บริเวณภายนอก

รีวิว เอ็มจีเอ็ม โคไท

5 out of 5
เอ็มจีเอ็ม โคไท
Avenida da Nave Desportiva Cotai, Cotai, Macau

รีวิว

8.8

ดีเลิศ

คะแนน 10 - ดีเลิศ 391 จาก 736 รีวิว" "
คะแนน 8 - ดี 243 จาก 736 รีวิว" "
คะแนน 6 - พอใช้ 58 จาก 736 รีวิว" "
คะแนน 4 - แย่ 28 จาก 736 รีวิว" "
คะแนน 2 - แย่มาก 16 จาก 736 รีวิว" "

9.2/10

ความสะอาด

8.8/10

พนักงานและบริการ

8.8/10

สิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก

8.8/10

ความเป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม

รีวิว

8/10 ดี

ผู้เข้าพักจริง

เดินทางเป็นกลุ่ม
ไม่มีค่ะ แค่รอเช็คอินนานเกินไปหน่อย กาแฟในห้องพักไม่อร่อยเลย
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2020
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 24 ม.ค. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards, Front Office

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Very Good
Very nice rooms
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2019
การตอบกลับจาก Front Office วันที่ 7 ม.ค. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

10/10 ดีเลิศ

Ben

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 2 ม.ค. 2024
Dear Ben,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

KIT YING

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 19 ธ.ค. 2023
Dear Kit Ying,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.Best regards,Customer Care

10/10 ดีเลิศ

Yannis

เข้าพัก 1 คืน, มิถุนายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 22 มิ.ย. 2023
Dear Yannis,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

jiwoung

เข้าพัก 3 คืน, พฤษภาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 13 พ.ค. 2023
Dear jiwoung,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Jid

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 25 เม.ย. 2023
Dear Jid,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

te

เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 14 พ.ค. 2023
Dear te,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.

8/10 ดี

Iris

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
helpful staff & it's near to the train station
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 23 เม.ย. 2023
Dear Iris,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.Best regards,Customer Care

10/10 ดีเลิศ

Danny

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 17 เม.ย. 2023
Dear Danny,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

JUNG-CHING

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
很舒適
เข้าพัก 2 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก 客戶服務部 วันที่ 16 เม.ย. 2023
親愛的 JUNG-CHING:感謝您選擇入住美高梅並與我們分享您的入住體驗!您的寶貴意見是對我們最大的支援與鼓勵,也是我們進步的動力。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。我們期待下次能夠為您提供更加優質體貼的服務,祝您生活愉快!客戶服務部謹啟

10/10 ดีเลิศ

Alan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 4 พ.ค. 2023
Dear Alan,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Pik Yan Amy

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, เมษายน 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 11 เม.ย. 2023
Dear Pik Yan Amy,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Peggie

เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 7 เม.ย. 2023
Dear Peggie,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Suet Wai

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 4 เม.ย. 2023
Dear Suet Wai,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Tsz Yuet

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
除了房間比想像中稍小以外都非常好
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก 客戶服務部 วันที่ 26 มี.ค. 2023
親愛的 Tsz Yuet:感謝您選擇入住美高梅並與我們分享您的入住體驗!您的滿意是對我們最大的支持與鼓勵,也是我們進步的動力。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。期待下次能夠為您提供更加優質體貼的服務,祝您生活愉快!

10/10 ดีเลิศ

Isabella

เดินทางกับครอบครัวและเด็กเล็ก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Property is quite new, friendly staff
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 19 มี.ค. 2023
Dear Isabella,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

2/10 แย่มาก

Kwong Yeung Eddie

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 18 มี.ค. 2023
Dear Mr. So,Warm greetings from MGM!Thank you for choosing us for your recent stay. We genuinely appreciate the constructive feedback you’ve provided. We regret to hear that our service did not meet your expectations and live up to our own high standards.We would greatly appreciate the opportunity to further clarify a few details of your experience. As such, please feel free to contact us directly at hotelexperience@mgm.mo. We sincerely hope that this isolated incident will not affect your impression of our hotel and that you will give us another opportunity to serve you. We are driven by the aim to Make Great Moments for each of our valuable guests.We look forward to hearing from you soon.Best regards,

6/10 พอใช้

Yui Hing

ชื่นชอบ: ความสะอาด, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 18 มี.ค. 2023
Dear Yui Hing,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.Best regards,

8/10 ดี

Shu Kei

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 5 เม.ย. 2023
Dear XXX,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

8/10 ดี

Chau

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ
設施可以。但係房間內覺得有少少異味。 如果是空氣清新劑方面的氣味,希望可以換另一種味道。
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก 客戶服務部 謹啟 วันที่ 12 มี.ค. 2023
親愛的 Chau,感謝您選擇入住美高梅,並與我們分享您的入住體驗。您的寶貴意見我們已經收到並轉至相關部門,以進一步改善與優化我們的工作。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。由衷的期待您再次光臨美高梅,體驗我們的改善與優化。期待下一次能夠為您提供更加優質的服務,祝您生活愉快!

8/10 ดี

Sarah

ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
Short stop over in Macau
Got an upgrade when checking in. Room nice and spacious with great view of wynn palace fountain below. WC had a strong smell of smoking but was a non smoking room which was a shame.
เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 10 มี.ค. 2023
Dear Sarah,Warm greetings from MGM!Thank you for choosing us for your recent stay and for bringing the issue of smoking smell in room to our attention. We regret to hear that our service did not meet your expectations and live up to our own high standards.Please rest assured that the highlighted issue was immediately addressed by the management and specialist team of our hotel. We are determined to take any steps necessary to ensure that similar incidents do not happen again in the future.We understand that our hotel’s reputation and success is built one experience at a time, and your continued patronage is very important to us. We sincerely hope that this isolated incident will not affect your impression of our hotel and that you will provide us another opportunity to serve you.Thank you again for taking the time to share your feedback. Takeaways such as yours are extremely helpful and important to us in our efforts to Make Great Moments for our valuable guests. We hope to serve you again soon.

8/10 ดี

Wai yan

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
酒店整體不錯
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก 客戶服務部 วันที่ 26 ก.พ. 2023
親愛的 Wai yan:感謝您選擇入住美高梅並與我們分享您的入住體驗!您的滿意是對我們最大的支持與鼓勵,也是我們進步的動力。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。期待下次能夠為您提供更加優質體貼的服務,祝您生活愉快!

10/10 ดีเลิศ

George

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
服务非常棒,情人节赠送了巧克力与蛋糕
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 16 ก.พ. 2023
亲爱的 George:感谢您选择入住美高梅并与我们分享您的入住体验!您的满意是对我们最大的支持与鼓励,也是我们进步的动力。美高梅希望您的“美”一次旅程都称心如意,未来的“美”一天都幸福顺遂。期待下次能够为您提供更加优质体贴的服务,祝您生活愉快!客户服务部谨启

8/10 ดี

Wing kong

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 11 ก.พ. 2023
Dear Wing kong,Warm greetings from MGM!It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours.We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share with us. Your experience means a lot to us and the entire team.We appreciate your kind comments and hope to serve you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Choon

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 3 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 7 มี.ค. 2023
Dear Choon,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

SO KAN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
overall service and cleanliness are excellent
เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 11 ก.พ. 2023
Dear SO KAN,Warm greetings from MGM!It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours.We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share with us. Your experience means a lot to us and the entire team.We appreciate your kind comments and hope to serve you again soon.

2/10 แย่มาก

Peter Alan

เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 12 ก.พ. 2023
Dear Peter Alan,Warm greetings from MGM!Thank you for choosing us for your recent stay. We regret to hear that our service did not meet your expectations and live up to our own high standards.We would greatly appreciate the opportunity to further clarify a few details of your experience. As such, please feel free to contact us directly. We sincerely hope that this isolated incident will not affect your impression of our hotel and that you will give us another opportunity to serve you. We are driven by the aim to Make Great Moments for each of our valuable guests.We look forward to hearing from you soon.Best regards,Customer Care

10/10 ดีเลิศ

SO KAN

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 11 ก.พ. 2023
Dear SO KAN,Warm greetings from MGM!It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours.We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share with us. Your experience means a lot to us and the entire team.We appreciate your kind comments and hope to serve you again soon.Best regards,Customer Care

10/10 ดีเลิศ

Sin Gee

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 10 ก.พ. 2023
Dear Sin Gee,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Kwok Shing Lewis

เข้าพัก 2 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 11 ก.พ. 2023
Dear Kwok Shing Lewis,Warm greetings from MGM!It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours.We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share with us. Your experience means a lot to us and the entire team.We appreciate your kind comments and hope to serve you again soon.Best regards,Customer Care

10/10 ดีเลิศ

Choon

เดินทางเป็นกลุ่ม
ชื่นชอบ: พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
WE booked early so got a very good price, I am very sure that price will never be repeated. The room is fantastic.
เข้าพัก 4 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 9 ก.พ. 2023
Dear Choon,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

8/10 ดี

Joe, Port Orange

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
No check-in allowed until 3pm. After that. Check-in process went quickly. Had my room key by 305pm. Plenty of restaurants, of course, and a Starbucks. But none of the food was cheap. Room was fairly small.
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Joe,Warm greetings from MGM!Thank you for choosing us for your recent stay. We genuinely appreciate the constructive feedback you’ve provided. Thoughtful takeaways such as yours are extremely helpful and important to us in our efforts to Make Great Moments for our valuable guests.Thank you again for your kind comments and business. We hope to serve you again soon.

8/10 ดี

Wai Yan

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
Very good , free upgraded to a suite
เข้าพัก 1 คืน, กุมภาพันธ์ 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 6 ก.พ. 2023
Dear Wai Yan,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

kwok ling

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก 客戶服務部 謹啟 วันที่ 4 ก.พ. 2023
親愛的 張先生:感謝您選擇入住美高梅並與我們分享您的入住體驗!您的滿意是對我們最大的支持與鼓勵,也是我們進步的動力。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。期待下次能夠為您提供更加優質體貼的服務,祝您生活愉快!

8/10 ดี

Mew May

เข้าพัก 2 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Best regards, Customer Care วันที่ 3 ก.พ. 2023
Dear Mew May,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.We look forward to serving you again soon.

10/10 ดีเลิศ

wei ming

เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 25 ม.ค. 2023
亲爱的 wei ming: 感谢您选择入住美高梅并与我们分享您的入住体验!您的满意是对我们最大的支持与鼓励,也是我们进步的动力。美高梅希望您的“美”一次旅程都称心如意,未来的“美”一天都幸福顺遂。 期待下次能够为您提供更加优质体贴的服务,祝您生活愉快!

10/10 ดีเลิศ

ผู้เข้าพักจริง

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
perfect
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 22 ม.ค. 2023
Dear Guest,Warm greetings from MGM!It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours.We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share with us. Your experience means a lot to us and the entire team.We appreciate your kind comments and hope to serve you again soon.

10/10 ดีเลิศ

Kin Phyby

ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
เข้าพัก 1 คืน, มกราคม 2023

10/10 ดีเลิศ

Sai Bor

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก 客戶服務部 謹啟 วันที่ 6 ม.ค. 2023
親愛的李先生:感謝您選擇入住美高梅並與我們分享您的入住體驗!您的滿意是對我們最大的支持與鼓勵,也是我們進步的動力。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。期待下次能夠為您提供更加優質體貼的服務,祝您生活愉快!

10/10 ดีเลิศ

Tomohiro

เดินทางกับคู่รัก
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สิ่งอำนวยความสะดวก, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก
ホテルの施設も部屋も綺麗でサービスもいき届いていた
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 6 ม.ค. 2023
Dear Mr. Sawada,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

KENJI

เข้าพัก 1 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก 客戶服務部 วันที่ 31 ธ.ค. 2022
親愛的 KENJI:感謝您選擇入住美高梅並與我們分享您的入住體驗!您的滿意是對我們最大的支持與鼓勵,也是我們進步的動力。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。期待下次能夠為您提供更加優質體貼的服務,祝您生活愉快!

6/10 พอใช้

fleur

เข้าพัก 2 คืน, ธันวาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 31 ธ.ค. 2022
Dear fleur,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.Best regards,

10/10 ดีเลิศ

Chi Ian

เข้าพัก 1 คืน, พฤศจิกายน 2022
การตอบกลับจาก 客戶服務部 วันที่ 13 ธ.ค. 2022
親愛的 Chi Ian:感謝您選擇入住美高梅並與我們分享您的入住體驗!您的滿意是對我們最大的支持與鼓勵,也是我們進步的動力。美高梅希望您的“美”一次旅程都稱心如意,未來的“美”一天都幸福順遂。期待下次能夠為您提供更加優質體貼的服務,祝您生活愉快!

4/10 แย่

SIO HANG

เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 14 ก.ย. 2022
Dear Mr. Wong,Warm greetings from MGM!Thank you for choosing us for your recent stay and for bringing the issue of swimming pool to our attention. We regret to hear that our service did not meet your expectations and live up to our own high standards.Please rest assured that the highlighted issue was immediately addressed by the management and specialist team of our hotel. We are determined to take any steps necessary to ensure that similar incidents do not happen again in the future.We understand that our hotel’s reputation and success is built one experience at a time, and your continued patronage is very important to us. We sincerely hope that this isolated incident will not affect your impression of our hotel and that you will provide us another opportunity to serve you.Thank you again for taking the time to share your feedback. Takeaways such as yours are extremely helpful and important to us in our efforts to Make Great Moments for our valuable guests. We hope to serve you again soon.Best regards,Customer Care

10/10 ดีเลิศ

GEN LUN

เดินทางกับครอบครัว
ชื่นชอบ: ความสะอาด, พนักงานและบริการ, สภาพของที่พักและสิ่งอำนวยความสะดวก, ความสะดวกสบายของห้องพัก
เข้าพัก 1 คืน, กันยายน 2022
การตอบกลับจาก 客户服务部 วันที่ 10 ก.ย. 2022
亲爱的 GEN LUN:感谢您选择入住美高梅并与我们分享您的入住体验!您的满意是对我们最大的支持与鼓励,也是我们进步的动力。美高梅希望您的“美”一次旅程都称心如意,未来的“美”一天都幸福顺遂。期待下次能够为您提供更加优质体贴的服务,祝您生活愉快!客户服务部谨启

6/10 พอใช้

Kevin

เข้าพัก 7 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 7 ก.ย. 2022
Dear Kevin,Warm greetings from MGM!Thank you for choosing us for your recent stay. We genuinely appreciate the constructive feedback you’ve provided. Thoughtful takeaways such as yours are extremely helpful and important to us in our efforts to Make Great Moments for our valuable guests.Thank you again for your kind comments and business. We hope to serve you again soon.Best regards, Customer Care Center

10/10 ดีเลิศ

XIU JUAN

เข้าพัก 2 คืน, สิงหาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 31 ส.ค. 2022
Dear XIU JUAN, Warm greetings from MGM! Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team. Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.

8/10 ดี

Mei SZE

เข้าพัก 3 คืน, เมษายน 2022
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 20 พ.ค. 2022
Dear Mei SZE, Warm greetings from MGM! It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours. We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share with us. Your experience means a lot to us and the entire team. We appreciate your kind comments and hope to serve you again soon.

10/10 ดีเลิศ

TAKI

เข้าพัก 1 คืน, มีนาคม 2022
การตอบกลับจาก Customer Care วันที่ 8 เม.ย. 2022
亲爱的 TAKI: 感谢您选择入住美高梅并与我们分享您的入住体验!您的满意是对我们最大的支持与鼓励,也是我们进步的动力。美高梅希望您的“美”一次旅程都称心如意,未来的“美”一天都幸福顺遂。 期待下次能够为您提供更加优质体贴的服务,祝您生活愉快! 客户服務部 谨启