สระว่ายน้ำกลางแจ้ง เปิด 8:00 น. ถึง 19:00 น., ร่มริมสระว่ายน้ำ

รีวิว โรงแรมเดอะแคนวาส ดูไบ - โรงแรมเอ็มแกลเลอรี คอลเลกชัน

5 out of 5

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 447 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 294 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 103 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 74 จาก 1001 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 83 จาก 1001 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.6/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

7.6/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

4/10 แย่

Florian Andreas

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 14 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Ms. Florian,Thank you for sharing your ratings with us about your recent experience of your stay.I understand your experience at our hotel was not upto your expectations, please accept my sincere apology for the inconvenience caused. I would like to know what were the challenges you faced which made your stay unpleasant. Looking forward in hearing from you. Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

Nigel Bell Anthony

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice hotel good guess service & only 20 mins for both malls !
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Mr. Nigel, Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.I will convey your words of praise to the entire team and thank them for their hard work.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 แย่

Isha

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
I like the Rooftop dinner.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 28 มี.ค. 2024
Dear Ms. Isha,Thank you for sharing your ratings with us about your recent experience of your stay.I understand your experience at our hotel was not upto your expectations, please accept my sincere apology for the inconvenience caused. I would like to know what were the challenges you faced which made your stay unpleasant. Looking forward in hearing from you. Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Velma

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The property was located not too far from what we needed and the staff were very helpful.
เข้าพัก 6 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Mr. Velma, Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.Thank you for your feedback. We are pleased to hear that the property's location was convenient for your needs and that our staff were able to assist you effectively. We strive to provide exceptional service to all of our guests and it is rewarding to know that we have met your expectations.We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Antonia

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Beautiful hotel that’s clean and has a lot to offer from multiple restaurants, a rooftop pool lounge, & a cafe
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 20 มี.ค. 2024
Dear Mr. Antonia,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.Thank you for sharing your positive experience at the hotel. It is indeed a pleasure to hear that you found the rooms to be beautiful, clean, and offering a variety of amenities such as multiple restaurants, a rooftop pool lounge, and a cafe. Your feedback is greatly appreciated and will be shared with the hotel management team. We strive to provide exceptional service and facilities to our guests, and we are delighted to hear that we have met your expectations. Thank you for choosing to stay with us.We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

John

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice room but weird there wasn’t a shower. Went to the bar downstairs and they didn’t allow me to use my discount from the VIP perk. Breakfast was ok, buffet dinner was average at best. Overall was good value for money with the highlight being the room and rooftop pool.
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 17 ก.พ. 2024
Dear Mr. John,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.Thank you for your feedback. we apologize for the issue with the discount at the bar. We will address these concerns with our team to ensure better service in the future. We are glad to hear that you enjoyed the room and rooftop pool. Your comments on the breakfast and dinner will also be taken into consideration for improvement. We appreciate your valuable feedback and hope to welcome you back in the future.Warm Regards Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Neca

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Excelente servicio , instalaciones y comida
เข้าพัก 6 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 16 ก.พ. 2024
Dear Ms. Neca,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.Thank you for your kind words regarding our excellent services. We are delighted to hear that you found our facilities and food to be awesome. It is always our aim to provide exceptional experiences to our valued guests. Your positive feedback serves as a great motivation for our team. We look forward to welcoming you back in the near future.Warm Regards Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

Milonja

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
godt hotel og stor swimmingpool, venlig personale, godt og stort rum med udsigt til skyskraber. Stranden er ikke så langt væk, men det er ingen hotelbus, som kører der. Det er lidt larm fra swimmingpool sent om aften, hvor det er høj musik.
เข้าพัก 14 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 8 ก.พ. 2024
Dear Ms. Milonja,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.Thank you for your feedback regarding our hotel. We are delighted to hear that you found our hotel to be good, with a big swimming pool and friendly staff. It's great that you enjoyed the spacious room with a stunning view of the skyscrapers. We apologize for the inconvenience caused by the lack of a hotel bus to the beach. Furthermore, we apologize for any disturbance caused by the late-night noise from the swimming pool. We appreciate your valuable input and will take it into consideration for future improvements.We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Giovanni

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Posizione tranquilla, spazi comuni curati e molto puliti. Colazione ottima, camere molto spaziose con bagno immenso Consigliato
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Ms. Giovanni,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.Thank you for your feedback. We are delighted to hear that you found our location peaceful and our common areas well-maintained and spotless. It's great to know that you enjoyed our excellent breakfast and spacious rooms, including the sizable bathrooms. We appreciate your recommendation and are grateful for your kind words. Should you require any assistance in the future, please do not hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back soon.Warm Regards Yashashree GhodkeFront Desk Manager

2/10 แย่มาก

Jariwu

ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
The hotel is very terrible they don’t respected their customers at all the managers is very stupid They force you to eat in they hotel and take they deposit from the hotel I didn’t like the hotel they are very racist.
เข้าพัก 15 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 19 ม.ค. 2024
Dear Ms. Jalloh,Thank you for sharing your concerns regards to your stay at The Canvas Dubai - MGallery Collection Hotel.After investigating everything got to know that you were not ready to pay for minibar charges at checkout, minibar is always chargeable. We have multiple nationality working here and we respect each and everyone working here.Please accept my sincere apology for the inconvenience caused.Warm RegardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 แย่

Soha

เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Soha,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

francesca romana

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 9 ม.ค. 2024
Dear Francesca Romana,Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.I will convey your words of praise to the entire team and thank them for their hard work.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

Pinal

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 6 ม.ค. 2024
Dear Ms. Pinal,Thank you for sharing your rating with us with the experience.Hope to see you again in the near future.Sincerely,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Albert

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Mr. Albert,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Collection Hotel.I am overjoyed to see that your stay was comfortable and memorable with us.Looking forward to welcome you again in the near future.Warm RegardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 แย่

Ashkan

เข้าพัก 10 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 22 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Ashkan,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,

8/10 ดี

Jamshid

เข้าพัก 9 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 4 ม.ค. 2024
Dear Mr. Jamshid,Thank you for rating your visit to The Canvas Dubai - MGallery Collection Hotel.Looking forward to welcome you again in the near future.Warm RegardsYashashree GhodkeFront Desk Manage

8/10 ดี

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 15 ธ.ค. 2023
Dear Mr Alan,Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.We look forward to welcoming you back again.Warm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Hellen

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing hotel!
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Front Desk Manager วันที่ 15 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Hellen,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.I am delighted to hear that you had a pleasant experience with us at The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection.Thank you for your comment and I will make sure that we will keep on improving to provide you with an even better experience in the future. We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 แย่

AL

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear AL,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

6/10 พอใช้

Laura

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 14 ก.พ. 2024
Dear Ms. laura,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely adden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards Yashashree GhodkeFront Desk Manager

6/10 พอใช้

Rachel

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Hotel check in process is slow and room is a little bit outdated. Shower is awkward as you need to stand on top of the tab and there is no barrier around it to avoid spilling. There is no door between toilet and shower as well.
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Yashashree Ghodke วันที่ 15 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Rachel,Thank you for taking the time to share your valuable feedback.I sincerely apologize since we were not able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended during your visit.I will convey your feedback to the the entire team.I hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Vasily

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Vasily, Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.I will convey your words of praise to the entire team and thank them for their hard work.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

Niclas

เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Niclas, Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

Manuela

เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Ms. Manuela,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Collection Hotel.I am glad to see that your stay was comfortable and we met your expectations.Looking forward to welcome you in the near future.Warm RegardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

2/10 แย่มาก

Sergio

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
เข้าพัก 5 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Sergio,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

2/10 แย่มาก

Jimmy

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
My experience at this hotel was far from satisfactory. The room had a persistent bad smell, and accessing the hotel was inconvenient due to the lack of a main gate; instead, guests had to go underground. Surprisingly, the bathroom lacked basic amenities like a toilet brush and hair dryer. Additionally, the restaurant was disappointing, with dirt and dust on the dinner tables. The view from the hotel was unimpressive, offering no glimpse of Dubai's real beauty or its iconic architecture—just some old buildings. The hotel’s claimed five-star status is not reflective of the disappointing reality, potentially misleading customers seeking a genuine luxury experience.
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Jimmy,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Marie-Thérèse

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
La proximité du port Rachid, le splendide hall, le personnel.
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Ms. Marie, Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.I am delighted to hear that you had a pleasant experience with us at The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection.Thank you for your comment for the staff it willl encourage them to improve to provide you with an even better experience in the future. We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 แย่

Faraz

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
Not very friendly staff nobody wanted to work had to ask for everything over and over again
เข้าพัก 6 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 30 พ.ย. 2023
Dear Mr. Faraz,Thank you for sharing your feedback with us, please accept my sincere apology for the inconvenience caused on your recent visit to our hotel. It would be great if your can let me know in detail about an incident on what went wrong, so i can assure to have necessary steps in not repeating the same mistakes and groom the team in delivering defect free hospitality. Once again please accept my sincere apology for the same. Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

2/10 แย่มาก

Gary

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 10 ธ.ค. 2023
Dear Mr. Gary,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

6/10 พอใช้

ISHRATH

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
OK hotel when travelling budget friendly
The stay was OK, bed was not so comfy, bathroom had only tub for bath and no shower. Hotel location was OK, surrounded by residential apartments, parking was free and accessible and was available all the time.
เข้าพัก 3 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 20 พ.ย. 2023
Dear Mr. Ishrath,Greetings of the Day!!Thank you for sharing your experience of your recent stay at our hotel .I believe your experience was not upto your expectations, please accept my sincere apology for the inconvenience caused. However thank you for giving us the details which will help us to strive and achieve more for better experience. Thank you Yashashree Ghodke Front Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Henry

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Mr. Henry, Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.I am delighted to hear that you had a pleasant experience with us at The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection.Thank you for your comment and I will make sure that we will keep on improving to provide you with an even better experience in the future. We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 แย่

Mohamed Yassine

เข้าพัก 2 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 16 พ.ย. 2023
Dear Mr. Yassine,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – M gallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,

2/10 แย่มาก

Mohamed

ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 4 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 12 พ.ย. 2023
Dear Mr. Mohamed,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – Mgallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Ioana

เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 12 พ.ย. 2023
Dear Ms. Loana,Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.I will convey your words of praise to the entire team and thank them for their hard work.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

nicole

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Thank you canvas hotel . I let them know it was my fiancés birthday they put complimentary balloons in the room , complimentary slice of cake that said Happy Birthday it was beautiful
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 12 พ.ย. 2023
Dear Ms. Nicole,Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.I will convey your words of praise to the entire team and thank them for their hard work.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

2/10 แย่มาก

Sara

เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 24 ต.ค. 2023
Dear Ms. Sara,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – Mgallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

Md Ariful

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Middle of the city. Swift access to most of Dubai .
เข้าพัก 10 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Mr. Ariful MD,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.I am delighted to hear that you had a pleasant experience with us at The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection.Thank you for your comment and I will make sure that we will keep on improving to provide you with an even better experience in the future.We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

Ann Maria

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Het hotel is goed gelegen als je graag de stilte hebt na een drukke dag stad. De voorzieningen zijn optimaal , het gezellige dakterras is zeer lang open. Soms kan je hinder ondervinden van het lawaai van de discotheek in het gebouw. Het personeel doet uitstekend hun best , super service. De kamers kunnen een renovatie gebruiken , voegen die niet meer proper zijn , meubilair heeft gebruikssporen.
เข้าพัก 7 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Ms. Ann Maria,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.I am delighted to hear that you had a pleasant experience with us at The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection.Thank you for your comment and I will make sure that we will keep on improving to provide you with an even better experience in the future.We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

João Pedro

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Ótimo
Estadia incrível, não tenho do que reclamar do hotel! Tudo muito bom, café da manhã, funcionários, limpeza! Tudo ótimo, amamos!
เข้าพัก 6 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 21 ต.ค. 2023
Dear Mr. Joao,Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection and thank you for sharing your feedback with us.I am delighted to hear that you had a pleasant experience with us at The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection.Thank you for your comment and I will make sure that we will keep on improving to provide you with an even better experience in the future.We look forward to welcome you back.Warm regardsYashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 แย่

Saad

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
Slow check in process and unclean room. Shower walls were filthy and quite a lot of dust in room on items such as the side tables.
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก Front Desk Manager วันที่ 12 ต.ค. 2023
Dear Mr. Saad,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – Mgallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

2/10 แย่มาก

ahmad

เข้าพัก 3 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 12 ต.ค. 2023
Dear Mr. Ahmad,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent visit with us.We strive to make each of our guests' experience flawless and memorable and we are extremely sadden that the service shortfalls you encountered have understandably affected your impression of the hotel. Please rest assured that your feedback is very important to us and I have taken the necessary steps to address the issues you have brought up with my team.Would love to connect with you to ensure that your future stay is defect free from all aspects.I sincerely appreciate your comments and hope that the experience will not deter you from returning to The Canvas Dubai – Mgallery Hotel Collection in the not too distant future.Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

10/10 ดีเลิศ

Yagmur

เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 13 ต.ค. 2023
Dear Mr. Yagmur,Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.I will convey your words of praise to the entire team and thank them for their hard work.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 ดี

John William

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice design and a well presented interiors. Strategic Location with easy access to airport and main malls etc. Residential neighborhood quite but not much to do in the immediate vicinity. Hotel staff a bit overwhelmed so room service is not quite to Accor's 5 star hotel standards.
เข้าพัก 21 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก FDM วันที่ 12 ต.ค. 2023
Dear Mr. John,Thank you for taking the time to review our hotel.I am pleased that we were able to exceed your expectations in terms of the friendly service extended by my colleagues during your visit.I will convey your words of praise to the entire team and thank them for their hard work.We look forward to welcoming you back againWarm regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

6/10 พอใช้

Azra

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Convenient and well priced for decent sized rooms. Breakfast was good. They are not aware they are a VIP hotel and will not offer room upgrades for gold members.
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ankush Kaul วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Azra, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Canvas Hotel Dubai - Mgallery Hotel Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ankush Kaul, Hotel Operations Manager

10/10 ดีเลิศ

Kevin

เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ankush Kaul วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Kevin, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Canvas Hotel Dubai - Mgallery Hotel Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ankush Kaul, Hotel Operations Manager

8/10 ดี

Noreen asem

เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ankush Kaul วันที่ 27 ก.ย. 2023
Dear Noreen, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Canvas Hotel Dubai - Mgallery Hotel Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ankush Kaul, Hotel Operations Manager

6/10 พอใช้

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Satisfactory stay.
The hotel is a nice facility which is well kept and it does look good. There is a nice little gym, spa & sauna and small roof top pool. What really lets this place down is the service. The breakfast service is displeasing as there are not enough tables and the staff are totally overwhelmed. I got used to asking for a latte 4-5 times before I got one. Another issue was room service. They seem to never fully replenish things like soap, toilet tissue, shower gel etc. This again led to multiple calls to reception
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ankush Kaul วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Canvas Hotel Dubai - Mgallery Hotel Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Ankush Kaul, Hotel Operations Manager

8/10 ดี

Thibaut

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Superbe hôtel, dommage le peut de place à la piscine et un peu trop loin du centre.
เข้าพัก 8 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ankush Kaul วันที่ 21 ก.ย. 2023
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Canvas Hotel Dubai - Mgallery Hotel Collection. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Ankush Kaul, Hotel Operations Manager

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะดวกสบายของห้องพัก
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด
good value for money-some improvements required
have stayed here many times, i feel the rooms are getting dated, seems like poor maintenance, and cleaning. The lobby is still very nice, and so is the top floor bar/restaurant. the breakfast spread is good but the service can be better, staff training certainly needs attention.
เข้าพัก 3 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ankush Kaul วันที่ 18 ก.ย. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. As we look at each and every feedback for the source of improvement, we concluded from your comments that there are some aspects that hampered your stay and we truly apologize for your dissatisfactory experience. Rest assured that we will taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. Sincerely yours, Ankush Kaul, Hotel Operations Manager

6/10 พอใช้

Ehab, Mississauga

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
`
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก Ankush Kaul วันที่ 13 ก.ย. 2023
Dear Mr. EhadThank you for taking the time to tell us about your experience at the The Canvas Hotel Dubai - Mgallery Hotel Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Ankush KaulHotel Operations Manager