 ก.พ. 2024
As Front Office Manager I am happy to hear that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back in the future!

10/10 ดีเลิศ

Connor

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 3 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay! We look forward to welcoming you back to our property in the future!

10/10 ดีเลิศ

Larry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had booked one day at this location. After spending the day with my daughter, I decided to stay another day. Since I had booked through Expedia, I talked with the desks personnel and found out that the way to do this would be to book another day through Expedia. They worked very well with me. Told me how I should come down anytime the next day and check out and then check back in on the new reservation. They were very helpful.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 3 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay and that my desk agents were able to help get you settled into that extra night! We hope to see you again in the future!

8/10 ดี

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 3 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay! Please let me know what we can do in the future to turn that 8 into a 10! We hope to welcome you back!

10/10 ดีเลิศ

Donna

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 3 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay! We look forward to welcoming you back to our property in the future!

10/10 ดีเลิศ

Gage

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Alexandra วันที่ 3 ม.ค. 2024
As the Front Office Manager I am happy to hear that you were satisfied with your stay! We look forward to welcoming you back to our property in the future!

10/10 ดีเลิศ

Paul

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Chris

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excellent property with very friendly staf!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

julie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The bed was good. Place was clean. Was not made clear that breakfast was 11.99 when booked. No blanket or pillows for pull out sofa. When i asked for them though custom service was great.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

J Kevin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place, big rooms. Nice lobby. Breakfast and other meals available.
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Melissa

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Maria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Lacy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Beware!!! Upon check in this hotel seems nice. The Libby is big and has a nice snack/drink bar. The front desk attendant was polite. However, there were stains on the carpet in our room. I wish that were the worst part. We woke up to find red bumps all over our 5 month old baby. They were later confirmed to be BED BUG bites!!!! The hotel and Expedia both were very nice and refunded our payment. It cost us much more than just the payment to make sure we didn’t bring them home with us.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

4/10 แย่

Marie

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Allison

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel was nice and clean. I picked it because it was close to where we wanted to be.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Alyson

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Randy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely Stay
Beautiful, spacious, comfy rooms. Staff we excellent & extremely hospitable.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Services Supervisor วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

DENISE

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We had a three night stay and it was wonderful. Clean and the staff was very friendly.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Services Supervisor วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

8/10 ดี

Jay

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Services Supervisor วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 ดีเลิศ

Lyndsey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Services Supervisor วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Not as luxurious as it looks online
The location was great and the staff friendly BUT the hotel was disappointing. The first room we were given reaked of wet dog. The front desk woman came in and sprayed a whole can of lysol all over the carpet and sprayed a bit of febreeze in the air. We left to shop and grab dinner and when we returned the room smelled of wet dog and flowers. It was awful. She then put us in a different room and it appeared that the building had suffered water damage by the looks of the walls (and musty smell again). The couch was stained & bathroom needed maintenance. The pool was decent & the hot tub wasnt hot. I recommend selecting another hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 31 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations and we are very sorry you were unhappy with your guest room. I greatly appreciate your comments about aspects of the room and it is a pleasure to announce that the corporate approves us for renovation and we have started planning for the renovation and I hopefully it will start this year. We will be implementing many of these upgrades to the property. Our rooms will be getting new mattresses, bed skirts, window treatments, carpeting, in-room accessories, and much more! In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. Our goal is to make your stay better and brighter. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything. Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Susan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 25 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn

6/10 พอใช้

RICHARD

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Had trouble getting on the internet both days we were there. This has happened previously at Hilton Hotel properties. Also, the door to the room would not close and lock so we had to switch rooms after unpacking in the first room. I doubt that we would stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 25 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations and we are very sorry you were unhappy with door of first your room and I am glad to hear we had a chance to address the problem during your stay. Regarding the internet. if your having trouble connecting to internet, our front desk staff can help and assist you. We will share this feedback with housekeeping team. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us again in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything. Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Katy

เดินทางกับคู่รัก, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We typically stay at a different Overland Park hotel with suite options, but I decided to branch out this time. First of all, every single staff person we encountered was so friendly. The rooms were nice, the pool was great for what our family looks for (plus it had a hot tub, which was an added bonus). We were exhausted after a long day in Kansas City when we checked in and decided to eat dinner at the hotel. They had decent options and both adults and kids were able to find something we would eat. We didn’t do breakfast at the hotel but it looked like an okay spread. Breakfast would be my only complaint, and a very minor complaint. The cost is not included in your stay, which was fine. But it was missing some staples, like eggs. The cost for their full hot breakfast was about the same to go down the street to a breakfast spot where we could order off the menu. That being said, I would definitely stay again.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 25 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! Hilton Garden Inn hotels offer a full cooked to order hot breakfast at a cost specified by our property instead of a free limited continental breakfast that other brands may offer. If you would like for the cost of our cooked to order breakfast to be included with the room rate during future stays. I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Darla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great room
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 23 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Shelbie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone was very friendly and there were plenty of food options around the hotel. The bed was comfortable and the room was clean. The big shampoo containers in the shower were great because you could use as much as you want! The only thing that I would change is the breakfast wasn’t free! Aside from that our stay was great. Will be back for sure!
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Offfice Manager วันที่ 18 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Benedict

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was wonderful. The room was clean and very comfortable. We had a great stay.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 15 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Please also accept my sincere appreciation for your favorable scores of 10's for our teams during your stay with us! Your taking time out of your very busy day to fill out the survey in a positive manner speaks volumes of the exceptional person & professional you are as we know how valuable your time is! Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

8/10 ดี

carla

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 15 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

8/10 ดี

Carol

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not all holiday inn are created equal. I’ve never stayed at a “Garden Inn” but mostly at “Express Inn”. Although advertised breakfast is not included as it at “Express Inn”. I heard staff explaining how their breakfast cost breakdown works and it seems a bit awkward and confusing. I went down the street to McDonald’s for breakfast. Although lobby was newly renovated our room need updating (so assuming all rooms need it). The wallpaper was pealing off wall. The tiles looked worn and dated. Pillows were all the same … flat. Overall okay but will not choose “Garden Inn” next time.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 10 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce, the corporate approves us for renovation and we will be implementing many of these upgrades to the property and I hope it will start soon. Our rooms will be getting new mattresses, bed skirts, window treatments, carpeting, in-room accessories, and much more! In taking great care of our charming hotel, our main priority is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 8 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Please also accept my sincere appreciation for taking time out of your very busy day to fill out the survey in a positive manner speaks volumes of the exceptional person & professional you are as we know how valuable your time is! Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Donald

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 8 ก.ค. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Please also accept my sincere appreciation for taking time out of your very busy day to fill out the survey in a positive manner speaks volumes of the exceptional person & professional you are as we know how valuable your time is! Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

8/10 ดี

mary

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was a great place. Too many kids to enjoy the hot tub and pool area
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 29 มิ.ย. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park

10/10 ดีเลิศ

Greg

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Front Office Manager วันที่ 29 มิ.ย. 2023
As the Front Desk Manager, please accept my great appreciation for choosing our property Hilton Garden Inn in Overland Park. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Our Team at Hilton Garden Inn strives to give all of our guests the best experience possible, and I'm glad that we were able to provide that for you! I thank you for your patience with us as we continue to adapt and improve our services during this uncertain time. I hope that you are staying safe and healthy, and please do not hesitate to let us know if you need anything.Hilton Garden Inn Overland Park