สิ่งอำนวยความสะดวกในที่พัก

รีวิว Grand Pyramids Hotel

4 out of 5
Grand Pyramids Hotel
53 Studio Misr Road Mariottia, Giza

รีวิว

6.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 60 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 88 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 69 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 35 จาก 287 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 35 จาก 287 รีวิว" "

7.0/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

William

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El hotel debió ser 5 estrellas. Hay muestra de ello, pero está en clara decadencia. No hay mantenimiento, literal se está cayendo a pedazos… se pagó con desayuno y aunque el personal se esforzaba por atender, la logística no les daba. Creo que si sigue así, no sobrevive más allá de seis meses…
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

????

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Rakan

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Nobili

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Tour Egitto
Conosco l'Egitto. Sempre tutto approssimativo. La cosa che più mi da fastidio è che hanno l'abitudine di non cambiare le lenzuola tra un cliente e l'altro. Smantando il letto si nota chiaramente che il lenzuolo è stato usato. In questo hotel, avendo prolungato per altre due notti, ho cambiato la stanza ed ho avuto lo stesso problema in entrambe le camere. Purtroppo durante il giorno ero sempre fuori e non ho mai potuto parlare con la cameriera ai piani. Dirlo alla reception è come parlare "al muro".
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

????

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Mark

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel staff take wonderful pride in the property and service. And the hotel is very attractive. Breakfast is excellent. However, it is difficult to evaluate the hotel because the government is building the meteo on Alharam- making it more challenging to walk to the pyramids, or any nearby business.
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Givara

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Top
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Givara

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Vanessa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have no complaints except a very tiny insignificant one that the TV remote didn't work, which made it hard to watch TV because i couldn't change the channel. But that didn't matter to me. I'm only mentioning it because I found it a little funny. The room was more beautiful than advertised. It was nice and quiet and spacious and very comfortable. I loved the balcony. I enjoyed the view from there. The staff was very friendly, which was wonderful. I definitely recommend staying here.
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023

4/10 แย่

Mohammad

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Not clean, old furniture and very slow response in services
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

4/10 แย่

Hakouna

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hot water didn’t work and the hotel is not in a good condition or area
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

2/10 แย่มาก

Abdul

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I did pay for the hotel with cash money
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

2/10 แย่มาก

JAMAL

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
تم ارسال الملاحظات

2/10 แย่มาก

yehia

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I just found out that they charged me $187 instead of the price quoted by Expedia, I didn't know
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

6/10 พอใช้

Elim

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They need to clean the halls and update the entire property. I think need re evaluate its category from 4 stars to 1 star, honestly.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

6/10 พอใช้

Anil

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Redelijk
เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2022

8/10 ดี

Dilka

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
clean was not the best, dust everywhere, blankets were old and dirty when arrived, refrigerator are super old and dirty.
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Bianca

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr freundliches Personal, gutes Frühstück
เข้าพัก 7 คืน, มีนาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Amira

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022

8/10 ดี

Bassam Hassan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
More attention needed for sheets & towels cleannes
The staff were good and service was great but furniture were old and bed sheets weren’t really clean
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
No spa, needs renovation
Lovely staff, the buildings are in desperate need of renovation and cleaning. Spa closed some years ago
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2021

6/10 พอใช้

Saeed

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2021

6/10 พอใช้

Saeed

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2021

6/10 พอใช้

Leslie

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Not a 4 Star.
If this is a 4 star hotel, I'm Oprah Winfrey. Hotel is in major disrepair other than the lobby and dining area. Most of the staff were nice but some were rude and only cater to Arabic guests. Bed was uncomfortable. I would rate this hotel as 2.5 star which matches the low price I paid.
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2021

2/10 แย่มาก

wilson

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
PIOR HOTEL DA MINHA VIDA!
o pior hotel que já me hospedei na vida... localização ruim, limpeza: PESSIMA! wi fi PESSIMO! café da manha: PESSIMO! higiene PESSIMO! simplesmente uma CATASTROFE!
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2021

6/10 พอใช้

martin anton

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sehr schlechtes Management in allen Sparten des Hotels. Generalmanager Zitat: „ ich weis alles und an mir kommt keiner vorbei „ sagt alles aus, obwohl in 14 Tagen nur einmal zu Gesicht bekommen und nach meinen Reklamationen überhaupt nichts wusste. Er kennt die Zustände im Hotel absolut nicht !!! Frechheit ! Werbung mit Indoorpool ist totaler Fake. Geschlossen angeblich wegen Corona, jedoch bei Besichtigung eine total kaputte Baustelle und heruntergekommene Abstell und Müllhalde. Mind. schon lange vor Corona ! Angeblich auch wegen Corona Kaffee, Tee in Pappbecher mit Plastiklöffel Essen nur auf Styropor Teller und Schalen Plastikbesteck und und und …. Schade für die Mitarbeiter und den Hotelbau insgesamt Alles wird aufs letzte ausgequetscht Nicht kommen und selbst sich nicht ansehen !! Kein Kommentar mehr nötig Warum so ein Hotel von Expedia überhaupt angeboten wird ist mehr als fraglich M. Mayer
เข้าพัก 14 คืน, ตุลาคม 2021

8/10 ดี

Montasser

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Hossam

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
فندق جيد جدا
جيد جدا الغرفه والنظافه والاستقبال
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Disappointed
This hotel seems like it was good 20 years ago. Carpet and many of the furniture pieces are filthy. (I’ll include pics below). Rolling blackouts. Shower often didn’t work. We changed rooms however and it was fixed. In need of a massive overhaul. Way better options in Giza or Cairo. Would not advise a stay here.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2021

8/10 ดี

Taha

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2021

10/10 ดีเลิศ

Amal

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2021

4/10 แย่

Holly

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
le personel n'est pas polis et il rend pas la monaie sans insister , et pas de wiffi dans la chambre et la piscine n'est pas propre et pas de music dans la piscine
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021

6/10 พอใช้

mohamed kamal

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I don't recommend this hotel to anyone under any reason.
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021

6/10 พอใช้

Peter

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

2/10 แย่มาก

hossam

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

8/10 ดี

Susan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This is a fine place to stay.
I thought this place was pretty nice. Not too great on the Wifi but everything else seemed ok.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is the worst hotel I stayed in it in my whole life. They have the most rude staff I ever met. I travel a lot locally and internationally and I stayed at many stars levels hotels and hostels from one star to seven stars and never faced such rude staff. Avoid this hotel and never book in it. You will be throwing your money. You know, throw your money from the window will be much better than staying even for one night in this hotel. Stuff are very rude specially at the reception and the management and the security. All of them they push you in a bad way to get extra money from you which is against the law and against all the norms. Also, they never read comments and special requests from Expedia Chats and they do the complete reverse of that so you pay them extra money. Also, they never reply back to your requests neither by email or phone or call or through Expedia. The hotel has none of the amenities mentioned and they were laughing in a rude way that this is something from the past beautiful history and that we are dreaming, and it is good that they give me a bed to sleep in. Stay in a tent in the street is better than staying with them. One star hotels are much better than that, I dunno how Expedia keeps them around. The only thing is the housekeeping team is not bad. But the hotel, they frightened me and I left the hotel after an hour and they refused to get me back any of my money.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Mohamed Hamdy วันที่ 31 ธ.ค. 2020
Kindly be informed that after discus the problem and check what happen and about is correct complain or fake we found this complain is fake because this person have 02 single room 01 room for girl under name Mrs.Hanaa salem and another booking for Mr.Hussein they broke the rules of security as the visiting is forbidden in the room and reception told him this procedure before c/in and he visit her without any marriage documentation so we make a report for him and make c/out without sending him to tourism police so he made this complain so we need from your side to make this guest black list and remove this complain from our page.

10/10 ดีเลิศ

Rayan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good experience
It was amazing stay, decent staff
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

10/10 ดีเลิศ

Rayan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

2/10 แย่มาก

Joseph

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020

2/10 แย่มาก

Garry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ich bin schon öfters in diesem Hotel gewesen und für mich ist die Lage immer entscheidend gewesen. Das Personal ist freundlich, die Zimmer (zumindest in dem linken Trakt) sehr schön. Was nicht schön ist und mich immer nervt, es dauert ewig und 3 Tage, bis man mal eingescheckt hat. Das Einschecken wird so kompliziert gemacht und da ist das Personal immer überfordert. Bei meinem letzten Aufenthalt wurde es mir dann zu bunt und ich habe die Verteilung der 6 Zimmerkarten übernommen, da sie sich mehrfach vertan haben und wir waren schon knapp 2 Stunden im Hotel und wollten nur noch auf die Zimmer.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2020

2/10 แย่มาก

Saleh, Usa

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Bad hotel bad service they will rip you off your money
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2020

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Good locatoin. Helpful staff. Poor quality and really dirty floor in the room. Broken down taps, door handle
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

2/10 แย่มาก

Tracy, UK

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Several years ago probably a "grand" hotel but now sad, tired and in desperate need of a refurbishment. Expedia need to due more recent due diligence as website pictures did not accurately portray the hotel and its facilities.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

2/10 แย่มาก

SUNGCHUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
VERY BAD HOTEL AND HOTELS AGENCY
無論是酒店還是Hotels訂房網都超級爛, 詳情可以看底下英文, 還搞一個字數限制, 總之就是為了超級髒的房間要退房,浪費了我2個月的近10通電話,6.7個小時溝通,每次通電話就說要打給飯店確認,然後飯店不接,最終對話結果就是Hotels表示對方一直不接受退款,他們也無能為力,然後就不甘它們的事情了, Hotels在中間賺錢然後遇到問題只能表示無能為力,一點保障也沒有 Both the hotel and the HOTELS agency are very bad. I booked 4 nights in the hotel but the room's toilet paper was yellow/the tap was broken/the carpet was dirty/the room was too noisy, Reception said he couldn't change the room for me, but he would help me solve the problem immediately. I waited for 30mins at mid-night. No one took care of it until I told the reception I would check out tomorrow, and they finally let me change the room. but the second room still so dirty. The quilt smell very bad, and the pillows are yellow. I check out immediately the next day. When I asked for a refund, the reception said the return not via them, need to apply from the agency. In order to avoid them not acknowledging so I asked for a certificate before I left, they issued a certificate of only one day's accommodation, But the result was the HOTELS agency always delayed and waste my time. After 2 months of over 10 calls, I wasted 6.7 hours of communication. Every time I called, HOTELS only said the hotel did not answer. and the final result is that HOTELS said the hotel doesn't accept the refund, and HOTELS were powerless. HOTELS be an agency to earn the money but they can't solve any problems, can not do anything, no matter this hotel or HOTELS agency are the worst.
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2020