ด้านหน้าที่พัก - ตอนเย็น/กลางคืน

รีวิว โรงแรมอาร์มาดา

4 out of 5
โรงแรมอาร์มาดา
2108 Marcelo H del Pilar St, Malate, Manila, Manila

รีวิว

7.6

ดี

คะแนน 10 - ดีเลิศ 275 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 390 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 197 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 88 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 51 จาก 1001 รีวิว" "

8.0/10

ความสะอาด

7.8/10

พนักงานและบริการ

7.4/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

shahnaz

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
every thing was good
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Yann

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

10/10 ดีเลิศ

Rory

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

MICHAEL C

เดินทางกับคู่รัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

John

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
I used to go all the time and it was nice and accomodating .. now its a process to check in .. they read you entire page of rules .. dont let u check in early .. everyone lines up at 2pm to check in .. so now u all waiting in line at 2pm to get room .. girls are nice but too rigid on policies .. customer sevice and empathy for guests would go a long way for this hotel ... not the worst place but i dont think i will go back .. even check out is too long process.. i usually stay at new coast but was booked so i decided to go back here because i used to stay her all the time but sadly wont be back... it is cheap and room is not horrible but definitely getting old and rooms are dark ..shower is strong .. bed ok .. looks like a bomb hit the street .. they are either rebuilding or just tearing down .. not sure but maybe next year 2024 it will be all fixed up ..
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Francisco

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

YOUNG JOO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Fujii

เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Gabriella

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was very helpful and kind, lovey people! The room was very spacious and clean with comfortable beds. The fridge was cold and great to put waterbottles in over the night. The neighbourhood was so-so.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Anthony

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Update your pictures. Not as luxurious as I thought . Very smelly like vinegar and dust.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Jason

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The food was good mostly apart from the undercooked raw eggs for breakfast. The staff were mostly pleasant to me, but not my guests. There was building work/scaffolding on the front of the hotel. The bathroom door handle was broken and didn't get fixed after I reported it. They didn't provide enough towels even though I had paid for 4 people to stay and tried to charge me for extra after checking out. The cups were not cleaned each day during room cleaning. The staff were overheard making comments about my family guests who do speak Tagalog too. My step son was challenged several times after parking his scooter in the underground car park.
เข้าพัก 27 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

Steve

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel pictures are from 20 years ago. Property needs a lot of work. Don’t recommend
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Janeth Monticellanos

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

George

I asked for smoking room, not available. I only booked this hotel because they have this smoking floor. We were given 2 separate beds and we're couple. What was that. I specifically choose one bed
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Peter

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

6/10 พอใช้

Armando

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Hsuan-Pei, Taichung City

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
I book the smoke free room but when we check in most rooms we’re booked and the last room available is on the smoke floor. Fortunately there it is not smelly. Internet is extremely slow , some WiFi doesn’t work either. The hotel staffs are nice , it’s just the infrastructure of the hotel and the surrounding that’s not good enough
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

REGISTER

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 18 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to write a review on our property. It was a pleasure to have you with us. We sincerely apologize if your recent stay fell short of expectations. May we get more details about your stay so that we can better address the issue at hand, so that we can provide a much improved experience to you and our guests? We appreciate your comments.

6/10 พอใช้

Seiki

良くも悪くも無いかな昔泊まった時は 小さいタオルが有ったけど〜
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 18 ต.ค. 2023
HI Seiki! Thank you for sharing your feedback. With regards to your concern about the small towels, we still provide face towels and hand towels upon request. On your future stay, you may call us or inform us should you need it so we can deliver it your room. We look forward to your next visit!

6/10 พอใช้

Massimo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

HERNANE

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Front supervisor was arrogant. The guards are very helpful.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 18 ต.ค. 2023
Thank you for taking the time to write a review on our property. It was a pleasure to have you with us. We sincerely apologize if your recent stay fell short of expectations. May we get more details about your stay so that we can better address the issue at hand, so that we can provide a much improved experience to you and our guests? We appreciate your comments.

4/10 แย่

Cory S

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Bijoy

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice property and value for money
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 8 พ.ย. 2023
Hello, Massimo! Thank you so much for taking the time to share your great experience with us. We’re happy to hear that you enjoyed your stay with us, which is exactly what we want for you and our visitors! Again, thank you for choosing us for your stay in Manila! We hope to welcome you again at Armada Hotel Manila. Safe travels!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

Glenn Erik

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

8/10 ดี

SANGHO

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Herbert

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Zeer verzorgd, zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Ontbijt in buffervermogen. Een van de meest ondergewaardeerde hotels in Manilla. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers zijn beetje gedateerd misschien, maar ruim en proper en in orde. Straat is al jaren een bouwwerf door het optrekken van flatgebouwen… maar daar kunnen zij niets aan doen.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023

2/10 แย่มาก

cassim

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Poor condition of room and bathroom scattered with flys. Mould on ceiling in main room and round floor in bathroom. Part fault of expedia, listing this hotel on their website. Rating is completely misleading and although i booked for 2 adult and 2 children, i was booked a king bed only. Then there was the fuss about only 2 booked for breakfast. I had paid extra of £58.00 for extra person and still i was questioned about breakfast for us all. I lay all of this with Expedia who have clearly not reviewed/ inspected this property in recent years
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Hello! Thank you for taking the time to share your experience with us. Although an apology will regrettably not alter your experience, we extend it with all sincerity. We are very sorry to hear that we failed to provide you a positive, worthwhile experience. We assure that the issue about the ceiling mould will be cascaded to the respective departments, and we promise to do better next time. With regards to the bed configuration,the request of two beds is based on availability. We hope you give us another chance to show ourselves in a better light on your future vacation. Again, thanks for letting us know about our shortcomings and for choosing us for your stay in Manila.

10/10 ดีเลิศ

Hermann, Lübeck

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
First of all, I really have to say that the staff at this hotel leaves nothing to be desired. I am really impressed with so much courteous service towards the hotel guest. Nevertheless, I would like to note the following possibilities for improvement in relation to the stay in the hotel: Written information in the room would be appropriate and helpful for better orientation in connection with opening times, services and, if applicable, possible room service. The same applies to the use of the safe in the room, the batteries of which should also be checked regularly to ensure that they function correctly. If an elevator is defective and cannot serve a floor, a written notice would be helpful on the one hand, but on the other hand it should be possible for a technician to rectify this error within a few days. The fitness machines in the gym were only partly usable, especially the fitness machines. Again, an experienced technician should be able to get a device working again within a few hours. It should be known that the Internet in the Philippines is not exactly part of the infrastructure that one can show off. In the room the bandwidth varied from 1Mbitsec up to 65Mbitsec. On average, about 30 Mbitsec were usable. The update of some apps often took 30 minutes or longer.
เข้าพัก 9 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for taking the time to send us your feedback during your recent stay with us. I wish to extend my apology for the understandable impression and experience with regards to the hotel sturcture. We have shared your comments with our team and we will ensure improvements in all areas mentioned. Thank you very much for sharing all your comments.On the other hand, I am happy to know that enjoyed the services offered by our stafs ;)We greatly value your support, and hope to welcome you back with improvements from our team.

8/10 ดี

Geoffrey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great for a short stay.
First impressions were average as it is an older hotel. The rooms were clean and comfortable and spacious. Hotel service was good and location is also good if you need to get to the airport.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for your feedback! We are glad to know that you had a wonderful stay here at Armada Hotel Manila! We are certainly looking forward to your next visit. -

10/10 ดีเลิศ

Masayuki

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Michael

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutely loved this hotel. The rooms and facility if first rate. Clean, modern, spacious, well maintained. The staff is wonderful. I will definitely stay again and again
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for taking time to share your experience on your recent stay here at Armada Hotel Manila! We look forward to your next visit!

4/10 แย่

Nariaki

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
フロントの対応が遅い。部屋はまあまあ。シャワーの出が悪く身体を流すのに時間がかかりすぎ。
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great!
Room was spacious and clean. Had a great stay at Armada!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you so much for taking the time to share your great experience with us. We’re happy to hear that you enjoyed your stay with us, which is exactly what we want for you and our visitors! Again, thank you for choosing us for your stay in Manila! We hope to welcome you again at Armada Hotel Manila. Safe travels!

4/10 แย่

Nathan

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Although the staff was friendly and building generally clean, this hotel seriously oversold what amenities are actually offered and are available. The bar is not open, but is under construction. The upstairs restaurant was not operating like advertised. But also looked to be either under construction or recurving a major overall that would be done no time soon. The location was completely surrounded by dilapidated buildings, people waiting outside who followed me whenever I would leave the hotel, and next to buildings covered in graffiti with the names of local gangs.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

ROSALITA

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Britzel

ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Kenichi

よくも悪くも普通です。
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

HSI

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

2/10 แย่มาก

Kimberly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I strongly urge potential guests to think twice before making a reservation at Armada Hotel. If you value a hotel that prioritizes customer satisfaction, provides a high level of service, and displays flexibility in accommodating unforeseen circumstances, I suggest looking elsewhere. Armada Hotel's lack of understanding and refusal to consider a change of date or offer a refund are indicative of a deeply disappointing customer experience. I believe that a hotel's true character is revealed in how it handles challenging situations and interacts with its guests. In this regard, Armada Hotel has fallen short. Their rigid policy and lack of flexibility have not only cost them my business but have also tarnished their reputation in my eyes.
เข้าพัก 20 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 15 ส.ค. 2023
Thank you for taking the time to write a review on our property. It was a pleasure to have you with us. We sincerely apologize if your recent stay fell short of expectations. With regards to your concern about the request for change of date, upon checking, we have not received any notification. May we get more details about your stay so that we can better address the issue at hand, so that we can provide a much improved experience to you and our guests? We appreciate your comments.

6/10 พอใช้

HANBAG

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

4/10 แย่

Layne

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2023

6/10 พอใช้

Kenneth

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great Service Staff Poor Location
The service staff was very helpful and courteous. The breakfast was good, although most of the food is filipino and I did not eat it. But my filipina wife liked it though. The room was comfortable and shower was very good. I had problem with room being too cold, until I found the temp control was a remote on the 3rd day of stay. There was a bad smell in the hallways and the elevator, and only one of two elevators was working. The neighborhood that the hotel is located is very poor, dirty and smelly. It might be worth considering a more expensive hotel to get away from that. When I searched on the web for hotels near Bonifacio Global City (BGC), this hotel came on top of the list, despite the fact that It was very far away from the BGC and the Mall of Asia, where we really wanted to be. Had to use taxi or Grab to go anywhere nice
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ANTHONY JOSEPH, Summerfield

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great property with cleanliness, excellent service, great pool, and superb restaurant. Highly recommended.
เข้าพัก 20 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 10 พ.ค. 2023
Thank you for taking time to share your experience on your recent stay here at Armada Hotel Manila! We look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Samuel

เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

4/10 แย่

NOBORU

เข้าพัก 4 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Gerardo

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel, room, and staff were fantastic and professional. The only downside to the venue was that I chose that hotel due to it advertising having a bar and spa within it, but both were closed throughout my stay there.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 10 พ.ค. 2023
Thank you for taking time to share your experience on your recent stay here at Armada Hotel Manila!With regards to the Bar and Spa, we apologize for the information, we will be opening it soon. We look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Tina F.

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is in great condition. The area around it is not so great and lots of construction going on across the street.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 10 พ.ค. 2023
Thank you for taking time to share your experience on your recent stay here at Armada Hotel Manila! We look forward to your next visit!

10/10 ดีเลิศ

Hendrik

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Big rooms, nice pool, friendly and helpfull staff.
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Kimberly Lam / Rooms Division Manager วันที่ 26 เม.ย. 2023
Thank you for your feedback ! We are glad to know that you had a wonderful stay here at Armada Hotel Manila! We are certainly looking forward to your next visit.

6/10 พอใช้

fedelour

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023