ด้านหน้าที่พัก

รีวิว โรงแรมอีสติน กัวลาลัมเปอร์

4.5 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 308 จาก 912 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 429 จาก 912 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 111 จาก 912 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 38 จาก 912 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 26 จาก 912 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

E, BKK

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องพักสะอาด มีสิ่งอำนวยความสะดวกครบ ห้องน้ำมีอ่างอาบน้ำ โรงแรมใกล้รถไฟฟ้า เดินทางสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018
การตอบกลับจาก Eastin Hotel Kuala Lumpur วันที่ 18 มิ.ย. 2018
Dear Greetings from Eastin Hotel Kuala Lumpur! Thank you for your kind words and the time you took to share them with us. It is great to hear your positive feedbacks and we are truly encouraged. Rest assured, we will continue to strive to provide our service excellence at all times. We look forward to welcoming you back to the Eastin Hotel Kuala Lumpur soon.

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nearby office but far from shopping mall
Nice place,clean place.but i think staff is not quite manner.no service mind.

6/10 พอใช้

Premarajah, Rhodes

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Even ice buckets were charged ! Room service was often slow . The hotel has reduced standards ! But overall good value for money
เข้าพัก 12 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Premarajah,Thank you for sharing your feedback on your recent stay with us and rest assured we definitely do not wish to reduce standards and have shared your feedback to my team so we can look to improve our guest experience. I hope you will consider us again in the future and see the changes we have madeKindest Regards

10/10 ดีเลิศ

Michelle Harris, Seremban

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I thoroughly enjoyed my stay at Eastin. It's my second time there and they did not disappoint!
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Kah

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Kah,Thank you for sharing your experience while with us at Eastin Hotel recently and we are thrilled everything went well. We hope you will stay with us again soon and we look forward to welcoming you again. Kind Regards

8/10 ดี

Risa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ありがとうございました
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Risa,Thank you for staying with us at Eastin Hotel and we hope to welcome you again in the future. Kind Regards

6/10 พอใช้

edward chang

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Needs to be upgraded to meet customers expectations. Limited (4) check in counter to serve high turn out guests
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Edward Chang,Thank you for taking the time to share with us your positive feedback in regards the counter desks and we will explore further for future improvement. We hope that we can welcome you again soon and wish you a good week ahead. Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Canisius

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good hotel enjoyed the space of our Eastin Executive
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Canisius,Thank you for staying with us at Eastin Hotel and for your kind words shared in your comments. We do have more spacious rooms which I agree is not seen very often nowadays in hotels. We hope you will choose to stay with us again in the future. Kind Regards

4/10 แย่

Gen Wai

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I have stayed in this hotel for many times. Unfortunately this time we experienced dirty water supply. I know it might be due to water supply which the hotel couldn’t do anything. But the hotel management did not handle it professionally. Very disappointing, will not come back to this hotel anymore.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Gen Wai,Thank you for sharing your feedback and my sincerest apologies for the experience you encountered while with us. The water supply cut was something we could not predict and honestly somethings went while the team was handling the overall situation. Rest assured we have learnt some valuable lessons should anything similar occur again and changes have been made in the planning and training of the team for the future. I do hope we can persuade you to try us again in the future so we can show our true hospitality.Once again my apologies Kindest Regards

4/10 แย่

Chung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
沒有穩定的洗澡水
早上起來沒熱水洗澡,馬桶也沒有水
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Chung,Thank you for your feedback and my apologies for the water cuts which affected your stay with us and caused the shower hot water and the toilet issue. This water cut was beyond our control but we will be looking to make improvements should a similar situation occur again in the future. Once again my apologies Kind Regards

10/10 ดีเลิศ

Por Keem

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Por Keem,Thank you for the great review and rating on your stay with us at Eastin Hotel.We hope to welcome you again in the near future and wish you a pleasant weekend ahead Kind Regards

6/10 พอใช้

Kankanok

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear Kankanok,Thank you for your kind feedback and rest assured we will continue to improve our guest experience in the future and look forward to seeing you again. Kind Regards

8/10 ดี

YeeVonne, Melaka Tengah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you to Eastin for the upgrade to executive room. Unfortunately we felt that the room design was a little funny and many times during the night I knocked myself onto the cabinet with the second tv there. It was pointless to have the second tv as there we no channels available.
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 26 มี.ค. 2024
Dear YeeVonne,Thank you for sharing your feedback and my apologies on the less than great stay you encountered. During this time we were upgrading our TV entertainment systems and this may have caused the loss of channels on that TV which across the whole hotel is rectified and all work. We hope that you may consider staying with us again allowing us to rebuild your confidence in the hotel. Kindest Regards

10/10 ดีเลิศ

Sergi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very kind and professional staff
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Sergi,Thank you for staying with us at Eastin Hotel and we are glad you enjoyed your time and experience while here. We hope to welcome you again in the future. Kind Regards

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old hotel.
Good: Hotel easy to find. Lobby area is nice. Check in was normal. Bad: Shower head leaked water everywhere when turned on. Water leaks out of the toilet flush button when pressed. Quite disgusting. Wiped the sink table top and it was dirty. The pillowcase had black stains. Asked the concierge about room phone not working. Whole conversation no eye contact was made. Rude. Overall okay hotel. Decent, old and room not well maintained. Broken shower head and broken toilet.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 8 พ.ย. 2023
Thank you for sharing with us your experience and my apologies on the less than great stay. We have taken necessary steps with our maintenance team to ensure all things are in good order at all times moving forward. Eye contact is important to be sure that understanding is there and agree it can be seen as rude,our team briefing with additional coaching is underway. I do hope you will in the future give us the opportunity to rebuild your confidence in our hotel and wish you a pleasant week ahead.Kindest Regards

10/10 ดีเลิศ

Ruha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel was lovely and staff were the highlight of my stay as they were incredibly friendly, warm, and helpful.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 8 พ.ย. 2023
Dear Ruha,Thank you for staying with us at Eastin Hotel recently and we are thrilled you had an enjoyable time and our staff took care of you. Your kind words are highly appreciated and have been shared with our teams.We hope to welcome you again in the near future and wish you a great week aheadKind Regards

6/10 พอใช้

Chin

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The safe did not work. The toilet flush button had to be pressed with the palm to work, whereupon water leaked from the wall onto the palm. The mugs were not changed daily. The bedsheets seemed unchanged for the 4 nights we were there. And they said my previous visits were erased from their new database.
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

RICHARD

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Richard,Thank you for sharing with us your review and we are pleased you enjoyed your time here at Eastin Hotel. Hope to see you in the near future and enjoy your week ahead Kind Regards

6/10 พอใช้

Oo, Simpang Ampat

เดินทางเป็นกลุ่ม
Swimming pool not up to the 5 star rating. Inconvenience to find foods in a walking distance. Parking is really sucking. Expedia said free but there is still a min charge of RM3. I have been charged RM6 from going out to find food & also during checkout. Supposed 5 star hotel should give complimentary free parking without any charges. Please correct the status in expedia next time so that people can get the clear picture.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Oo,Thank you for taking the time to share your experience while staying with us and my apologies for the inconveniences and upset that was caused during your time. We can be a little out of the way if walking for food although we have a few simple cafes close by and of course our own restaurants in the hotel,as a foodie myself I can understand your frustration.Our swimming pool is a splash and relax pool as is smaller and not suited for swimming laps which some guests do prefer. In regarding the parking ,we have been charging for the parking since August and we were conscious of ensuring all our clients are clearly aware including inside all the sites such as Expedia. I have checked and all is displayed but appreciate the feedback and we have checked all again. I agree it is important to be very clear with all information for everyone. Once again my apologies for a less than great stay and do hope you still might consider us in the future. Kindest Regards

6/10 พอใช้

SOON SIONG

just average, no wow factor; most importantly, no sense of VIP at ALL :)
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear SOON SIONG,Thank you for taking the time to share your feedback and we strive to improve our services in the future with the hope of increasing the sense of VIP and the WoW factor. We are constantly developing and evolving areas within the property from services to facilities and hope you will stay in the future to see the difference. Once again my thanks for sharingKind Regards

10/10 ดีเลิศ

David, Las vegas

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very cleen and quiet.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear David,Thank you for staying with us at Eastin Hotel and we are glad you enjoyed your time with us and the guest experience. We look forward to welcoming you again in the near future.Kind Regards

2/10 แย่มาก

Sim

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Check in and out counter super slow
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 31 ต.ค. 2023
Dear Sim,Thank you for sharing your experience while with us and my apologies for the slow front office service and rest assured appropriate corrective measures have ben taken. This is an important aspect of the guest experience and we must be better. My apologies and we hope you will allow us the opportunity in the future to show our true hospitality and efficiency.Kindest Regards

2/10 แย่มาก

Malvinder

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everything was bad, I even checked out 2 days earlier to change my hotel. Made a complaint to Expedia but nothing is being done. I booked this hotel as it's a 5 star hotel and even upgraded my room. Really bad experience. First time I ever had to leave a hotel to change my hotel. Bad
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023

6/10 พอใช้

Wilhelm

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023

8/10 ดี

Jun Xian

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
good and cosy hotel
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Mohaini

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like that the hotel is very clean and the staff is very nice n helpful
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Teck Leng

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property need an upgrade. Room TV, sofa and cabinet look ageing.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023

6/10 พอใช้

Novel Su Mei

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

2/10 แย่มาก

KAI POH

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

2/10 แย่มาก

Afrisuhendery

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Reception staf not helping. Not mention to me they got seperate arrangement for sahur food. I book breakfast means for sahur. But she not mention anything about the arrangemenf.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

8/10 ดี

Sock Hooi

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023

10/10 ดีเลิศ

MYOUNG CHUN

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

Tan Yin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Mohd safwan zaki

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Sleep only
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Tetsuya, kitaku

การตอบกลับจาก Andrew-GM วันที่ 6 พ.ย. 2023
Dear Tetsuya,Thank you for sharing your review of your recent stay with us at Eastin Hotel and we are happy you enjoyed. We hope to welcome you again soon Kind Regards

2/10 แย่มาก

Hui Qi Tiffany

10/10 ดีเลิศ

MAMBWE

10/10 ดีเลิศ

Wen Hua

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Andy วันที่ 23 ธ.ค. 2022
Dear Wen Hua,Thank you for your review and that you enjoyed your stay with us at Eastin Hotel. Hope we can welcome you again in the near future. Kind RegardsAndrew-GM

2/10 แย่มาก

Shyamala

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4/10 แย่

WAI SAN

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel very run down. And room service don’t even provide food warmer
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Andy วันที่ 23 ธ.ค. 2022
Dear Wai San,Thank you for your feedback on your stay with us and rest assured we will look to improvement in the future. We have various on going upgrades underway so as to present a better guest experience. We hope you will consider staying with us again in the future to see these improvements Kind RegardsAndrew-GM

8/10 ดี

Andrew

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Easton is out of the City but easily accessible outside heavy traffic periods. The mrt is only 5min walk. The area behind the hotel has very good restaurants. Unfortunately we ate at Jake's Restaurant on the first night and it was terrible. The Easton is good value.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Khung Chue

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, very clean but few shops around difficult to find restaurants within walking distance.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Irene

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk staff is not accomodating to guest requests. They declined my request for corner room and 11th floor or higher. Room has smelly smoke odour even though it is non smoking room. Fridge is out of order. No latch to double lock from behind door. No local tv channels such as TV3 and 8TV.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

Steven

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was clean and the counter staff were pleasant. However, there was a failure to clean my room after the 1st night and I had to go to the counter to remind them to get my room cleaned up. Good location if you want to avoid KL city central and look for food in petaling jaya and be nearer to KLIA.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

8/10 ดี

yu thong

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

GABRIEL

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Yew chee

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Price reasonable and Hotel clean and comforatable
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Hilario

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
The smell if the room so stink..ask to spray the room still the same
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Jie Ning

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022