ล็อบบี้

รีวิว อเมริกัน อินน์ & สวีทส์ วอเตอร์ฟอร์ด

3 out of 5

รีวิว

6.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 137 จาก 715 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 200 จาก 715 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 145 จาก 715 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 107 จาก 715 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 126 จาก 715 รีวิว" "

6.6/10

ความสะอาด

7.4/10

พนักงานและบริการ

5.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

6.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

April

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Angela

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Blood stains on mattress, room smelled like smoke. They didn’t serve breakfast. Staff was nice. Seemed they have limited resources to accommodate
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Timothy

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very dirty. Floors and carpeting were filthy. I had 5 lights in my room and only one worked. Broken lamps. Old and beat up furniture. Many water stains on the ceiling. Front desk staff was nice, but that was about it.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

James

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Michael

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Noisy, no breakfast
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

Lori, canton

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk guy was helpful, beds were nice and water pressure in tub was great, however, security mindied people would not like the place. Very insecure, we make our own blockade of the door but for normal traveler, not secure or safe. Very dingy, corners were dirty, paint peeling. very outdated. Exterior doors didnt lock and door lock inside had already been kicked in before. Tent got stolen in 10 minutes just 2 miles down street.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Kyra

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Elizabeth

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Been to this location numerous times & its always a pleasure! Staff is super friendly & my kids love the giant jacuzzi tubs in the rooms!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Zoe

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Its exactly what you pay for. The only pleasentries is that I spent less than expected.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

2/10 แย่มาก

Xzavair

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nasty room. Nasty hotel. I advise you to sleep elsewhere. I don't even leave reviews
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 14 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback, as it helps us to make changes and be better for our guests, we are very sorry that you did not have a better stay and we will send this to the manger for review. Thanks again.

2/10 แย่มาก

MistyDawn

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Horrible
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are very sorry that we let your down and invite you to speak with our manager to resolve any issues.

4/10 แย่

Catherine

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for your rating and business, we appreciate both!

6/10 พอใช้

Heavin

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 8 ก.พ. 2024
Thank you for your rating and patronage, we appreciate both!

2/10 แย่มาก

Amber

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 5 ก.พ. 2024
Thank you for yuor feedback, we are sorry that you did not have a better stay and we invite you to speak with our manager Amy to resolve any issues. Best of luck in your future travels.

6/10 พอใช้

Syed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Room allocated was full of smoking smell. And has furniture that was simply disgusting. When I called front desk to complaint, the staff member was extremely rude. The next morning the manager helped me and my issues were resolved.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are very sorry that you were not helped by our front desk. We are making changes and under new management and we have let one fo our staff member go. We are in the midst of re-training.

2/10 แย่มาก

Raeanne

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for your rating and feedback, we are very sorry that you did not have a better stay. We are under new management and making changes.

4/10 แย่

Karen

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The first room was cold, the heater was putting out cold air. They moved us from a king room to 2 doubles. That heater was coming off the wall and they had to tape it so the cold air wouldn’t come through. Very disappointed.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback, we apologize that you were not comfortable. We are doing our best to make changes to ensure that you have a better stay. we appreciate you brigning this to our attention.

2/10 แย่มาก

Ashlea

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for your business and feedback, we are very sorry that you did not have a better stay and we invite you to speak with our manager to resolve any issues.

8/10 ดี

Madison

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 29 ม.ค. 2024
Thank you for your rating and recommendation, we greatly appreciate your business.

8/10 ดี

devan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Room was large, nice jetted tub in the bathroom. It was a great stay especially for the price, it was discounted from 85 to 55 for the night. The only disappointing thing was the coffee was weak and there were no other amenities for breakfast. Not even creamer… just coffee, cups and lids it was weird. No stirrers or spoons either.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for the info. I will let the managers know. We appreciate your feedback and business.

10/10 ดีเลิศ

Clarence

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 23 ม.ค. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!

10/10 ดีเลิศ

Clarence

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Everyone I dealt with was very friendly and helpful. I originally was staying 1 night to check the place out and ended up staying 3 more nights
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 4 ม.ค. 2024
Thank you for you patronage and recommendation. We apprecaite both!

6/10 พอใช้

Dave

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 2 ม.ค. 2024
Thank you for your patronage! We greatly appreciate it! We wish you the best New Year.

2/10 แย่มาก

Ellyn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback, we are very sorry that you were let down and we are under new management and are open to any suggestions, as we are making changes, so please feel free to let our manager know. Thank you.

8/10 ดี

Yuliya

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback and especially your business, we greatly appreciate it!

8/10 ดี

william

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Cozy Stay
Said it had breakfast,but they don't have one. Only coffee. Little hard to find at night because they have no sign. Nice hotel though.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 18 ธ.ค. 2023
We do not have breakfast and we have not offered this for at least that past year, please let us know where you are seeing this as we will change it, although there are hundreds and hundreds of sites that are not managerd by us that we are not responible for. Please check our website for the most up to date info. We are sorry it was confusing and we greatly appreciate your review and especially your business.

4/10 แย่

Benjamin J.

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The gentleman at the front desk was impatient and rude when there was no one else around. Completely unwarranted when he's the first face of the company we see.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 16 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback, we are very sorry that this was your experience, we are under new management and we are training our staff, we will absolutely take this into consideration and speak with our clerk. Again we thank you for sharing and we value your business.

10/10 ดีเลิศ

Schenely

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Having a jacuzzi tub was my favorite. So relaxing and peaceful on a snowy night.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Wonderful! We are so happy to hear that you were able to to enjoy the tub, it is fabulous! We appreciate the compliments and hope you will return to visit again!

2/10 แย่มาก

Valerie

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff member at the front desk was not friendly or cordial. Had to bring down and exchange the bed comforter due to being stained and not cleaned. The same staff member mentioned above did not apologize for the inconvenience. The new bed comforter had bleach stains and holes. Bathtub had mold. Cigarette smoke was smelled throughout the entire venue. The place needs major renovation.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback, we appreciate it and we apologize that you did not have a better stay.

10/10 ดีเลิศ

Abigail

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Staff was amazing love that the pool is open back up. Don't always like the smoke smell in some area's. Its a nice location we come here often for swim meets during the winter season.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Thank you, we are taking great steps to ensure that you have a good stay, we are happy to hear you are enjoying our pool and we appreciate your loyalty!!

4/10 แย่

Kyle

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Seems sketchy and unsafe, went to our room and immediately checked out. Room was a no smoking one and you could still smell cigarette smoke and as soon as you open the door.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 4 ธ.ค. 2023
Thank you! As we mentioned, on the other platform, we are very sorry that this was your experience and we are under new management and we are listening and making changes, we are a non-smoking facility, but we cannot guarantee that our guests do not smoke in the room, we do our best to clean and this room should have been cleaned, for smoke. However at the time of check in, we request that you check the room and let us know as we have other rooms and can move you to a more suitable room, if needed. Thank you and we wish you the best in your future travels.

10/10 ดีเลิศ

Emanwel

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 20 ธ.ค. 2023
Thank you for the awesome rating! We are happy to see that you enjoyed your stay. We thank you for taking the time to share and we hope to welcome you back if you are ever in our area again!

10/10 ดีเลิศ

Dionshawn

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Lovely
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 29 พ.ย. 2023
Thank you, we are so happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again when you are in the area.

6/10 พอใช้

Ryan T.

Somehow my reservation was not found and we had to wait and call and have it confirmed. Just inconvenient, especially when there are so many apps to choose from. I typically choose Orbitz, but will explore other options going forward
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 29 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, while we understand, we cannot guarantee anything on a 3rd party, except that we will find you a room. We understand you were inconvenienced, but that would be the App. We appreciate your business and hope to welcome you back again.

8/10 ดี

Jayontay

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Thank you for your recommendation, we greatly appreciate it. We wish you Happy Holidays and Hope to welcome you back if you are ever in our area.

10/10 ดีเลิศ

Deborah

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Beds comfortable ,quiet and convenient location for me .
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Amy วันที่ 26 พ.ย. 2023
Thank You for staying with us, We look forward to seeing you in the furture.

2/10 แย่มาก

Lisa

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Really dirty. Walls were nasty dirty roon stinked so bad
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 29 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, while we apologize for any inconvenience, we ask when you check in that you let us know if the room is not acceptable and we will move you to another room that is. Our hotel is older and our pricepoint reflects what we have to offer at 70. We are making some changes and under new management, I will let the manager know to check the walls. We thank you again for bgn tringing this to our attention. We wish you the best in your future travels.

2/10 แย่มาก

Kyotraro

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback, we are under new managment, we are very sorry that you did not have a better stay and we invite you to speak with our manager AMY, to resolve any issues.

2/10 แย่มาก

Bianca

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
All of the linen needs to be replaced IMMEDIATELY!! They need to do better on wiping down the headboards there was filth from previous guests still there and the bedsheets were DISGUSTING!! The towels they give you that they want you to wash your body with is BROWN they aren’t even white anymore! Please do better. Loved the property very beautiful but needs to be maintained cleaned inspected and cared for a lot better!!
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Amy วันที่ 20 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, we are changing staff and managers and we are doing our best to create a comfortable and clean hotel. We are very sorry that this may not have been the experience. We will be making some changes as we hear what our guests are saying. Thanks again.

2/10 แย่มาก

Krissa

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Said breakfast but none. Half stuff doesn't work. Dirty. A
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 15 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, We do not serve breakfast, it says that HERE, on Facebook and on our WEBSITE, and on our Google profile. Kindly we do not have control over every site on the internet, but if there is somewhere specific, you have seen it, we invite you to message us and we will remove it immediately, we offer coffee, Tea and vending machines at this time. We are getting new management and will be making some changes as we hear what our guests are saying. Thanks again.

4/10 แย่

Rachel

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
There was tiles missing in the tub/shower area, the tub was stained, cracks all through the ceiling
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 13 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, we have made many changes and we are under new management, we are an older hotel, but it is safe, we will let the manager know about the tile, we apologize as houskeeping should hav let us know! Thanks again and we understand if we are not the hotel for you and we wish you the best in your future travels and

6/10 พอใช้

Jason

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 14 ธ.ค. 2023
Thank you for your rating and your business, we appreciate both!

2/10 แย่มาก

Dannette

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Pool was dirty and cold…our smoke detector was hanging down from the ceiling. Ceiling tiles were missing. Elevator was quite scary!!!
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, we are very sorry for any inconvenience, although we are an indoor pool, I am not so sure about winter accessibility, I will look into this and make sure that we make it known. We are a NON- Smoking hotel, unfortunately, some of our guests want to smoke in the rooms and they disable the smoking alarms, we check the rooms, however, our houskeeping staff may not notice, we will look into what room you were in and check the smoke alarm. We understand that everyone has a level of comfort and you were not comfortable and for that we are very sorry, we try to keep a clean and comfortable hotel, we took this hotel over and made many changes, we do apologize for any inconveniences and I will make sure that I message the manager and let them know. Thanks again, we wish you the best on your future travels.

8/10 ดี

Tonya

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you for your rating. We appreciate it and your business and look forward to welcoming you back again if you are in the area!

2/10 แย่มาก

Kevin

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you for your rating and feedback, we apologize for any inconvenience, we are in the midst of changing managers and are doing our best to create a clean and comfortable atmosphere.

4/10 แย่

Alexandra

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
If your cheap or desperate itll do
Huge fight right outside our window, music shook our entire room from the event area below, which was allowed to go on past 12 at night. Only half the outlets in my room worked.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, we do have events, I apologize that you kept up, I do not know if the manager knew that. I will make sure the NEW manager is aware of the time constraints and in the future, if you stay, if you let us know we can place you at the other end of the hotel.

2/10 แย่มาก

Shari G.

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you for your feedback, we are changing staff and managers and we are doing our best to create a comfortable and clean hotel. We are very sorry that this may not have been the experience. We wish you the best in your future travels.

2/10 แย่มาก

Kathleen

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t go there
The hotel smelled like marijuana. The rooms had a funky smell the table and the room was so wobbly it was ready to fall apart the elevator, as soon as you got to the second floor before it stopped. It starts shaking, bouncing up and down, making noises me and my family thought we were gonna die in there, the gentleman at the front desk wasn’t at the front desk and if you went and asked him a question, he was kind of rude about it. I mean this is the worst service and hotel I ever been to. I just hope Hotels.com don’t continue to work with this hotel it is so dirty , telephone calls are missing. The microwave was missing. The refrigerator was missing so we had asked for a new room. I had never ever in my life experience a bad thing like this hotel before I would never ever ever come to this hotel ever again.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Kathleen, We hear you and we really do appreciate your feedback, we have had some issues, we apologize for the front desk person, we are making changes. We do not offer phones in the rooms at this time. While we have a no-smoking policy, we do not always know about what is happening in the middle of the night in our rooms, your are more than welcome to let us know as we do have a 24 hour front desk. We do appreciate you bringing it to our attention because now that we are under new management, we are listening to our guests and fixing issues. We are making changes, we have many rooms, so when you check in, here and at any hotel, if there is something amiss or as mentioned no microwaves or fridge, If you let us know at time of check in, we can immediately move you to another room that is more accomodating. We do apologize for any inconveniece and uderstand that we are not for you and we wish you the best in your future travels.

8/10 ดี

Patricia

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Beer cans all over the parking lot when we came out the next morning. They were all over our car area and spots were all over our car. Looked like there was a party and I can't believe that wasn't seen on camera. The hotel was fine. No breakfast like the internet said BUT the man who checked us in was kind and made check in easy. We would return :)
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 11 พ.ย. 2023
Thank you for your business and feedback, we have changed some of our staff and it is great to hear that you encountered our new staff and they were kind and couteous and we hope to welcome you back again.

6/10 พอใช้

Labrea

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Guest Relations วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you for the rating, we appreciate your business and hope to welcome you back again.