ตู้เย็น, ไมโครเวฟ

รีวิว สตูดิโอ 6 ฟอร์ตเวิร์ธ เท็กซัส - ศูนย์การแพทย์เวสต์

2 out of 5

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 40 จาก 264 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 67 จาก 264 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 49 จาก 264 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 38 จาก 264 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 70 จาก 264 รีวิว" "

6.2/10

ความสะอาด

6.6/10

พนักงานและบริการ

5.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

4.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

2/10 แย่มาก

Jennifer

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This hotel is in a very poor part of town. We had people making threatening comments, following us into our room without invite. There where cats living under the tarp covered pool. We checked in and exactly 17 minutes later we left. Very unsafe
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 26 มี.ค. 2024
Hi Jennifer,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

6/10 พอใช้

Thais

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I wont stay there again. A 50 dollar deposit to stay in that raggedy hotel. The one in Burleson looks a millon times better
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Nancy Y. วันที่ 6 มี.ค. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 แย่มาก

walter

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Motel 6 has definitely gone down the drain. It doesn’t care about the guests anymore. This property has no desire to put the guests first let alone fix up their rooms.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 ก.พ. 2024
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6

2/10 แย่มาก

McKenzy

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

4/10 แย่

Tiera

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023

2/10 แย่มาก

Elroy

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

Lititia

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Both live and dead Roaches and bed bugs
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 พ.ย. 2023
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

Samer

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rude staff
เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
We would like to apologize for the inconvenience you incurred while our guest. This is not our standard, and we take reports of poor customer service very seriously. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Lilith #Team6

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The place is scary looking and old. People outside the hallway drinking. Room was okay it was clean. The parking lot was full and dark
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Upon entering the room and examining the bed - I found bugs in the bed. I went to the front office and demanded a refund. I then went to a different hotel. The pool at this hotel is closed and filthy, "non-smoking" rooms all smell like smoke. The floor and bathrooms were filthy.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please us the Contact Us feature on our website to connect with us. Lilith #Team6

8/10 ดี

Wendell

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Good overall.
Accommodations were good. Noise levels were high, especially in the evening. Parking was tight, especially at high traffic times. The staff was courteous and efficient.
เข้าพัก 7 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Hi Wendell, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Lilith #Team6

6/10 พอใช้

Richard

Not clean
It’s was not clean
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Hi Richard, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Lilith #Team6

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Where do I even begin? Rude front desk clerk, housekeeping walked in on me without knocking while I was in my room, at least she said sorry then close the door, but sorry just didn't cut it. Plenty of flies in the room. Not to mention a dirty parking lot. I like Studio 6 just not this one.
เข้าพัก 3 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Lilith #Team6

4/10 แย่

scott

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
It's a Trap
It looks nice on the inside but they are lacking everywhere else. The beds aren't that comfortable. The other guests are not very considerate of noise levels or the time of night in which they are loud.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Hi Scott, Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Studio 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

Lavontae

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
They were ruuuddeeee
เข้าพัก 2 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Lilith #Team6

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The guy watched me book the room and pay for it and then told me they don’t have rooms, proceeding to give someone else a room right after. I want my money back. I require a refund ASAP.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please us the Contact Us feature on our website to connect with us. Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice place
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 11 ส.ค. 2021
Thank you for positively rating your stay! Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

Donald

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Never Again
Room had roaches. Bad. Found one in the bed. Totally disgusting.
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 20 พ.ค. 2021
We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of poor room conditions very seriously. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Lilith #Team6

10/10 ดีเลิศ

Wanda

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Pleasant atmosphere
Room was very clean, house keeping was on time each day, front desk clerk was friendly and quick.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 เม.ย. 2021
Greetings Wanda, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Denise L. #Team6

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2021

6/10 พอใช้

susan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 เม.ย. 2021
Greetings Susan, Thank you for rating your stay. We appreciate your business and look forward to improving your experience with us. Please visit again. Denise L. #Team6

8/10 ดี

Michael

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Lots of value for little cost
Our stay at Studio 6 was comfortable and pleasant. Although the rooms are spartan, they have everything that you need. The kitchen area as well as the bathroom were spotless and the bed was comfortable. Due to its location, it was a little loud, but the AC fan over-rode most of the noise. Also, the parking lot was a little dirty with trash, etc. I would stay here again because of the cleanliness and the amenities. Note: there are no paper goods (Kleenex, paper towels), shampoo/conditioner, as well as no kitchen supplies so plan accordingly.
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2021

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Property is clean, no roaches and mostly quiet at night. However I was disappointed after getting the room and realizing there was no stove top.That's when they told me that most rooms do not have a full kitchen.
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 เม.ย. 2021
Greetings Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Denise L. #Team6

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Place was dirty they put me in a smoker room room when I asked for nonsmoking and when I left after 15 minutes they wouldn’t give me a refund but instead they charged me twice worst place to stay
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 เม.ย. 2021
Greetings Traveler, Thank you for rating your stay. We apologize for any inconvenience you experienced. Denise L. Team6

10/10 ดีเลิศ

Royce

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Swift service
It was great to come up and my reservation was already ready
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021

6/10 พอใช้

Bradley

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
wasnt what it looked like it looked like in the pictures
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2021
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 28 เม.ย. 2021
Greetings Bradley, Thank you for rating your stay. We apologize for any inconvenience you experienced. Denise L. Team6

10/10 ดีเลิศ

Robert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

2/10 แย่มาก

Rachel

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

Gwendolyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2021

10/10 ดีเลิศ

Brittnie

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2021

8/10 ดี

CHANSAMORN

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Chris

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Chris

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

Sotero

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

8/10 ดี

ROBERT

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2020

8/10 ดี

ROBERT

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2020

4/10 แย่

Rannett

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2020

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 ต.ค. 2020
Greetings Traveler, Thank you for rating your stay. We appreciate your business and look forward to improving your experience with us. Please visit again. Denise L. #Team6

8/10 ดี

Martha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Hotel was clean, as a cheap hotel, service is almost nonexistent. But my 2 complains:they left then than half of a toilet paper in a double room (134) and the shower bath tub and walls were too slippery., that's real dangerous, anyone can get hurt or even worst in that shower.
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2020
การตอบกลับจาก Brand Experience Team วันที่ 21 ต.ค. 2020
Greetings Martha, Thank you for taking the time to share your review. We are committed to providing a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience Denise L. #Team6

8/10 ดี

Eric

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2020

8/10 ดี

CSmith, Tulsa

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Easy check in. Clean room. Easygoing location. Would stay again
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Always somtin
It was good besides the tv stopped working and the plug outlet for microwave. Didnt work
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2020

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Rude staff Rude owner Had a syringe sticking out of our bathroom ceiling. Terrible
เข้าพัก 7 คืน, กรกฎาคม 2020