บริการนวด

รีวิว แบร์กโฮเทล รันโดลินส์

3 out of 5

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 67 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 38 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 11 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 4 จาก 121 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 1 จาก 121 รีวิว" "

9.4/10

ความสะอาด

9.0/10

พนักงานและบริการ

9.0/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

9.0/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

9.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

Praimdat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Room was clean abd bed was very comfortable. would be very nice of there was a coffee maker in the room
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 7 มี.ค. 2024
Thank you for visiting Berghotel Randolins! We are glad you enjoyed the time here. We gladly provide a tea kettle and other amenities on request; freshly brewed coffee can be enjoyed throughout the day in our restaurants. We hope to welcome you back again soon.

10/10 ดีเลิศ

Keeley

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Grazcha fich - thank you very much for your stay at Berghotel Randolins!

10/10 ดีเลิศ

Fredrik

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very good hotel
A very well managed hotel located up in the mountains close to the lift system. The staff is terrific, helpful, and the shuttle service is offered every 30 mins during 9-18. Very good facilities with heated ski lockers and a large parking area if you arrive by car. Highly recommend.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2024
Thank you very much for staying at Berghotel Randolins! We are happy to hear that you fully enjoyed the time here and that you could relish the fantastic location, the renown Randolins cordiality and our services & offers. We hope to welcome you back again soon!

8/10 ดี

Pier Francesco

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 12 ธ.ค. 2023
Thank you for your stay and for taking the time to share your rating.

10/10 ดีเลิศ

Peter

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Vizedirektor วันที่ 26 ก.ย. 2023
Vielen Dank für den Aufenthalt im Berghotel Randolins und für die tolle Bewertung! Bis zum nächsten Mal

8/10 ดี

Bruno

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Vizedirektor วันที่ 19 ก.ย. 2023
Allegra und danke für Ihren Aufenthalt im Berghotel Randolins.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 4 ก.ย. 2023
Thank you very much for your stay and for the great review!

10/10 ดีเลิศ

Tim

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The location was wonderful (but really hard to walk to). Make sure you call and reserve a shuttle ride to the hotel. The staff was Great and make sure you order it with breakfast included, it has an Amazing selection! The unit was really clean but we did find that some of the linens had small holes in them (no big deal). We did not get to experience a lot the place had to offer and would love to visit again.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 29 ส.ค. 2023
Thank you very much for staying at Berghotel Randolins and for sharing your review. We are thrilled to hear that you fully enjoyed the time here. We are glad you paricularly enjoyed our breakfast buffet and that you could use our services such as our free shuttle service into/from St. Moritz resp. Randolins, which runs on a predefined schedule and with prior reservation. We appreciate your feedback in order to further improve the satisfaction of our guests.We hope to welcome you back again soon - a revair!

4/10 แย่

James

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 29 ส.ค. 2023
Thank you for your visit at Berghotel Randolins. While we are glad you enjoyed the room and our services, we are disappointed about the rating. As discussed on site, we apologize for the slightly longer waiting time you experienced during dinner in the restaurant and we regret that this apparently cast a shadow on your entire stay.If you give us a chance, we would be delighted to convince you of the great service we provide, as experienced by so many of our satisfied guests.

8/10 ดี

Katriina

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hyvä perushotelli
Ystävällinen ja avulias palvelu. Puhtaat ja siistit huoneet, hiukan kuului ääniä toisista huoneista. Ilmainen iso parkki. Aamiainen perushyvä.
เข้าพัก 4 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 3 ส.ค. 2023
Thank you for staying at Berghotel Randolins. We are happy that you particularly enjoyed the renown Randolins cordiality and the extensive breakfast buffet with focus on local and homemade products.

10/10 ดีเลิศ

Charles

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Awesome stay
Beautiful place...a must stay...thanks
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 3 ก.ค. 2023
Thank you very much for staying at Berghotel Randolins and for the great review. We are happy to hear you fully enjoyed your stay and we hope to welcome you back again soon.

8/10 ดี

Franziska

เดินทางเป็นกลุ่ม, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Zimmer war zu stark aufgeheizt und liess sich nur durch dauergeöffnetes Kippfenster abkühlen.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Vizedirektor วันที่ 17 มี.ค. 2023
Allegra und danke für Ihren Aufenthalt im Berghotel Randolins. Da wir der Nachhaltigkeit grossen Stellenwert zuschreiben und uns fortlaufend weiter verbessern möchten, danken wir für Ihre Rückmeldung. Wir bitten unsere Gäste immer, uns gleich vor Ort zu informieren, wenn wir in irgendwelcher Art behilflich sein können; in Ihrem Zimmer lässt sich die Temperatur ganz einfach mit einem Drehregler einstellen.Wir hoffen, Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch vom tollen Angebot überzeugen zu können. A revair!

8/10 ดี

Beat

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Sehr empfehlenswert
Gemütlich, freundlich, erholsam.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Vizedirektor วันที่ 10 มี.ค. 2023
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Berghotel Randolins. Wir freuen uns, dass Sie die Zeit bei uns und die gewohnte Randolins-Herzlichkeit rundum genossen haben und sich erholen konnten. Bis zum nächsten Mal - a revair!

10/10 ดีเลิศ

Cabot-Ann

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This location was far out but we easily walked to town and the valley each day and could schedule a shuttle back or even to and from the city center. The room was very comfortable and clean, food was excellent and we would definitely stay again. We did not ski but the storage area and services seemed very nice. Staff was amazing.
เข้าพัก 11 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 10 ก.พ. 2023
Thank you very much for your stay at Berghotel Randolins and for your review. Fantastic, that you enjoyed every aspect of the time with us, particularly the great location, the spotless and nice rooms, our delicious culinary offer, our free shuttle service into/from town (on a predefined schedule and with prior reservation), as well as the renowned Randolins cordiality. We are looking forward to seeing you again next time!

10/10 ดีเลิศ

Esther

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel, super close to the ski slopes, excellent breakfast and restaurant for dinner, spa area with outdoor hot tub with view over the mountains, overall wonderful!
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Deputy General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2023
Thank you very much for staying at Berghotel Randolins and for sharing your review! We are happy to hear that you fully enjoyed the time with us, especially the breathtaking views, the proximity to the ski slopes, the small yet well-equipped wellness area, and our great culinary offer. We hope to welcome you back again soon - a revair!

10/10 ดีเลิศ

Arber

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

10/10 ดีเลิศ

Andrea

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Kevin Salt, Vizedirektor วันที่ 18 ส.ค. 2022
Herzlichen Dank für den Besuch bei uns und für die tolle Wertung! Wir hoffen, Sie bald wieder im Berghotel Randolins begrüssen zu dürfen.

10/10 ดีเลิศ

Prisca

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Kevin Salt วันที่ 10 ส.ค. 2022
Herzlichen Dank für den Aufenthalt im Berghotel Randolins. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns rundum genossen haben. Bis zum nächsten Mal!

10/10 ดีเลิศ

Cyril

เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotelmanagement วันที่ 26 มี.ค. 2022
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und für die tolle Bewertung!

10/10 ดีเลิศ

Janis

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great Hotel!
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Brigitte วันที่ 25 ม.ค. 2022
Thank you!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice hotel on the border of St Moritz
Friendly service, we were able to check in early. The room is smallish but clean and comfortable. Large on site outdoor parking. The wellness is also rather small but well maintained and clean. The breakfast buffet offers a lot of variety. Location is a bit outside of St Moritz but its quiet and next to the skilift.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2022
การตอบกลับจาก Brigitte วันที่ 25 ม.ค. 2022
We are so glad that you like our Hotel! Thank you very much!

8/10 ดี

Peter

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2021
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 27 ธ.ค. 2021
Vielen Dank!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2021

6/10 พอใช้

jose alfredo

เดินทางกับครอบครัว
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2021

10/10 ดีเลิศ

Hans-Peter

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Tolle Lage oberhalb St. Moritz
Sehr ruhig und gute entspannte Atmospäre. Tolle Aussicht auf Berge und See.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 24 มี.ค. 2021
Vielen Dank und hoffentlich auf ein anderes Mal im Randolins!

8/10 ดี

Sofia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ม.ค. 2021
Thank you!

8/10 ดี

Corinne

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Vielen Dank!

10/10 ดีเลิศ

Hasmitapatel, London

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The most beautiful hotel. Firstly they picked us up by shuttle from St Moritz train station To the hotel On arrival we were greeted and were given the best room overlooking the mountains still with snow on top. As we had booked 3 days stay we were given free passes for buses and few excursions as it was summer period. They had spa - with massages jacuzzi indoor steam room Dinner was al a carte Overall st Moritz is very expensive but worth every penny
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2020
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 22 ส.ค. 2020
Thank you so much! Hope to welcome you back soon!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great location
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 1 ก.พ. 2020
Thank you very much! Hope to see you at the Randolins again very soon.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 22 ม.ค. 2020
Thank you very much!

8/10 ดี

Bruno

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Danke!

10/10 ดีเลิศ

Maria S.

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Vielen Dank!

10/10 ดีเลิศ

Paul

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good all around stay at the hotel
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 8 ก.ย. 2020
Thank you very much!

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Mein Einzelzimmer war ok . Nichts spezielles, aber für nur eine Nacht ausreichend. Wie die anderen Zimmer sind kann ich nicht sagen.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Danke für Ihren Besuch. Die Economy- und Standardzimmer warten tatsächlich noch auf Ihre Renovierung, während die höheren Kategorien in den letzten Jahren umfassend erneuert wurden. Wir hoffen, dass wir die nächste Umbauetappe bald in Angriff nehmen können.

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Schöne ruhige Lage Idealer Ausgangspunkt für Wanderungen oder Biketouren
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Vielen Dank, dass Sie Ihre Wander- und Bikeferien bei uns verbracht haben!

8/10 ดี

Familie, München

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
empfehlenswert, man sollte im Vorfeld das Wetter im Auge halten da die Unterkunft fast auf Höhe liegt
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2019

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Danke!

8/10 ดี

Arianna

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Molto buono
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Grazie!

8/10 ดี

Markus

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Das Hotel liegt etwas auserhalb, bereits am Berg. Die Aussicht ist wunderbar, am Abend ohne Auto ist jedoch nicht viel los. Dafür gibt es so viel Ruhe...der Wellnessbereich ist klein, jedoch neu. Frühstück ist ok.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, Direktion วันที่ 8 ก.ย. 2020
Besten Dank. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.

10/10 ดีเลิศ

Frank

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
A one night wonder
Stayed 1 night after travelling on the Glacier Express all day. A warm welcome awaited us at this amazing country hotel with its outstanding mountainous panoramic background. A hotel shuttle bus transfers you from the station. Both the reception and restaurant staff were friendly, helpful and courteous. Both the evening meal and breakfast were excellent served in lovely surroundings with a pleasant atmosphere. Plenty of choice for all appetites. The bedroom chosen was clean and uncluttered with most of the usual amenities ( although no tea / coffee provided) For what was paid there are no complaints. If by chance we return to St Moritz then a longer stay at Randolins would be on the cards.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler วันที่ 13 ก.ค. 2019
Dear Frank, Thank you so much for your stay at our hotel and the great review! We would love to welcome you back very soon. Best regards, Stephan Amsler, General Manager

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 13 ก.ค. 2019
Thank you!

10/10 ดีเลิศ

Elisabeth

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 21 มิ.ย. 2019
Thank you so much! We hope to welcome you soon again at our hotel.

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด
The property is in a beautiful location, but it is a bit further from St. Moritz than expected. The room was inexpensive, and even though we received an "upgrade," it was small and dingy, with a tiny bathroom and tiny shower. The view, however, was very beautiful. The food at the restaurant was good, and some of it (dinner) was very good. The place seemed empty. The sauna was very nice, but the remainder of the spa was a bit disappointing (water in hot tubs not hot enough, there was not really any jets, the steam room had a perfumey fragrance).
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler วันที่ 2 มี.ค. 2019
Thanks for your feedback. We are sorry that we could not meet your expectations. Too bad, that you gave your feedback anonymously, which makes it impossible for us to retrace what happened. The temperature of the water in the whirlpool is constantly over 32°C. This is checked and registered severeal times a day through our staff. Moreover, it is correct that there is a herbal fragrance in the steam bath. This is also why it is called "Herbal steam bath". We are happy that you enjoyed your dinner at our restaurant and liked the views. Best regards, Stephan Amsler, General Manager

8/10 ดี

Shimosaka

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 18 ก.พ. 2019
Thank you!

10/10 ดีเลิศ

Henrik Vendelbo

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Kan anbefales
Udmærket familiehotel. Rent og velfungerende. Tæt på ski område. 300 m til nærmeste skihejs. Hvis man ikke vil gå selv tilbyder hotellet gratis transport. Service helt i top.
เข้าพัก 6 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 30 ม.ค. 2019
tak!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 5 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 27 ม.ค. 2019
Thank you!

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 27 ม.ค. 2019
Thank you!

8/10 ดี

Nora

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Stephan Amsler, General Manager วันที่ 12 ม.ค. 2019
Thank you!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2018
การตอบกลับจาก Randolins Team วันที่ 23 ธ.ค. 2018
Allegra, thank you for your feedback.

10/10 ดีเลิศ

Maria

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Hotel muito aconchegante e de vista maravilhosa
Excelente hotel, serviços , café da manhã , super indico e voltarei ...
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2018
การตอบกลับจาก Stephan Amsler วันที่ 30 ต.ค. 2018
obrigada