โต๊ะทำงาน, ผ้าม่านกันแสง, เตารีด/โต๊ะรีดผ้า, Wi-Fi ฟรี

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีท สนามบินไมอามี โดราล

2.5 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 258 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 210 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 175 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 159 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 200 จาก 1002 รีวิว" "

6.4/10

ความสะอาด

7.0/10

พนักงานและบริการ

6.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Sima

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
There is no lift, so I had to carry my heavy luggage on myself.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 10 มี.ค. 2024
Dear Sima, Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the absence of an elevator. Your comfort is important to us, and we'll consider your input for future improvements. If your travels bring you back our way, we will do our best to make your stay more comfortable. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you again in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Vasileios

Place was not very clean. Very loud because of departing planes, people partying in the parking lot. For one night might be ok, but definitely bring ear plugs.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 มี.ค. 2024
Dear Vasileios, Thank you for choosing us for your recent visit. We sincerely apologize for the noise concerns during your stay and their impact on your comfort. Your feedback allows us to improve our guest experience, and we genuinely appreciate you sharing it with us. We hope you will consider us for your next visit so we may have the opportunity to make your stay better.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Franz

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Deise

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is listed in Expedia as a hotel but in reality it is an efficient facility, a place where the state place people who had been evicted from their homes. I don’t have anything against that population, but it should be listed at it is. Pool area was closed, we even had to ask for the remote control and chairs to sit outside. Mario was very diligent and tried to accommodate us, but this place should not be listed as a hotel.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 ก.พ. 2024
Dear Deise, Thank you for taking the time to write a review of our hotel. Your comments on the mentioned issues have left us disheartened. We will look into this further and significantly appreciate you bringing this to our attention. Also, we apologize for the problems you mentioned. Our concerned team is included in the discussion to ensure this failure doesn't happen again. Your feedback will help us continuously improve our service and guest experience. Everything we do aims to provide you with an excellent hotel experience. Once again, we are sorry for letting you down. Considering our location, please return, as we want to regain your trust and hope you give us that chance.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Tammy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Staff was excellent! I couldn't sleep due to noise from residents, slamming doors late i to the night, honking horns in the parking lot, and street noise. Could use some kitchen accessories.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Tammy, Thank you for acknowledging our excellent staff. We sincerely apologize for the disturbance caused by noise during your stay. Your comfort is important to us, and we regret the inconvenience you experienced. We'll address the noise concerns with our team and work towards improving the overall experience. Additionally, we appreciate your feedback regarding kitchen accessories and will consider this for future enhancements. We value your input and hope to provide a more restful stay during your next visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Katia, Hialeah

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Terrible! Never again!!! This hotel looks like a rental apartment building in the worse neighborhoods .people smoking everywhere, and the rooms stunk. We stayed for a week and never saw a house keeping, they never came by not even to ask if we needed a change of towels. The cards to open the door were desactivated every single day. We had to go to the receptionist daily to re-activate them. Really, I don't have anything good to say about this hotel, only about the location, is very good.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ม.ค. 2024
Dear Katia, We sincerely apologize for the challenges you faced during your stay. Your feedback regarding the hotel's appearance, smoking, room odor, and housekeeping is deeply concerning. We are actively addressing these issues to improve our services. Additionally, we are working to enhance our key card system for a more convenient experience. Thank you for highlighting the positive aspects of our location. We hope to regain your trust in the future with an improved stay.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Keisha

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
On arrival, the shower was not working and then the water was not getting hot at all. Around 3am, someone was trying to get into the room. Shaking the door, trying to get in.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Keisha, We regret the issues you encountered during your stay. It's disheartening to read about the inconvenience due to the shower and the unsettling incident you faced. Please accept our sincere apologies for the discomfort caused. We take your concerns seriously and will review our security and maintenance measures to enhance our guests' comfort moving forward. Your comments are valuable as they help us identify aspects where we can improve. We hope these isolated instances will not prevent you from revisiting us, as we are wholly committed to redeeming your confidence in our hotel.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Daniel, New York

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
no quiero escribir nada
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ม.ค. 2024
Dear Daniel, Thank you for rating your recent visit. We hope you enjoyed your time with us, and we apologize if your stay didn't meet every expectation. We hope to have another opportunity to welcome you back so we can show you a much-improved experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Jonathan, Santa Cruz

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Worst place to stay
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Jonathan, We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your satisfaction is important to us, and we would appreciate any specific feedback you can provide to help us improve. Please feel free to share more details about your stay, and we'll do our best to address any concerns. We value your input and hope to have the opportunity to make amends in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Asli

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I had an unfortunate experience during my stay at this place, leading to a sleepless night due to excessive noise. Unfortunately, my room was situated right by the stairs, and at 12:30 am, the cleaning person changed the trash bags in the large bins located next to the stairs, waking me up. The timing for this activity was quite puzzling. Subsequently, there was a significant amount of noise generated by people around the stairs at 2 and 3 am. Additionally, the presence of cars racing in the middle of the night further disrupted my sleep. It seems that the specific location of the room played a role in these disturbances. I would recommend requesting a room that does not face the parking lot and ensuring it is situated away from the stairs to avoid similar issues. On a side note, the complimentary breakfast provided only consisted of coffee and a small muffin. That's it.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 ม.ค. 2024
Dear Asli, Thank you for taking the time to share your feedback. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused by the noise. We understand the importance of providing a peaceful environment for our guests and sincerely apologize for falling short in this regard. We are disappointed that we were unaware of these concerns, as we would have been happy to try to resolve the issue or move you to another room. In the future, please know our front desk staff is always available to help make you as comfortable as possible. Your feedback is appreciated, and we hope to provide you with a more tranquil and enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Wilfredo

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

XIN

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

6/10 พอใช้

Zenia

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Yuleini

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I came with two kids, outside they were 3 guys drinking and playing music until 5:30 am . I wish they can refund my money back, so I can sleep in another Hotel . Room inside is good, you should have security all night outside and rules . Thanks
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Yuleini, Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We apologize for not being able to meet your expectations during your stay. We are truly sorry for your concerns regarding specific individuals outside our hotel. Please be assured that we have security on our property to ensure our guests' safety. Additionally, our front desk is always available to assist you and make your stay as comfortable as possible. We appreciate you choosing us as your accommodation and hope that we will have the opportunity to welcome you back again in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Azra

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

2/10 แย่มาก

Angela

เข้าพัก 12 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Chelsea

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

KEYLA

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
La propiedad esta bien ubicada, pero la limpieza terrible, hay chiripas, nunca hicieron un servicio de limpieza y el equipaje agarro unos bichos que me siguieron en todo el viaje de retorno. Deben fumigar esto es muy serio.
เข้าพัก 10 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Dear KEYLA, Thank you for choosing our location and staying with us. We take our suites' cleanliness and pest control standards very seriously. We apologize for not meeting our commitment to providing clean and fresh accommodations. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Since receiving your feedback, we have addressed these issues appropriately, as our team is dedicated to ensuring that every room is immaculate and welcoming. We hope you will consider staying with us again so we can demonstrate the hospitality we are known for and that you deserve.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Cinthya

เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Tanishq

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They were the worst stay in my whole trip.I chose this from many available hotels even though it was not that cheap because of queen beds and breakfast included from much better hotels. When reached, For room they just had double beds which are much smaller. They write breakfast included, but for breakfast they only had coffee and muffins. We expected it to be breakfast. It ruined the whole point of choosing this place by misleading ad to just lure people. I would call it straight away CHEATING.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 8 ธ.ค. 2023
Dear Tanishq, Thank you for reviewing our hotel. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations regarding the room you requested. We do try to honor these requests; however, there are times when we do not have the room unoccupied and available. We do understand your frustration, and we genuinely regret disappointing you. We have also noted your feedback regarding the breakfast. Your feedback is extremely important to us, and we want to assure you that we are taking the necessary steps to address the issues you experienced. We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to the area.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

David

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The bathroom was simply ok
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ธ.ค. 2023
Dear David, Thank you for your feedback. We appreciate your comment about the bathroom, and we'll use this information to ensure we maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests. We value our guests' feedback as we continually strive to grow and improve our guest services, and we apologize if any inconveniences were not addressed. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to be your hotel of choice if another visit to our area is in your plans.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Carrie

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Adianna

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was way too expensive for the condition, bathroom was dirty and the shower was in really bad condition, lobby was horrible but the guy working there was very decent, I only stayed for 8 hrs and I wouldn’t recommend for it, almost $200 per night is way too expensive for a 1 star hotel, I like others extended stay but this one should be renovated
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 21 พ.ย. 2023
Dear Adianna, Thank you for your review. We apologize that our housekeeping staff overlooked some areas in your room. This does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that such was your experience. Moreover, we appreciate your sentiments about pricing and assure you that we take careful consideration to be competitively priced for our area and season. We truly value your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel. Sincerely, Hotel Management

2/10 แย่มาก

Riddhi

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was supposed to be served, there was just coffee and muffins, there were pqckets of oats but no milk..why would they take money for breakfast if they are not serving well. Also the bathrooms were messy
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 พ.ย. 2023
Dear Riddhi, Thank you for sharing your thoughts on your recent stay. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback regarding the limited breakfast options and the state of the bathrooms is disheartening. We take this seriously and will address these issues with our team to ensure improvements. Please be assured that your concerns will be thoroughly reviewed, and corrective measures will be implemented. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future. Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Tara

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Clean room with roaches
The room was clean however, it had roaches!!! We had to shake our belonginfs before we left.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 พ.ย. 2023
Dear Tara, Thank you for the feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the presence of outside insects despite our best efforts to maintain a clean environment. We understand this is unacceptable and falls short of the standards we aim to provide our customers. Rest assured that we have taken immediate action to address the issue and are implementing measures to prevent a recurrence. We hope to have the opportunity to better your stay, should your travel plans bring you back to the city.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Juan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Ivette

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Horrible experience
People spoke marijuana in the parking and very noisy.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 14 พ.ย. 2023
Dear Ivette, Thank you for sharing your experience with us. We pride ourselves on delivering a memorable hotel experience; therefore, we regret not meeting these expectations during your recent stay. Please accept our apologies for the noise concerns you experienced. We are grateful for your patience, and we want you to know our front desk is always available to help make your stay as comfortable as possible. Your feedback is valuable to us as we continue to make improvements for the comfort of our guests. We hope to make it up to you on your next visit.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Giovanni

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Muy básico el hotel solo para dormir
เข้าพัก 9 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 พ.ย. 2023
Dear Giovanni, Thank you for sharing your perspective. We understand that each guest has unique preferences, and we appreciate your acknowledgment of the hotel's simplicity. Our focus is on providing a comfortable place for rest. If there are specific aspects you believe could be enhanced to meet your needs better, please feel free to share your insights. We're committed to continuous improvement and value your feedback. We hope to host you again and make your stay even more enjoyable.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Cortez

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 9 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

FREDDY

เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Sharess

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Harriet

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was good
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Harriet, Thank you for choosing to stay at Extended Stay America. We are happy you had a great experience at our hotel. We love what we do, but it is always nice to be recognized for a job well done! We will share your compliments with our staff. We appreciate your business and hope you will choose us whenever you are in the area. We look forward to seeing you again soon!Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Vivianette

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ashlie

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Juvenal Marcelo

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No cleaning room, no coffee machine, sheet s with blood, no clean toallas, a lot of pigeons, to expensive for the crappy hotel
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 1 พ.ย. 2023
Dear Juvenal, We believe every guest who walks through our doors deserves a comfortable and well-maintained property that feels like a home away from home while traveling. Therefore, we are genuinely sorry to learn that this was not your experience, and we understand your frustration regarding the various issues you described. Please know that we are actively working to improve our services and prevent similar situations from occurring in the future. Thank you once again, and we hope to have the opportunity to welcome you back with us soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Nathan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bed super clean comfy & loved the design ; able to cook if you wish....
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Marja

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Yanky

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Well located with easy access.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 30 ต.ค. 2023
Dear Yanky, It was a pleasure having you as our guest at Extended Stay America. Thank you for your lovely review and for mentioning our wonderfully convenient location. We get great feedback on our location, and we are happy this made your stay even better! Thank you once more; we hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Terence

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No hot water on property no wifi
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ต.ค. 2023
Dear Terence, Thank you for choosing us and writing a review about your recent stay. We appreciate your feedback regarding your recent stay. We're sorry to hear about your issues with hot water and Wi-Fi. While we aim to provide a comfortable experience for our guests, occasional technical difficulties may arise. Your comments will help us address these concerns and work towards a more seamless stay in the future, and we hope to welcome you back under improved circumstances.Sincerely,Hotel Management

4/10 แย่

Gonzalo, Quito

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La habitacion no olia bien. Tenia una gran fuga de agua en el baño y nunca atendieron el telefono para dar cualquier solucion. El desayuno no existe... hay cafe y smacks para llevar
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ต.ค. 2023
Dear Gonzalo, Thank you for choosing us and for writing a review about your recent stay. We're sorry to hear about the room odor and the issue with the water leak in your bathroom. Your concerns about breakfast options will be noted. We apologize for any inconvenience you experienced while trying to reach us. Your comments are valuable, and we'll work to ensure a more comfortable and responsive experience for future guests. Thank you for sharing your insights with us.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

manocher, miami

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is an absolute dump. filthy. people are smoking crack in the parking lot and drinking.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 29 ต.ค. 2023
Dear Manocher, Thank you for reviewing our hotel. We appreciate your feedback and are concerned about your experience. Please accept our apologies for any discomfort you encountered. The safety and well-being of our guests are paramount, and we'll address this matter with the appropriate measures. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Daniel

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Christopher

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

HERNAN

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

PIERRE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Super amazing
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

john, New Orleans

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Easy checkin
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear John, Thank you for sharing your experience with us. We're pleased you had an easy check-in experience at our hotel. Thank you for choosing to stay with us, and we hope your entire visit was enjoyable. We look forward to welcoming you back to Extended Stay America in the future.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Boris

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Erick

.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Eduardo

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When i arrive to my room. There was 3 men in parking lot without shirts playing loud music..They seem to look like low life people. MY WIFE WAS VERY AFFRAID TO STAY THERE..Another guy was in a car smoking weed.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ต.ค. 2023
Dear Eduardo, We sincerely apologize for your negative experience at our hotel. Nothing is more important than ensuring our guests have a comfortable and relaxing stay, so we are sorry we could not make that happen for you. Allow us to check with our team to find out what went wrong so that such concerns are better handled as we move ahead. We wish we had addressed your concerns while you were still here. Please feel free to connect with the team for further assistance and give us another chance so we can leave you a much better impression on your next visit. Sincerely, Hotel Management