ชายหาด

รีวิว ซิติน ลังกาวี บายคอมพาส ฮอสพิทาลิตี้

3 out of 5

รีวิว

5.4
คะแนน 10 - ดีเลิศ 12 จาก 189 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 34 จาก 189 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 57 จาก 189 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 45 จาก 189 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 41 จาก 189 รีวิว" "

5.6/10

ความสะอาด

6.2/10

พนักงานและบริการ

5.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
...
ok

4/10 แย่

surachart

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ห้องเล็กมาก
ไม่มีลิฟท์ ห้องเล็ก ไวไฟเล่นได้เฉพาะ ล๊อบบี้ อาหารเช้าแย่มาก

10/10 ดีเลิศ

Mitsuru

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front desk staff is excellent
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Chong Wee

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointed services
เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023

6/10 พอใช้

SK

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel tidak bagus
Sangat tidak bagus... Pintu tandas tak blh kunci... Cembul pintu bilik rosak... Selimut mcm tak basuh...
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2019

4/10 แย่

muhamad rizal

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
nearby to HIG , dataran Lang
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019

2/10 แย่มาก

Harrison

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First. The lighting is horrible , the toilet tank does not stop flowing water makes it very eerie . So we checked out in the night (we checked in at 6pm , checked out at 8pm)and stayed in another hotel which is much better. And the receptionist promised to have someone call me the next day but all nonsense .
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019

10/10 ดีเลิศ

Ahmad

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2019

2/10 แย่มาก

CheAm, Malacca

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Location is good, Staff was not friendly during check-in time and answer not properly when i'm asking question! Water heater is not functioning at all! Room with no Mini Bar...
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

4/10 แย่

Zaharudin

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2019

6/10 พอใช้

jong

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
So many mosquito
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

8/10 ดี

ng

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Value for $
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2019

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
rundown hotel and room. Old yellowish towels. yellowish pillow case, pillows very.old, yellowish and with stains. asked help to change for better pillow answer given by the staff "all the same and if u want you can go and buy new pillow. the next morning unable to call reception counter frm the room came down all the way, asked for a bottle of drinking water but the staff told me housekeeping staff not here yet, later when they clean the drink will give it to you. The storage room that keeping the water are actually less than 10 steps away frm the reception counter. but she is lazy to get the key, open amd get the water for her guest. poor service.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
the hotel and room are old. pillows casing yellowish colour, the worst is the pillows all with stains, so disgusting (horrible) and very old, yellowish towels. asked help to change the pillows one of the staff said "all pillow the same, if you want better pillow go and buy". called the reception can't get through went down all the way to reception counter just askee for a bottle of drinking water, was told that housekeeping staff not here yet, will give it to u when the staff clean the room. their storage room that keeps the water is only less than 10 steps away frm the counter but the staff is so lazy to get the key, open the door and get for the guest. hotel but no hospitality service. will never go back anymore.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2019

6/10 พอใช้

Abdullah

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The water heater not working and the ironing board has worn out. Just to stay there 1 or 2 night should be OK.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Completely not worth your money. Super dirty room and flickering lights. Environment not conducive
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2018

6/10 พอใช้

Shah

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
6/10
It wasn’t clean as it's seen
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Okay and simple.
It was ok but the cable TV only have few channels. The room was clean. Toilet ok too. It will be better if they can put water boiler in room so we can so out own coffee and tea.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2018

8/10 ดี

syafiq, langkawi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2018

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property no seen as the photos shows as glowing as, the place need a rehabilitation not just shine paint, room lights need to be fixed , only on light is running, no elevator is a issue a least lift for bags or service man how would help on carry the bags to flower 1 or 2 It was bad experience for me which let me leave the hotel and 1 night money, where I find different hotel less that this price with better facilities.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2018

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel was not as per in hotels.com page view .Terrible ,No towel supply until 9pm. Not recommended
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2018

2/10 แย่มาก

bukhori, johor

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Bad hotel.
Noisy area, the room amenities are.not properly maintained. The actual blows so noisy. The curtain not providing shade for the room. Smell not good. Would not recommend to other. Luckily I did stay.for only one day and change to other hotel with near price.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2018

2/10 แย่มาก

Son, KL

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
didn’t get room as per booking..
toilet problem...air cond leaking..bad experience since the room i got not as per booking..basically..the conditions not as per appear in the promo picture..
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2017

4/10 แย่

Kanokwan, Bangkok

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
NOT come back to stay here again
We were accidentally booked this hotel because it looks very good in the website and not far from Kuah Jetty but when we got in to the room It was extremely different from the website. The room was very old, dirty, bed sheet getting yellow, humidity smell from wardrobe. Unfortunately, we accidentally break the key and we had only try to explain because it was unexpected situation. We understand If there was a charged but it was a crazy thing that who want to break the room key!? The reception staffs were very dissapointed and being rude. One reception talked to us like we were stupid guest and always point her finger to our face. Finally, we paid 20MYR for the key without apologize after being rude. Btw, the housekeeping guy is very helpful and kindness. Thank you so much. We won't recommend to stay here because of the manner of staff not the hotel.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2017

6/10 พอใช้

Soo Sian

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2017

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2017

10/10 ดีเลิศ

Afiq, Kuala Lumpur

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice hotel near to Kuah
If you like to save time for shopping then this hotel is good place to stay. It is near to shopping attraction and near to Kuah jetty.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2017

6/10 พอใช้

ADIELA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2017

4/10 แย่

kuala, London

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You get what you pay for
Better off going to a 5 star hotel. This is a very standard hotel and you will get what you pay for. The bed was confortable and rooms were clean

10/10 ดีเลิศ

TUAN SURIANI

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก

4/10 แย่

Vacaciones

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Un poco alejado de las atracciones
Llegamos a Langkawi en ferry, el hotel esta a unos 20 caminando desde el muelle, se puede tomar taxi o alquilar una moto apenas bajas del barco. Al llegar nos dijeron que debiamos esperar una hora para el check in, lo que no me puso muy feliz después de un día de viaje, pedí amablemente que nos dejaran ingresar si la habitación estaba lista y accedieron. Habiamos reservado una habitación para no fumadores y querían darnos una sin ventana....finalmente nos dieron una en el primer piso, por escalera y al frente. La calle es muy ruidosa lo que hace difícil el descanso. Las habitaciones estan algo deterioradas, no esperen encontrarse el blanco que ven en las fotos, el baño no esta mal y la cama es cómoda. Si quieren estar cerca de la playa no es una buena opción, esta lejos de la zona y de las principales atracciones. El personal es amable.

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8/10 ดี

Bob, Krabi Thailand

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Reasonable rate for a few nights stay
The best thing about the hotel is the staff! The front desk staff of Marla and Wanie were outstanding friendly and helpful. Thank you both.

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Old hotel
The door lock was broken. The shelf was tilted. The inside of the pot was dirty.
The door lock was broken.

6/10 พอใช้

mohd ramzan

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
well what youy pay is what you get...

8/10 ดี

FAIZAL, SINGAPORE

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Easy to go attractions places and food to get
The staff is friendly and polite, the room a bit small but enough for a couple or single, if u have a big family my suggest not to book this hotel. when you need some advise for attraction or booking, Staff will inform you all the information that needed.

6/10 พอใช้

Aida, PENANG

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Nice hotel. strategic place and easy to going.
I think this hotel is very nice and strategic. Easy to tourist to search a food court, shopping center and etc.

6/10 พอใช้

ANNAMALAI

Clean and Value for money
Value for money. However whatever is there in the room already is what you get. Very difficult to get any additional items on need. The shower was not working properly (lot of water wastage). I reported it to the front desk on the very first day. Again on the second day too i intimated to a different person in the front desk but no action was taken for all the five days we stayed there. It did not cause much trouble for our stay but this is an indication on the poor responsiveness of the staff.

4/10 แย่

Zunaira

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
not as shown in pics
room had so many sealing. internet wasn't working due to lack of signals.no lift in hotel.no exhaust in washroom

8/10 ดี

Rachel, Kuching, Sarawak

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Nice hotel close to Pekan Kuah
all staff are very helpful and friendly, thanks to all staff specially to Wanie, Mala and one guy from India

6/10 พอใช้

Janelli, South Korea

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
You get what you pay for
Based on the photos on Expedia, I thought I was getting a simple, but very clean and adequately spacious room. I was wrong. The pictures were taken at certain angles and in good lighting, which made them look better. The room was very small and in a state of obvious disrepair. There was one employee who spent all day cleaning, and he did a good job, but the place needs repairs. The security bolt on my door was half missing, and next to the door handle, it looked like someone had broken in before. The walls looked stained. The wall above the head of the bed had holes where small light fixtures used to be, but now they were empty holes with wires inside. The bedding was white but had so many yellow stains. There was a wardrobe, but its location was awkward. It was impossible to have the wardrobe door and the bathroom door open at the same time. As for breakfast, don't even bother, unless you're the only one in the room. When I walked in the first time, there were about 15 people sitting down. There were only two kinds of crappy cereal and the milk had run out. A staff member walked in, and took an empty food tray out to the kitchen. When she walked back in, all that she had brought was enough scrambled eggs for two people, maybe 7 pieces of roti, and one loaf of white bread. I quickly learned not to bother with breakfast, except for having some coffee. The location is good if you arrived on the ferry and need some quick, but otherwise, no. It's far from all the touristy places.