คะแนนคิดจากรีวิวที่ตรวจสอบแล้ว 986 รายการ
2.7 ความสะอาดของห้องพัก
3.1 บริการและพนักงาน
2.4 ความสะดวกสบายของห้อง
2.4 สภาพของโรงแรม
รีวิวที่ตรวจสอบแล้วของเอ็กซ์พีเดีย
โดยผู้เข้าพักจริง
Disappointing...
โพสต์เมื่อ 28 พ.ย. 2022 บน HotelsOverall, it was a bad experience for a hotel that boasts a 3-star rating. We got lost looking for the reception, the entrance and hallway were dirty, the elevator wasn't working and the room for three people was very small. I would suggest bringing a slipper with you as the carpeted floor looks very nasty. We only got one set of keys even though we were three people. The reception was nice but didn't speak English. Told us the wrong room number so we had to go back to ask again.
Location-wise, the hotel is very close to the bus station and the main tourists attraction.
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 28 พ.ย. 2022 บน Hotels
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 19 พ.ย. 2022 บน Hotels
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 29 ต.ค. 2022 บน Expedia
Staff was not cooperative
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 20 ต.ค. 2022 บน Expedia
There was no reception facility on this hotel, it was written to go to reception on second building (which was another hotel). When we booked this hotel, it was mentioned that "parking available for the price of €4.50 per day but when we arrived in the hotel they were demanding €15 per night. We had to pay €30 per night for 2 cars.
โดยผู้เข้าพักจริง
Ok til prisen
โพสต์เมื่อ 18 ต.ค. 2022 บน HotelsIkke luksus, men OK til prisen og super beliggenhed
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 13 ต.ค. 2022 บน Hotels
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 8 ต.ค. 2022 บน Expedia
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 1 ต.ค. 2022 บน Hotels
โดยผู้เข้าพักจริง
โพสต์เมื่อ 26 ก.ย. 2022 บน Hotels