บริการอาหารเช้า, อาหารอเมริกัน

รีวิว โรงแรมเรดิสัน ฮอปพอก-ลองไอแลนด์

3.5 out of 5

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 197 จาก 1019 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 170 จาก 1019 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 187 จาก 1019 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 181 จาก 1019 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 284 จาก 1019 รีวิว" "

6.0/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

5.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.4/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Yesenia

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thought it was going to be nicer than it was. Our room had no fridge, was dirty and dark. It was just super convenient.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we will drill down on your comments, and take corrective action.

2/10 แย่มาก

JoLynn

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is a dump! The place stunk like sewage, the staff had no idea what to do and the place is falling apart. We had no towels in the room and when we finally received some one of the towels was covered in blood. Avoid this place if you can! Radisson should be embarrassed that this hotel bares its name!
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Jolynn, that you for your feedback, we are sincerely sorry to hear of the issues you encountered during your stay, we will drill down on these items with our team to make improvements.

4/10 แย่

Kerri

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Honestly I waited 5 hours for working room keys only to have you move my room. The man working the desk was very Nice and helpful and understanding and gave me help since I was by myself with 10 bags. The leak on the lobby my friend slipped and fell on and no one helped her up from behind the desk. The venue was too small for the dance competition too many fire hazards with allowing people to stand in doorway
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 25 มี.ค. 2024
Dear Kerri, thank you for your feedback, we are sincerely sorry for the room key issues, and most importantly for your friend slipping, We will drill down on these issues.

10/10 ดีเลิศ

Deborah

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Fair convenient for this competition not for a vacation stay.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for your review, we sincerely appreciate it.

6/10 พอใช้

Pablo

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Dirty
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are sorry that you felt the hotel was dirty and we will address with this point with our team.

6/10 พอใช้

Nicholas

เดินทางเพื่อธุรกิจ
Adequate accommodations; attended a show there.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry we did not meet all your expectations, we will drill down on improving guest experiences.

10/10 ดีเลิศ

Reyna

ชื่นชอบ: ความสะอาด
Buen servicio
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you!

4/10 แย่

Dominick

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Unfortunately my husband and I would never give a poor review. However, The staff was the only thing good about this hotel. We checked in Friday morning, went to the room which was 83 degrees. We attempted to lower it. We left for our appointment and returned about back at approx. 9:30. The temp in the room still at 83 degrees. We notified front desk who security & maintenance. Could not be fixed. Gave us another room. This room had bathroom sink water backed up as you used it. In the am we could not shower because shower handle was so stuck we couldn't move it. We washed and got out of there quickly. Must say it appeared to me like the "Hotel California".
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry to hear about the HVAC, and the shower, we will have our team address these issues.

10/10 ดีเลิศ

Elkin

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Me encantó el servicio y la atención
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you

2/10 แย่มาก

Glenn

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 19 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry we did not meet your expectations, we will drill down on improving guest experiences.

2/10 แย่มาก

Franklin, Woodbridge

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I will never go here again.
เข้าพัก 5 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hauppauge Hotel Team วันที่ 18 มี.ค. 2024
We are sorry to hear this. We are currently resolving any issues. Thank You for your feedback.

2/10 แย่มาก

Jamie

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
thing works! The T.V. has very few channels. The ones that did work were fuzzy. The ice machine was broken. The vending machine didnt work the bar, and resteraunt was never open. You have to leave the hotel for everything. I'll never come back, and WILL let all of my business associates know that this place os the worst!. Go to the Holiday Inn across the freeway. I travel to NY weekly for work.womachin
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hauppauge Hotel Team วันที่ 15 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry we fell short, we will drill down on the items you mentioned, and take corrective action with the team.

10/10 ดีเลิศ

Glenys

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 8 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hauppauge Hotel Team วันที่ 18 มี.ค. 2024
Thank You

10/10 ดีเลิศ

Paula

ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 11 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, and 5/5 Score, we sincerely appreciate it.

10/10 ดีเลิศ

Douglas

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 28 มี.ค. 2024
Thank you for your rating of 5/5, we sincerely appreciate it!

4/10 แย่

anabel

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel seems to have good structure but been quite neglected. The bathroom had a leaky faucet and mold around the tub. In fact, there was a leak in the lobby of the hotel. The TV was old with bad connection. Moreover, the hotel seemed to be understaffed.
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge Team วันที่ 7 มี.ค. 2024
Thank You for your feedback. We appreciate it and will take corrective action to resolve the issue.

2/10 แย่มาก

Beth A

เดินทางกับครอบครัว
We stayed here because of the name. It was the worst stay ever. The key cards didn’t work and we had to wait 4 hrs. For the key resetter to change. The bathroom toilet was clogged maintenance came and “unclogged” it, no tissues anywhere in the hotel. The heat did not work, maintenance came back and the hot water was turned off in the ceiling. There was mold in the vents and in the bathtub. On the two double beds, you could feel the springs in the mattress. Some of the pillows did not have pillow cases. There were leaks all over the hotel. The carpet in the pool area was soaked from the water leaking from the ceiling. The whole hotel had a musty order and smelled of marijuana. The smell of marijuana also came through our vents. The pool bathroom had mold. Missing ceiling tiles and paint peeling off the walls. Also even though we had a space for a refrigerator, there was no fridge. When we inquired, it was an extra charge. I would never stay at this location again. Worst hotel stay ever.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hauppauge Hotel Team วันที่ 7 มี.ค. 2024
Thank You very much for your feedback. We will drill down on everything that you mention and take corrective actions.

2/10 แย่มาก

Evan

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Long Island Team วันที่ 5 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry we fell short of your expectations. We will drill down on service and experience with the team members.

4/10 แย่

Sydney

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Positives: the fitness center was decent (even though half the machines were broken and limited weights), the beds were comfortable, and the location was good for our purposes (within close proximity to SUSA ORLIN SOCCER COMPLEX). Cons: Check in was a mess. We were given the wrong type of room key for the room, had to return back to wait for correct key card and then discovered that only 1 worked so had to return back to get another correct one. Once we were in the room, the TV was programmed incorrectly and only got Spanish channels. Maintenance guy was nice though and tried to fix it but couldn’t so they agreed to change our room. Again we’re given the wrong key cards. The new room had no ventilation in bathroom so when we took showers the ceiling got water and then would drip on the floor. Also no lightbulb in overhead light. Pool area was cold and the whirlpool had no water. The hotel had a weird musty smell like cigarettes. There were buckets all over because the roof was leaking water. It was comical. Toiletries in bathroom were a joke. There was 1 tiny bar of soap and no shower gel. Coffee machine was missing parts so couldn’t use it. If you simply need a place to rest your head and don’t want to break the bank it’s fine for just a night but personally I will not return.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 4 มี.ค. 2024
Sydney, thank you for your feedback, we sincerely appreciate you taking the time to let us know. We will drill down on the items you noted for corrective action, Our apologies that your stay did not meet your expectations.

8/10 ดี

RICARDO

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 6 มี.ค. 2024
Thank you for your feedback we sincerely appreciate it.

10/10 ดีเลิศ

Brenda

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 25 มี.ค. 2024
Thank you for your review, we sincerely appreciate it.

2/10 แย่มาก

KELLY

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 4 มี.ค. 2024
Kelly, thank you for your review, we are sorry we fell short of your expectations.

10/10 ดีเลิศ

Margaret

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
My biggest issue was the keys not working for the room. We were on the third floor and had to be moved because of the lock. Then we went to the first floor and our lock did not work again. We had to get new keys and they would not even deliver them to us. I have a mom with a bad knee and I have a bad back. We also had no access to the cart to bring our luggage in. Security helped us but we should not have had that issue
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 28 ก.พ. 2024
Thank you Margaret for your feedback, our sincere apologies on the issue you experienced with the Keys, and no luggage cart available. Please know we will look into these items so guests do not have these inconveniences

4/10 แย่

Iris

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Some young people were in the lobby, we were afraid to approach them, they were making a mess. we feel insecure
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 26 ก.พ. 2024
Thank you for your Feedback Iris, and we apologize, and will look further in to the situation that occurred.

4/10 แย่

Adalberto, Bridgeport

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a hotel that was built to be a 4 star and became so old and unkept that it is now a 2.5 star hotel. Everything is dark, but the quality of some materials are good. Parking is poor.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 26 ก.พ. 2024
Dear Adalberto, thank you for your feedback, I will share it with the team, and drill down on areas you mentioned for corrective action.

4/10 แย่

Lauren

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hauppauge Team วันที่ 21 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely we did not meet your expectations, we will continue to drill down on our services.

10/10 ดีเลิศ

Christian, SAN ANTONIO

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location off the LI Expressway. Very friendly staff. The breakfast is good at a reasonable price. The bar offers nice libations in the evenings.
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 17 ก.พ. 2024
Appreciate your feedback, Thank you

10/10 ดีเลิศ

Rudolph

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The only thing fix the toilet flush handle runs to slow. Otherwise excellent really clean staff very kind
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Rudolph, thank you so much for your review, we sincerely appreciate it, and will share it with the team.

10/10 ดีเลิศ

Arvey

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 20 มี.ค. 2024
Thank you for your rating of 5/5 we sincerely appreciate it! and we look forward to the opportunity of welcoming you back.

10/10 ดีเลิศ

Maximino

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great property easy access to all amenities great staff
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 5 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it!

2/10 แย่มาก

Tarsha

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 4 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 6 ก.พ. 2024
Dear Tarsha, we are sorry we did not meet your expectations. We will share this with our team

2/10 แย่มาก

Terreze

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Jared is likely the most disrespectful individual I’ve ever encountered. My companies hq has been moved to Smithtown and we were hoping to find a comfortable convenient hub for our employees to frequent when visiting. When I expressed to Jared my dissatisfaction he smirked and laughed. I let him know I wanted to speak to the GM and he refused and reiterated that he was the front office manager and my complaint would need to go through him. Never coming back and spreading the word of how bad my experience was. I made sure to record the encounter as well as the condition of my room. Room 518 has juice stains near the night stand as well as a disgusting drain in the shower. Water leaks and the room smells of urine.
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 5 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback, and our sincere apologies for your experience, we will drill down with our team on the items/experience you had for corrective measures.

8/10 ดี

TREVOR

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Spacious
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it and look forward to welcoming you back on your next trip to Long Island.

10/10 ดีเลิศ

Christian, SAN ANTONIO

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great location off the Long Island Expressway. Very welcoming staff at the front desk. Served breakfast daily including Weekend buffet style.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback, and we are so happy you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back on your next trip to Long Island.

2/10 แย่มาก

David

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 31 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback, we are sincerely sorry we did not meet your expectations. We will address with the team.

2/10 แย่มาก

Ken

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Would not stay here again. The bar & Restaurant where closed. The room was average, and the coffee maker did not work. TV in room was old with limited channels.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 25 ม.ค. 2024
Thank you Ken for your feedback, we sincerely appreciate it, and we are sorry about the Coffee Maker, and TV, we will have our teams address these issues.

10/10 ดีเลิศ

Faith

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Enjoyed our overnight stay . Everything was clean and the room was comfortable the lobby was gorgeous !
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 25 ม.ค. 2024
Thank you Faith, appreciate you taking the time to let us know, and we will be sure to share this with the team.

10/10 ดีเลิศ

Christopher

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 2 ก.พ. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely appreciate it and look forward to welcoming you back on your next trip to Long Island.

10/10 ดีเลิศ

Eddy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 16 ม.ค. 2024
Thank you so much for your rating! we sincerely appreciate it!

10/10 ดีเลิศ

Claudia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great staff! Helpful. Quick to many locations , near highways and parkways
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 12 ม.ค. 2024
Thank you so much for your review, we sincerely appreciate it, and will share it with the team.

8/10 ดี

Johana

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback we sincerely appreciate it.

4/10 แย่

ABU

เข้าพัก 7 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Hotel Team วันที่ 4 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback, we sincerely apologize that we did not meet your expectations. We will drill down on our services.

6/10 พอใช้

Rose Ann

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The Raddison needs to be overhauled. Even if a room costs more money, it needs to be renovated. Also, it was hard to get hot water in my shower and the coffee maker in the room didn’t work. The front entrance wasn’t available for access as well.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback, We are sorry to hear about the hot water, and coffee maker, we will have our team look into that. The Front Entrance is currently getting fix, and we have closed it for safety, we hope to have it opened in the next week or so.

2/10 แย่มาก

Molly

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
This place needs to be torn down.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 29 ธ.ค. 2023
Thank you for your Feedback, we are sorry that you feel this way.

10/10 ดีเลิศ

Ruth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Thank you so very much for your feedback, I will share it with the team!

10/10 ดีเลิศ

Gabriela

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The front desk staff is very friendly and service is great. Thank you
เข้าพัก 4 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 26 ธ.ค. 2023
Thank you so much for your feedback, I will share it with the team.

6/10 พอใช้

MARK

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Radisson Hauppauge unfortunately is run down and need for updating and repairs. I had to change rooms 3 times upon arrival. 1st room, Heat in room not controlled by damaged thermostat. 2nd room, Tub didn't drain, phone didn't work, TV reception impossible to find a station without static.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 21 ธ.ค. 2023
Thank you for your Feedback, we are sincerely sorry about the room changes, with the heat/tub/Thermostat/TV, we will have the team drill down on these items.

8/10 ดี

Johnetta

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Radisson Hotel Hauppauge วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback and 8/10 rating, we will keep striving for that 10/10, Happy Holidays

2/10 แย่มาก

Robert

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Team วันที่ 8 ม.ค. 2024
Thank you for your feedback we sincerely appreciate it.

6/10 พอใช้

Dean

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Exterior overhang of lobby exposed and falling apart Rooms outdated Area was sketchy First interaction was with drug addict walking out of lobby
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Radisson Hauppauge Hotel Team วันที่ 18 ธ.ค. 2023
Thank you for your feedback we do appreciate it and will use it to fine tune the operations.