สถานที่จัดงานประชุม

รีวิว Glasgow Marriott Hotel

4 out of 5
Glasgow Marriott Hotel
500 Argyle Street, Glasgow, Scotland

รีวิว

8.2

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 432 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 348 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 129 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 53 จาก 1002 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 40 จาก 1002 รีวิว" "

8.8/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

7.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Jane

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Hotel currently under going renovations but the modified reception, bar and dining were all run in normal Marriott high standard. Friendly welcoming staff. Rooms as would be expected in a Marriott. Clean and mega comfy bed so had a lovely nights sleep. Rooms are going to be all modernised. I wasn’t in one of these but still comfortable and practical.
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2024

10/10 ดีเลิศ

Ian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Only issue was cleaners (I presume) moving furniture around outside lift areas at, 6.30 am breakfast staff pleasant welcoming and helpful
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024

2/10 แย่มาก

Mark

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
Very disappointed as the hotel was under refurbishment and I wasn’t advised and no heating was available. I feel guests should be told before booking
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

6/10 พอใช้

Morag

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Stayed there loads of times and it was all very good. On this occasion a major refurbishment is ongoing. No easy access from the parking (£12 per night) Reception rooms like barns and a breakfast room struggling to cope.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Colin

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Good hotel, with a friendly team
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Ann

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Neil

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Stayed in a superior room, nice and big and comfortable, look very dated, food menu as in all city centre hotels is limited, makes sense as people tend to go out to eat as there is so much choice but not so good if you want to just stay in.Good quality food and bar area comfortable.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Kenneth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lovely Hotel
First class stay would choose this hutel again very ckean good breakfast and great position fir the city centre
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Nagendra

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Absolutley fantastic, staff are amazing and very welcoming.The hotel is lovely and clean, and food is amazing! Second time ive stayed here and im already looking forward to my next visit. Fantastic team!
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

8/10 ดี

Darren

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Wayne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Sammi

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Christopher

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good value , good standards , good location
Good location , nice staff , decent spa decent price. Room service food was a little basic but it was quite late. Much much better than the Hilton double tree
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

David

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
New Year break in Glasgow
The hotel was 10/15 minute walk from Central Station for sixty year olds when we arrived we was given a king size room on the ten floor with a view overlooking the city The room was spacious with a large king size bed bathroom with shower and bath in the room was tea/coffee making facilities if you ran out you only had to ask We thoroughly enjoyed our 2 night stay at the Marriott and would use them again when next looking for a hotel
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Daisuke

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

AKM

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Catriona

เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Service in bar was scone to none but the bar flies are an issue and have been an issue last year too. Must be fixed.
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Graham

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Great location for our trip, easy walk from Central station and also to walk in to the city centre. It's getting a refurb in 2024 which is needed as the hotel is tired looking, but I look forward to returning in the near future.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Catherine

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Audrey

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Beautiful hotel
We were early for check in and rather cold and wet, the lady at reception was so kind and checked in there was a room ready for us to check in early. There was thankfully. Our room was clean and fresh. Very comfortable for our stay. Breakfast was good and the staff were all so friendly. Would definitely stay again
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

david

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I had a excellent stay good sleep very friendly & professional staff check in cu-dent have been quicker or more friendly
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Isabella

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Baljinder

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

adrian

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

John

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Comfortable Hotel in Good Location
The Marriott Glasgow We stayed one non 02 December. Our room on the sixth floor was spacious and very comfortable. High enough to avoid traffic sounds. Beds firm and comfortable. Breakfast layout was very good and cooked food tasty. Staff at reception and in dining room helpful and efficient. They resolved the Hotels.com error not to include breakfast. The leisure centre is dated but clean. Pool, sauna, steam room all very good. The only negative was a large Christmas function downstairs which got messy as the night progressed. We avoided the bar area after returning from a meal out. Recommended.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Lynn

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Karen

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Dylan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very comfortable & great value
Very comfortable & great value
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very comfortable & great value
Very comfortable & great value
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Ram

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
the hotel staff where very friendly & helpful
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Stephen

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

8/10 ดี

Kevin

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

6/10 พอใช้

Melanie

ชื่นชอบ: ความสะอาด
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

8/10 ดี

Duncan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Enjoyable stay
Was a bit dated inside the rooms..good choice for minibar..once filled by lovely lady. Would stay again..
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Franziska วันที่ 2 ธ.ค. 2023
Dear Duncan,Thank you for sharing your experience while staying with us.I am happy to hear that you enjoyed your stay and that you were satisfied with the service in the hotel.I would also like to inform you that our hotel will be under refurbishment starting early next year and I am sure that this will enhance our overall guest experience.We hope to welcome you back soon.Kind regards,

2/10 แย่มาก

Shirley

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is very dated, I hadn’t stayed in the hotel for about 15 years, and it hasn’t changed. The rooms are awful. The carpets are filthy, breakfast was average. The cost of staying here is way too high for what you are getting.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Franziska วันที่ 2 ธ.ค. 2023
Dear Shirley,Thank you for sharing your experience while staying with us.I am very sorry to hear that our hotel did not meet your expectations.I would also like to inform you that our hotel will be under refurbishment from early next year and I am sure that this will enhance our overall guest experience and resolve the issues you experienced.We hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

Phil

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

6/10 พอใช้

Manraj

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel felt really dated. The rooms look run down, the bathrooms don't have walk in showers and overall the hotel didn't have a premium feel but definitely had a premium price. I booked a deluxe king room, but we got given a twin room. The guy at the desk told us it was technically an upgraded room, but that wasn't what I booked. We eventually got given a room with a king bed but nothing about the room felt like a deluxe room. The bathroom felt like you were in an aeroplane bathroom and just didn't feel like we were staying at the Marriott. Not worth the price tag of the room at all. Breakfast was really standard food, the quality of it was not great just really basic. The staff at breakfast were really lovely though. All in all I wouldn't stay there again. I was going to book massages for our stay, but after seeing the dated basic look of all the rooms I'm glad I didn't bother with the spa experience. Cost us over £200 for the room and parking on top. Not worth it.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Khanzada

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great stay friendly staff
Great stay excellent service and helpful staff. Very responsive got me a topper to make mattress more comfy. In terms of improvement some more pescatarian non alcoholic option on food menu Showers in gym could be cleaner
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Franziska วันที่ 2 ธ.ค. 2023
Dear Khanzanda,Thank you for sharing your experience while staying with us.I am happy to hear that you enjoyed your stay and that you were satisfied with the staff service received.I am also sorry to hear that there has been an issue with the food options and the showers in our leisure club and I will make sure that your feedback is forwarded to the corresponding Department Leaders to ensure that this is being looked into.Once again, thank you so much for sharing your feedback with us.We hope to welcome you back soon.

10/10 ดีเลิศ

graham

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

4/10 แย่

Karina

เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Morna

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Jim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Greg

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

10/10 ดีเลิศ

Kieran

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Breakfast was lovely.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Alvin, HUNTINGDON

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Awful. Dirty, tired, leisure club is disgusting. Watched a man trying lockers to take items from unlocked lockers. Most don’t have working locks so leave any valuables in your room. Same guy also urinated all over the shower. Staff were around but didn’t challenge him. Food is ok, menu limited and relatively expensive. Overall, I won’t book again. There are far better alternatives nearby.
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Franziska วันที่ 11 พ.ย. 2023
Dear Alvin,Thank you for sharing your experience while staying with us.I am extremely sorry to hear about your experience in our Leisure Club. I will make sure to inform the Leisure Club Manager about the issues you experienced with the lockers and the showers to ensure that in the future issues like this do not occur again.I will also forward your feedback regarding our menu to the Food & Beverage manager to make sure that this is being looked into.I would also like to inform you that we are in the process of finalizing a refurbishment plan for the hotel and I am sure that this will enhance our overall guest experience.Once again, I am very sorry that these issues affected your stay and I will make sure to address them further.We hope to welcome you back soon to provide you with a more memorable stay.