บริเวณที่พัก

รีวิว เบสท์เวสเทิร์น พาห์รัมป์ โอเอซิส

2.5 out of 5

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 455 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 311 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 124 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 57 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 54 จาก 1001 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

6/10 พอใช้

Carmen

เดินทางกับครอบครัว
The area was quite and well lite. A nice grass area for walking your dog. The dog pick up container was empty of doggy bags and the can was full to the brim with dog waste. It looked as if it had not been emptied in weeks. The room was at first appearance clean. The walls recently painted, with wood furniture that looked somewhat new. The bed was very good and the linens were clean. The carpet, however, was soiled. The toilet and shower were good but a bit cramped. Sleeping was difficult due to an apparent allergic-like reaction to something in the room-probably some cleaning product. Breakfast was good-plenty of biscuits & gravy, sausage links and scrambled eggs & coffee. Other items were limited- white bread only or tiny muffins of no specific description and a bit of cereal. The breakfast staff was very good.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Dore

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dispensers for shampoo, soap, etc. No waste individual size. Good hot breakfast
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 เม.ย. 2024
Dear Dore,Thank you for your stay at our hotel. We're glad to hear that you appreciated our eco-friendly approach with dispensers for shampoo, soap, and other amenities. Providing a hot breakfast is also important to us, and we're pleased to know that you enjoyed it. We hope to welcome you back for another great stay in the future! Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Shilpa

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 เม.ย. 2024
Dear Shilpa,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

JONG HYUK, GLENVIEW

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is an older motel. The rooms are clean and the staff is nice and helpful. The location is about an hour from Dantes View in Death Valley.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our motel clean and that our staff was nice and helpful during your stay. We appreciate your understanding about the age of our property. We're also pleased to hear that our location was convenient for your visit to Dantes View in Death Valley. If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back again in the future!Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

sursh

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
It’s a motel
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 เม.ย. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, regardless of the property type. If there are specific areas where we can improve, please let us know so we can address them. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future. If you have any further feedback or concerns, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing to stay with us.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Mauro Cesar, Johnston

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Construction time..
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Mauro Cesar,Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the construction during your stay. We understand that this can detract from the overall experience. If there's anything specific you'd like to address or if you have any concerns about the construction, please let us know, and we'll do our best to accommodate you. We hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Sue

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
Needed a walk in shower, not a tub. Other than that all was good.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Sue,Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that your overall experience was good. We apologize for any inconvenience caused by the lack of a walk-in shower in your room. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your suggestions for improvement. I hope that you will try us again. Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Sarah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Motel style room
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 เม.ย. 2024
Dear Sarah,Thank you for your comment. We appreciate your feedback regarding the room style. If there are any specific aspects of the room that you enjoyed or any areas where you feel we could improve, please let us know. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure that your stay is as comfortable as possible. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Kathleen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Kathleen,Thank you so much for the five-star rating! We are so pleased to hear that you had a great experience at our hotel and that you enjoyed the facilities and amenities we have to offer. It’s always our goal to make sure that our guests have a positive and memorable experience, so we are thrilled that you had such a positive one. We hope to see you again soon! Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Richa

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Richa,Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3 rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Eric, Glendale

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Eric,Thank you so much for the five-star rating! We are so pleased to hear that you had a great experience at our hotel and that you enjoyed the facilities and amenities we have to offer. It’s always our goal to make sure that our guests have a positive and memorable experience, so we are thrilled that you had such a positive one. We hope to see you again soon! Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Samuel

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We liked everything about our stay and the location, but if you want to relax in your room and watch TV forget that; there is no cable and all that was on was the news!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Samuel,Thank you for your stay. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our convenient location. We strive to create a welcoming and comfortable environment for our guests. We apologize for any inconvenience regarding the lack of cable TV options in the rooms. We will certainly consider it for future improvements to enhance the overall experience for our guests.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Kevin, TOMAHAWK

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place,good room.served our purpose!
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Kevin,Thank you very much for your stay. We honestly believe that your stay was very good and matched your expectations. Guest satisfaction is, of course, a big reward for our hospitality. It was our privilege to serve you and hope you will give us more opportunities to do so. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Huangen

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is quite for the money.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Huangen,We appreciate your feedback regarding the value for money. Our aim is to provide excellent service and amenities at a fair price point. If there are any specific areas where you feel we can improve to better meet your expectations, please let us know. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Roxanna

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The property was what I expected it to be, the pet friendly rooms were okay but the beds were a bit too soft.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Roxanna,Thank you for your feedback. We're glad the property met your expectations overall, and we appreciate your understanding regarding our pet-friendly accommodations. We apologize if the beds were too soft for your preference. Your comments will be taken into consideration as we strive to enhance our guests' comfort. We hope to welcome you back for an improved experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

thomas

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Thomas, Thank you for the 5-star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe we should provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests, and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again, you will stay with us. Serving guests like you makes being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Giuliana Elena

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Areas under construction. Breakfast was less than adequate
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 13 มี.ค. 2024
Dear Guest,We appreciate your feedback regarding the areas under construction and the breakfast experience during your stay. Please accept our apologies for any inconvenience caused. Rest assured, we're actively working to improve these aspects of our hotel to ensure a more enjoyable experience for all our guests. Your input is valuable to us, and we'll use it to make necessary adjustments. We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

xiangyi

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
a bit expensive for this area. but the service is good. the room is a bit far from the office and dining.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your kind words about our service. We understand that the room location might have been a bit inconvenient for you, and we apologize for any inconvenience caused.We continuously strive to provide the best value for our guests, and your comments will be taken into consideration as we work to enhance our offerings. We hope to welcome you back in the future and ensure a more seamless experience.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

David

Everything was good, I didn’t have any problems with staff or the room.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 4 มี.ค. 2024
Dear David,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that everything went smoothly during your stay and that both our staff and the room met your expectations. Providing a seamless and enjoyable experience for our guests is always our priority. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Donna, Atlanta

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 23 มี.ค. 2024
Dear Donna,Thanks for your feedback and 2 rating. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. You can expect a still better experience next time. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Ma Claren

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
One of the closest to Death Valley NPS that’s also an area with lots of dining and activity. Price range good. Restaurant attached to the hotel. Good Indian cuisine. Free breakfast too. And pet friendly!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your positive experience. We're thrilled to hear that our hotel's proximity to Death Valley National Park, along with the variety of dining options and activities in the area, met your expectations. It's great to know that you enjoyed the good Indian cuisine at the attached restaurant and appreciated the pet-friendly policy. We aim to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your feedback is truly appreciated. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Pam

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Booked this hotel because they had a hot tub- checked in and they said it was hot but no bubbles. Turned out it was nit functioning at all and the pool area had a person doing work - there was never a chance that was working. Very disappointing.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Pam,We apologize for the inconvenience and disappointment you experienced regarding the hot tub during your stay. Your feedback is valuable to us, and we regret that we were unable to provide the amenity as advertised. We will investigate the issue with the hot tub and ensure that it is properly functioning for future guests. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused, and we appreciate your understanding.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Hyacinth, San Ramon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 2 มี.ค. 2024
Dear Hyacinth,Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 ratings. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Anthony

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 1 มี.ค. 2024
Dear Anthony,Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 ratings. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Enrique

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Good value for their rates.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 5 มี.ค. 2024
Dear Enrique,Thank you for your stay. We're delighted to hear that you found good value for the rates during your stay. Your positive feedback is appreciated, and we look forward to continuing to provide you with excellent service and value in the future. Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Matthias, Tucson

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Matthias,Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 ratings. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

6/10 พอใช้

Thomas

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 29 ก.พ. 2024
Dear Thomas,Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3 rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again.Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Marcus

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This was a okay place needs to be updated.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 27 ก.พ. 2024
Dear Marcus,Thank you for your stay. We apologize if the property did not meet your expectations in terms of its outdated appearance. We value your input and will consider it as we strive to enhance and update our facilities for a better guest experience. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Jeff

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Decent place, good bed and pillows. Breakfast pretty bland.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Jeff,Thank you for your feedback. We're pleased to hear that you found our place decent and enjoyed the comfort of the bed and pillows. However, we apologize if the breakfast did not meet your expectations. Your input is valuable, and we'll certainly take your comments into consideration as we aim to enhance our offerings. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Cathy

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Cathy,Thank you for taking the time to write a wonderful review. It is very rewarding to hear your perspective of our hotel and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. We look forward to serving you again and giving you another five-star experience. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Amy

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Surprisingly huge room!! I normally do not like motels, door opening directly to the parking lot, but this one is nice clean and feels completely safe. The front desk staff and then restaurant staff were unbelievably friendly. Great experience!!
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kathy วันที่ 23 ก.พ. 2024
Thank you so much. Your business is very important to us and we value your feedback. We are very pleased that you enjoyed your stay with us, here, at Best Western Pahrump Oasis. We are happy to hear that our staff and service met your expectations. We hope that you visit Pahrump, NV soon; we look forward to the opportunity to welcome you back.

10/10 ดีเลิศ

John

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The young lady at the check in desk was super fun and helpful. The buildings are separate but that was totally fine. The room was excellent. The property was a little old and the hot tub was really just a warm bath with no jets.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 ก.พ. 2024
Dear John,Thank you for your stay and feedback. We're delighted to hear that the check-in experience with our staff was enjoyable and helpful. It's great that you found the room excellent, despite the separate buildings. We appreciate your honest feedback about the property's age and the hot tub experience. We take such input seriously and will use it to improve our facilities. We look forward to welcoming you back in the future!Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Keji

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Keji,Thanks for choosing our hotel for your stay and the 4 ratings you have given us based on the experience. Hope you had a wonderful experience with us. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager

2/10 แย่มาก

Adrian

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Adrian,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed on improving that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Scott

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Best western was great. Expedia experience was awful.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Scott,Thank you for your stay. We're thrilled to hear that you had a great experience at our Best Western property! Providing excellent service and accommodations is our top priority, and we're delighted that we met your expectations during your stay. However, we're sorry to learn that your experience with Expedia was less than satisfactory. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Ramakrishnan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Liked the location close to Dearh Valley National Park; decent breakfast and good restaurant in the facility that has a large selection of vegetarian optuon.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Ramakrishnan,Thank you for your stay. We're glad to hear that you enjoyed the location close to Death Valley National Park and that the hotel offered a decent breakfast. It's also great to know that the facility had a good restaurant with a large selection of vegetarian options, providing a variety of choices for your preferences. We hope to welcome you back for another positive stay in the future!Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Steven

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก front desk วันที่ 4 ก.พ. 2024
We want to thank you for staying with us. We really appreciate your business as well as your feedback. We would love for you to stay with us again if you're in town.Thanks again:)

4/10 แย่

Amy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Usually Best Westerns have some character, local flavor and are well maintained. I booked this place to use the jacuzzi & have a buffet breakfast……both of which I wasn’t able to enjoy because the jacuzzi was cold & the buffet was overly salty & dry. Maybe also because the cleaning staff barged in at 10 am even after we answered through the door to give us 30-min to finish packing. I think next time I’ll just stay at one of the casinos and go to Starbucks for breakfast. You live & you learn.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 3 ก.พ. 2024
Dear Amy,We're truly sorry to hear about the disappointments you encountered during your stay. Providing a relaxing experience, including access to amenities like the jacuzzi and a satisfying breakfast, is important to us, and we apologize for falling short of your expectations in these areas. Additionally, we apologize for any inconvenience caused by the timing of the cleaning staff's visit. Your feedback is invaluable, and we will address these issues with our team to ensure improvements are made. We understand your frustration, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Sherry

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 31 ม.ค. 2024
Dear Sherry,Thank you for your recent stay at our hotel. It is gratifying to note that you had a nice experience. We are privileged to serve clients like you. Compliments from guests like you motivate us further. Please do visit us again for a superior experience. Sincerely, Hotel Manager

4/10 แย่

Donna

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Donna,Thanks for the stay, but it's sad to see the 2 rating. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address it. Your satisfaction is important to us. Please revert.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Richard

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Richard,Thanks for the stay and great feedback by giving us a 5 rating. It is really encouraging. We feel proud when we get such ratings and motivates us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Yunus

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Yunus,Thanks for your stay at our hotel and the valuable review. Our goal is total guest satisfaction, and we're glad that we could match your expectations. Every day, we get the honor of serving many guests and their families who report satisfaction with their stay with us. Hope that you will give us repeated opportunities to serve you. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Tiffany

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Tiffany,Thank you so much. Your business is very important to us and we value your feedback. We are very pleased that you enjoyed your stay with us, here, at Best Western Pahrump Oasis. We are happy to hear that our staff and service met your expectations. We hope that you visit Pahrump, NV soon; we look forward to the opportunity to welcome you back.Hotel management, General Manager

6/10 พอใช้

Anna-Lyn

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3 rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

KOWSIK

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very comfortable stay. Perfect stay option for friends and family visiting Death Valley. Located 1 hr from furnace creek visitor center of the Death Valley National park. A North Indian restaurant “Pourhouse” is located within the best western complex. This is a good place for dinner.
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear KOWSIK,Thank you very much for your stay. We are excited to read such a wonderful comment about your stay. It is heartening to hear the satisfaction of our guests. The entire hotel team will be looking forward to welcoming you back soon.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Denise, RENO

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 16 ม.ค. 2024
Dear Denise,Thanks for the stay at our hotel and the feedback with the 4 ratings. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

Takaura

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your stay. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice location but pricey for apparently no reason
Room was very small, almost no place to walk. Price was too high for the room.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind feedback. We appreciate your feedback regarding the room size and pricing. We apologize if the room did not meet your expectations in terms of space and value. Your comments are important, and we will consider them as we aim to provide the best possible experience for our guests. We hope to have the opportunity to better meet your expectations in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 ดีเลิศ

James

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Manager. วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear James,Thank you for the stay and the feedback. We are confident that you had a satisfactory stay looking at the five stars. Your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Guest satisfaction is our priority. Please stay with us again.Sincerely, Hotel Manager

8/10 ดี

Regina

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก General Manager วันที่ 25 ม.ค. 2024
Dear Regina,Thank you so much. Your business is very important to us and we value your feedback. We are very pleased that you enjoyed your stay with us, here, at Best Western Pahrump Oasis. We are happy to hear that our staff and service met your expectations. We hope that you visit Pahrump, NV soon; we look forward to the opportunity to welcome you back.Hotel management, General Manager