บริเวณภายนอก

รีวิว โรงแรมพูลแมน ฮานอย

4.5 out of 5
โรงแรมพูลแมน ฮานอย
40 Cat Linh Street, Dong Da District, (Entrance 61 Giang Vo Street), Hanoi

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 138 จาก 407 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 179 จาก 407 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 55 จาก 407 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 25 จาก 407 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 10 จาก 407 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.4/10

พนักงานและบริการ

7.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
large hotel with 5 star standard quality.
This hotel was renovated from old hotel near the city center. It has 5 star standard and nice staffs. I booked a standard room and got upgrade to Delux. But the upgraded room ,which the staff gave to me, did not ready to move in. I had to call hotel staff to clean it because their was some gabage and used things in the room. The staffs managed it professionally, so I appreciated the hotel.
Dear Valued guest, We appreciated your nice comments on the recent experience at Pullman Hanoi. It is with our sincere apologies for the unwanted mistakes from our Housekeeping team in your original room and we will pass your comment on to them for their correction actions of preventing any re-occurence happening in the future. Thank you for kind sympathy and we all look forward to your return in the not distant future. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

8/10 ดี

Jethro

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Very helpful staff. Great breakfast selection. Good value hotel. Rooms could use a little upgrading but it has the essentials in place. Swimming pool decking needs fixing. Overall we had a nice. comfortable and enjoyable stay there.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

T

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
Sweet room にアップグレードしてもらえました。 凄くいい部屋でしたが、シャワー、トイレの排水が凄く遅く汚いのが残念でした。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024

8/10 ดี

Wojciech

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

4/10 แย่

YASUTAKA

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Javier

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
El desayuno espectacular
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Hiroshi

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

MITHUN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent stay
Nice facilities and courteous staff, which was very helpful.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

David

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

HOYOUNG

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Beomsu

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
二度と泊まりません
セキュリティに難あり。 朝6時台に部屋番号を間違えた客が部屋に乱入。まじでゾッとした。 ホテル側がその客のせいにして、すみませんと一言のみ。
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023

4/10 แย่

Wai Man Aidy

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
All deco and facilities are old and not enough light in the room.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

8/10 ดี

Quan

A pleasant place to spend a couple days
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Carole

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great
Had just 1 night at the pullman this was my 2nd stay here. Note to travellers, get the reception to get your taxi to the airport it will save you a much money as the Hanoi taxis rip foreigners off.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Emmanouil

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ITO

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

RYOSUKE

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
レストランはもう少し頑張ってほしい

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Best choice!
The hotel is fantastic, best choice if you are coming to Hanoi on business puspose
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

Wai Leung

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

TSZ LUNG

เข้าพัก 5 คืน, กันยายน 2023

6/10 พอใช้

YAT LUN

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sue Phay

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice luxurious hotel. Staffs are very helpful and professional. Breakfast is more towards continental, will be good to have more local options.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

Igarashi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

6/10 พอใช้

Xiaofeng, Shanghai

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023

8/10 ดี

sajan

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Monica

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We stayed at the Pullman for a week, and it was the best experience and value in Vietnam. The staff was super friendly and helpful. The rooms were big and clean, and we had our laundry cleaned at very reasonable rates. We had a dedicated breakfast table and the servers knew our drinks. The pool was nice, the gym was huge, and the whirlpool was great. We also played tennis on the grounds. The location was close enough to walk to old quarter for us (~1 mile). Highly recommend the Pullman!
เข้าพัก 7 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Sumit

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Old property, not maintained well, AC plant unable to take load, hot rooms, property didnt upgrade to new convenient features.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤษภาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Panagiotis

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

10/10 ดีเลิศ

Kwok Hoo

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

4/10 แย่

Shirley

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff were really accommodating and very friendly. The first room we were taken to had two lights that were not working, and the room was already very dark. Without hesitation, we were offered an upgrade to a larger room but was still very dark, but we took that regardless. We stayed for 9 nights and changed rooms twice. The toilets were constantly blocked and water from the sink did not drain. Because the staff were so nice we actually felt bad complaining. Eventually, the blockage issues got out of hand so we were offered another room change. I would not recommend staying because of the very dated rooms. The were so dated it prompted me to ask how old the building was. Staff is A , professional and just good people.
เข้าพัก 9 คืน, มกราคม 2023

4/10 แย่

kelvin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
wifi was weak, breakfast was bad
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

YANAGITA, ojiya

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ハノイで定宿にしています

10/10 ดีเลิศ

Jinyoung

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022

8/10 ดี

OSAMU

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
朝食はクロワッサンはじめ、パンがとても美味しい。 バスタブはない。 シャワーは深夜でも温水はしっかり出る。 トイレはウォシュレットはない。 トイレ流した後、タンクの弁がきちんと閉じず。 部屋は広くて良いが、折りたたみ式のスーツケースの台は壊れていて使いものにならない。 部屋のライトは暗めで仕事は夜には向いていない。
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2022

4/10 แย่

Shinichi

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ウォシュレットがない!!
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Venice

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

4/10 แย่

Hitoshi

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
5つ星には当たらない。古い。工事中。不便。特に良いところなし。
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Tran Thang Front Office Manager วันที่ 14 ส.ค. 2022
Dear Mr. Hitoshi, Thank you for your recent feedback. We are truly disappointed that we did not meet your expectations during your stay as we definitely aim much higher to ensure customer satisfaction. This is extremely important for us and we apologize sincerely that we got it wrong this time. Thank you again for your feedback – we do appreciate it and hope that on your next visit we will be able to restore your faith in our beautiful property. Best regards, Tran Thang Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

MARUYAMA

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

8/10 ดี

Willie

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Tran Thang Front Office Manager วันที่ 30 ก.ค. 2022
Dear Mr. Willie, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Hotel Hanoi. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Sincerely, Tran Thang Front Office Manager

10/10 ดีเลิศ

Kean Seng

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Located near old quarter attraction sites within 30-min walking radius. Room are clean and comfortable. They only open a single wing right now due to renovation. The walking corridor is a bit hot but not a big issue. Swimming pool is a bit dated but it is fine. Walking distance to a lot of restaurants. Breakfast is nice with good selection. For dinner, their usual restaurant is not open, so either you order room service or you can have it at the bar in lobby. But the food is not too good, so for lunch and dinner it is better to eat out.
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Tran Thang Front Office Manager วันที่ 21 ก.ค. 2022
Dear Mr. Kean Seng, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Hotel Hanoi. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Sincerely, Tran Thang Front Office Manager

6/10 พอใช้

Keita

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Tran Thang Front Office Manager วันที่ 30 ก.ค. 2022
Dear Ms. Keita, Thank you for your valued time providing us feedback on your recent stay at Pullman Hotel Hanoi. Personally I do understand the importance of the expectations from our hotel, as details are key in the overall experience with us. Your constructive feedback will be shared with our team to make the improvements accordingly. Again, we thank you for your feedback regarding your stay. Sincerely, Tran Thang Front Office Manager

6/10 พอใช้

Franz

เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2022

6/10 พอใช้

Benjamin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

6/10 พอใช้

Franz

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

8/10 ดี

Benjamin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2022

10/10 ดีเลิศ

Reiji

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
スタッフ、サービスとても良かった。特に、朝食場所のチーフ?のLienさん、細かな気配りで感謝です。掃除、フロントなど、きちんとしたサービスでした。立地は、MRTの駅が目の前に有り、とても便利です。
เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2022
การตอบกลับจาก Tran Thang วันที่ 21 ก.พ. 2022
Dear Reiji, Warmest greetings from Pullman Ha noi! Thank you very much for your feed back that our colleagues have been very happy with your stay well experience to our hotel services. Once again, I would like to send my highest appreciation with your comment and we do hope to welcome you back soon Have a nice week ahead! With best regards, Tran Thang Front Office Manager

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Average business hotel
Standard business hotel. Room condition is rather dated. Prompt service otherwise. Expect better experience for this price tag. Breakfast is decent. Nothing to rave about.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2020