ล็อบบี้

รีวิว เอ็กซ์เทนเด็ดสเตย์ อเมริกา สวีทส์ ฟิลาเดลเฟีย เอ็กซ์ตัน

2.5 out of 5

รีวิว

5.8
คะแนน 10 - ดีเลิศ 89 จาก 490 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 85 จาก 490 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 96 จาก 490 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 85 จาก 490 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 135 จาก 490 รีวิว" "

5.8/10

ความสะอาด

6.8/10

พนักงานและบริการ

4.6/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

5.6/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

6.2/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

James

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
First receptionist was rude and not very engaging.
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear James, Thank you for your feedback and for being our guest. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. Our staff genuinely cares about providing an enjoyable stay to all of our guests, and this incident is not a reflection of our usual service. Appropriate measures have been taken to ensure this is not repeated. Once more, we apologize for this unpleasant experience and hope you will consider returning so we can show you the hospitality you deserve. Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Emily

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All in all it was convenient and a good place to stay
เข้าพัก 3 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 มี.ค. 2024
Dear Emily, On behalf of our entire team, thank you for taking the time to post such wonderful feedback about Extended Stay America! We are delighted that you thoroughly enjoyed your stay. It was such a pleasure hosting your visit, and we hope to have the honor of doing so again soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Brian

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
The front desk staff is very rude
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

8/10 ดี

om prakash

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
A NCIE PROPERTY WITH GREAT STAFF
เข้าพัก 7 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 19 ก.พ. 2024
Dear Om Prakash, Thank you for selecting Extended Stay America in the city. Reading about your experience during your stay with us brings us joy. We aim to meet and exceed our guests' expectations and are happy this was your case. We appreciate your remarks about the staff serving as an encouragement for the entire team. Please revisit us for another exciting stay.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Rakesh

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It is a wonderful property, spacious, well organized, enough space for parking cars at any time, well connected to main roads, and convenient for someone prefering to stay and meet people in and around Exton, Malvern, Chester Springs etc. MEGAN is a nice individual, a great staff, very helpful and jovial
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2024

4/10 แย่

Elizabeth

ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
Fire alarm went off in the middle of the night . Staff was rude and the situation was not handled properly
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ม.ค. 2024
Dear Elizabeth, We sincerely apologize for the disruption caused by the fire alarm during your stay, and we regret any inconvenience you experienced. Your safety and comfort are of utmost importance, and we understand the severity of this situation. We apologize for any shortcomings in our staff's response and will address this matter promptly to ensure a more effective handling of such incidents in the future. Your feedback is invaluable, and we appreciate your understanding. If your travels bring you back to the area, we hope to provide you with a more improved experience.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Vanessa

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023

10/10 ดีเลิศ

David, Lewes

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The staff was extremely helpful on check in
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you very much fro the kind words

8/10 ดี

Christina

เข้าพัก 9 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
We was very pleased to stay no complaint.
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 ส.ค. 2023
Dear Guest, Thank you for giving our hotel and staff such a great review. We are pleased you were impressed with our service, accommodations, and amenities. We thank you for your business and look forward to welcoming you back to Extended Stay America soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

José

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก GM วันที่ 10 พ.ย. 2023
Thank you

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don't stay here.
The bed was extremely uncomfortable and only came with 3 pillows. We asked for an important wake up call and never received it. We came down for coffee the 1st morning 5 minutes late and the girl would not even offer a cup to us since she was just putting it away. Then the girl was on her personal phone and would not help open the door as she stood there watching me struggle with 2 cups of coffee from the outside. It just seemed as if no one enjoyed their job or had customer service. The biggest problem was the keys to the room never worked except 1x a day. We asked for a 1st floor months in advance for our senior dog and was put on the 3rd floor. Will never stay here again. No water pressure for a shower. Our toilet ran constantly and our bathroom sink sprayed everywhere.
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2023
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 11 ก.ค. 2023
Sorry you had a bad stay we do value your opinion and will pass this along

2/10 แย่มาก

Greg

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2023

2/10 แย่มาก

Richard M Zupko

เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2023

4/10 แย่

Anne

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Disappointed
I traveled from NC to Exton PA due to a death in my family, stayed one night. The hotel was dark and outdated. My room smelled of stale smoke. Front desk employee was not interested in assisting. It was like I was wasting her time. Ill never stay again!!!
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear Anne, Thank you for choosing to stay at our hotel. We are genuinely sorry about the circumstances that brought you to us. Please accept our apologies for the inconvenience you experienced due to our staff not being responsive to your needs. We have shared your comments with our team so we can take the appropriate action moving forward. Thank you again for your sincere feedback. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

Sharon

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
No Time to Spear
We did a one night stay to attend a wedding. We arrived at the hotel at 2pm and couldn't check in until 3 so we went to eat, came back at 3pm and no one was at the desk, there was about 5 other guest to check in and we had to attend the wedding at 4pm.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023

8/10 ดี

Connie

เดินทางกับสัตว์เลี้ยง
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Checking in late wasn't much of a problem. the clerk was kind of abrupt, didn't seem to want to check me in. The clerk in the morning was the total opposite, very helpful and pleasant. I know I paid for the amenities in the room, which I didn't use...didn't even use the dishes, pots or pans which was posted in a note that I would have to call for these items if I wanted them. I truly think there should be a discount for not even calling or needing to use them for one night. That's a bit much.
เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 15 มิ.ย. 2023
Dear Connie, Thank you for being a valued guest and posting your comments. We are happy to hear you enjoyed your time with us. Being an extended-stay property focused on guests staying seven or more nights, we offer amenities such as a fully equipped kitchen, complimentary grab-and-go breakfast, and a comfortable suite to make you feel at home. We don't charge for the kitchenette items, but it's complimentary with the room you paid for. So, we are sorry to hear you didn't get the advantage of using the kitchenette items and feel overpriced. We do our best to honor our guests' requests and do everything possible to ensure enjoyment. We would love the opportunity to host you again on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

David

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
We walked into the room to find bugs on the floor, walls, bathroom, and not just normal wear and tear - but generally filthy room
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 28 พ.ค. 2023
Dear David, Thank you for being a guest at our hotel. We were sorry to read about your experience. We follow the most rigorous industry standards regarding our rooms' cleanliness and pest control. What you experience does not represent the standard of our hotel. We take your feedback seriously, and the space you occupy will be professionally inspected as a precaution. Thank you again for bringing this to our attention, and we hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Cynthia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023

2/10 แย่มาก

Judith

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
The room had a smell of pets thanks for the can of Lysol I had in my packed bag it didn't help I booked her cuz breakfast was included nothing in the sort at check in nothing was said just a terrible stay
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 2 เม.ย. 2023
Dear Judith, Thank you for being our guest and for your valuable feedback. Please accept our apologies for your experience at our hotel. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay, and we are sorry this was not your experience. Your feedback is shared with our housekeeping team to review the room and address it adequately. We hope you will give us another chance to provide you with the hospitality you deserve. Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Hailey

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023

8/10 ดี

alan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Great staff
Chris and Kia are both amazing. Welcoming and friendly.
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 27 ก.พ. 2023
Dear Alan, It is lovely to read your review of your recent stay at Extended Stay America. Our goal is to provide our guests with exceptional service, so we are thrilled we succeeded during your stay. Your comments are shared with Chris and Kia, and we appreciate your recognition of their dedication to outstanding hospitality. Thank you for being our guest, and we look forward to your next stay! Sincerely,Hotel Management

8/10 ดี

alan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

8/10 ดี

alan

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
The Desk
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023

6/10 พอใช้

megan

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023

8/10 ดี

Jose

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022

6/10 พอใช้

Greg

เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Ivan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด
Hotel is good
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ต.ค. 2022
Dear Ivan, thank you for choosing Extended Stay America and posting your review. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

Brandon

ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
Got it but late!
My reservation was not “in the system” at the hotel. The virtual assistant was not helpful and after scouring the internet I finally found a number to customer service all this time wasted made me terribly late for a wedding later that evening. Ultimately they got it straight but not after losing unrecoverable time!
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ต.ค. 2022
Dear Brandon, we regret that we couldn't give you a better impression from the moment you checked in, and we apologize for any frustration this undoubtedly caused. Unfortunately, technical issues arise from time to time, and we are sorry for not being able to resolve this immediately. We hope you will give us another opportunity so we can leave you with a much better impression on your next visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Philip

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

10/10 ดีเลิศ

Stacey

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Nice place
The lady at check in was friendly and helpful. The room was neat and comfortable
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

8/10 ดี

Joy

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022

4/10 แย่

Robert

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022

6/10 พอใช้

Jovielyn

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Just OK.
We were disappointed that the lights next to the beds did not work and the refrigerator wasn't cold. However, the beds were comfy enough. My son said he slept well. We only stayed 1 night, so overall our experience was just ok.
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 3 ต.ค. 2022
Dear Jovielyn, thank you for being our guest. We are glad that you and your son had a pleasant stay and that the comfort of your bed gave you a good night’s sleep. However, we apologize for the issues you encountered in your suite with the lights and the refrigerator. Our maintenance team is already working to solve the same, so thank you for bringing this to our attention. Reviews like yours are invaluable to our hotel as we continuously strive to improve our guest experience. Thank you again, and we look forward to welcoming you back.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Angela

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Upon arrival, their computer was down; payments wouldn't be accepted (even if you already had a room booked in advanced) they couldn't accept cash either you have to pay through third-party, there was trash scattered in the hallway, the room smelled bad, I took a shower and the bathtub smelled like cigarettes even though it was a non-smoking room, the bathroom door was sticking on the floor real bad that it was difficult to close and open the door, and housekeeping never showed up during my stay.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 23 ก.ย. 2022
Dear Angela, it was disappointing to read that we did not meet your expectations, and we are sorry your stay was anything other than perfect. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service we typically provide.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Edward

เข้าพัก 4 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Manager วันที่ 21 ก.ย. 2022
Sorry you had a bad experience hopefully we would be given a chance to make things right

2/10 แย่มาก

Hans, Wilmington

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This property is nasty. It needs a deep clean and renovation. The cabinets were broken and the “kitchen table” was wobbly and ready to collapse. Mold was in several spots
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 20 ก.ย. 2022
Dear Hans, thank you for being our guest. We sincerely apologize for these issues that impacted your stay. We never mean to disappoint our guests, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. Our top priority is to take care of our guests, so please be assured that we will follow up regarding these matters and take appropriate action to ensure a more wonderful experience for every guest entering our doors. We are grateful for your thoughts on this matter and your patience. We hope you will return so we can have an opportunity to provide you with a better experience.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Barry

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
not bad
Nice place to stay. Had everything i needed. close to many things
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 7 ก.ย. 2022
Dear Barry, thank you for choosing Extended Stay America. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Rochelle

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Room smelled horrible.I end up leaving
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Shon วันที่ 4 ก.ย. 2022
Dear Rochelle, please accept our apologies for your suite not being ready for occupancy when you checked into our hotel. We take great pride in our hotel's service, cleanliness, and maintenance, and we hope this isolated incident will not keep you from returning to enjoy a great experience next time. We regret you had to leave earlier than anticipated, but we hope to give you a better experience the next time you visit.Sincerely,Hotel Management

2/10 แย่มาก

Bryce

เดินทางเพื่อธุรกิจ
I cancelled the reservation and was still charged.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 11 ต.ค. 2022
Dear Bryce, we apologize for not meeting your expectation and for any inconvenience you may have faced during your stay. Please allow us to review the situation you mentioned to see what went wrong. Meanwhile, please feel free to reach out to us at the hotel for further assistance. We appreciate your patience, and we hope this unfortunate situation will not prevent you from staying with us again.Sincerely,Hotel Management

6/10 พอใช้

xavier

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

Abigail

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The room was never cleaned from the previous people staying there. There was cat litter all over the carpet. There was animal hair all over the bed, table, and throughout the bathroom, not to mention the dirty footprints across the floor and the disgusting smell.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 22 ส.ค. 2022
Dear Abigail, on behalf of our entire team, please accept our apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns with our housekeeping team to ensure we are well poised and clean to serve you better during your next stay. We hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future and to welcome you back again soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 ดีเลิศ

Mikelle

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2022

2/10 แย่มาก

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Don’t stay here!
Stay away! Dirty, seedy and bed bugs!
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 4 ส.ค. 2022
Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed.

10/10 ดีเลิศ

Christiana

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Excellent good job
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Would be Nice if . . .
Just a quick stay. Felt ignored when I went to check in. No big deal, but . . . . We had a kitchenette with a fridge. I put things from a cooler to cool only to realize the fridge was on, but not cooling. Also, a generator of some kind turned on for about 20 seconds every 6 minutes. Not something to get to sleep by. Over all, not a great experience.
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022
การตอบกลับจาก Hotel Management วันที่ 24 ก.ค. 2022
Dear Guest, please accept our apologies for any disappointment you felt during your stay. Providing outstanding customer service to all our guests is always our top priority. Also, we certainly understand how frustrating it can be when maintenance issues arise; we will address them appropriately with our team. The situation you described regarding the noise is truly regrettable, resulting in disrupted sleep. We are devoted to giving each guest a great travel experience; therefore, we are disappointed that we did not meet our expectations. Hopefully, we will have the opportunity to make it up to you on a future visit. Sincerely, Hotel Management

8/10 ดี

Cynthia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กรกฎาคม 2022

2/10 แย่มาก

Christiana

เข้าพัก 2 คืน, กรกฎาคม 2022

4/10 แย่

Valarie

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กรกฎาคม 2022