สระว่ายน้ำกลางแจ้ง, เก้าอี้อาบแดดริมสระ

รีวิว Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza

5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza
Route De La Corniche Ouest, Dakar

รีวิว

8.0

ดีมาก

คะแนน 10 - ดีเลิศ 180 จาก 402 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 116 จาก 402 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 46 จาก 402 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 30 จาก 402 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 30 จาก 402 รีวิว" "

8.4/10

ความสะอาด

8.2/10

พนักงานและบริการ

8.2/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.2/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.0/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

10/10 ดีเลิศ

Huawei, He Ping

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
房间里蚊子太多了,每天晚上都要被蚊子叮醒,多大15个蚊子叮我。
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 14 มี.ค. 2024
Dear Huawei,We thank you very much for staying with us and for taking the time to let us know about your stay. We are very sorry for the incident that occurred. We have taken the necessary actions to make sure to avoid such a situation in the future. We look forward to having the pleasure to welcome you again and we remain at your entire disposal. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Xilian, He Ping

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับครอบครัว, เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Amazing view!
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 12 มี.ค. 2024
Dear Xilian,It was a real pleasure to welcome you to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza and we are delighted to know that you appreciated your experience and particularly the "Amazing view".We thank you very much for staying with us and for taking the time to share this great comment on Expedia and we all look forward to welcoming you again soon.Best regards,

6/10 พอใช้

Frederic

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
Not the best value for money in Dakar. Staff needs CRM training
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 มี.ค. 2024
Dear Frederic, We thank you very much for staying in our property and for taking the time to share with us your valuable remarks that we will use to fine tune the service. Please accept our apologies for not living up to your expectations. We hope that you will give us the chance to welcoming you again and we remain at your entire disposal. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Alagie

เข้าพัก 9 คืน, กุมภาพันธ์ 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 21 มี.ค. 2024
Dear Alagie, We thank you very much for staying with us and for the excellent rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza on Expedia.We all very much look forward to welcoming you again on your next visit to Dakar.Best regards,

2/10 แย่มาก

Benoit

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Le Radisson Blu Dakar a bien changé. C'est maintenant un hôtel pour faire la fête et non pour les travailleurs. La musique à la piscine est très dérangeante et vous empêche de dormir la nuit, l’humidité dans les corridors et les chambres est à couper au couteau, de la moisissure au plafond dans les chambres, les tapis sont tachés, oubliez l'eau chaude dans la douche le matin (il n'y en a pas), le gérant de chambres vous fait de la façon, on laisse entrer des gens qui ne devraient pas être là, etc. Vous entendrez souvent le personnel vous dire "je suis désolé", mais ne fera rien pour que les choses s’améliorent. Sinon, vous pouvez écrire à la réception ou au service de réservations, mais attendez-vous à patientez plusieurs jours ou semaines avant d’avoir une réponse… si on vous répond. Ah oui, ne faites surtout pas le 9 sur le téléphone de votre chambre pour joindre la réception… on ne vous répondra pas… Déplacez-vous à la réception dans 1 des ascenseurs qui fonctionne encore!!!
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 5 ก.พ. 2024
Bonjour Benoit,Nous tenons tout d'abord à vous remercier vivement pour la confiance renouvelée à notre établissement. Nous apprécions que vous ayez pris le temps de partager avec nous vos remarques constructives qui ont été notées avec beaucoup d'intérêt. Nous vous prions d'accepter nos sincères excuses pour les désagréments survenus et les manquements notés. Soyez assuré que des mesures seront prises immédiatement pour remédier à ces manquements. Bien cordialement,

10/10 ดีเลิศ

Momodou

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great place and location. Very friendly and helpful staff. LImited dining options in the area.
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Momodou, We thank you very much for choosing the Radisson Blu Hotel Dakar Sea Plaza and for taking the time to share your appreciation on Expedia. We are delighted to read that you appreciated the "great location" and the professionalism of our team members. We thank you for your observation regarding the dining options. We look forward to welcoming you again and we remain at your entire disposal. Best regards,

2/10 แย่มาก

Farhad

เดินทางกับคู่รัก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2024
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 29 ม.ค. 2024
Dear Farhad, We thank you very much for staying with us and for taking the time to rate our property. We would appreciate having more details about your stay to fine tune our services and operation. We hope that you will give us the chance to welcome you again and we remain at your entire disposal. Best regards,

8/10 ดี

Sodo

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Sodo,Thank you very much for staying at the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza and for the good rate awarded to our property. We look forward to welcoming you again soon. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Calvin

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This is one of the best hotels that I have ever stayed in.If I ever visit Dakar again, I WILL be coming here again. If you can afford it, stay here. Even if you cannot afford it, stay here. You will not regret it.
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Calvin, We greatly appreciate you choosing the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza for your stay in Senegal and for taking the time to share this rewarding feedback on Expedia.It was a real pleasure to have you with us and we look very much forward to welcoming you again soon. Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Jesús

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 3 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 5 ม.ค. 2024
Dear Jesus, Thank you very much for the excellent rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We look forward to having the pleasure of serving you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

KAMINSKI

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Personnel aux petits soins et chambres spacieuses. Belle offre de bars et restaurants .
เข้าพัก 10 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 11 ม.ค. 2024
Bonjour Kaminski, Nous tenons à vous remercions vivement d'avoir choisi le Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza et d'avoir pris le temps de partager votre feedback sur Expedia. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié le professionnalisme de nos collaborateurs et les offres au niveau de nos points de vente. Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement, recevez nos cordiales salutations.

6/10 พอใช้

Emilia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
A bottom-end, 5-star hotel where many things on the menu are not available, the food - when it does arrive - is mediocre, the staff make anglophones feel unwelcome, and the rooms are overpriced. It was truly an anticlimactic experience
เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2023
การตอบกลับจาก Baityr วันที่ 13 พ.ย. 2023
Dear Emilia,Thank you for staying with us and letting us know your experience.We are working on this issue with the team.Looking forward to seeing you in a new future.

10/10 ดีเลิศ

Pierre

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Pierre, Thank you very much for the excellent rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We look forward to having the pleasure of welcoming you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Jean-Michel

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Séjour Pro
Séjour Pro d’une semaine Hôtel idéal. Belles chambres, services, choix restaurant, accès spa jacuzzi pour 15000f. Propreté. Amabilité du personnel Je reviendrai certainement
เข้าพัก 4 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 11 ม.ค. 2024
Bonjour Jean-Michel,Nous vous attendons avec impatience au Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre expérience chez nous et vous remercions vivement de nous avoir fait confiance.Bien cordialement,

8/10 ดี

Mohamadou

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
All
เข้าพัก 5 คืน, ตุลาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Mohamadou, We appreciate you taking the time to rate the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza after your stay with us. We all look forward to having the pleasure of welcoming you again.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kenda

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good was satisfied
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Kenda, We are delighted to read that you are satisfied with your stay at the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. It was a real pleasure for us to serve you and we all look forward to welcoming you again on many more occasions.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Khady

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It was better than I thought it would be. It’s definitely worth the price. I would stay here again.
เข้าพัก 2 คืน, กันยายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 ม.ค. 2024
Dear Khady, We are looking forward to welcoming you again soon.We are glad to read that your experience at the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza was better than expected. We appreciate you choosing our property for your stay in Dakar and taking the time to share this rewarding review on Expedia.Best regards,

4/10 แย่

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
This stay was disappointing. The front desk staff and cleaning staff were very nice and tried to make it up in some aspects, but there were many inconveniences. There was an argument over breakfast every single day when we paid in advance and still had to pay to access breakfast each morning. We used a venue space in the hotel that was leaking, we did not have the materials we requested and the staff was slow to help. The rooms were not clean when we arrived and the flies all over the hotel made the stay unpleasant.
เข้าพัก 5 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Guest, We appreciate you taking the time to share with us your feedback, after your stay in our property. We are very sorry to read about your experience and would like to express our deepest apologies for the inconvenience that occurred. We value all guest feedback and will use your detailed remarks to fine tune the operation.We hope that you will give us the chance to welcome you again and we remain at your entire disposal.Best regards,

2/10 แย่มาก

Alfred

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
ไม่ชื่นชอบ: สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Infrastructure extérieure mediocre devant notre chambre. Les restaurants sont de mauvaise qualité. J'ai mangé un poisson "pêché du jour" qui était du surgelé de médiocre qualité. il m'a meme donne une diarrhée Je ne recommande pas cet établissement.
เข้าพัก 3 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Bonjour Alfred, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement et d'avoir pris le temps de partager votre feedback sur Expedia. Nous sommes navrés d'apprendre que nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes. Toutefois nous pouvons vous assurer que quand nous mentionnons "pêche du jour", le poisson servi est vraiment frais et lorsque nous n'en disposons plus, le client est informé.Nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de vous accueillir de nouveau et restons à votre disposition. Cordialement,La Direction

2/10 แย่มาก

Melanie

เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Bonjour Mélanie, Nous tenons tout d'abord à vous remercier d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Dakar. Nous sommes navrés de voir que nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes et vous présentons nos sincères excuses pour les manquements observés. Nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de vous accueillir de nouveau et vous promettons une expérience mémorable.Cordialement, La Direction

8/10 ดี

Muhammad

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
All good, schedules of kitchen should be improved
Please don’t close bar at 11. All flights of Air France and Iberia arrives the night, and it’s not pleasant to eat in the room. It’s a shame a hotel like this radisson closes kitchens that early, besides you know very well flights arrive on night, and there’s no option.
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 ม.ค. 2024
Dear Muhammad, We appreciate you taking the time to share these valuable recommendations after your stay at the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. Be assured that we will use your constructive comments to fine tune the service. We look very much forward to welcoming you again.Best regards,

2/10 แย่มาก

Shantez

ไม่ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
When we checked in the ac was not working. The staff did not inform us of this and we checked out the next day
เข้าพัก 12 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 ธ.ค. 2023
Dear Shantez, We thank you very much for choosing our property and for taking the time to share your feedback on Expedia. We are very sorry for the inconvenience occurred during your stay. We hope that you will give us the chance to welcoming you again and promise to make your next stay memorable.Best regards, The Management

8/10 ดี

Irene

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Simplice
เข้าพัก 6 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Baityr วันที่ 17 ส.ค. 2023
Dear valuable guest,Thank you for choosing our property.We are glad you enjoy your stay with us.Looking forward to welcoming you in a near future.

8/10 ดี

Idy Demba

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
personnel accueillant equipement et endroits propre
เข้าพัก 4 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 17 ส.ค. 2023
Bonjour Idy Demba, Nous avons été ravis de vous accueillir au Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza et tenons à vous remercier vivement de nous avoir fait confiance et d'avoir pris le temps de partager votre appréciation sur Expedia.Au plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement,

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Séjour agréable, personnel très accueillant et professionnel
เข้าพัก 1 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก Baityr วันที่ 14 ส.ค. 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre message.Nous sommes très heureux de noter que vous avez aimé votre séjour.Nous espérons vous recevoir encore une fois dans un futur proche.Cordialement,

2/10 แย่มาก

Cheikh Tidiane

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
HORRIBLE!!!
Le radisson est le pire des hôtels 5 étoiles que j’ai eu à fréquenté au cours des 5 dernières années. La literie est horrible et c’est du jamais vu. L’établissement doit être fermé et RÉNOVÉ. Rien ne marche tout est VIEUX. Ce n’est même pas digne d’un 5 étoiles.
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 10 ส.ค. 2023
Bonjour Monsieur Cheikh Tidiane, Nous tenons à vous réitérer nos sincères excuses pour les manquements observés. Vos commentaires détaillés ont bien été pris en compte. Nous espérons que vous nous donnerez l'opportunité de vous accueillir de nouveau et vous promettons une expérience mémorable. Bien cordialement,

2/10 แย่มาก

Cheikh Tidiane

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Niveau de Dégradation inquiétant !!
Je suis triste en tant que sénégalais résident le Radisson une fierté nationale de la sorte. Radisson est le PIRE 5 étoiles que j’ai connu au cours des 10 dernières années. Literie ZÉRO !!! Tu demandes un King size on t’assemble 2 lits simples de la manière la plus tordue possible. Les matelas sont usés avec un creux au milieu. Les coffres-forts tombent en lambeaux. La climatisation marche à peine. Les douches sont vétustes… Il faut vraiment penser à fermer certaines chambres et RÉNOVER. Pour nous qui voyageons beaucoup aucun doute que cet établissement ne dépasse pas 3 étoiles Point positif : Personnel est sympa
เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 10 ส.ค. 2023
Bonjour Monsieur Cheikh Tidiane, Nous vous remercions vivement d'avoir pris le temps de partager avec nous vos remarques constructives qui ont été notées avec beaucoup d'attention. Nous tenons à vous présenter nos sincères excuses pour les manquements notés. Soyez assuré que des dispositions seront prises pour remédier au plus vite à ces situations.Nous espérons que vous nous donnerez l’opportunité de vous accueillir de nouveau et demeurons à votre entière disposition. Cordialement,

10/10 ดีเลิศ

lorraine

เข้าพัก 4 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 3 ก.ค. 2023
Dear Lorraine, We greatly appreciated the excellent rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We thank you one more time for choosing our property and we all look forward to welcoming you again on many more occasions. Best regards, The Management

8/10 ดี

Nicole, Marietta

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 26 มิ.ย. 2023
Dear Nicole,We appreciate you taking the time to rate the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza on Booking. We thank you very much for staying with us and for the good rate and we look forward to welcoming you again soon. Best regards, The Management

6/10 พอใช้

AMY

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
It needs renovation
เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 5 มิ.ย. 2023
Dear Amy, Thank you very much for staying with us and for taking the time to rate our property. We are sorry to see that we didn't live up to all your expectations and would like to express our apologies. We hope that you will give us the opportunity to welcome you again and promise to make your next stay memorable. Best regards, The Management

4/10 แย่

joel

เข้าพัก 1 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 17 พ.ค. 2023
Dear Joel, We appreciate you taking the time to rate our property after your stay with us. We are very sorry to see that we didn't live up to your expectations and would like to express our apologies. We hope that you will give us the chance to welcome you again and promise to make your next experience memorable. Best regards, The Management

6/10 พอใช้

Mohammed

เข้าพัก 5 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 3 พ.ค. 2023
Dear Mohammed, Thank you very much for staying with us. We appreciate you taking the time to rate our property on Hotels.com. We would have appreciated to read your remarks, what would help to fine tune the service. We hope that you will give us the chance to welcome you again and we remain at your entire disposal. Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Eyitayo, Houston

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Ocean view, hotel beachside location as well as general location of the hotel in the heart of the Dakar was excellent!
เข้าพัก 4 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 28 เม.ย. 2023
Dear Eyitayo, We greatly appreciate you taking the time to share this rewarding review on the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We are glad that you found our property and its location "excellent".We all very much look forward to welcoming you again soon.Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Laura

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Overall, it was a comfortable stay. There were a few things about Rm 210 (we also had Rm 208 connected): Bathtub spray component did not work Shower area leaked into the room Security woke us up at ~2am because a light was on outside the room
เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 13 เม.ย. 2023
Dear Laura, It was a great pleasure for us to serve you and we would like to take the opportunity to thank you one more time for choosing the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We appreciate you taking the time to share these constructive remarks. Please accept our apologies for the shortcomings. We look very much forward to welcoming you again, soon. Best regards,

8/10 ดี

Adebiyi

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
non
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 เม.ย. 2023
Dear Adebiyi,Thank you very much for staying with us and for taking the time to rate the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza on Expedia. We look very much forward to welcoming you again soon. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Sophia

เดินทางเพื่อธุรกิจ
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Great hotel, delicious food, very luxurious! The pool and outdoor bar are beautiful, with an incredible view of the ocean.
เข้าพัก 5 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 6 เม.ย. 2023
Dear Sophia, We appreciate you choosing the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza for your stay in Dakar and for taking the time to share your appreciation with us. We are delighted to read how much you enjoyed your experience and we all look very much forward to welcoming you again on your next visit to Dakar.Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Gerard

เข้าพัก 4 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 30 มี.ค. 2023
Bonjour Gerard, Nous tenons à vous exprimer notre profonde gratitude pour avoir choisi le Radisson Blu Hôtel, Dakar Sea Plaza et pour avoir pris le temps d'attribuer cette excellente note à notre établissement.Nous avons été ravis de vous servir et espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement, La Direction

8/10 ดี

Camilla

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 16 มี.ค. 2023
Dear Camilla, Thank you very much for the good rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We all look very much forward to having the pleasure to welcome you again.Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Ali, LONG BEACH

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very nice place , to relax and spend good moments everything was great .thanks to the staff
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 มี.ค. 2023
Dear Ali, We are delighted to read that everything was great at the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We thank you very much for choosing our property and for taking the time to recommend it on Expedia. It was a real pleasure to serve you and we look very much forward to welcoming you again soon.Best regards, The Management

2/10 แย่มาก

Renato

เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 8 มี.ค. 2023
Dear Renato, Thank you very much for taking the time to rate our property. We are very sorry to see that we didn't live up to your expectations and would like to extend our deepest apologies. We hope that you will give us the chance to welcoming you again and we promise to make your next experience memorable.Best regards, The Management

4/10 แย่

Cheick Tidiane

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: ความสะอาด, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Nice hall
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 13 ก.พ. 2023
Dear Cheikh Tidiane, Thank you very much for staying with us and for taking the time to share your comments on Expedia. We are pleased to read that you appreciated the nice hall.We hope that you will give us the opportunity to welcome you again and we remain to your entire disposal. Best regards,

8/10 ดี

Jacek

เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 10 ก.พ. 2023
Dear Jacek, We greatly appreciate the good rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza on Hotels.com and we look forward to welcoming you again soon. Best regards,

8/10 ดี

Benoit

เดินทางเพื่อธุรกิจ, เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ
ไม่ชื่นชอบ: สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
L’hôtel a un grand besoin de rénovation. Le personnel est vraiment génial. Tout le monde est à notre écoute, tout le monde veut s’assurer que tout se passe bien pour nous, vraiment, l’équipe est génial. Par contre, l’hôtel doit faire des rénovations. Le toit coule, il y a des trous dans les murs, la peinture est défraîchie, etc. Pour le prix, on s’attend à mieux.
เข้าพัก 7 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 10 ก.พ. 2023
Bonjour Benoit, Nous vous remercions vivement de votre visite et pour les précieux moments que vous avez bien voulu nous accorder pour partager avec nous votre feedback. Nous avons noté avec beaucoup d'attention vos commentaires constructifs. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau et restons à votre entière disposition.Bien cordialement, La Direction

8/10 ดี

Ruth

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 10 ก.พ. 2023
Dear Ruth, Thank you very much for the good rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza, on Hotels.com. We thank you very much for staying with us and we look forward to welcoming you again, on many more occasions. Best regards, The Management

8/10 ดี

Mustapha

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very scenic, fast check in , friendly staff, only issue is in room dining services - they keep messing up my orders, needs progress in that dept
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 11 ม.ค. 2023
Dear Mustapha, We appreciate you taking the time to share with us your feedback after your stay at the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We are very sorry about the issue with the room service. Be assured that necessary measures will be taken immediately to avoid such inconvenience to our guests in the future. We look very much forward to having the pleasure to welcome you again, on your next trip to Dakar and we remain at your entire disposal.Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

mark, clayton

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Strong property!
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 10 ม.ค. 2023
Dear Mark, We greatly appreciate you taking the time to share this comment on Expedia, after your experience at the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. Thank you very much for choosing our property and we all look very much forward to welcoming you again soon.Best regards, The Management

10/10 ดีเลิศ

Boye

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก La Direction วันที่ 27 ต.ค. 2022
Bonjour Boye, Nous tenons à vous exprimer notre profonde gratitude pour l'excellente note attribuée au Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. Nous avons été ravis de vous servir et espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement.La Direction

10/10 ดีเลิศ

Hassan

เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 14 ก.พ. 2023
Dear Hassan, Thank you very much for the excellent rate awarded to the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza. We all look very much forward to having the pleasure to welcome you again soon. Best regards,

10/10 ดีเลิศ

emily aida

เข้าพัก 1 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 27 ต.ค. 2022
Dear Emily Aida, We greatly appreciate you choosing the Radisson Blu Hotel, Dakar Sea Plaza for your stay in Dakar and for taking the time to award this excellent rate to our property. We are glad that you appreciated your experience with us, and we all look very much forward to welcoming again, soon. Best regards, The Management

6/10 พอใช้

Assanatou

ชื่นชอบ: ความสะอาด
เข้าพัก 2 คืน, ตุลาคม 2022
การตอบกลับจาก The Management วันที่ 14 ก.พ. 2023
Dear Assanatou, Thank you very much for visiting us and for taking the time to rate our property on Expedia. We hope that you will give us the opportunity to welcome you again and we promise to make your next stay memorable. Best regards,